Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • slušný výběr zboží

    Hodně mi vadilo, že zdroj pro RPI mi přišel už jako rozbalený. Krabička od předchozího kupujícího natržená, kabel smotaný halabala, takhle to z fabriky nechodí. Vypadá to, že jsem "vyhrál" vratku. Vracení zpět by mě stálo stovku... OK, další objednávky u konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Většina věcí se dá koupit jinde za zlomek ceny. Doslova zlomek. Sensor u nich za 150 se dá sehnat za 30 korun.

    Předražený.

    Reakce obchodu RPiShop.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že jste nebyl s nákupem spokojen. Snažíme se vždy nabízet konkurenceschopné ceny a vážíme si Vašeho názoru. Většina našich zákazníků naopak naše ceny vnímá pozitivně (viz. recenze zde na Heurece), což nás těší a motivuje k dalšímu zlepšování.

    Rádi bychom přezkoumali ceny produktů, které Vám nepřišly adekvátní, a uděláme maximum pro to, abychom Vám nabídli férovou nabídku. Pokud se jedná o Vámi zmíněný senzor, vyšší cena může být způsobena náklady na vstupu. Například senzory od amerického Adafruitu, vyráběné v USA s kvalitní podporou, stojí více než senzory z Číny. Také se nemůžeme rovnat cenami na čínských tržištích, jelikož musíme zboží dovážet a platit poplatky, cla a daně. Přesto nevylučujeme možnost chyby, a proto jsme připraveni situaci pečlivě prověřit.

    Vzhledem k tomu, že jste naším častým zákazníkem, si velmi vážíme Vaší věrnosti a uděláme vše pro to, abyste byl příště s nákupem spokojený.

    S pozdravem,

    Váš RPishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14 dni od objednávky a zboží stále ještě nedorazilo

    Reakce obchodu RPiShop.cz

    Vážený zákazníku,

    velmi se omlouváme za nepříjemnosti spojené s Vaší objednávkou. Omlouváme se, že jsme neupřesnili termín dodání, a plně za to přebíráme odpovědnost. Taková situace u nás není standardem a uděláme vše pro to, aby se to již neopakovalo.

    Část Vaší objednávky nebyla skladem a musela být doobjednána, což způsobilou zpoždění v odeslání. Velice nás to mrzí a jako kompenzaci za vzniklou chybu Vám zásilku dodáme zdarma.

    Děkujeme za Vaše pochopení a trpělivost.

    S pozdravem,

    Váš RPishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedoporucuji, 9.12. jsem objednal, zaplatil a nic nemam... Jedna polozka mela byt zacatkem ledna. Za tu dobu poslali 15.1. jeden mail, ze uz to putuje k nim na sklad. Dival jsem se minuly tydes i dnes a maji to skladem...

    Reakce obchodu RPiShop.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zpoždění Vaší objednávky. Zpoždění bylo způsobeno nedostupností jiné položky, než té o které jsme Vás informovali emailem jelikož měla ještě delší dobu dodání. Při přechodu na nový e-shop jsme narazili na problémy s upozorňováním, což ovlivnilo kvalitu komunikace o stavu objednávky a nezvládli jsme Vás proto informovat lépe.

    Uděláme maximum, abychom Vám vykompenzovali způsobené nepříjemnosti a ujišťujeme Vás, že jsme přijali opatření, aby se již podobná situace neopakovala.

    Děkujeme za pochopení.

    Váš RPishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Problémový přechod na nový eshop
    • Ztráta mé historie objednávek (dokladů a faktur)
    • Tato zaplacená a nevyřízená objednávka se v novém eshopu nezobrazuje
    • Nesplněný termín dodání
    • Nikdo se mnou nekomunikuje

    Nakupoval sem na rpishop.cz pravidelně. Bohužel se přechod na nový eshop asi nepovedl (takto to zákaznická podpora komunikuje). Nyní jsem ve stavu, kdy mám prázdnou historii nákupů a tato poslední zaplacená aktivní objednávka také v systému není. Neznám její aktuální stav. Na mail mi nikdo nekomunikuje. Zboží mělo být dodáno v posledním týdnu prosince 2023.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mnoho produktů
    • Produkt, který měl být doručen s několika týdenním zpožděním mi do dnešního dne nebyl doručen.

    Několik měsíců zpět jsem kupoval produkt a již po druhé mi přišel e-mail o tom, že můj produkt má být doručen v jiném období. Poslední e-mail sliboval že to má být v tomto týdnu. Bohužel nedošel ani e-mail ani produkt.

    Reakce obchodu RPiShop.cz

    Vážený zákazníku,

    moc nás mrzí, že jste musel tak dlouho čekat na dodání své objednávky.

    Bohužel došlo k nečekanému zdržení ze strany výrobce. Tuto situaci jsme okamžitě sdělili i všem čekajícím zákazníkům. Jak jste zmínil, v e-mailu jsme Vám slíbili odeslání v průběhu tohoto týdne a můžeme Vás informovat, že Vaše objednávka bude odeslána ještě dnes, v pátek. Vzhledem k tomu, že nedošlo k dalšímu zpoždění, rozhodli jsme se nezasílat další upřesňující informace.

    Omlouváme se za vzniklé potíže, které Vám tato situace způsobila. Zdržení způsobené výrobním procesem je něco, na co nemáme vliv a jsme si vědomi toho, jaký dopad to může mít na naše zákazníky.

    Děkujeme Vám za vaši trpělivost a za to, že jste nám důvěřoval. Věříme, že čekání se Vám vyplatí a budete s spokojen.

    Váš RPishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nízká úroveň technické podpory.

    Reakce obchodu RPiShop.cz

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se, že jsme nedokázali uspokojivě odpovědět na Vaše dotazy. Stále se snažíme zlepšovat a Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná. Ačkoliv je poskytování bezchybné podpory pro aplikace třetích stran, se kterými pracujeme velmi okrajově často náročné. Snažíme se vám pomoci nejen s našimi produkty, ale také s projekty a nastavením různých systémů a aplikací. Bohužel, vzhledem k rostoucímu množství systémů a aplikací, které Raspberry Pi podporuje, není v našich silách mít úplný přehled o všech možnostech a úskalích, které tyto systémy a aplikace mají. Je nám líto, že v případě těchto dotazů došlo ke zmatkům a ne zcela správnému řešení problému, kterému naneštěstí nepomohlo to, že podpora Vašeho HW přišla právě v mezičase, kdy jsme problém řešili. Probrali jsme tuto situaci se všemi kolegy z technické podpory a věříme, že v budoucnu budeme schopni poskytnout podporu na takové úrovni, která bude plně odpovídat Vašim očekáváním.

    Váš RPishop.cz

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé dodání
    • Dobrá komunikace
    • Bezostyšné rýžování na špatně dostupných produktech

    Co jsem objednal, rychle dodali jako vždy, ale chtěl jsem objednat i Raspberry Pi, jenže nebylo neskladem. Až na to, že bylo, ale jen v sadách s hromadou krámů, co nepotřebuji. (A aby bylo jasno, nejedná se o nějaké oficiální sady, ale o sady, co si dali dohromady sami z Raspberry Pi určených k samostatnému prodeji.) Nemůžu říct, že by se mi to líbilo, ale smířil bych se s tím… kdyby ty sady nestály o tisícovku víc než všechno v nich obsažené dohromady. To už považuji za nehoráznost. Kdyby měli koule ta Raspberry Pi rovnou o tisícovku zdražit, bylo by mi to milejší než tyhle pokusy to skrýt.
    S tímto obchodem mám dlouholeté dobré zkušenosti, ale dokud budou provozovat tyto praktiky, nemohu ho s čistým svědomím doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    prosim zruste online chat na strankach. jinak super

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nic neni skladem, lhuty dodani oddaluji

    Reakce obchodu RPiShop.cz

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za prodlení s dodání nového Raspberry Pi Pico W. Ty nám zítra dorazí a hned poputují k Vám. U nás se nezdrží ani den.

    Ač to zní neuvěřitelně a jako hloupá výmluva, v tomto případě nám chybou výroby v krabicích označených jako Pico W dorazilo znovu Pico H a celé dodání se o týden zdrželo. Datum dodání uvádíme vždy na základě avizovaných termínu výroby, ale raději ho uvádíme jako předpokládané, jelikož jsem situace kdy může dojít ke zdržení, kterému nedokážeme zabránit.

    Děkujeme za pochopení,
    Váš RPishop.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice špatná zkušenost! Zboží sice dorazilo, ale někdo display již používal přede mnou. Display s mnoha otisky - není možné aplikovat ochrannou fólii. Vlastní display poškrábán na 4 místech. Zboží vracím s vytýkacím dopisem! NESPOKOJENOST!

    Reakce obchodu RPiShop.cz

    Vážený pane Jecho,

    moc nás mrzí jestli jste narazil na zboží, které jevilo známky používání. Bohužel se to dozvídáme až nyní a neměli jsme proto šanci popisovaný problém vyřešit.

    Displej Vám samozřejmě obratem vyměníme za nový kus a to na naše náklady. Náhradu pro jistotu zkontrolujeme a na produkt Vám dáme dodatečnou slevu jako kompenzaci za způsobené potíže. Nové a z výroby zabalené zboží samozřejmě nerozbalujeme a u výrobce Waveshare jsme se s tímto problémem zatím nesetkali. U námi vybaleného zboží, nebo zboží vráceného od zákazníka vždy měníme produktový kód a zboží označujeme jako rozbalené nebo použité (a tak jej dále se slevou prodáváme). Tento displej se nám však nikdy od zákazníku nevrátil takže z naší strany k pochybení dojít nemohlo. Uděláme vše pro to, abychom se dozvěděli jak k tomu mohlo u nového zboží dojít a aby už se podobná situace neopakovala.

    V případě jakéhokoliv problému nás prosím kontaktujte přes náš reklamační formulář, emailem, telefonicky, nebo přes online chat. Vždy se podobné situace snažíme vyřešit k maximální spokojenosti našich zákazníků.

    Děkuji.

    Váš Rpishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno, zaplaceno, ale do dnešního dne nic nemám, jen zprávy o tom, že mění místo doručení na jiné.... nesolidní doručení. zásilkovna...

    Reakce obchodu RPiShop.cz

    Vážený zákazníku,

    moc nás mrzí, že došlo k problémům s doručením. Zásilkovna doslova ze dne na den zkolabovala a doručení jí trvá výrazně déle, než je obvyklé. Snažíme se řešit každý jednotlivý případ, ale bohužel ne vždy je řešení tak rychlé, jak bychom si přáli. Mrzí nás, že jsme za pochybení dopravce dostali špatné hodnocení, ale i tak se budeme snažit Vám problém s doručením vykompenzovat.

    S pozdravem,
    Váš RPishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dotazník s žádostí o hodnocení dorazil dříve, než zboží.
    Když se podívám na stav objednávky, tak se dozvím, že je již od objednávky tato vedená jako "Vyřízená", přesto, že jsem zboží neobdržel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si Zonepi all-in-one komplet s RPi 4B/4GB a RPi 7" displejem, black - á 5.319,-Kč.
    K mému zděšení mi došel balíček pouze z částí komponent. Obsahoval pouze displej, krabičku, zdroj a klávesnici. Myš a komponenty Raspberry Pi žádné. Po mé telefonické urgenci slíbili nápravu. Opravdu mi došel druhý balíček s myší, Rasberry Pi a paměťovou kartou s programem - nedošel chladič. Takže sestavu nemohu stále spustit. Rezignuji na celý obchod RPiShop.

    Reakce obchodu RPiShop.cz

    Vážený zákazníku,

    moc nás mrzí, že Vám nedorazila kompletní zásilka a ani oprava nedopadla jak měla. Budeme zjišťovat jak k této situaci mohlo dojít, expediční systém je nastaven tak, že k podobným situacím téměř nedochází. Bohužel jsme pro nápravu nedostali informaci, že Vám chladič chyběl, proto jsme ho v nápravném balíčku nezaslali. I když se nám něco nepovede, vždy se snažíme obratem řešit k zákaznické spokojenosti. Kolegyně Vás proto bude obratem kontaktovat abychom Vám poslali chybějící položku a vykompenzovali způsobené komplikace.

    Děkujeme za pochopení.

    Váš RPishop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dosud zaplacené zboží nemám, žádná reakce obchodu o stavu objednávky

    Reakce obchodu RPiShop.cz

    Dobrý den,

    Oculus Quest 2 je na e-shopu označen jako předobjednávka, včetně předpokládaného data dodání. Mezera v dostupnosti vznikla z důvodu pozastavení výroby a proto objednávka nebyla dodána obratem, nebo v kratším čase. Tyto informace jsou vždy v produktové kartě a zároveň jsme Vás kontaktovali v den objednání e -mailem. Je nám líto, že jste tuto informaci nezaznamenala. Dobrou zprávou je, že všechny předobjendávky na 64GB variantu budeme řešit novou verzí, která má 128Gb a lepší rozhraní pro kontakt s obličejem za stejnou cenu.

    V případě, že máte dotaz na dostupnost, lze nás kontaktovat emailem, telefonicky, nebo na chatu. Vždy odpovídáme obratem. Není nutné to řešit negativní recenzí. Pokud dostupnost avizujeme již při nákupu, dále zákazníka nekontaktujeme, pokud původní informace stále platí.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem,
    Váš RPishop.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I ordered a product without knowing it is not in stock. Waiting for it without having any information when it's due.

    Reakce obchodu RPiShop.cz

    Dear Doron,

    Oculus Quest 2 is marked on the e-shop as a pre-order, including the estimated delivery date. Also, we contacted you regarding unavailability on the day of ordering by email. We're sorry you didn't record this information.

    With kind regards,
    RPishop.CZ team