Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od objednání a zaplacení dne 9.4.2024 vůbec žádná reakce obchodu, ani informace že jsem cokoliv objednal, kam se obrátit s dotazem... Zdá se, že je to podvod.

    Reakce obchodu Richbarf

    Dobrý den, pane Pavle, o podvod se určitě nejedná. Jedná se o to, že nová verze Heureky je pro e-shopy neuvěřitelně nepřehledná a uživatelsky nepřívětivá. Na váš konkrétní případ se zaměřím a budu vás kontaktovat. S pozdravem Lucie RichBarf

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    18.5 jsem obdrzela email, ze ma ibjednavka je vyrizena, ale zbozi do dnesniho dne 9.6. nemam...

    Reakce obchodu Richbarf

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Jedná se o nedorozumění. Zvolila jste způsob úhrady převodem a doposud jste objednávku neuhradila. Snažila jsem se vás kontaktovat, ale bez odezvy. Obojek pro vás máme. Pokud o něj máte zájem, obraťte se prosím na nás. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • možnost osobního odběru

    Chtěla jsem koupit jen pivovarské kvasnice 500 g za 40 Kč a nechtěla platit za dopravu víc než za zboží, proto jsem hledala eshop s možností osobního odběru v Praze. Zboží, přestože jsem dostala zprávu, že mají skladem a můžu si přijít, nebylo připraveno, paní je z velkého pytle vážila do sáčku až přede mnou.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Maso vypadá dobře. Alespoň to, co jsme zatím rozmrazili a zkrmili.

    Domluva a celkově komunikace kolem objednávky byla trochu chaotická a zpočátku jsem si připadala, že obtěžuji.
    Většinou když objednáte víc, dopravu neplatíte. Ne zde. Pokud je balik nad 30kg...zaplatíte nemalé dopravné. A pak sedíte a čekáte...protože řidič GLS Vám ráno napíše že přijede mezi 13-16h :-)).
    Když objednáváte, ukazuje Vám to, jestli zboží je. Ale nenechte se mýlit, většinou co píšou že není, tak je. Naopak pak napíšou že není něco jiného.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výhodnější cena

    Balíček byl zvláštně zabalen a pytel od kolagenu, který jsem objednávala byl prasklý, takže kolagen byl všude jen ne v pytli. Z tohoto obchodu první a poslední objednávka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Udávají jiné ceny na e-shopu
    • Řešení cele situace? Nehorázné

    U Richbarf jsem objednavala po dlouhé době po druhé. Opět se stalo to stejne ! Ceny mají uvedené mylně. Pokud bych já osobně nevolala po 3 dnech do obchodu, do ted bych to nevěděla. Paní mi oznámila, ze pelisek nedostanu jelikož popletli cenu. Odpověděla jsem ji, ze mi to nikdo neřekl a ani me neinformoval e-mailem nebo jinak, jak tvrdila. (Podotýkám - dvakrát jsem projízdela e-mail a nic.) Odpoved?! “Tak ted Vám to snad říkám ted, tak ho chcete nebo nechcete.?” Na strankach měli pelisek za 94 Kč a paní mi řekla, ze za 1500,- je můj. Žádná kompenzace za mylnou reklamu, žádná omluva a jen drze chování. Uz podruhé !!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po 10 dnoch od objednania nemam stale ziadne info o objednavke

    Neodporucam, ak nechcete cakat mesiac na tovar

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Emailem mi byla schvalená objednávka a třetí den den po zavolaní na obchod mi sdělili že nerozesílají což mě zarazilo a taky sklamalo
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zly popis produktov na stranke. Nezodpoveda dodanemu tovaru .

    Dva roky sokojny zakaznik, pri poslednej objednavke bol problem. Nedorieseny.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Chcela som objednat viacej tych istych produktov a formular mi vzdy (skusala som to asi 3x) pri vygenerovani vyslednednej objednavky prepisal pocet produktov na cislo 1, takze som vo finale musela objednat len jeden produkt, ktory stal asi 1 € a postovne z Ciech ma vyslo 7 €. Takze to nebol velmi vyhodny kauf.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Se zbožím přišla špatná faktura a od té doby nekomunikují.
  • objednane mi nebylo doruceno

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • výhoda pobočky v Praze, přehledných webovek a docela dobrých cen
    • Kuřata ok, losos smrdĕl jak tejden nepraný fusekle vymáchaný v rybinĕ. Navíc Vám přijde zpráva, že zboží je připraveno k vyzvednutí, ale když si pro něj přijedete, tak část chybí. Naštěstí chyběly další 2kg zmíněného lososa, tak je to vlastně spíše +. Zbytek objednávky nevím, zatím jsme v lednici rozmrazovali pouze kuřata a tu rybu.

    Zatím nemohu doporučit ani vyloženĕ odradit. Jestli bylo vadné jenom jedno kilo masa z celkových 18kg, tak ok.. to se může stát kdekoliv. Ryby už ale budeme kupovat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží posílají pozdě.

    Nespokojenost!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace obchodu by mohla byt lepsi. Casto vazla a osobni komunikace s majitelkou nebyla prijemna.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Neochota vyhovět jakým způsobem bude zboží odesláno.
    • Malý balíček, který lze poslat v obálce jako doporučený dopis za nižší poštovné je poslaný v krabici.

    Reakce obchodu Richbarf

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci, nicméně každý obchod má své obchodní podmínky a ne vždy lze vyhovět všem. Tak velkou obálku do které by se Vámi požadované zboží vešlo nemáme.

    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výhody..?? příště už zde nakupovat nebudu :)
    • lži, sliby, mystifikace

    nikdy více, děkuji

    Reakce obchodu Richbarf

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Jak se později ukázalo, chyba nebyla na naší straně a vše dopadlo dobře. Děkujeme za trpělivost a hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrý a obsáhlý sortiment
    • Velmi dlouhá dodací lhůta objednaného zboží. Při odjednávce bylo zboží označeno jako "skladem", přesto zatím - cca 14 dnů, nedorazilo.

    Velmi dlouhá dodací lhůta. Pokud potřebujete zboží rychle, objednejte jinde.

    Reakce obchodu Richbarf

    Děkujeme za hodnocení, nicméně v tomto případě došlo ke zdržení díky avizované dovolené, která trvala celý týden.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rozvažuje některé doplňky stravy.
    • Drahé dopravné.
    • Delší dodací lhůta.

    Objednala jsem 1.1.2015. Objednávka byla přijata 4.1. Dostala jsem mail, kde mi bylo sděleno, že mi balík pošlou 13.1. a já ho převezmu 14.1. Bohužel se mi 13.1. nikdo neozval a tak jsem podle čísla balíku hledala na stránkách PPL, kde se balík nachází. Přestože měl být už na cestě, byl v centrále. Kontaktovala jsem firmu RB a paní mi za chvíli volala zpět. Že prý se někde něco rozbilo a balík nešel poslat, že přijde následující den. Po dopoledni stráveném čekáním na balík, kdy se neozvala ani PPL ani firma, že by se třeba optala jak vypadá balík ve kterém bylo mražené ( v tu chvíli už asi ne ) maso, jsem opět hledala číslo balíku. Kupodivu byl stále v centrále a stálo tam napsáno : balík poškozen - nebude doručen. Takže po 14 dnech čekání na zásilku a dvou dopolednách na PPL, která se vůbec neozvala jsem chtěla peníze ( skoro 1700kč )vrátit. Paní z firmy RB mi to 15.1. do telefonu slíbila. Dne 20.1. stále na účtu nic nepřibylo, tak jsem opět volala do firmy. Prý posílali mail ( žádný kupodivu nedorazil ). Psala jsem dvě sms, než paní zareagovala a poslala mail, kde se omlouvala a a nabízela, že peníze pošlou, nebo je tam mohu nechat na další objednávku .... přestože jsem peníze už 5 dní předtím žádala ihned poslat zpět. Nakonec peníze po dalších dvou dnech dorazily, ale příště si vyberu jiný obchod :-(.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nakupovala jsem zde přes e-shop 4.1. Bylo zde uvedeno, že je doprava zdarma od 1300Kč, nákup jsem udělala lehce přes tuto částku. Pak asi až 3 den se mi ozvali mailem, že doprava zdarma je až od 1500Kč, že to byla nějaká vánoční akce, za těch 1300Kč. No takže jsem si tam ještě něco doobjednala, aby to bylo přes 1500Kč.... A zboží mi dorazilo až za 10 dní po objednání...Přišlo mi to jako klamání, když mne to pustilo v tom systému s dopravou zdarma od 1300kč a najednou se ozvou, že to je od 1500kč, a ještě jsem tam dala doručit poštou a přišlo mi to PPL.