• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží přišlo poškozené a když jsem chtěl zboží vrátit bylo my řečeno že mají na vyjádření 30 dní z důvodu poškození, chování zaměstnanců v Olomouci bylo tragické neochota popř. Snaha nabídnout nějakou alternativu doufám že se brzo znovu otevře prodejna v Ostravě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na uvedeném telefonním kontaktu, nezvedají o všední pracovní dny telefon, na zprávy reagují během 24 hodin, učinil jsem objednávku (během 1 měsíce za skoro 10 tisic Kč) , bylo mi jednou jedinou e-mailovou zprávou avizováno zpoždění z důvodu přeposílání si mezi sklady, dnes je to 8-mý den a stále žádná reakce. Kdybych si to objednal z allegra tak ušetřím kromě cirka 1500 Kč i spoustu času a feedback by byl rychlejší

    Doporučuji raději Armed nebo militaryrange.cz

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den, velice nás Vaše recenze mrzí. Prozkoumali jsme celou situaci a ke zdržení expedice došlo z důvodu obsahu rukavic ve Vaší objednávce. Rukavice jsme měli ve stavu "na cestě", dostupnost je tedy prodloužená o 7 dní. Tato dostupnost je v nákupním košíku viditelná. Při výběru dopravy pak uvádíme odhad doručení, ve Vašem případě tedy mělo dojít k odeslání mezi 4.10. 2024 až 7.10.2024. Reálné datum odeslání objednávky bylo z našeho skladu dne 4.10.2024, udělali jsme tedy pro rychlost odeslání maximum. Kolegyně, která s Vámi telefonicky hovořila nám také potvrdila, že při tomto hovoru jste měnili i adresu doručení.
    Váš Rigad.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatný přístup k zákazníkovi, dlouhá dodací lhůta.
    Když jsem chtěl vrátit platbu, bylo mi sděleno, že to dělá pan majitel a ten je na dovolené..a vysmátý smajlík k tomu.

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den, velmi nás mrzí komplikace spojené s Vaší objednávkou. Po důkladném prověření jsme zjistili, že jste si objednal rukavice, které v té době nebyly skladem, ale byly již na cestě k nám (s předpokládaným doručením během několika dnů). Tuto informaci jste možná přehlédl a přesto objednávku dokončil. Později jste však zjistil, že Vám delší dodací lhůta nevyhovuje, a proto jste požádal o zrušení objednávky, což jsme okamžitě provedli. Platbu obvykle vracíme během několika dnů, a rozhodně ji nikomu úmyslně nezdržujeme. Ve Vašem případě došlo k prodlevě kvůli období dovolených, což nás velmi mrzí. Váš Rigad.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ještě ten batoh není, a poleteho až příští týden, tak chci výraznou slevu za spozdeni

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den, ve Vaši objednávce je bohužel zboží, které si potřebujeme přeposlat mezi sklady. Na webu uvádíme u každého produktu dostupnost v našich skladech a na prodejnách.
    Věříme, že Vám objednávka dorazí brzy a budete spokojený.
    Váš Rigad.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Tentokrát musím obchod nedoporučit a je to z důvodu dvou věcí.
    První je, že sluchátka Earshield™ Ranger Pro Otis Defense neodpovídala popisu produktu (měli být z ameriky a neobsahovat baterie). Přišli mi s baterkami uvnitř a na krabici napsáno made in China (i to jak byly zabalené, odpovídalo tomu, že je někdo minimálně zkoušel).
    Druhým důvodem je, že když jsem se obrátil na prodejce přes kontaktní formulář, aby mi vysvětlil, jak je to možné, nikdo mi neodepsal.
    Zboží jsem se tedy rozhodl vrátil a peníze mi byly vráceny. Nicméně tady bych taky viděl prostor pro zlepšení a to dát vědět zákazníkovi o tom (ideálně mailem), jak dlouho celý proces zabere. Je pravda, že mi bylo voláno, že mi peníze budou vráceny, ale do jaké doby to bude, jsem nevěděl (trvalo to lehce přes 2 týdny). Když už mi tedy e-shop volal, řekl jsem jim důvod vrácení zboží, že jsem jim psal, ale nikdo mi neodepsal. Na to mi bylo řečeno, že to řeší kolegyně, že tedy neví, ale že to předá (já už vysvětlení nedostal).
    Abych to shrnul, je to dobrý e-shop, ale ještě by měl zabrat na procesu vrácení zboží, komunikaci se zákazníkem a popisu produktu.
    Věřím, že příští objednávky již budou bezproblémové.

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl spokojený.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu na zlepšení komunikace se zákazníky. Věříme, že příští nákup bude bez komplikací :-)
    Váš Rigad.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Úplně na hovno . Týden objednané zboží a nic!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace, část Vaší objednávky byla položka, která se vlivem běžící akce vyprodala. Ač jsme reagovali okamžitě a zboží jsme doskladnili, chvilku to trvalo.
    Na webu si můžete kdykoliv ověřit dostupnost zboží v našem skladu, ale také na našich kamenných prodejnách.
    Věříme, že příště dorazí balíček rychleji.
    Váš Rigad.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednal jsem boty. Vybíral jsem velikost podle tabulky na e-shopu. Boty pěkné, ale asi o 15 mm větší. Poslal jsem zpět a požádal o výměnu za menší velikost. Boty přišly obratem. Ale zase o víc jak 10 mm větší, než bylo objednáno. Objednávku jsem zrušil z důvodu špatných informací, které obchod poskytuje
    • Zhruba po týdnu mi obchod vrátil peníze za boty, nikoliv však za 3 x poštovné, které jsem platil. Posílal jsem snad 10 emailů. Nejdříve že to platit nebudou, že mají v podmínkách, že poštovné hradí kupující. Jenže tady se jednalo o reklamaci špatných údajů, na základě kterých jsem boty kupoval. Tak nakonec, že se na to podívají.
    • Takže další e-mail, s dotazem. Manažer, který to má prý na starosti, je na veletrhu v zahraničí. Ani po týdnu žádná změna

    Nákupy dobrý, ale něco řešit, měnit, reklamovat, to je tady peklo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží co jsem si objednala, za celkem nemalou částku přišlo nekompletní. Chyběl popruh u tašky. Při emailové komunikaci s panem jednatelem... vlastně odpověděl jen jednou pak už nic. Nechápu čeho je tedy jednatel. Komunikace po telefonu o něco lepší buď poslat na své náklady zpět (velký balík) nebo zkuste prodejnu. Aby tam třeba zavolali nebo zjistili.... Ne zákazník si musí jejich chybu vyřešit sám. Za to na prodejně perfektní přístup. Ochotný personál, hned se mnou vše na místě vyřešili. Poučení vždy na prodejnu. Lidé co sedí za PC nebo telefonem vůbec neznají realitu, ale berou daleko jiné peníze. Řeší jen tržby ale zákazníka a jeho spokojenost je jim u pr.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatne

    Reakce obchodu RIGAD

    Ou, to nás mrzí :-(
    Váš top-armyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zjevně absolutní chaos v objednávkovém systému a podpora eshopu , která vlastně nic neví

    Moje první negativní zkušenost s tímto eshopem, kde jsem i registrovaným zákazníkem - na zahraničních stránkách jsem našel informaci, že jsou odběratelem firmy TRU-SPEC. Dotázal jsem se tedy přes podporu eshopu, zda jsou schopni zajistit dodání konkrétních taktických košil (3 kusy), které navíc v dané chvíli byly v USA "v akci" , bylo mi sděleno, že mám vytvořit objednávku na jiné zboží a do poznámky dopsat, co skutečně chci, s tím že budu čekat 1-2 měsíce. Uvedené jsem učinil a čekal...po cca třech měsících, bez jakékoliv reakce ze strany eshopu, jsem se sám zeptal, jak to vypadá s mou objednávkou a bylo mi řečeno (opět podporou), že zboží nedorazilo a že se mi omlouvají. Na můj dotaz, proč mi to tedy sami nesdělili, mi paní napsala, že " denně jsou zahlceni takovým množstvím dorazů, že není toto v jejich silách ohlídat. Udělali jsme proto vše, aby zboží dorazilo. Bohužel chyba se stala na straně dodavatele. Přehled o dodávce zboží má pouze vedení a někteří skladníci. Závěr - dokázal bych pochopit, že zboží nemohli dodat pro problém s dodavatelem, ale očekával bych, že mi uvedené eshop sám sdělí, ne že budu marně čekat, a dozvím se to až k mému dotazu. (Pro srovnání jiný český eshop mi tutéž taktickou košili dodal za cca 1 měsíc). Pro mne osobně zklamání, příště zde budu objednávat jen to, co je skladem, tam jsem zatím problém nezaznamenal.

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den,
    opravdu jsme se Vám snažili vyjít vstříc a udělali jsme proto vše, co bylo zapotřebí. Bohužel pokud výrobce objednané zboží nezašle, není v našich silách ohlídat.
    Mrzí nás skutečnost, že nedopadlo vše, jak mělo :(

    Však musíme s Vaším tvrzením zcela nesouhlasit ohledně chaosu a zmíněnou podporou. Košile jsme Vám u výrobce objednali, není naší vinou, že dané zboží nedorazilo. Podpora slouží zákazníkům, který potřebují doplnit informace, které nejsou uvedeny v popiskách u produktů a další její činnosti. Mezi její náplní práce nepatří hlídání zásilek od dodavatelů. Pro tento případ máme zřízeného hlídacího psa, kdy u produktu, který není skladem zadáte "hlídat dostupnost" a Váš e-mail, po naskladnění Vám rázem dorazí e-mail s informací, že je produkt již dostupný.​
    Váš Top-armyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodání

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den,
    z naší strany proběhlo vše v nejlepším pořádku.
    Vaše objednávka byla zhotovena 31.5. krátce po 15h. Následný den jsme objednávku zabalili a ještě ten den předali dopravci. Zásilkovně též netrval celý proces doručení zásilky nikterak dlouho. Dne 2.6. v 10:30 byla připravena k výdeji.
    Vy jste si ji vyzvedl až 5.6.
    Tato recenze by se měla zakládat na pravdivých skutečnostech, bohužel najdou se i tací, co se snaží škodit.
    Váš Top-ArmyShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé doručení
    • Při výměně zboží za jinou velikost se platí opět poštovné - nejvyšší možné

    Objednávka dorazila v pořádku a rychle, nicméně jsem potřeboval vyměnit velikost, proto jsem zboží zaslal zpět. Výměna proběhla rychle, ale zboží bylo zasláno zpět s dobírkou za poštovné + doběrečné. Je to asi první obchod, u kterého jsem na něco takového narazil a upřímně mě to naštvalo natolik , že už další objednávku neudělám. Obchod sice chápu, ale existuje nějaký prozákaznický přístup. Na internetu nakupuju velice často a velikosti měním též, ale s tímto jsem se ještě nesetkal.

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše recenze. Jsme malá firma, která zákazníkovi nabízí opravdu široký sortiment zboží a mnoho dalších benefitů.
    Co se týče úhrady poštovného nelze konkurovat velkým společnostem, které mají tuto službu zdarma.
    I tak doufáme, že do budoucna naše služby využijete a upřednostníte českou firmu před zahraničními společnostmi.
    Děkujeme.
    Váš Top-ArmyShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zdravím kupoval jsem zásobník do pistole ráže 22LR - po objednání jsem ještě telefonicky kontaktoval prodejnu abych se ujistil že zásobník bude pasovat. Byl jsem ujištěn že ano - bohužel NEPASOVAL. Takže personál asi moc nerozumí sortimentu.

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den,
    telefonicky jste mluvil s panem majitelem firmy. Bylo Vám odpovězeno na Váš dotaz, že bohužel nemáme, jak zásobník na specifický model zbraně ozkoušet. Domluva, zněla tak, že vyzkoušíte a pokud nebude zásobník vyhovovat, vrátíte na prodejnu v Olomouci či zašlete zpět na sídlo naší společnosti.
    Když už píšete recenzi, tak se předpokládá, že se bude zakládat na pravdě. Opětovně Vás pan majitel kontaktoval a objasnil danou situaci a jeho tvrzení. Vše jste potvrdil a přislíbil nápravu recenze. Uběhl více jak týden a k nápravě došlo.
    Opravdu nás mrzí Váš přístup, ale lidé jsou různí ;)
    Váš Top-ArmyShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatně značené velikosti oblečení,objednal jsem nejvěčší číslo kalhot,jaké měli uvedené a kalhoty jsou mi malé,doperučuji,aby označovali oblečení ,"Velikostemi -XXL,2XL.........
    • Né každý zákazník je štíhlí,jako,proutek.......

    Nespolehlivý prodejce,nedoporučuji nákupy.......

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den,
    nerozumíme účelu Vaší recenze, když jste vznesl e-mailem dotaz ohledně velikosti.
    Následně Vám bylo odpovězeno, že kalhoty Vám sedět nebudou. Součástí našeho e-mailu byla zaslána fotka s přiloženým krejčovským metrem na dané Vámi vybrané největší velikosti kalhot.
    Tabulky velikostí výrobce neposkytl. Nelze přiřadit k různým velikostem obecné "XXL,2XL.........", jelikož každý výrobce má jiné tabulky velikostí a bylo by to zavádějící a kontraproduktivní pro zákazníka.
    Fakt, že jsme Vám doporučili kalhoty nepořizovat a Vy jste i přesto objednal, za to už nemůžeme. Označit náš e-shop jako nespolehlivého prodejce je naprosto zcestné, když jsme udělali vše možné, abychom Vás přesvědčili, že je produkt pro Vás nehodný.
    Přejeme krásný den.
    Váš Top-ArmyShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Komunikační problém.

    Reakce obchodu RIGAD

    Děkujeme.
    Váš Top-ArmyShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem si bundu na e-shopu(viz výše).Zde byla reakce ihned(během 5 minut).Chtěl jsem využít vyzvednutí v kamenné prodejně v Olomouci,bylo mi sděleno,že obdržím vyzývací e-mail k odběru,ale už 6-tý den se nic neděje.Tak nevím jestli mám čekat dál nebo vše zrušit a na celou transakci se vykašlat.

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den Vladimíre,
    Vaše větrovka je připravena k vyzvednutí na prodejně v Olomouci.
    Děkujeme.
    Váš Top-ArmyShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychle zpracování objednávky

    Falešný popis zboží. Barva Khaki v popisu v obchode na zboží je označena jako Tan a v terénu vypadá jako bílá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi dodal jiné zboží než jsem si objednal. Co jsem si původně objednal prý nemají, takže vráceno. Můj požadavek na uhrazení poštovného obchod ignoroval, což v tomto případě považuji za podvod.

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den Petře,

    omlouváme se za špatně odeslaný nůž. Od výrobce byl již v krabici jiný model nože a zjistilo se to, až po odeslání. Respektive jste na to přišel Vy.
    Kolega s Vámi řešil nějakou kompenzaci atd., ale nakonec jste se rozhodl nůž vrátit a dnes Vám byla celková částka vrácená na účet.
    Prosím tedy o kontaktování e-mailem nebo telefonicky, kde vidíte problém.

    Předem děkuji.

    S přáním příjemného dne

    Aleš Novotný
    Jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při žádosti o vrácení peněz, mi z nepochopitelneho důvodu odečetli 70 Kč z ceny vyrobku. Při ceně poštovného 150 Kč jsem kvůli svému zákonému naroku přišel o 220 Kč. Děkuji Váš obchod už nikdy!!

    Reakce obchodu RIGAD

    ​Dobrý den Petře,

    objednával jste zboží v hodnotě cca 4000,-, kde máte nad 2500,- dopravu zdarma. Zpět jste nám vrátil kalhoty v hodnotě 2340,- a jelikož tedy objednávka spadla na hodnotu 1660,-, tak již nemáte nárok na dopravu zdarma. Proto se Vám naúčtovala doprava 70,-.

    Děkuji za pochopení.

    S přáním příjemného dne

    Aleš Novotný
    Jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nerad hodnotím negativně, ale pokud si dle popisu e-shopu objednám tričko materiál bavlna 100% a na tričku které dorazí je přiznáno 50% budí to minimálně otázky. Když se chci tedy zeptat, do firmy zavolám a paní mi sdělí, že tohle musím řešit s majitelem a .... dál už fakt ne. Nechci sobě ani nikomu jinému kazit den. A tak za mne, zde již vícekrát ne. Tím však netvrdím, že je tento shop špatný. Stránky přehledné, výběr slušný, ceny normální.

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den,

    omlouvám se za špatné uvedené informace u materiálu trička. Výrobce stále uvádí 100% bavlna, ale fyzicky je 50% bavlna / 50% polyester a s výrobcem již řešíme. Kolegyně s Vámi celou záležitost řešila a nabízela, že můžete tričko vrátit atd..
    Mrzí mne Vaše recenze a že je to tak velký důvod pro nedoporučení obchodu.

    ​S přáním příjemného dne

    Aleš Novotný
    Jednatel