Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Právě běží Dny dopravy zdarma. Nakupte za více než 300 Kč u e-shopů označených ikonou a neplatíte za dopravu.

Přihlásit se a přidat recenzi
  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    50 %

    Nemam ziadne skusenosti, iba tu, ze vybavenie trvalo priliz dlho.

  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 3 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodávky a výborná komunikace
    • Výborné vysvětlení a doporučení na míru
    • nevidím nevýhody
  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ignorácia adresy doručenia a fakturačnej adresy
  • 100 %

    Sapex sro pán Šalda je úžasný :). Profesionál, ktorý sa vyzná vo svojej práci, vie poradiť a má trpezlivosť na zodpovedanie všetkých otázok. Už keď som sa pred 3,5 rokmi rozhodovala pre pedikérsku brúsku mi poradil a dovolil vyskúšať viac druhov a pomohol mi pri výbere s ktorým som maximálne spokojná :) A dnes, keď sa mi v dôsledku horúčav prehriala, tak mi ju zobral na opravu a zapožičal náhradnú. A tak som nemusela zrušiť klientom termíny. Vrelo odporúčam :)

  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 4 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Profesionálny prístup. Bola možnosť vidieť osobne obe brúsky s odsávaním naživo a vyskúšať.Nakolko som sa nevedela rozhodnúť ktorú. Úžasný prístup.Pan Petr vie velmi dobre poradiť je vidieť že má skúsenosti.Za mna určite odporúčam.A určite ešte nakúpim v sapexe.Takže za mna Áno. Katka

  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 6 měsíci

    Doporučuje obchod

    70 %

    • Na to,že som platila nie malu sumu ,som platila postovné.
    • da sa platit len dobierkou,čo je dosť nepohodlne hlavne ked platíte väčšie sumy ako za bruzky a podobne...
    • pri sadách na frézky nieje popis frezok-priemer,zrnitosť
  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 7 měsíci

    Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Neingormujete o odoslani zasielky

    Reakce obchodu Sapex Pedikůra

    Dobrý den paní Mikušová,
    Vaše pošta Vás informuje, kdy dostanete Váš balíček i udanou cenou dobírky. Je jasné, že když to posílám Slovenskou poštou, tak nemohu ovlivnit dobu a den doručení. Jestli Vás Slovenská pošta neinformovala, musíte si stěžovat na poště. Celkem zbytečná stížnost.
    Zdraví Šalda

  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 8 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Včasné doručeni, výborná komunikácia,odporúčam nakupovať.
  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 8 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    nakupuji dlouhodobě, zboží vždy dodáno dle objednávky - spolehlivý obchod

    Reakce obchodu Sapex Pedikůra

    Děkuji za Vaši recenzi a budu se snažit i ostatním zákazníkům spolehlivě vyhovět, zdraví Šalda

  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 8 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost, přesnost, výborná komunikace
    • neznám nevýhodu

    Doporučuji vřele

  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 8 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Majitel je dosažitelný téměř vždy i o víkendu a poradí, když je třeba

  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 10 měsíci

    Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Po potvrdení objednávky som nebola vopred upozornená ( ani mailom ani SMS ), že balík príde v daný deň.

    Reakce obchodu Sapex Pedikůra

    Dobrý den vážená zákaznice,
    po Vaší objednávce jste dostala okamžitě potvrzující email, že během 7 dnů obdržíte objednané zboží (26 € + poštovné). 5.2 Vám byla doručena. Nevidím zde podnět k Vaší stížnosti a nemohu ovlivnit ani upozornění Slovenské pošty a ani den dodání. Stěžujte si u Vaší doručovací pošty. S pozdravem Šalda

  • 10 %

    • Naprosto neprofesionální přístup pana Šaldy. Přístroj na pedikúru v ceně 35tis koupený před 7 lety každý rok v opravě za cenu 10tis. Vůbec se neptá, zda chcete opravit za tu a tu cenu, rovnou posílá na opravu do Německa. Aktuální zkušenost s nefunkčním odsáváním - oprava za 10tis délka opravy měsíc. Po 10 dnech zasláno opět jako reklamace odsávání. Po měsíci dobírka přístroje opět po opravě s cenou 3,5tis. Vůbec opravy nekonzultuje.

    Pokud chcete jen přístroj koupit, tak fajn, ale při následném problému s jeho pomocí sice počítejte, ale bude velmi vlažná a za nehorázné peníze. Maximálně Vám nabídne kontakt do Německa. Vy si ale zřejmě bohužel myslíte, že Váš partner je Sapex, resp. pan Šalda. Každá sranda něco stojí, ale aby přístroj za 35tis vyšel za 7 let na trojnásobek???

    Reakce obchodu Sapex Pedikůra

    Pan Lukáš Záhrubský lže jako když tiskne. Přístroj byl zakoupen 8.4.2010 za 36.800 Kč, je tedy 8 let starý. Sapex opravuje téměř všechny typy přístrojů co se týče odsávacího motoru a sklíčidel. Přístroj Sprint má zakapslovaný motor, který vyměňuje pouze výrobce. Sapex neopravuje chyby týkající se elektroniky přístroje, nemáme plán el. propojení a možnosti nahrávat novou softvér, to si dělá výrobce sám. Přístroj byl za 8 let 3x opravován ( 12.8.2014, 8.10.2017, 13.1.2018 a ne 8x, jak falešně uvádí Záhrubský. Celková cena za všechny opravy byla 20457 Kč bez DPH a ne tedy jak uvádí Záhrubský 60826 Kč bez DPH. 2x odsávací motor, 1x mikromotor. Že patrně odsávací motor trpí je jasné z posledního nákupu 5 sáčků do odsávání 26.11.2012. Už toto potvrzuje nedostatečnou údržbu a mimo to, by měl být přístroj každý rok servisován k výměně vnitřních filtrů v přístroji.Ze servisních údajů vyplývá, že byl přístroj servisován pouze první dva roky a potom za 6 let dvakrát při opravě u výrobce. Nestarat se o údržbu a potom vykřikovat, že se přístroj porouchal a psát lživé informace je u tohoto zákazníka asi běžná praxe. Že nekonsultuji opravy také není pravda. Když zákazník požádá o návrh ceny za opravu, tak samozřejmě cenu za opravu sdělím a zákazník se může rozhodnout, zda opravit nebo neopravit. To ale Záhrubský neudělal a skleněnou kouli nemám, abych mohl číst jeho přání či myšlenky. Životnost odsávacího motoru je 3-4 roky, u mikromotoru ca 6-8 let, čili ani zde není žádná velká odchylka od co se týče potřeby výměny opotřebením.

  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 1 rokem

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Všetko tak jak bolo dohodnuté.

  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dostala som úplne iné kliešte na nechty ako som si objednávala. Na stránke Sapexu sú zobrazené kliešte na nechty z kvalitného materiálu + kvalitné prevedenie a mne prišli nejaké šmejdy. A navyše namiesto dvoch objednaných kusov poslali iba jeden kus kliešťov na nechty. A telefonické jednanie so zákazníkom bolo katastrofálne, neprofesionálne až drzé. Zrejme majú dosť zákazníkov, ktorým ich "šmejdové tovary" nevadia!!!

    Reakce obchodu Sapex Pedikůra

    Kleště které jste zakoupila paní magistro Skopalová jsou výrobkem německé firmy Becker Manicure ze Solingenu a vy je označujete jako šmejdy. Nevím čeho jste magistra, ale v kleštích se nevyznáte, Nevím také co bylo u mě neprofesionální, když jsem Vám řekl, že vám ty chybějící kleště pošlu příští týden bez poštovného.Vámi nazvané "šmejdové tovary" jsou jedny z nejprodávanějších kleští, prodal jsem jich už prokazatelně přes 600 kusů a nikdy nebyly reklamovány a tímto způsobem už vůbec ne.

  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 1 rokem

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Tovar mi bol včas doručení

  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 1 rokem

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Kvalita zboží, rychlost jednání, výborná komunikace.
  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 1 rokem

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlá dodávka
  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Už pri prvom nákupe mi bola sľúbená zľava 2%, žiaľ ani prvý ani druhý nákup mi nebola zľava poskytnutá. V konečnom dôsledku ani tak nejde o tie peniaze, ale o spôsob komunikácie a dôveru v obchodného partnera. A práve spomínaná dôvera sa mi žiaľ po týchto dvoch skúsenostiach nejaví v celkom najlepšom svetle. Škoda, inak k tovaru aj spôsobu dopravy nemám výhrady.

    Reakce obchodu Sapex Pedikůra

    Dobrý den paní Benková, vím že byla chyba u mě, ale požadovala jste za ty 2% zboží které neprodávám, je třeba si vybrat v eshopu zboží, které prodávám a já vám ho pošlu.Jedná se o zboží v hodnotě 33,86 € bez poštovného. Zdraví Šalda

  • nakoupil v obchodě Sapex Pedikůra před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    Vyfaktúroval mi aj tovar čo som si síce objednala, no v zásielku sa nenachádzal ..Na telefonickú reklamáciu reagoval pán šalda agresívne , nevie ovládať emócie . Firemná kultúra žiadna! Doručil mi dva prístroje a oba kazove

    Reakce obchodu Sapex Pedikůra

    Dodal jsem od výrobce přístroj Berchtold Podo Q, který vykazoval chybu, okamžitě jsem ho u výrobce reklamoval a dodal jí nový přístroj, ale ten vykazoval stejnou chybu a do třetice jsem zákaznici dodal třetí přístroj od výrobce. Nevyjednával jsem, ale dodal okamžitě přístroj nový. Paní Dada Zaťková si musí uvědomit, že jsem se zachoval naprosto nadstandartně a neřešil zakoupený přístroj přes nějaké opravy, ale okamžitě novým přístrojem. Že byly přístroje od výrobce vadné (software), za to nemůže žádný dodavatel nést odpovědnost. A co se týče ovládání emocí, nereagoval jsem na reklamaci chybějícího zboží agresivně, ale na to, že mě neustále skákala do řeči a nechala mě domluvit, natož něco vysvětlit. Že bych fakturoval a nedodal zboží je její další lež. Mám radost, že takových zákazníků není víc. Mimo to, dostala přístroj na splátky a se slevou. Udělej čertovi dobře, peklem se ti odmění.