Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Jelikož jste neměli konzervu tak mi paní řekla že mi tam dá nějaký pamlsky pro pejska a přitom je tam dala tři balíčky toho samého čeho jsem koupil 12 kg tak Jelikož zvané vzorky takže jsem velmi nespokojen už u vás nebudu nic objednávat S pozdravem Miroslav Provazník
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Náš pes granule nežere proto nemohu doporučit
-
Nedoporučuje obchod
Nic jsem neobjednávala. Nechápu, proč mě tento obchod pořád spamuje!!!
-
Nedoporučuje obchod
Koupila jsem minigranule pro mou malou fenku. Zatím jen přidávám trochu k původnímu krmivu (také lisované, ale moc velké). Od té doby krmivo nechce, ani když ke granulím přidám konzervu. Pokud trochu zaliji vodou, tak je z minigranulí bláto. Tyto už nikdy!!!
-
Nedoporučuje obchod
OBCHOD ASI OK ALE PO PRODUKTU PES ZVRACÍ A NADÁLE HO ODMÍTÁ.
-
Nedoporučuje obchod
Komunikace s cizím státním příslušníkem který neví co je pes a co fena mi chce dávat otázky a doporučovat krmivo
Reakce obchodu Rufruf
Dobrý den, pane Pavle,
děkuji za vaši zpětnou vazbu a mrzí mě, že jste nebyl spokojen s vašim nákupem. Dle mých informací vás kontaktovala naše Kolegyně Hana Nguyen, která je odbornicí na psí výživu a pohybuje se v nutričním poradenství pro psy posledních 6 let, je narozená v ČR a mluví plynule česky.
V době vašeho hovoru jste údajně byl v autě a nešlo vám rozumět. Hanka navíc byla první den v práci, takže je možné, že se projevila určitá nervozita. Důvodem, proč klientům voláme je to, že jim chceme pomoci. Ze stejného důvodu jsme volali i vám.
Mnoho našich klientů mnohdy neví jak má postupovat při zkoušení nových krmiv, tak naše rady vítají.
Osobně mě mrzí, že to u vás nezafungovalo.
Přeji vám pěkný den.