-
Zakoupil jsem v této prodejně boty Mizuno Wave Inspire a po asi 5 měsících nepravidelného chození v této botě za 2600kč se mě udělala zevnitř díra v nekvalitní síťovině,kde mě bylo řečeno při koupi ,že sítˇovina by se určitě roztrhnou neměla. Reklamace byla samozřejmě zamítnuta, takže všem co se chystáte koupit boty Mizuno v této prodejně doporučuji NEKUPOVAT . Boty dráhé ,nekvalitní a navíc v prodejně lidi ,kteří se snaží ,aby prodejna vydělala za každou cenu a nezajímá je spokojenost zákazníka a reklamaci vám neuznají.
-
Moje zkušenost s obchodem je OTŘESNÁ. Naprosto neskutečná neschopnost, dodací lhůta uvedena 3-4 pracovní dny, objednávala jsem před dovolenou na kolech, tudíž jsem na to spěchala. JIŽ UPLYNULO 15 DNÍ A BUNDA MI STÁLE NEBYLA DORUČENA. Nikdo se mi neobtěžoval napsat či zavolat, takže jsem nucena obden volat do jejich call centra a vyptávat se. Napřed mi bylo sděleno, že bundu omylem zaslali někomu jinému. Poté týden trvalo, než mi ji prý odeslali na správnou adresu. To už trvá další 4 dny a bunda stále nikde. Upozorňuji, že jsem platila předem a kartou, tedy okamžitě. V době, kdy je na trhu e-shopů X si nedokážu vysvětlit, jak si tohle někdo může dovolit. Jako omluva mi byly přislíbeny nějaké ponožky či co, avšak těžko můžu posoudit, zda nějaká omluva dorazí, když jsem ještě neobdržela ani OBJEDNANÉ A ŘÁDNĚ ZAPLACENÉ ZBOŽÍ. Tohle už nikdy víc.
-
Dobrý den,
také moje první zkušenost se Sanasportem....
30.12. jsem objednal Vivobarefoot NeoTrailII. Informace, že boty jsou skladem a k dodání po 6.1.
2x telefonický dotaz z mé strany v druhém lednovém týdnu.
Odpověď ze strany obchodu stejná - stahujeme boty z centrálního skladu a hned je odesíláme.
13.1. přišel informační email, že je objednávka vyřízena.
14.1. česká pošta doručila balík na dobírku.
Ihned po rozbalení jsem našel pravou botu rozlepenou na špičce - podešev od svršku. Rozlepení viditelné na první pohled, cca 1,5 cm do hloubky. Na leve botě také nekvalitní lepení špičky. Obratem volám Sanasport a ptám se jak budeme situaci řešit. Odpověď zní "pošlete je nazpět a my je odešleme na posouzení výrobci a v zákonné lhůtě vás vyrozumíme". Ptám se kdo bude platit dobírku z mé strany a jestli je vůbec potřeba někom něco posílat, abychom se mohli domluvit mezi sebou. Domnívám se, že pokud mi pošle někdo nové a poškozené boty, které na první pohled nejsou v pořádku, udělá to buď úmyslně, nebo balí něco a nezajímá ho co. Nakonec se mi podařilo vysvětlit paní v obchodu, že boty opravdu nechci a chci je vrátit. Domluvili jsme se, že pošlu boty zpět i s textem, že zboží vracím a byl jsem také ujištěn, že náklady za dobírku bude obchod kompenzovat. Odeslal jsem ještě v ten den - úterý 14.1. balíkem do ruky - to znamená druhý den u adresáta. Počkal jsem do konce týdne a protože jsem bez reakce nevydržel, v pondělí 20.1. jsem volal. Opět jsem se dočkal odpovědi, že boty odesílájí k výrobci na posouzení..... Opět po krátké ale vyčerpávající debatě jsem byl ujištěn, že zboží posoudí "kolega" a k situaci se vyjádří. Nevím co kolega posuzoval - chtěl jsem nepoužité zboží vrátit. 21.1. jsem napsal ještě mailem zprábu, že žádám o vrácení zaplacené částky na č.účtu. Obratem jsem dostal odpověď, že zboží bylo zasláno do reklamačního oddělení výrobce bot. Po obdržení vyhodnocení můžeme učinit další kroky..... Proč již po několikáté zase ta stejná? Přece jsme se již několikrát domluvili, že nepoužité zboží vracím a chci zpět peníze. Už nevím, kdo komu potom volal, ale myslím, že jsem to byl opět já. Znovu jsem byl ujištěn, že peníze budou hned druhý den odeslány na můj účet - to bylo 21.1. Dnes je 27.1. a já nemám zboží, které jsem si objednal, nemám peníze které jsem za něho zaplatil, nemám cca stovku, kterou jsem zaplatil za dobírku při vracení zmetku, který mi obchod poslal a nemám nejmenší chuť znovu něco v tomto "obchodu" objednávat. Na co si ale jistě energii najdu, tak až se půjdu proběhnout, až pojedu s oddílem na závody, až potkám nějakého nadšence, až budou ostatní poslouchat..... rozhodně se bude snažit všem ušetřit tuto zkušenost.
Možná jsem to ale celé špatně pochopil - Vivobarefoot - běhání na boso - nemysleli to tak, že zaplatím a opravdu budu běhat bos?
Zdeněk Pop -
Dobrý den,
moje první zkušenost se Sanasportem:
22.11.2013 objednávám boty Inov-8 Roclite 318GTX a počítám, že platí informace na stránkách, že boty budou expedovány následující den po připsání platby na účet Sanasportu, čili, že ve čtvrtek bych s nima již mohl vyběhnout. Objednávka je potvrzena, zaplatím. V úterý telefonát, že boty této velikosti již nejsou a možná ještě jsou někde v nějakém jiném skladu (provázanost skladového hospodářství a objednávkového systému Sanasportu zřejmě funguje jako nedávno kolabující registr vozidel). V sobotu píšu mail do Sanasportu, cože jako bude s těmi zaplacenými botami. V pondělí, týden po objednávce druhý telefonát ze Sanasportu, že konečně mají jistotu, že boty opravdu nejsou. Jedině co zafungovalo rychle byla platba zpět na můj účet (do druhého dne). Chyby dělá každý, ale spíš bych se přikláněl k žalostnému stavu objednávkového systému Sanasportu (lze objednat zboží, které není skladem, pracovnice nedokáže zjistit ani za 3 dny, jestli je dané zboží někde jinde ..). O tom, že by si firma tímto způsobem řešila svůj cash-flow snad ani nechci spekulovat.
Hynek -
Dobrý den
V obchodě jsem objednal kompas SILVA , využil jsem akci s Heurékou , den dopravy s zdarma. Zboží jsem zaplatil převodem.
Druhý den mi volali z obchodu , že u zboží které jsem objednal byla špatná cena, navrhli mi storno objednávky nebo doplacení 112 Kč . Nechtěl jsem řešit storno a čekat na vrácení peněz na účet , tak jsem doplatil částku 112 Kč , asi potřebovali zaplatit dopravu.
Zboží dorazilo v pořádku a v termínu na kterém jsme se dohodli! Dokonce mi ke kompasu poslali záruční list , ovšem na boty. Slibuji že budu kompas poctivě impregnovat a nebudu ho prát v pračce.
Závěrem: myslím, že doplatek v takové výši Vám udělá spíš negativní reklamu a proděláte více něž 112 Kč.
Děkuji Petr
-
Dobrý den,
v obchodě Sanasport jsem nakupoval dvakrát. Již poprvé jsem obdržel jinou mikinu Craft, než jaká byla vyobrazena na webových stránkách,obratem mi však byly vráceny peníze.
Podruhé jsem si objednal zateplené běžecké kalhoty Craft ( ozkoušená vel. M) a ihned zaplatil kartou. Poté mi bylo sděleno, že přesto, že kalhoty jsou inzerovány mnou objednaná velikost není a to ani v centrálním skladu Craft .Po domluvě jsem souhlasil se zasláním kalhot Asics a rozdíl ceny mi byl dohrazen roztokem Magnesia. v ceně 48 Kč. Jenže velikost Asics mi neseděla, zaslal jsem tedy kalhoty za 103 Kč zpět a Sanapsort mi obratem zaslala s dobírkou 129 Kč velikost L, která je již OK.
Závěrem: nemohu si stěžovat na neochotu eshopu, ale 2x se mi stalo,že inzerované zboží nebylo skladem a s ohledem doplatku 232 Kč za opakované poštovné se mi stírá rozdíl výhody internetového nákupu.
Za mě tak tři hvězdičky. -
Dobrý den pane Závodníku,
díky za Vaši zprávu ohledně vzniklé situace. Po přečtení Vaši stížnosti jsem poprosil kolegyně ze zákaznického servisu, aby prošetřily průběh dodání Vaší objednávky. Bohužel jsem zjistil, že máte pravdu a chyba vznikla na naší straně. Zboží se během vyřizování Vaší objednávky přesunulo na týden do akce a byla tam sleva 600 Kč. Ještě dnes vás bude kontaktovat náš zákaznický servis a vyřeší s Vámi vše k Vaší spokojenosti.
Omlouvám se za vzniklé komplikace a věřím, že se k nám příště zase rád vrátíte.
Poté Vás poprosím jen o info, že je vše vyřešeno k Vaší spokojenosti. Kontakt na mě je [email protected]
Příjemný den.
Michal Švirga
jednatel společnosti -
První zkušenost s obchodem byla výborná, ta druhá, aktuální, už o dost méně. Objednal jsem si běžecké boty 16.6., Sanasport uváděl dostupnost skladem. Objednal jsem tedy a obratem zaplatil. Ještě tentýž den mi bylo telefonicky sděleno, že mnou vybrané boty na skladě nejsou a budou až v pátek 21.6. To mi tolik nevadilo, jenže - mezitím Sanasport mé boty slevnil o více než 600,-Kč, jenže já je obdržel samozřejmě za předchozí cenu. Na můj email z 21.6. zaslaný jako odpověď na email [email protected] s dotazem, jestli je tohle úplně fér jednání, mi dodnes nikdo neodpověděl.
Marek Závodník -
Dobrý den paní Hanzlová,
dovolte mi komentář k průběhu Vaší objednávky Craft cyklobundy Performance Featherlight.
Po Vaší objednávce učiněné v neděli 11.11. jsme Vás v pondělí 12.11. telefonicky kontaktovali s poděkováním a potvrzením termínu doručení. Současně jsme zboží rezervovali v centrálním skladu Craft. Bohužel se vyskladňování v tomto logistickém centru zpozdilo, což jsme také u dodavatele reklamovali a vyvodili důsledky. Zboží Craft, které objednáváme u dodavatele obvykle doručujeme do 3 pracovních dnů, což také na našem e-shopu uvádíme při prezentaci výrobku. Vaše bunda byla bohužel připravena k expedici až 5 den, za což jsme se Vám omluvili. .
Píši, protože si zakládáme na vstřícném a rychlém jednání a spokojenost našich zákazníků nám není lhostejná.
Velmi rádi Vás v budoucnu přesvědčíme o našem profesionálním s přístupu k zákazníkům, takže pokud byste byla někdy v Brně, určitě se zastavte v našem kamenném obchodě, který má neustále skladem více než 2000 různých sportovních produktů.
I díky výše uvedenému jsme se minulý rok, podle hlasování čtenářů serveru Běhej.com, stali běžeckým obchodem roku 2011.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
Zbyněk Muzikář
jednatel společnosti
-
Dobrý den,
bohužel tohoto prodejce nemohu absolutně doporučit. Na svém webu uvadí lživé informace o době dodání a nakonec svádí vinu a vymlouvá se na dodavatele zboží. V neděli jsem si objednala cyklistickou bundu (Craft Performance Featherlight 1901283 9920 pánská cyklobunda vel XXL), u které byla a dodnes je uvedena dostupnost do 3 dnů. V úterý mi zavolali, že ji skladem nemají, ale že ji objednali a ve středu jim dojde a tudíž, že do čtvrtka ji mám doma. Dnes je pátek, bunda nikde a když jsem tam zavolala, tak mi paní začala vysvětlovat, jak je problém na straně jejich dodavatele, který jim ji slíbil a nedodal. Což mě ale nezajíma, já si zboží objednala u nich a ne u dodavatele. Navíc mě paní v úterý telefonicky ujišťovala, že určitě bude. A přitom stačilo málo. Pokud již ve středu měli informaci, že bunda nebude, stačilo zvednout telefon a o této skutečnosti mě informovat nebo napsat mail. Dnes jsem se dívala na recenze a zjistila jsem, že nejsem sama. Tento obchod buhužel láká na krátké dodací lhůty, které pak nedodrží.Takže pokud někdo potřebujete nějaké zboží rychle, tak se tomuto prodejci vyhněte.
Gabriela Hanzlová