Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemohu hodnotit zboží, když mi po 6 dnech nebylo ještě ani odesláno.‍♂️

    Reakce obchodu Salony Denon

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. U Vaší objednávky je uvedeno "Odeslání do 2-5 pracovních dní". Vzhledem k tomu, že objednávka obsahovala více produktů, museli jsme ji nejprve zkompletovat (bylo potřeba přeskladnění) a byla odeslána 5. pracovní den po objednání (tedy shodně s tím, co je v objednávce uvedeno). Pokud na objednávku spěcháte, vždy máte možnost se s námi spojit a mohli bychom najít řešení - např. objednávku rozdělit na více částí. Každopádně kompletní objednávka je již na cestě k Vám a věřím, že budete již pouze spokojen. Přeji hezký den.

    B. Sýkora, Denon Store

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Fajn sortiment. Tváří se jako prémiový obchod, ale v okamžiku reklamace je přístup k zákazníkovi a vyřízení reklamace možná horší, než když kupujete a reklamujete nějakou masovku za pár šupů, jako vysavač nebo něco podobného. V tu chvíli nic speciálního nečekejte. Žádný adekvátní způsob vyřízení reklamace. Hezky čekejte zákonnou lhůtu. Tady už nakupovat velmi pravděpodobně nebudu.

    Reakce obchodu Salony Denon

    Dobrý den, pane Elznici,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Přístup personálu prodejny bych naopak hodnotil jako nadstandardní, před přijetím zboží k reklamaci se Vám kolegové snažili pomoci, aby byl problém se zbožím vyřešen a nemuselo tak putovat do servisu. Vzhledem k prokázané závadě je ale potřeba odborný zásah. Mrzí nás, že nejste s postupem reklamace spokojen, ale personál prodejny se musí v těchto situacích řídit danými pravidly. Věřím, že nebudete muset čekat celou zákonnou lhůtu a že zboží budete mít k dispozici co nejdříve. A že i pro příští nákup si nakonec vyberete naši prodejnu. :) Přeji hezký den.

    B. Sýkora, Denon Store

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • produkt nebyl s žádnou slevou, přestože se jednalo o vystavovaný kus (bylo avizováno) přitom doručen ušpinění a s povrchovými oděrkami
    • dodán pomuchlaný a ušpiněný návod k použití
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbožím je sice bylo doručeno, ale původně jsem si ho měl vyzvednout V Westfieldu Chodov. Tam jsem přišel po práci , kolem 18 a přestože otvírací doba je do 21:00 nikdo v obchodě nebyl cca 3 čtvrtě hodiny jsem postával kolem obchodu a nic. Napsal jsem vám email kde jsem vyjádřil že se mi to to nelíbí. Za cca 0,5 hod. co mi ozval pracovník, který byl na jídle. Ceduli s upozorněním, že se vrátí hned jsem neviděl i přesto že mi následně v telefonátu řekl, že tam byla. pán se nabídl, že mi objednané zboží zašle, což udělal, a ocenil jsem to, ale k mému údivu bylo zboží o něco dražší, cirka 300 Kč možná více, což myslím, že bylo dopravné. Přijde mi to absurdní, Když zákazníka necháte čekat a pak mu na účtujete dopravné… Není to OK. A proto váš obchod nikomu nedoporučím.

    Reakce obchodu Salony Denon

    Dobrý den, pane Hodane,

    ještě jednou se omlouváme, že jste musel čekat před zavřenou prodejnou. Ceduli s upozorněním dáváme do výlohy a snažíme se, aby byla co nejlépe vidět. Ale jak jste sám napsal, situace byla poté vysvětlena a nalezeno pro Vás uspokojivé řešení - zboží jsme druhý den odeslali na Vámi uvedenou adresu.

    Jsme rádi za každou konstruktivní kritiku od našich zákazníků. Nemůžeme však akceptovat nepravdivé informace, které nás poškozují. Objednávka byla na zboží v hodnotě 4438 Kč a dobírka byla vystavena na stejnou částku. K tomu samozřejmě máme k dispozici úplnou dokumentaci (potvrzení objednávky, fakturu, objednávku svozu v systému PPL, povrzení o doručení zboží). Vzhledem k výše zmíněnému se poprvé obrátíme na Heureku v souladu se čl. 3.2. Pravidel odpovědnosti za obsah recenzí a příspěvků vložených uživateli nákupní galerie Heureka.cz. Děkujeme za pochopení.

    B. Sýkora, Denon Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chtel jsem resit v obchode srouby k upevneni reproduktoru k drzakum na zed. Naprosta neochota obchodnika srouby vyhledat nebo objednat... Akorat mi od nej byla pripomenuta sleva, kterou mi dali na zbozi. (ta mi byla dana na zaklade nakupu 2 receiveru Denon a sady reproduktoru 5.1 Polk audio)/

    Pokud nakupujete standartni zbozi, asi neni problem, pokud chcete ale doplnky ke zbozi (v mem pripade srouby na pridelani reproduktoru na drzaky) obchod uz nejevi o zakaznika zajem....

    Reakce obchodu Salony Denon

    Dobrý den, pane Ziko,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Podle slov vedoucího prodejny, s kterým jste objednávku řešil, jste byl o možné absenci šroubů informován dopředu a zároveň Vám bylo sděleno, kde je možné je dokoupit. Výrobce toto příslušenství neposkytuje, proto je také od něj nemůžeme objednat. Věříme, že je to takto srozumitelné. Mrzí nás, že jste na nákupech u nás nenašel nic pozitivního, přestože ve Vašem případě vyřízení objednávky proběhlo standardně/nadstandardně.
    Omlouváme se tedy za nedorozumění a děkujeme za pochopení.

    B. Sýkora, Denon Store

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velmi rychlé doručení
    • Outlet tady znamená použité zboží, na které se práší, svítí naň slunce a o baterii se nikdo nestaral.

    Reakce obchodu Salony Denon

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. U zboží ze sekce Outlet je vždy na stránce produktu v popisku uveden jeho stav a jednotlivé produkty jsou pravidelně kontrolovány. Pokud Vám outletové zboží nevyhovuje, dopručujeme příště nákup nového, nerozbaleného zboží.

    B. Sýkora, Denon Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neraguje na reklamaci

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo označeno "skladem". Při potvrzení objednávky se objevilo "za 2 až 7 pracovních dní". Po 8 pracovních dnech přišel email, že zboží bude nejdříve za 3 týdny.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zbozi vsude jinde dostupne jen v Original Denon store nedostupne...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 dní čekám na objednané zboží a zatím nic. Asi mají moc objednávek, tak příště se poohlédnu jinde.

    Reakce obchodu Salony Denon

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše recenze. Chtěli bychom upřesnit, že 10 dní od objednávky ještě neuplynulo, v době napsání Vašeho hodnocení je to 7 dní, z toho pouze 3 pracovní (což je podstatný fakt). Na naší stránce i v potvrzení objednávky je uveden termín odeslání 2 – 5 pracovních dní, s kterým jste souhlasil. Přestože se snažíme odesílat zásilky co nejrychleji, ne vždy je to možné (ve Vašem případě je nutné přeskladnění zboží). Prosíme ještě o trochu trpělivosti, Vaše objednávka bude v brzké době odeslána. Děkujeme.

    B. Sýkora, Denon Store

    • Zboží inzerované skladem, skladem není.

    Reakce obchodu Salony Denon

    Dobrý den,
    ve Vašem případě došlo z naší strany k chybnému přiřazení statusu pro Vaši objednávku, tudíž nebyla odbavena v řádném termínu. Za to se moc omlouváme. Zboží jsme skladem měli a co mám informace, tak vše již bylo obratem vyřešeno k Vaší spokojenosti. V podobných případech prosím nejdříve kontaktujte prodejce, může to záležitost výrazně urychlit. Děkujeme za pochopení.

    Mrzí nás Vaše hodnocení, věříme ale, že i nadále zůstanete naším věrným zákazníkem.

    B. Sýkora, Denon Store

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná komunikace
    • zboží nebylo skladem navzdory stavu na webu
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nedávají ke zboží návody v češtině !!!

    Reakce obchodu Salony Denon

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se, že jste při Vašem osobním odběru český návod neobdržel. Návody dostáváme vytištěné odděleně, bohužel obsluha jej zapomněla předat. Návod jsme Vám zaslali dodatečně, měl byste ho již mít u sebe. Velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení, těší nás ale, že je již situace vyřešena k Vaší spokojenosti.

    B. Sýkora, Denon Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na shopu zboží nabízejí a ve skutečnosti ho nemaj. A slibují , že ho do měsíce dodají. Jinde jsem homěl do 3 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obtížná komunikace s obchodem. Již druhý týden čekám na dodání funkční CD s českým návodem.

    Reakce obchodu Salony Denon

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Z naší strany bychom chtěli dodat, že CD s návodem bylo dodáno společně se zařízením, údajně ale toto CD nefungovalo správně. Vzhledem k tomu, že se jednalo o poslední kus přehrávače ze sekce Outlet, který už jinak není na trhu dostupný, museli jsme kontaktovat distributora značky s prosbou o zaslání nového návodu. Ten jsme obdrželi až po 10 dnech. Naší chybou bylo, že jsme Vám jej neposlali obratem, ale až druhý den. Jsme rádi, že nyní je vše již v pořádku a záležitost je vyřešena k Vaší spokojenosti. Každopádně se omlouváme za delší dobu čekání a respektujeme Váš negativní postoj.

    B. Sýkora, Denon Store

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kupoval jsem outlet, takže asi dobře mi tak. Nejprve mi přišel přijímač Marantz bez ovladače, návodu, antény, CD - jen se síťovou šňůrou. Tak jsem se ozval, a ovladač přišel po pár dnech. Český návod není, jen ten co jsem si stáhl ze serveru Marantz v angličtině takže se tím trochu prokusuji, ale ne moc úspěšně. V návodu jsem zjistil, že mi nedodali ani tu anténa na DAB, takže mi nejde internetové rádio.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Doručení mělo být 2-4dny což bylo psáno,že zboží je skladem....přišlo po 13 dnech od objednání....den navíc a zrušil bych objednávku..

    Reakce obchodu Salony Denon

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Zboží jsme doručili 12. den (8. pracovní den) od objednávky a rozhodně se jedná o nadprůměrnou dobu, za což se Vám omlouváme. Avšak chtěl bych doplnit, že objednané zboží skladem nebylo (tato informace je uvedena i v e-mailu s potvrzením objednávky) a k prodloužení termínu dodání došlo i z Vaší strany, kdy jste zboží napoprvé nepřevzal a byl určen nový termín dodání. Pokud se ale v procesu objednávky objevila informace, že zboží je skladem, tak se jednalo o chybu a já Vás budu kontaktovat e-mailem s prosbou o podrobnosti. Rádi bychom takovýmto nedorozuměním v budoucnu předcházeli.

    B. Sýkora, Denon Store

  • Prozatím jsem nic nedostal nemám co hodnotit

    Reakce obchodu Salony Denon

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, i když je negativní. Vámi objednané zboží je bohužel nedostupné. Tato informace byla uvedena již při vytváření objednávky a také v e-mailu s potvrzením objednávky. Informovali jsme Vás následující den po vytvoření objednávky, a to e-mailem i telefonicky, přičemž jste s delší čekací dobou souhlasil. Omlouváme se za nepříjemnosti, ale bohužel dodání Vámi objednaného zboží nemůžeme žádným způsobem urychlit.

    B. Sýkora, Denon Store

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • radoby odborne vedeny
    • predrazeny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cena byla lákavá, avšak zboží, které měli uvedeno jako skladem nakonec skladem vůbec neměli...čekal bych tak velmi dlouho. Když jsem se emailem dotazoval na to, kdy mi zboží dojde, nikdo neodpověděl. Když jsem pak před Vánoci volal, sdělili mi, že zboží fyzicky nemají, že jim jede kamion. Přitom v ten samý den stále byl reprák dostupný ve více barvách. Musel jsem narychlo shánět dárek jinde.

    Reakce obchodu Salony Denon

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme si samozřejmě vědomi toho, že zpoždění dodání zboží přišlo v nejnevhodnější - předvánoční - čas a komunikace z naší strany poté nebyla ideální. Za to se velice omlouváme i za nepříjemnosti, které z toho pro Vás vyplynuly. Je to pro nás poučení do budoucna, kdy si i ve velice hektickém čase budeme muset umět poradit lépe - již teď na tom pracujeme!