Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nelze platit platební kartou

    Reakce obchodu Salveo

    Dobrý den,
    je nám velmi líto, že jste byl nespokojen se způsobem platby. Bohužel jste si Vaši zásilku přebíral na pobočce Uloženka.cz. Zde nově zavedli pravidlo, že platba kartou je umožněna pouze zákazníkům, kteří o tento způsob platby "požádají" již při objednávání zboží v daném e-shopu. Je na snadě, že takovým to dodatečným požadavkům ze strany dopravce, není vždy možné vyhovět a to především z důvodu principu fungování odbavovacího procesu našeho e-shopu. Jedinou možností, jak nám sdělit, že by zákazník chtěl platit na Uloženka.cz kartou je, že v průběhu objednávky nám tuto skutečnost sdělí zápisem do poznámky. Tuto skutečnost nemůžeme prozatím ovlivnit. Děkujeme za pochopení. Vaše Salveo.cz

    • Komunikaci

    Po objednání je moje objednávka od 5.8 stále ve stavu probíhá příprava zboží, telefon uvedeny na internetu nikdo nezveda, spadne te do hlasové schránky, na email mi neodpovedeli, takze jsem zboží objednala jinde. A mela jsem jo hned druhy den!

    Reakce obchodu Salveo

    Vážená paní V.,
    je nám líto situace, která nastala.
    Ale ještě 5.8., přibližně 2 hodiny od Vaší objednávky, Vám byl odeslán email s informací, že si můžete zboží přijít vyzvednout osobně do naší kamenné prodejny. Při kontrole našeho systému vidíme, že Vám byl email úspěšně odeslán na Vámi uvedenou emailovou adresu, vše proběhlo správně. Nevíme, kde nastala chyba, proč jste potvrzující email nedostala. K vašemu telefonátu, volala jste 11.8. - bohužel v tomto týdnu v našem obchodě probíhala dovolená (tato skutečnost byla uvedena na webových stránkách). Salveo.cz