Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalé doručení, zatím stále čekám na doručení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem velmi zklamaná z této firmy protože máma čekala 2,5 týdne na balíček který nepřišel. telefonovala jsem firmě vícekrát, slíbila mi že pošle stejný balíček ještě jednou přes Česku poštu protože kurýr přes we-do balík nepřinesl a ani nezavolal na mobil, ani nezazvonil na zvonek a máma čekala v bytě jako ve vězení skoro 3 týdny a tato firma druhý balík přes Česku poštu neposlala tak jak slíbili a dokonce ani nedali vědět že druhý balík neposlali a přitom měli moji mailovou adresu takže naprosto bezohlední nebo máma čekala další dny zbytečně na druhý balík !!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hodnocení obchodu, o které žádáte,považuji za ne moc vydařený žert. Nejdříve mi byla objednávka potvrzena s tím, že se vyřizuje, druhý den mi bylo sděleno, že zboží vpodstatě nemají, at si objednám něco jiného. To jsem odmítla a objednávku jsem zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neznám
    • Nechají si zaplatit zboží které dle objednávky a platby je skladem a po třech dnech oznámí že zboží na skladu nemají.

    Při objednávce z tohoto obchodu a platbě bylo zboží skladem. Po třech dnech přišlo oznámení že zboží nemají a že bude dodáno v horizontu 14 dnů s tím že doba dodání se může změnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Blízko centra, dobrá doprava MHD

    Jiná internetová cena, resp. menší balení výrobku na prodejně než v ceně při objednání. Zboží jsem nepřevzal, ztráta času za cestu do obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace ze strany dodavatele nulová. Objednávka uhrazená a zboží nikde Po tel. urgencích se dozvím, že to, co uváděj8 skladem na skladu vůbec nemají. Když znovu urguji, je zjevné, že pravá ruka neví, co dělá levá. Objednávku jsem zrušila, jsem upřímně zvědaa, zda mi vrátí peníze. Tak taková je mojezkušenost s tímto e-shopem.
    Soňa Fabianová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo, obchod o zboží neinformuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali jiné zboží než to které bylo objednáno Přitom na faktuře je zboží správně.Na mail upozorňující na chybu nereagovali.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si pred tydnem zbozi a stale nedorazilo. Na zbozi specham, takze jsem zvolila platbu na dobirku, at je vyrizeni co nejrychlejsi. Vse bylo skladem.
    Kdyz jsem nekolik dni nemela zadnou informaci o doruceni, kontaktovala jsem obchod, kde mi bylo sdeleno, ze balik odesel (ale zadny cislo baliku mi sdeleno nebylo) a ze ho poskodila CP a posilaji novy. To bych pochopila, ale o novem baliku porad nemam zadne informace, ani zadne avizo od CP, ze bude novy balik dorucovat.
    Kdyz jsem obchod kontaktovala mailem, tak mi na dva dotazy uz nikdo neodpovida, takze opravdu obchod doporucit za sebe nemuzu.
    Zbozi stale nemam. Odpoved uz zadna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádné zboží jsem ne održela tak že nevím co hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá čekací doba
    • není vyditelné při objednávání zda zboží je přímo skladem
    • Zboží,ktere jsem objednala inzerovali jako dostupné,ale nebylo . Už se to stalo podruhé! Nakonec objednávku zrušili.
  • Nic jsem neobdržel, zboží nepřišlo tak není co hodnotit.

    Reakce obchodu Salveo

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Bohužel Vaši objednávku nebylo možné vyřídit v důsledku výpadku ve výrobě. O této skutečnosti jste byl informován e-mailem. Nebylo více v našich silách situaci ovlivnit.
    S přáním příjemného adventního času

    Salveo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo.

    • Dodací lhůta je příliš dlouhá, hned po přijmutí objednávky Vámi přišla zpráva, že z důvodů doobjednání některých položek z mé objednávky ze skladu se objednávka nepatrně zdrží, nyní už 11 dní žádná zpráva.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží bylo prošlé

    Pozor na prošlé zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzeruje ,,zboží skladem,, a pak ho někde scháneji .... !!!

    Reakce obchodu Salveo

    Vážený pane K.,

    velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení, které jste zde uvedl. K Vaší recenzi uvádíme naše stanovisko.

    Zboží, které jste si objednal v pátek 23. 09. v 03:03 hodin, nebylo skladem (produkt nebyl označen ikonou "Skladem"). Z tohoto důvodu jste obratem (hned po Vašem potvrzení objednávky a jejím odesláním do našeho systému) od nás obdržel e-mail, ve kterém Vás informujeme, že zboží musíme vyzvednout ve skladu. Vzhledem ke skutečnosti, že o víkendu objednávky neexpedujeme, zboží bylo připraveno následující pracovní den, tedy v pondělí 26.09., k odeslání. V pondělí ráno 26. 09. jste nám však poslal e-mail, že objednávku rušíte. Důvod jste neuvedl. Respektovali jsme tedy Vaše právo na odstoupení od objednávky a zrušili ji.

    Z uvedených informací vyplývá, že jsme udělali vše, aby Vaše objednávka byla co nejrychleji odeslána, k čemuž nedošlo, neboť jste ji zrušil.
    Přesto nám nyní Vaše negativní hodnocení zůstane, což nás opravdu mrzí.

    Vaše Salveo





  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoda zboží.

    Reakce obchodu Salveo

    Vážená paní B.,

    velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení, které bohužel vzniklo z nepozornosti a chyba nebyla na naší straně.
    Při objednávání v našem e-shopu 28. 1. jste si vybrala jako způsob odběru osobní odběr v Praze. 3. února jsme Vám poslali e-mail, že máte zboží připraveno k osobnímu odběru.
    Po 7 dnech, kdy jste si zboží nevyzvedla, jsme Vás telefonicky kontaktovali. Při telefonickém rozhovoru vyšlo najevo, že jste si přála zásilku zaslat domů na "adresu".
    Problém se tedy velmi rychle vysvětlil a následující den, jsme Vám zboží zaslali.
    Nakonec tedy vše dobře dopadlo, ale negativní hodnocení nám zůstalo. Věříme, že při příští objednávce vše proběhne bez potíží.

    Vaše Salveo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Došla mi výzva k vyzvednutí zboží v kamenné prodejně na Praze 4 a až na místě jsem zjistila, že navzdory pravidelné otevírací době uvedené v mailu má obchod až do konce týdne zavřeno.

    Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod se mnou nekomunikuje, nemohu posoudit
    • Zboží bylo v nabídce, přesto se zatím nikdo neozval, kdy lze zboží vyzvednout.

    Reakce obchodu Salveo

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí Vaše hodnocení našeho obchodu a rádi bychom uvedli vysvětlující skutečnosti.
    Vaši objednávku jste zadala 25. 12., tedy v době, kdy byl obchod "uzavřen". Na úvodní stránce našeho webu jsme měli uveřejněnu informaci, že poslední objednávky expedujeme 18. 12. 2014 a opět začínáme expedovat 5. 1. 2015. Dnes (v den vašeho hodnocení) jsme tedy začínali poprvé odesílat zásilky v tomto roce. Dříve Vás tedy nikdo kontaktovat nemohl. Asi jste tuto informaci přehlédla? Dnes dopoledne, 5. 1. jsme také pro Vás objednávku připravili, poslali Vám informační e-mail a zboží je připraveno k odběru. Během dopoledne jsme také spolu hovořily telefonicky. Domníváme se, že za výše uvedených skutečností jsme nemohli udělat více.

    Příjemný den Vám přeje Stáňa Mullerová
    zákaznické oddělení