• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Sortiment. Niektore produkty dostat len tu.
    • Postovne, 7EUR!!!!! Aj keby ste si objednali 1ks noznic, co vojde do A6 obalky...
    • Neexistuje sposob dopravy ako Packeta, Balikobox...
  • Nedoporučuje obchod

    Pýtate sa na spokojnosť s nákupom ? Tovar ešte nie je doručený. Pýtajte sa potom keď budete mať istotu že tovar je u zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pomiešaná objednávka, iný tovar, iná cena
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednávka přišla nekompletní, bylo mi naúčtovány 2x náklady na dopravu. Objednávku jsem u dodavatele ihned reklamovala a poslala mu jí zpět. Do dneška nemám své peníze na účtě.

    Reakce obchodu Sapex Pedikůra

    Dobrý den paní Vítů,
    jelikož už 3 roky neprodávám výrobky firmy HADEWE, poslal jsem Vám se slevou sáčky, které mě zbyly, víc jsem jich neměl, byly poslední. Napsal jsem tuto skutečnost i na fakturu do poznámky. Podívejte se na fakturu, neúčtoval jsem 2x poštovné. Reklamovala jste 24.11 a ten den jsem Vám zaslal peníze za dobírku nazpátek. Byla sobota a peníze Vám byly připsány v pondělí 26.11 na účet. 26.11.2018
    Odchozí úhrada
    2445074028/5500
    -2 020,00 CZK
    Lžete a vymýšlíte si nepravdy. Ztratila jste dodavatele.
    Zdraví Šalda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ignorácia adresy doručenia a fakturačnej adresy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dostala som úplne iné kliešte na nechty ako som si objednávala. Na stránke Sapexu sú zobrazené kliešte na nechty z kvalitného materiálu + kvalitné prevedenie a mne prišli nejaké šmejdy. A navyše namiesto dvoch objednaných kusov poslali iba jeden kus kliešťov na nechty. A telefonické jednanie so zákazníkom bolo katastrofálne, neprofesionálne až drzé. Zrejme majú dosť zákazníkov, ktorým ich "šmejdové tovary" nevadia!!!

    Reakce obchodu Sapex Pedikůra

    Kleště které jste zakoupila paní magistro Skopalová jsou výrobkem německé firmy Becker Manicure ze Solingenu a vy je označujete jako šmejdy. Nevím čeho jste magistra, ale v kleštích se nevyznáte, Nevím také co bylo u mě neprofesionální, když jsem Vám řekl, že vám ty chybějící kleště pošlu příští týden bez poštovného.Vámi nazvané "šmejdové tovary" jsou jedny z nejprodávanějších kleští, prodal jsem jich už prokazatelně přes 600 kusů a nikdy nebyly reklamovány a tímto způsobem už vůbec ne.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Už pri prvom nákupe mi bola sľúbená zľava 2%, žiaľ ani prvý ani druhý nákup mi nebola zľava poskytnutá. V konečnom dôsledku ani tak nejde o tie peniaze, ale o spôsob komunikácie a dôveru v obchodného partnera. A práve spomínaná dôvera sa mi žiaľ po týchto dvoch skúsenostiach nejaví v celkom najlepšom svetle. Škoda, inak k tovaru aj spôsobu dopravy nemám výhrady.

    Reakce obchodu Sapex Pedikůra

    Dobrý den paní Benková, vím že byla chyba u mě, ale požadovala jste za ty 2% zboží které neprodávám, je třeba si vybrat v eshopu zboží, které prodávám a já vám ho pošlu.Jedná se o zboží v hodnotě 33,86 € bez poštovného. Zdraví Šalda

  • Nedoporučuje obchod

    Vyfaktúroval mi aj tovar čo som si síce objednala, no v zásielku sa nenachádzal ..Na telefonickú reklamáciu reagoval pán šalda agresívne , nevie ovládať emócie . Firemná kultúra žiadna! Doručil mi dva prístroje a oba kazove

    Reakce obchodu Sapex Pedikůra

    Dodal jsem od výrobce přístroj Berchtold Podo Q, který vykazoval chybu, okamžitě jsem ho u výrobce reklamoval a dodal jí nový přístroj, ale ten vykazoval stejnou chybu a do třetice jsem zákaznici dodal třetí přístroj od výrobce. Nevyjednával jsem, ale dodal okamžitě přístroj nový. Paní Dada Zaťková si musí uvědomit, že jsem se zachoval naprosto nadstandartně a neřešil zakoupený přístroj přes nějaké opravy, ale okamžitě novým přístrojem. Že byly přístroje od výrobce vadné (software), za to nemůže žádný dodavatel nést odpovědnost. A co se týče ovládání emocí, nereagoval jsem na reklamaci chybějícího zboží agresivně, ale na to, že mě neustále skákala do řeči a nechala mě domluvit, natož něco vysvětlit. Že bych fakturoval a nedodal zboží je její další lež. Mám radost, že takových zákazníků není víc. Mimo to, dostala přístroj na splátky a se slevou. Udělej čertovi dobře, peklem se ti odmění.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehledné webové stránky, rozsáhlý katalog
    • Doprava pouze Českou poštou, chtělo by to DPD nebo PPL. Česká pošta mi balík nejdřív ztratila a pak rozbila. Nebo asi zboží Sapex balí do málé vrstvy bublinek, nevím.

    Škoda dopravy jen Českou poštou, ostatní nemohu hodnotit, věřím, že je to jinak prima obchod.