• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží bylo špatně zabaleno a přišlo rozbité
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • velmi špatná komunikace obchodu
    • dlouhá doba dodání
    • neochota personálu

    Bohužel jsme z nezkušenosti zakoupili sprchový kout Sanotechnik a žádné jiné těsnění na tento kout není vhodné, jen znovu od firmy Sanotechnik. Zakoupili jsme tedy těsnění dle mého názoru předražené a ještě nám byly dodány kusy, které byly na koncích poničené, resp. potrhané, takže ty koncové části nešlo použít. Pokud to shrnu - nekvalitní provedení, neochotný personál, dlouhá doba dodání. Co víc k tomu říct?!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    K dnešnímu dni tj. od 22.8.19 jsem neobdržel zboží, ani zprávu v jakém stavu je objednávka. Společnost garantuje doručení do 10ti dní, leč dotazník na spokojenost došel dříve, než-li zboží, či zpráva od společnosti o stavu objednávky. Bohužel je me stanovisko v tuto chvíli negativní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodání nebylo dodáno dle uzavřené objednávky
    • daňový doklad nebyl vystaven dle uvedených fakturačních údajů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doposud se nikdo k objednávce nevyjádřil,natož aby mi byla doručena. Ale když chcete hodnocení tak ........

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není.
    • Zboží které jsem přebíral byl karton deformovaný : po otevření kartonové krabice byl obsah sesypaný a neupevněný proti pohybu . Doma při vybalení jsem zjistil promáčknutou horní lištu. Docela složitý a pro technicky zdatného člověka málo srozumitelný NÁVOD NA MONTÁŽ . Jsem z toho rozčarován .

    Pokud si ČESKÝ prodejce takto představuje obchod a prodej zboží tak DĚKUJI NECHCI.

    • Loni jsem objednal pojezdová kolečka a nic mi nepřišlo.
    • Letos po dvou týdnech od objednání zatím nic nepřišlo

    Reakce obchodu Sanotechnik-cz.cz

    Dobrý den,
    Rakouský Sanotechnik má problémy s dodáním náhradních dílů na sprchové boxy jenž už nevyrábí a klienti jsou při objednávce upozorněni na dodání do 14ti týdnů. Reakce klienta, že nedostal zboží po dvou týdnech tedy není smyslupná, když výrobce box již nevyrábí a přesto se snaží náhradní díl zajistit i když v horizontu 14-ti týdnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodávka umyvadla s termínem 10 pracovních dnů se již po třech urgencích (telefonicky, emailem)prodloužil na nejistý 6 týden tj. již téměř 30 pracovních dnů. Nulová komunikace, žádná omluva a sám pokud zavolám a urguji dodávku, slyším jen výmluvy a nic konkrétního, kdy bude dodáno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Z počátku zajímaý poměr cena/kvalita produktů.
    • Opakovaně problémy s dodáním náhradních dílů.
    • Koupíte si například sprchový kout a za pár let ho můžete vyhodit, protože na něj nejsou náhradní díly jako pojezdová kolečka.
    • Respektive dodací lhůta 14dní-14týdnů..

    Jsem velmi zklamaný, že obchod nedokáže zajistit nutně potřebné náhradní díly v rozumné době a dohodnout se se společností, kterou v ČR zastupuje.

    Přeci pokud opakovaně mám problémy s dodáním dílů, tak jsou i jiné možnosti jak bojovat za zákazníky než jen psát emaily výrobci.

    Například osobně navštívit výrobce a dožadovat se řešení, případně to řešit právními kroky, s obchodní inspekcí atd.
    Nebo zajištění výroby náhradních dílů na zakázku jinde.

    Možností je vícero, tady se pozná skutečná kvalita prodejce!

    Reakce obchodu Sanotechnik-cz.cz

    Dobrý den,

    naše firma pouze prodává výrobky Sanotechnik přes eshop a Sanoetchnik na přímo nezastupujeme. Pro zákazníky našeho eshopu, kteří si koupí zde v tomto případě sprchový kout od nás a ne v marketu tak náhradní díly máme. Kontrolovali jsme databázi našich klientů a Radek a Kateřina Pěnkovi, Pečky si u nás sprchový kout nekoupili. Mají možnost se obrátit na market kde si jej koupili, ale tam, žádný náhradní díl nedostanou. Mrzí mě, že si neváží služby , kterou jim poskytujeme i přes to, že nejsou naši klienti. Jakožto prodejní firma, náhradní díly dodáváme dle dostupnosti od výrobce