Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem před 10-ti dny a dodnes zboží nemám. Psala jsem e-mail, ale naprosto bez odpovědi, místo toho mi dnes přišlo jen oznámení o podání zásilky od české pošty. Takové jednání se mi opravdu nelíbí. Stačil by omluvný e-mail a ne nereagovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Všechno maso smrdí.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • produkty, ceny
    • otvírací doba - obj. za 58Kč si nechci nechat posílat, ale vyzvednout když mám prodejnu kousek, ovšem s danými časy už se tam jen tak nedostanu

    Reakce obchodu Richbarf

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Otevírací doba je omezená a je dostupná na webu našeho obchodu. Každý se tedy může předem informovat o možnostech vyzvednutí či dopravy.

    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dorazila polovina zboží (cenu naštěstí snížili), které jsem si objednala, aniž by mě o tom obchod informoval. Podotýkám, že při objednávání měli vše "skladem".

    Velmi dlouhá dodací lhůta.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • sortiment
    • komunikace
    • dodací lhůta?

    nevím jestli ten balíček vůbec dojde a pokud jo tak kdy, komunikace nulová