Reklama

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Krmivo pro psa je to za mě super
    • Nevýhoda je že zrušili dodávání velkých zásilek přes zásilkovou s tou nikdy nebyl problém, ale teď co to dováží DPD je to hrůza a děs 2 ze 4 dodávek špatně jednou mi volají že jsou před domem ale neměli u sebe zboží a další kdybych si nezavolal a nezkontroval jestli to zboží je ve výdejním místě tak nedostanu sms že tam je protože řidič to vyložil ale nepotvrdil …

    Reakce obchodu Rufruf

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a je nám líto komplikací s doručením přes DPD. Rádi bychom upřesnili, že Zásilkovnu jsme nezrušili – nadále ji nabízíme pro balíky do 15 kg. Bohužel větší zásilky nad tento limit Zásilkovna nerozváží, a proto je musíme zasílat prostřednictvím jiných dopravců, jako je DPD.

    Mrzí nás, že doručení neproběhlo hladce. Určitě předáme Vaši zkušenost dopravci a budeme se snažit najít řešení, aby vše příště proběhlo bez problémů.

    S pozdravem,
    Milan, Tým Rufruf.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Klamava reklama ..

    Reakce obchodu Rufruf

    Dobrý den,

    děkuji za vaši recenzi. Mrzí mě, že jste nebyla s našimi produkty spokojena. Mohl bych vás poprosit o více informací?

    Rád bych vše probral a případně pomohl problém vyřešit. Můžete mi prosím napsat na e-mail [email protected]?

    Děkuji předem a přeji hezký den.

    S pozdravem,
    Milan, Tým Rufruf.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nic nepřišlo

    Reakce obchodu Rufruf

    Dobrý den, Martine,

    dohledal jsem Vaši objednávku a zjistil jsem, že nebyla uhrazena. Z tohoto důvodu byla automaticky stornována. Platbu jsem ověřoval i na platební bráně GoPay, kde skutečně nedošlo k úspěšnému dokončení transakce. O stavu objednávky jsme Vás rovněž informovali e-mailem.

    Pokud Vám však banka částku přesto strhla, zašlete mi prosím potvrzení o platbě na e-mail [email protected].

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo pokud Vám mohu s čímkoliv pomoci, neváhejte se na mě obrátit.

    Děkuji a přeji hezký den,
    Milan, Tým Rufruf.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Jeden z mých psů je s nimi v pohodě, ale druhý měl týden průjem ...Nasadila jsem zpět původní granule a průjem je fuč. Každému nemusí sedět Ruf RUF...a to byli bez jakýchkoliv zdravotních problémů. Nebudu už přecházet na jinou značku než JK animals, nebo Joggies . RUF už ne!

    Reakce obchodu Rufruf

    Dobrý den, Dagmar,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že vašemu pejskovi granule nesedly. Rádi bychom s vámi situaci probrali a pomohli najít vhodné řešení.

    Pokud budete chtít, může se s vámi spojit naše nutriční specialistka Hanka ([email protected], +420 734 883 488), která vám ráda poradí ohledně správného přechodu na nové krmivo. Při náhlé změně granulí se totiž u některých pejsků může objevit průjem – pozvolný přechod bývá klíčový.

    Děkuji a přeji hezký den,
    Milan, Tým Rufruf.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nevím jak ostatní,ale můj pes to nechce-asi mu to nechutná...

    Reakce obchodu Rufruf

    Dobrý den, Stanley,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že vašemu pejskovi granule nechutnají. Pokud budete mít zájem, můžete se obrátit na naši nutriční specialistku Hanku ([email protected], +420 734 883 488). Ráda s vámi situaci probere a poradí, co dělat, pokud pejskovi granule nechutnají nebo mu nesednou.

    Děkuji a přeji hezký den,
    Milan, Tým Rufruf.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Memu pejskovi granule nezachutnaly.
    Nic extra na techto granulich neni.
    Skoda penez.

    Reakce obchodu Rufruf

    Dobrý den, Stanley,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že vašemu pejskovi granule nechutnají. Pokud budete mít zájem, můžete se obrátit na naši nutriční specialistku Hanku ([email protected], +420 734 883 488). Ráda s vámi situaci probere a poradí, co dělat, pokud pejskovi granule nechutnají nebo mu nesednou.

    Děkuji a přeji hezký den,
    Milan, Tým Rufruf.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    nevyhovuje,zažívací potíže.

    Reakce obchodu Rufruf

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že vašemu pejskovi granule nesedly. Rádi bychom s vámi situaci probrali a pomohli najít vhodné řešení.

    Pokud budete chtít, může se s vámi spojit naše nutriční specialistka Hanka ([email protected], +420 734 883 488), která vám ráda poradí ohledně správného přechodu na nové krmivo. Při náhlé změně granulí se totiž u některých pejsků může objevit průjem – pozvolný přechod bývá klíčový.

    Děkuji a přeji hezký den,
    Milan, Tým Rufruf.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Proti obchodu nic nemám ,jsou ochotní , rychle mi zboží došlo .Objednala jsem sí vzorky granulky pro seniora pro lepší trávení taky konzervy a výcvikové pamlsky , bohužel náš senior 16 let to nežere , vůbec mu to nechutná , takže pro mě vyhozené peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Bohuzel Haidynce nic nechutna ani nic nepomohlo

    Reakce obchodu Rufruf

    Dobrý den, Renato,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že vašemu pejskovi granule nechutnají. Pokud budete mít zájem, můžete se obrátit na naši nutriční specialistku Hanku ([email protected], +420 734 883 488). Ráda s vámi situaci probere a poradí, co dělat, pokud pejskovi granule nechutnají nebo mu nesednou.

    Děkuji a přeji hezký den,
    Milan, Tým Rufruf.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Rufruf

    Dobrý den,

    můžete se prosím se mnou spojit na emailu [email protected] nebo telefonicky +420776223118, dle systému v DPD objednávku evidujeme jako doručenou.

    Děkuji moc,
    Milan, Tým Rufruf.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Stále čekám na sms k vyzvednutí zboží.Tak dlouho jsem na žádnou objednávku nečekala

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Pejskovi nechutnaji ....po hovězím se ani neotocila...jestli snědla 20 granulí....velký prujem!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zkusila jsem koupit výrobky Rufrruf 6 kg zázračný prášek , běží taková reklama,že nad ne není. Strašně zklamání mám tři psy různých ras brazilská Fila staford a pitbul z útulku,který byl zvyklý jíst i zbytky máme již 5 let a dostává kvalitní granule. Michala jsem to s granulemi na které jsou zvyklí a kvalitní Slovakiafarma s možností výběru i pro nemocné zvíře štěňata a i na řadu veterináře a chovatele. Včera večer zřejmě již z hladu si každá vzala promíchané granule s vašimi které vyhazovali z misky ,dnes všichni průjem takže odebrány všechny dan.Mensi půst a nasazení granulí Slovakiafarma a to nabízíte zázračný prášek asi je něco špatně když psovi musíte dávat ještě na granule zázračný prášek. A šílené předražené 6 kg přes 1100. Kč a abych neplatila poštovné tak zázračný prášek který jsem zatím nepoužila a konzervu ..celková cena 1650 Kč kdybych jenom brazilskou filu měla krmit vašemu granulemi a abych měla 24 kg jako u Slovakiafarma za 2000 již sleva jako stálý zákazník je to Slovenska výroba a opravdu Top tak u Vás bych za tuto váhu zaplatila přes 4000 Kč ..Vyzkoušela jsem víc byly jsme má Yogis taky Top a pak na řadu veterináře a chovatele jsme již dva roky u Slovakiafarma.. zkusili jsme Animal psům chutnal bez problémů ale půlka byla pak prach.. ale Vaše granule špatný a ještě když se musí použít zázračný prášek. Zřejmě pro Vás marketingový tah neboť krmiv je opravdu hodně a kvalitního ale vy máte jen tu cenu. A psy průjem nežerou a nejsem jediná. To ne snad jen pro ty malé joksiri..
    Za mě a i ostatní co zkusili z cvivaku a chovatelé NE

    Reakce obchodu Rufruf

    Dobrý den paní Skalická,

    moc vám děkuji za vaši zpětnou vazbu. Osobně mě mrzí, že vašim pejskům naše produkty nechutnají.

    Změna krmiva je pro psí organismus velký zásah, a proto je potřeba postupovat velmi obezřetně. Roli můžou hrát i detaily, které na první pohled nemusí být zřetelné. Např. změna počasí, nebo to, že pes něco na cvičáku olízne.

    Samozřejmě se může také stát, že pes, který je na něco zvyklý, granule jednoduše nepřijme. A to po stránce chuti i trávení.

    Pro tyto případy máme na lince nutriční poradkyni, která vám se vším může bezplatně pomoci a stráví s vámi konzultacemi tolik času, kolik bude potřeba.

    Vzhledem k tomu, že takto negativní zpětnou vazbu slýcháme velmi zřídka (viz. počet negativních recenzí na Heurece) bych navrhoval, že vás bude kontaktovat naše kolegyně a situaci se s vámi pokusí vyřešit.

    Přeji hezký den a ještě jednou moc děkuji za zpětnou vazbu,

    Tomáš Juchelka - majitel Rufruf

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouha doba dodani
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Rychlost a spolehlivost

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Ochota, zájem než granule dorazily

    Asi zůstanu u staré značky krmiva

  • Nedoporučuje obchod

    • MŮJ PES TO NECHCE A PŘOTOM SNÍ VŠECHNO JEN TEN SRÁČ NESNÍ

    Reakce obchodu Rufruf

    Dobrý den paní Lédrová,

    Jsem rád, že se nám vše podařilo vyřešit po telefonu a emailu k vaší spokojenosti.

    Vám i vašemu pejskovi ať se daří a přejeme hezký den.

    Tomáš - Majitel Rufruf

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdy jsem nic neobjednala a pořád mě otravují a spamují.

    Reakce obchodu Rufruf

    Dobrý den paní Horáčková,

    vidím u nás v systému objednávku ze začátku prosince.

    Nicméně jsem kontroloval emailovou databázi a tam vás nevidím.

    Pokud od nás nechcete dostávat emaily, tak v každém mailu máte možnost se odhlásit z odběru.

    Děkuji a přeji hezký den,

    Tomáš Juchelka - Majitel Rufruf

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jelikož jste neměli konzervu tak mi paní řekla že mi tam dá nějaký pamlsky pro pejska a přitom je tam dala tři balíčky toho samého čeho jsem koupil 12 kg tak Jelikož zvané vzorky takže jsem velmi nespokojen už u vás nebudu nic objednávat S pozdravem Miroslav Provazník
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Náš pes granule nežere proto nemohu doporučit