• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná mě nenapada
    • Neprofesionální přístup
    • Nevhodné vystupování prodejce na infolince

    Na začátku své objednávky jsem se rozhodl ověřit dostupnost zboží po telefonu, z pana jsem toho tedy moc nedostal, místo pozdravu jsem slyšel "no", tak jsem se slušně představil a sdělil mužíkovi že mě zajímá víno z roku 1972 a zda jej mají skladem. Pan mi s nejistotou v hlase s obratnosti zkušeného obchodníka odpověděl ""no, tu asi mám" pojal jsem už jisté podezření, ohledně správnosti čísla na které volám, proto jsem se dotázal zda jsem se opravdu dovolal do obchodu ročníkova vína, poté jsem poprvé za celý hovor uslyšel v prodejcově hlase jistou známku přesvědčení, když mi pevným hlasem odpověděl "no". Sebral jsem v sobě poslední známky zvědavosti a naivně se dotázal na přepravní společnost, kterou obchod na přepravu zásilek využívá. Celkem jednoduchá otázka, řekl by si jeden, ovšem pro našeho zdatneho prodejce to byl neřešitelný oříšek. Začal koktat" no no nnnno to nevím "" nejsem si jist" tak jsem pěkně poděkoval a sdělil že si udělám objednávku přes eshop. S úlevou v hlase mi pan odpověděl "no". Jeho muka konečně skončila. Já po zhodnocení faktu, že to je jediný obchod, kde ročník který potřebuji mají, učinil objednávku. Navečer mi každopádně cinkl email, že požadované víno nemají a ruší moji objednávku

    Reakce obchodu Ročníkové víno

    Děkujeme ještě jednou za pánovu objednávku,
    bohužel se jeho víno zrovna prodalo jinému klientovi
    a nabídnutá alternativa nebyla klientem akceptována.

    Znovu omlouvame, stejně jako jsme se ihned
    omluvili klientovi po telefonu a nabídli jiné řešení ....

    Reakce pana Břinčila je nám líto, doufáme že naši klienti
    budou stejně spokojeni jako Ti v předešlých recenzích ....

    všen vinařům přejeme hezký den