-
Vypadá to na krach. Jenom nevím, jak získáme peníze zpět.
-
捷克语
中文(简体)
英语
原文
HI
my Order number is 2312108894
I have received my purchase, but I want to know if it’s new product? Because there are wrinkle marks on the shoe on the right, this shoe should not be like this. Seems like the aluminum layer of the upper cracked.after I wearing these my right feet hurt feeling pressure by the wrinkle
Since I cut the labels so I want to know hould I choose to return the goods or make a claim for the related goods?
And since you send me the damaged product so sanasport should pay the transport fee back
I tried to call but no one answered
HI
my Order number is 2312108894
I have received my purchase, but I want to know if it’s new product? Because there are wrinkle marks on the shoe on the right, this shoe should not be like this. Seems like the aluminum layer of the upper cracked.after I wearing these my right feet hurt feeling pressure by the wrinkle
Since I cut the labels so I want to know hould I choose to return the goods or make a claim for the related goods?
And since you send me the damaged product so sanasport should pay the transport fee back
I tried to call but no one answered
564 / 5,000
翻译结果
翻译结果
AHOJ
moje číslo objednávky je 2312108894
Obdržel jsem svůj nákup, ale chci vědět, zda se jedná o nový produkt? Protože jsou na botě vpravo stopy po vráskách, tato bota by taková být neměla. Vypadá to, jako by praskla hliníková vrstva svršku. Poté, co jsem je měl na sobě, mě bolí pravé nohy, cítím tlak vrásek
Vzhledem k tomu, že jsem štítky ořezal, chci vědět, zda se mám rozhodnout vrátit zboží nebo související zboží reklamovat?
A protože mi pošlete poškozený produkt, tak by sanasport měl zaplatit dopravné zpět
Zkusil jsem zavolat, ale nikdo se neozval -
Super přístup , rychlost dodání i rady ohledně produktu. Děkuji a rád u vás nakupuji.
-
Nedoporučuji objednávat, problém s výměnou. Zboží poslali Zásilkovnou, ale při výměně zasílají poštou a vůbec nereagují na telefon. Příště volím jiný obchod.
-
Nedoporučuji objednávat, problémy s výměnou zboží na vlastní náklady přes poštu, při zpětném doručení platíte znovu. Jako Alenka v říši divů. Příště volí m jiný e-shop.
-
Mám stejnou zkušenost, obchod nedoporučuji!
-
-
Na prodejně ochotní, pomohou, vysvětlí, vše super. Nicméně, NEDOPORUČUJI objednávat cokoliv z eshopu, protože zboží NELZE VRÁTIT jinak, než martýriem přes českou poštu, i když máte prodejnu 100m daleko a sklad 1km. MUSÍTE TO POSLAT poštou, MUSÍTE SI vytisknout nějaké jejich formuláře a ručne jich několik vyplnit. Čas strávený tímto vším, včetně komunikace, se rozhodně nevyplatí za ušetřené stokoruny.
Já se sanasport již vždy vyhnu. -
Komunikace 0, spokojenost 0
-
Obchod nedoporučuji a to z toho důvodu, že nevyhovující zboží je nutné zaslat zpět Českou poštou. Přivézt osobně na stejnou adresu, na jakou to chtějí zasílat, není možné. Na prodejnách vůbec nemají zboží, které pak prodávají přes eshop, takže výměna také možná není. Nutit zákazníka stát fronty na ČP v době koronavirové je nesmysl. Sami to přitom zasílají Zásilkovnou.
Jiných obchodů a s lepším přístupem jsou spousty... -
Já jsem si objednal na jejich eshopu boty inov-8 Inov-8 ROADTALON 240, které jsou o 1 cm menší než standard, ale nikde o tom nebyla zmínka.Chtěli jsme je vráti na kamennou prodeju v PRaze .Vydal jsem se tam a ani by mě nenapadlo, že to nepůjde.Prodavač mně sdělil,že musím jít na poštu a poslat jim to na sklad,že jinak to nejde,nebo si můžu koupit od nich jiné boty a pak mně tyhle vemou zpět.Tohle podle mě normální obchod nedělá.
-
Takže moje zkušenost s obchodem sanasport je bohudík jediná a
poslední a pro mě bohužel ještě nedořešená. Objednala jsem si boty Asics cumulus nejen že mi přišla dlouhá doba dodání o když to by se dalo přejít neboť pán mi asi po deseti dnech volal ať vydržím že zboží jde přímo z ciziny z originál obchodu ale když boty dorazily byli mi malé. Ihned jsem odeslala zpět s tím že jsou úzké špičky a boty mi celkove nesedí a že odstupuje od smlouvy a chci vrátit peníze na účet. Přišel m email ze vše postoupili reklamačním centru a od té doby preslali komunikovat. Asi po třech týdnech kdy už jsem začala být opravdu naštvaná neboť za boty jsem převodem zaplatila 2600 Kč jsem volala na sanasport kde mi sdělili že musím čekat že na vyřízení reklamace nebo spíše navrácení platby mají měsíc. Lhůta uběhla a peníze nikde na email reakce žádná. Takže dnes jdu zkusit opět volat a pokud se nesetkam s žádnou reakcí vše podstoupím obchodní inspekci. Tento obchod již nikdy víc -
Takže moje zkušenost s obchodem sanasport je bohudík jediná a
poslední a pro mě bohužel ještě nedořešená. Objednala jsem si boty Asics cumulus nejen že mi přišla dlouhá doba dodání o když to by se dalo přejít neboť pán mi asi po deseti dnech volal ať vydržím že zboží jde přímo z ciziny z originál obchodu ale když boty dorazily byli mi malé. Ihned jsem odeslala zpět s tím že jsou úzké špičky a boty mi celkove nesedí a že odstupuje od smlouvy a chci vrátit peníze na účet. Přišel m email ze vše postoupili reklamačním centru a od té doby preslali komunikovat. Asi po třech týdnech kdy už jsem začala být opravdu naštvaná neboť za boty jsem převodem zaplatila 2600 Kč jsem volala na sanasport kde mi sdělili že musím čekat že na vyřízení reklamace nebo spíše navrácení platby mají měsíc. Lhůta uběhla a peníze nikde na email reakce žádná. Takže dnes jdu zkusit opět volat a pokud se nesetkam s žádnou reakcí vše podstoupím obchodní inspekci. Tento obchod již nikdy víc -
Obchod jsem si vybrala, protože disponují i v dámském obuvi velikostmi nad 42,5. A zatím můžu jen doporučit.
-
ad Reklamace - tak už chápu, proč se boty nedaly vyměnit - očividně jsem vzala poslední kus - ve slevě - možná proto jsou vadné - na stránkách už boty nemají - vyprodáno :-)
-
Dobrý den,
máte někdo v SANA SPORT zkušenost s reklamací ? Já bohužel ano..Pan PETER - specialista na reklamace. Asi vyškolený v asertivitě..Koupila jsem si boty, dorazily. Dorazily v pátek - jsou to boty BĚŽECKÉ. Šla jsem je vyzkoušet - podotýkám, že jsem se v nich šla projít a měla sedřenou patu. Požádala jsem o VÝMĚNU bot - nikoli o vrácení ani o vrácení peněz - toto je odpověď s tím, že žádná snaha o vyřešení problému vstřícnou konstruktivní cestou. Můžeme mi vůbec někdo ze SANA SPORT - kromě pana PETERA vysvětlit, jak zjistit, že vám běžecké boty sedí na noze? Než se v nich aspoň venku projít - stále se to pozná lépe, než se s nimi procházet po obýváku..
Škoda, že od SANA SPORT nejspíš už nechodí hodnocení na HEURÉKA a že musím napsat pouze do diskuse. Procento hodnocení by bylo 0%
Dobrý den přeji,
děkuji za zprávu. Pokud jste se v botách byla projít venku, je velice pravděpodobné, že budou vykazovat známy užití. V případě, že model bude vykazovat známky užití, bohužel pozbývá právo na odstoupení do smlouvy, nebo výměny zboží. Pokud shledáte za to, že model i po venkovním použití vypadá jako neužitý, nebo se Vám jej do tohoto stavu podaří dostat a bude tahle skutečnost potvrzena pověřeným zaměstnancem při převzetí zboží, tak můžete odstoupit od smlouvy, nebo model vyměnit. V opačném případě tahle možnost není.
Peter Bartek
vedoucí reklamačního oddělení
+420 730 898 106
[email protected]
https://www.avori.cz/podpis/logo.png
Údolní 27
602 00 Brno
www.sanasport.cz
From: Martina Firmanová [mailto:[email protected]]
Sent: Saturday, September 1, 2018 9:17 PM
To: [email protected]
Subject: Re: Objednávka č. 180828017
Dobrý den,
objednala jsem si boty viz níže. Dnes jsem je měla poprvé na nohou - paradoxně, byť jsou běžecké, šla jsem se v nich cca 1 km projít - prostě je vyzkoušet. Vrátila jsem se se sedřenou pravou patou.
Bylo by možné mi boty vyměnit ?
děkuji za zprávu,
Martina Firmanová -
dodání trvá místo 24 hodin po expedici 72 hodin po expedici, prosím o upravení informací na webových stránkách
-
Recenze z 9.1.17, nejde editovat. Cením si osobního kontaktu, a snahy o vysvětlení. Eshop chválím a mohu doporučit.
-
: Dobrý den,
tímto bych Vám chtěla poděkovat za zpětnou vazbu a zároveň se velice omluvit za vzniklou situaci s nedodáním objednaného zboží, která byla způsobena plně pochybením z naší strany.
Co se informace o vrácení platby týče, kontrolou jsme ověřili, že jste byla kontaktována e-mailem dne 28/3/2017.
Kolega Vás již kontaktoval s nabídkou alternativy a kompenzace, přes veškeré komplikace, které byly způsobeny, budeme velice rádi, pokud budete s nově vybraným produktem plně spokojena a dáte nám možnost Vás přesvědčit o naší profesionalitě.
Přeji Vám příjemný den a děkuji Vám za pochopení vzniklé situace
Za Sanasport
Lenka Kašíková
-
Na jaře tohoto roku jsem vracela boty adidas, plastové komponenty mě tlačily do nohy a běhání by nebylo pohodlné. Nepřišla mi jediná potvrzující zpráva, že mám peníze zpět na účtu. Jistě, ověřím si to sama ve svém výpisu, ale čekala bych zprávu od Sanasport.cz...
Dne 8. září jsem si objednala legíny a boty na říjnové treky. Slibované doručení do 15 pracovních dnů. Dosud nemám nic, a to jsem poprvé zaplatila předem. Občas si voláme, dostanu po telefonu nějaký slib, ale stále nic. Měla jsem dostat do mailu nabídku alternativních nákupů bot, nemám nic. Když se mě paní podruhé ptala, jakou mám velikost ponožek, že mi je dají jako dárek... To se nepozná podle velikosti pravidelně objednávaných bot? Nevím, jestli si v tomto e-shopu ještě vůbec něco objednám. Takto si dobrý zákaznický servis nepředstavuji.
Za mě velké zklamání. -
Skvělý výběr kvalitního sportovního oblečení, přehledný web a možnost využít cashback - nemám tedy jedinou výhradu :) Konkrétně využívám tento: https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/sanasport.cz?doporucuje=katia :)
-
Dobrý den, pane Kyrši,
dovolte mi reagovat.
Model Mizuno Wave Inspire jste u nás zakoupil 15.5.2015, tedy skoro před rokem.
U posuzovaného modelu jste reklamoval poškození svrchního materiálu z vnitřní strany v oblasti špičky.
K poškození vzhledem k jeho charakteru, místu a délce užívání nemohlo dojít jiným způsobem než mechanickým poškozením, které bylo způsobeno vlivem užívání neoriginální stélky.
Nejedná se, ale o vadu výrobní ani o vadu materiálu, ale o mechanické poškození, které není důvodem k uznání reklamace.
Navrhuji osobní schůzku, kde bychom ještě jednou prošli posouzení reklamace.
Děkuji, přeji příjemný den.
Peter Bartek
vedoucí reklamačního odddělení