Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jelikož jste neměli konzervu tak mi paní řekla že mi tam dá nějaký pamlsky pro pejska a přitom je tam dala tři balíčky toho samého čeho jsem koupil 12 kg tak Jelikož zvané vzorky takže jsem velmi nespokojen už u vás nebudu nic objednávat S pozdravem Miroslav Provazník
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Náš pes granule nežere proto nemohu doporučit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic jsem neobjednávala. Nechápu, proč mě tento obchod pořád spamuje!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koupila jsem minigranule pro mou malou fenku. Zatím jen přidávám trochu k původnímu krmivu (také lisované, ale moc velké). Od té doby krmivo nechce, ani když ke granulím přidám konzervu. Pokud trochu zaliji vodou, tak je z minigranulí bláto. Tyto už nikdy!!!

  • Nedoporučuje obchod

    OBCHOD ASI OK ALE PO PRODUKTU PES ZVRACÍ A NADÁLE HO ODMÍTÁ.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Komunikace s cizím státním příslušníkem který neví co je pes a co fena mi chce dávat otázky a doporučovat krmivo

    Reakce obchodu Rufruf

    Dobrý den, pane Pavle,

    děkuji za vaši zpětnou vazbu a mrzí mě, že jste nebyl spokojen s vašim nákupem. Dle mých informací vás kontaktovala naše Kolegyně Hana Nguyen, která je odbornicí na psí výživu a pohybuje se v nutričním poradenství pro psy posledních 6 let, je narozená v ČR a mluví plynule česky.

    V době vašeho hovoru jste údajně byl v autě a nešlo vám rozumět. Hanka navíc byla první den v práci, takže je možné, že se projevila určitá nervozita. Důvodem, proč klientům voláme je to, že jim chceme pomoci. Ze stejného důvodu jsme volali i vám.

    Mnoho našich klientů mnohdy neví jak má postupovat při zkoušení nových krmiv, tak naše rady vítají.

    Osobně mě mrzí, že to u vás nezafungovalo.

    Přeji vám pěkný den.