Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé odeslání
    • Chybí český návod
    • Obchod nereaguje na žádost o návod

    Při nákupu puškohledu chybí český návod, což je pro jeho správnou kalibraci a pochopení nutné. Žádal jsem o návod emailem, a to že mi stačí v pdf, a obchod nereaguje. Dle zákona je to jeho povinnost a obrátím se na Čoi

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den pane Marku,

    omlouváme se, že součástí puškohledu nebyl návod v českém jazyce, ale skladník pravděpodobně zapomněl přibalit. :(
    Balíček Vám byl doručen ve středu 6.4.2022 a do dnešního dne neevidujeme žádný e-mail, jinak by se samozřejmě hned vyřešilo.
    Prosím tedy zaslat žádost ještě jednou na [email protected].
    Do budoucna doporučuji raději ověřit a řešit telefonicky, zda e-mail byl doručen, než si hned stěžovat českým způsobem přes sociální sítě a vyhrožovat ČOI. :)

    Děkuji.

    S přáním příjemného dne

    Aleš Novotný
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace mizerná, nezájem, telefon nezvedá, neodpovídá. Ještě jsem byl obviněný, co kupuju věci, které nejsou skladem, ale nebyla to pravda, doloženo. Další komunikace, co a kam, kdyz nejsem na této adrese, nic. Po roce s kamarády jsem nemohl, vyrazit, jsem velice zklamaný. Žádný profi přístup. Čekal jsem jestli se něco tedy bude dít, nic, paní už není schopna ani odepsat. Ještě jsem nikoho tak nehodnotil, ale udělám vyjímku a reference napíši. Chápu, chyba se může stát, ale ....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    I když je zboží skladem čekal jsem víc jak 24h od objednávky na zprávu, že je připraveno. V den volna jsem nestihnul vyzvednout. Při pozdější návštěvě nepřítomen zbrojíř. O jeho nepřítomnosti jsem nebyl vyrozuměn. Tudíž cesta zbytečná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Než nakoupíte doporučuji všem si přečíst i diskuze zde na heurece, protože ne každy zákazník využívá možnosti hodnocení e-shopů. Co jsem tak četl, s reklamacemi a výměnami zboží mělo spoustu lidí problémy.
    Nereaguji na tuto objednávku, ale na objednávku, kterou jsem vytvořil před touto.
    Objednal jsem si bundu, ta přišla, nevyhovovala mi velikost, tak jsem chtěl využít možnosti výměny zboží. Nejdříve vše vypadalo dobře, ale po pár dnech mi volal jednatel Vilím (kterého jednání a komunikace je absolutně tristní) a prý jsem jim poslal bundu zašpiněnou. S tím jsem absolutně nesouhlasil, ale pan jednatel si stál za svým. Neměl jsem náladu věc dál řešit, a tak jsem ustoupil, protože jsem ani nevěřil, že by někdo uznal moji pravdu.
    Jen je opravdu zvláštní, že pár dní zpátky, než volal pan Vilím, mi volala zaměstnankyně společnosti a jediné co byl problém, byla chybějící dokumentace k zásilce, ale o žádném znečištění nepadlo ani slovo, až po několika dnech byla bunda najednou záhadně špinavá a tudíž výměna ani vrácení platby nebylo možné.
    Celkový dojem z obchodu? Dokud zákazník nepotřebuje něco reklamovat, či vyměnit, tak nakupování v pořádku, jinak ale budete opravdu nas*aní.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Pozitivní zkušenost při opakovaných nákupech
    • Nabídka různých výrobců a zboží bez adekvátní nabídky jinde
    • Celkem dost zajímavých věcí nemají dlouhodobě skladem
    • Špatná zkušenost při reklamace

    Nakupoval jsem zde opakovaně a byl spokojen v různých úrovních. U konkurence vždy byly nějaké vady na kráse a proto jsem si nakupování oblíbil, proto nemůžu a nechci obchod celkově hanět, nicméně simultánně s poslední objednávkou (která proběhla standardně a rychle) jsem řešil reklamaci. Šlo o koupi ochranných brýlí za znatelnou sumu peněz. Brýle za rok od koupě byly použity dvakrát naprosto běžně (kvůli covidu ani nebylo kde). Po druhém použití zjištěno prasknutí, které nebylo zásadní, ale rozhodně by se u brýlí za takovou cenu nemělo stát a dost snižovalo modularitu výrobku, kvůli kterému jsem si ho koupil.

    Čekal jsem, že se mnou obchod spojí a dojde k nějaké rozumné formě kompenzace ale možnosti, nicméně reklamované zboží se obratem vrátilo, kde jsem byl odpálkovám, že vada vznikla běžným používáním a vadu materiálu nenalezli. Na to mám samozřejmě svůj silný názor. Vzhledem k tomu, že reklamace proběhla až po 6 měsících, tak mi nákladné prokazování za to nestojí, což je moje chyba a výhra obchodu. Každopádně pro mě daný případ znamená zásadní přehodnocení vnímaní obchodu, protože pokud si zde ještě někdy něco koupím, budu muset nést riziko, že zboží nemusí jít solidně reklamovat. Tak alespoň hodnocení své zkušenosti vyjádřím zde, když mi to bylo nabídnuto, stejně jako jsem zde mnohokrát obchod bez výhrad chválil. Naštěstí není problém dát přednost jiným, u kterých reklamace proběhla ve vší slušnosti a ochotě. Asi si více stojí za zbožím, které prodávají.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem zaplatil, firma mě informovala, že už bylo odesláno, a poté uvedla, že zboží vlastně nemají a nevědí, kdy bude.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Přijel jsem na prodejnu v Olomouci vyměnit objednané zboží a nějaké věci dokoupit. Přivítal mě totálně arogantní pan prodavač, ketrý po mě začal hned hulákat ať si nasadím roušku v obchodě velikém jak hangár na letadla kde jsme byli sami dva. Když jsem mu řekl že jsem si roušku zapomněl a nemám ani žádnou sebou, tak na mě spustil že jsi ji mám zajit někde koupit nebo na mě zavolá policajty ať mě vyvedou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Částečně nefunkčí e-shop, arogantní jednatel Novotný.

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den pane O.

    dne 3.4.2021 od Vás přišel e-mail viz. níže.

    ,,Absolutně nechápu, proč upozornění na nefunkční e-shop není na vaší úvodní stránce.
    Musel jsem se k němu složitě proklikat po několika marných pokusech o odeslání
    objednávky. Předtím jsem myslel, že chyba je někde u mne, vypnul jsem tedy veškerou
    blokaci reklam a podobné věci. Bezvýsledně.
    Zkusil jsem tedy odeslat objednávku z telefonu - stejný výsledek.
    Rozhodl jsem se tedy, že vás kontaktuji emailem. Teprve tam jsem zjistil aktuální situaci.

    Je to od vás, slušně řečeno, velice neseriozní.´´

    Dne 6.4.2021 jsem Vám odepsal, že nám system žádnou chybu nehlásil a zkusíte objednat ještě jednou. Následně jsem hned řešil z IT oddělením a viz. níže zasílám vyjádření, které Vám bylo také zasláno.

    ,,Vypadá to, že nemá vybranou pobočku Zásilkovny, což by ani nemělo jít - když Zásilkovnu vyberete, vyskočí dialog (což se tam neděje). Zřejmě se jedná o nějaký exotický prohlížeč/nastavení, který nespolupracuje se Zásilkovnovým widgetem.´´

    Na to jste odepsal, že Vám již vše funguje a požadoval slevu. :) Osobně jsme Vám slevu poskytl. :)
    Mezi tím od Vás dorazil další e-mail, že jste objednávku odeslal, ale nemohl využit domluvenou slevu. Objednávka byla zaplacena online kartou...:) A v každém e-mailu od Vás bylo, co to máme za IT, že by jste je hned vyrazil atd...

    Co na to víc říct...?!

    Děkuji za spolupráci.

    S přáním hezkého dne

    Novotný Aleš
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není možné platba kartou

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den pane V.

    platbu kartou od února 2021 u nás v obchodě umožňujeme. :)

    Děkuji.

    S přáním hezkého dne

    Novotný Aleš
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehledný e-shop
    • Mnoho fotografií u prodávaného zboží
    • Rozsáhlý sortiment
    • Neseriózní jednání při reklamaci

    Reklamoval jsem mikinu Pentagon Leonidas, která byla používána pouze k běžnému nošení. Po půl roce se uvolnilo několik švů. Prodejce v reklamačním řízení uvedl, že se nejedná o výrobní vadu, nebo vadu materiálu, s čímž nemohu souhlasit. Tyto mikiny mám dvě, každou v jiné barvě, ale u druhé se vada neprojevila. Celou věc jsem konzultoval s mým právním zástupcem, který došel k závěru, že vynaložené náklady na řešení sporu, popř. zpracování znaleckého posudku by několikanásobně převyšovaly hodnotu reklamovaného zboží. A to je právě ta věc, se kterou tento prodejce a jemu podobní počítají... Většina lidí nebude vynakládat tolik finančních prostředků, času, popř. nervů... Pro mě špatná zkušenost... Výrobky Pentagon jsem si oblíbil, u tohoto prodejce jsem nakupoval již delší dobu a měl jsem v úmyslu pokračovat... ale bohužel...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží měli skladem
    • Sortiment, který není tolik rozšířený
    • Rychlé vyřízení a doručení, nebýt zdržení s platbou
    • Zboží se jevilo jako již rozbalené a použité. Po mém upozornění bez reakce, zdá se, že je jim to jedno
    • Omezené možnosti platby, při platbě převodem se vyřízení objednávky zdrželo o den
    • Vyšší cena

    Moje první zkušenost s tímto e-shopem. Cena dalekohledu o několik stovek vyšší, než se nabízela jinde. Jako jediní ale měli ihned skladem, což bylo rozhodující. Zboží jsem vrátil, dalekohled měl problém (předpokládám, že možná vada z výroby) a nesl známky použití, což u optického přístroje za nemalou cenu není příjemné zjištění. Jistě se něco takového může se stát, ovšem upozornění na oba nedostatky prodejce přešel mlčením, bez reakce. Rád bych zmínil nějaký důvod, proč bych zrovna v tomto e-shopu měl chuť nebo důvod někdy v budoucnu nakoupit znovu, ale bohužel, nenapadá mě vůbec nic.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Jiná velikost zboží
    • Druhou objednávku očekávám více než týden, přitom dle dostupnosti už tu měla být. A nepřišla žádná omluva.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    deklarovaná pláštěnka v batohu Bergen Snugpak n e b y l a ,škoda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávali jsme 3 různé masky. 2 masky odjinud nám přišli v pořádku zabalené v neporušeném originálním balení, stejně tak filtry, vše v neporušeném stavu. Maska z tohoto eshopu byla rozbalená z originálního obalu, balení bylo roztržené a maska se tak musela složitě dezinfikovat a čistit, protože nebylo jasné, zdali byla použitá nebo ne. Z mého pohledu naprosto netolerovatelné. Nesnáším rozbalené a použité zboží, pokud na to nejsem předem upozorněn. Eshop daný produkt nabízí i nadále čili má tento produkt zřejmě skladem, pak nechápu proč mi poslal rozbalený produkt.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutní nekvalita dodaného zboží !!!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Tričko dorazilo, ale ne v originálním obalu a vypadalo, že už je někdo nosil.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehlednost webu
    • Velký výběr
    • Komunikace.
    • Dlouhé řešení reklamace, i po uplynutí 30-ti dnů se nikdo neozval. Peníze zpět za uznanou reklamaci stále nedorazili.
    • Na e-mail nikdo nereaguje.

    Obchod jako takový dobrý, mají velký výběr zboží za vcelku rozumné ceny. Dodací doba a výdejní místa taky dobré, akorát ta komunikace hodně vázne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatné fotky produktu , špatně popsaný, kdybych nakupoval v obchodě a držel ten objekt v ruce tak bych ho za ti penize nekoupil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sice prislo to co bylo na obrazku, ale...
    • Ale... Produkt mel kratsi dobu expirace nez v odpovednim emailu na dotaz k produktu.
    • Namisto nabidky slevy u starsiho produktu (skoro v polovine doby expirace) lzivy email.

    Na oficialnich strankach SABRE je nabizena trvanlivost produktu 5 let, pri nakupu odsud vzdy pocitat s tim, ze se jim to tam uz alespon 2 roky vali na sklade, tak to bylo u mnou zakoupeneho zbozi Sabre red MK4. V odpovedi k dotazu ke zbozi bylo cituji: Datum expirace je do roku 23. S pranim hezkeho dne Ales Novotny, jednatel spolecnosti. (Opravdove datum expirace je 2.2022)