Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr za fajn ceny
    • Na můj dotaz ještě ten samý den přišla odpověď, takže za mě jinak celkem fajn komunikace
    • Odeslání trvalo týden, přestože vše mělo být skladem
    • Pokud člověk vybere "špatnou" dopravu, tak bude balík odeslán poštou s doplatkem... Opravdu? Kdybych přes hodinu nestrávila výběrem zboží, tak už jen tohle by byl důvod proč neobjednat.

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    objednávku jste vytvořila ve čtvrtek 11.04.2024 ve 23:32 hod. – u některých Vámi objednaných položek bylo uvedeno, že jsou skaldem u dodavatele a budou odeslány do 5 pracovních dnů – zboží Vám bylo odesláno ve čtvrtek 18.04.2024 a to je přesně 5 pracovních dnů – zboží tedy bylo odesláno tak jak bylo slíbeno a tím pádem není Vaše stížnost opodstatněná.
    K žádnému navýšení dopravy rozhodně nedošlo a vše bylo odesláno, tak jak jste si zvolila – tedy přepravce DPD a částka objednávky i při dodání byla 727,-Kč.
    Z výše uvedeného tedy vyplývá, že jste si zřejmě spletla obchod, který jste chtěla hodnotit – z naší strany nedošlo vůbec k žádnému pochybení.
    S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pozor na navýšení dopravného, které lze přehlédnout

    Poskozený obal, špatně zabaleno nadměrným obalem bez vypodložení.

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    k žádnému navýšení poštovného NEDOŠLO! Objednal jste si u Nás velké plastové auto, u kterého bylo uvedeno, že má rozměry 63 cm a i přes to jste zvolil přepravu Zásilkovnu, u které je uvedeno, že ji lze využít jen pro menší zásilky. Při výběru Zásilkovny vyskočilo okno, kde bylo tučně a červeným písmem napsáno: „V případě, že zásilka nebude splňovat uvedené parametry, bude automaticky a bez oznámení odeslána ĆESKOU POŠTOU na Vámi uvedenou fakturační adresu, jako BALÍK DO RUKY a cena poštovného bude navýšena dle platného ceníku.“
    Pokud by jste s toule podmínkou nesouhlasil kliknutím na ,,SOUHLASÍM“, tak by Vám objednávka nešla uzavřít – je tedy zřejmé, že ani jedno z Výše uvedeného není možné přehlédnout, tak jak uvádíte.
    Zásilka Vám tedy byla odeslána Českou poštou – k pochybení z naší strany v žádném případě nedošlo.

    Zásilka byla zabalena tak, aby nedošlo k poškození a i když je to u těchto produktů problém, tak se to podařilo a zboží Vám bylo dodáno v bezvadném stavu. Pokud došlo k poškození během přepravy obalu, tak se velice omlouváme. Můžete nás samozřejmě kontaktovat a vše napravíme tak, aby jste byl maximálně spokojený.
    S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhé dodací lhůty .

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    objednávku jste vytvořil v pondělí 26.02.2024 – u Vámi objednané položky bylo uvedeno, že je skaldem u dodavatele a bude odeslána do 5 pracovních dnů – zboží Vám bylo odesláno v pondělí 04.03.2024 a to jsou 4 pracovní dny – vše bylo tedy vyřízeno o 1 pracovní den dříve, než bylo slíbeno.
    Vaše negativní hodnocení není v žádném případě spravedlivé a rozhodně si takové hodnocení nezasloužíme.
    S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ceny
    • Rychlost zpracování

    Objednal jsem a zaplatil okamžitou platbou v středu podvečer.
    Do pondělí neodesláno.
    Při volání na linku heruekya se jim v systému ukazovalo odesláno, ale po telefonu s eshope mi bylo sděleno, že to bude odcházet až v úterý.
    Kdyby aspoň bylo změna stavu objednávky uvedená s datem dodání..., ale komplet bez kontaktu.

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    objednávku jste vytvořil pře Heuréka košík ve středu 21.02.2024 v 18:15 hod – v potvrzení objednávky bylo u Vámi objednané položky uvedeno, že bude odeslána do 4 pracovních dnů – pokud by jste objednávku nestornoval, tak by Vám byla zásilka odeslána v úterý 27.02.2024 a to by byly přesně 4 pracovní dny.
    Je pravdou, že se chybně do Heuréky přenesl stav objednávky jako odeslána a za to se Vám velice omlouváme – na základě Vašeho telefonátu jsme vše opravili a již by k chybnému přenosu nemělo docházet.
    Veškeré kontakty na náš e-shop jsou uvedeny na našich stránkách a v potvrzení objednávky – pokud by jste nás kontaktoval, tak by jste obdržel kompletní a přesné informace.
    S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zdlouhavý proces objednání a platby.

    Nevyhovující postup objednání , čekání na potvrzení zda je zboží skladem, další čekání na potvzení platby, nefunkční zaslaná možnost platba kartou, čekání na potvrzení, že platba přišla a konečně info o odeslání zboží.
    Proces cca na min 5 dní s tím, že se musí hlídat mail s instrukcemi.

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    objednávku jste vytvořila 22.01.2024 v 17:06 hod. – u Vámi objednané položky bylo uvedeno, že bude odeslána do 5 pracovních dnů – platební údaje Vám byly zaslány 23.01.2024 (platební brána pro platbu kartou Vám byla zaslána plně funkční, ale Vám se platba nezdařila zřejmě nestabilního internetu a nebo zadáním chybných údajů z Vaší strany – v takovém případu informujeme zákazníka, že nám může napsat o novou platební bránu, kde má na platbu více pokusů. Podmínky plateb platební kartou bohužel nenastavujeme my, ale poskytovatel Global Payments.) – platba se Vám tedy dle Vašeho vyjádření nezdařila a zaplatila jste přes bankovní účet – platby k nám dorazila 25.01.2024 a ten samý den Vám bylo zboží odesláno. Celý proces i přes problémy platby s kartou trval 3 pracovní dny – zboží Vám tedy bylo odesláno ještě o 2 pracovní dny dříve, než bylo avizováno.
    Z výše uvedeného tedy vyplývá, že to co uvádíte není pravda a nerozumíme Vašemu negativnímu hodnocení – z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.
    S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.

  • Zboží nebylo skladem. Peníze vráceny za dlouhou dobu.

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    objednávku jste vytvořila přes Heureka košík – během aktualizace dat došlo k vyprodání Vámi objednané položky a za to se velice omlouváme. Obratem jsme Vás o této skutečnosti informovali a 29.01.2024 Byla Vaše objednávka po dohodě s Vámi stornovaná. Platby se provádí vždy nejpozději na konci týdne – Vám byly peníze Vráceny na Váš účet 02.02.2024 a přijetí peněz jste nám i potvrdila – pokud jsou tedy 3 dny pro Vás ,,dlouhá doba“, tak se i za toto omlouváme a zkusíme naše interní procesy zrychlit, ale určité bezpečnostní ověření musí být v zájmu zákazníka zachovány.
    S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zaslán viditelně poškozený výrobek.

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    omlouváme se za dodání poškozeného zboží, ke kterému došlo zřejmě nepozorností při vyskladnění.
    Vašemu negativnímu hodnocení ovšem vůbec nerozumíme – ihned, jak jste nás o tomto problému informovat, tak jsme se domluvili na vrácení celé částky za tento výrobek (67,-Kč) – k tomuto došlo a peníze Vám byly vráceny 21.12.2023 – PROSÍM VÁS, jak lépe by jste si přál vyřešit problém? peníze Vám byly vráceny a zboží zůstalo u Vás! – nezdá se Vám náhodou, že Vaše hodnocení NEDOPORUČUJI, které jste nám dal 26.12.2023 je absolutně mimo mísu a je přinejmenším NEFÉR. V tuto chvíli nás náš vstřícný přístup k vyřešení Vašeho problému velice mrzí.
    S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím
    • Na internetu zboží dostupné, ale ve skutečnosti nebylo

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci.
    U jedné Vámi objednané položky bylo uvedeno, že je skladem u dodavatele – po aktualizaci skladových zásob nám dodavatel oznámil, že položka již není skladem.
    Nestává se to často, ale stát se to může a za to se Vám omlouváme.
    S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přistup personálu

    Nevýhoda

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    dle vyjádření pokladní a videozáznamu je zřejmé, že vše bylo jinak – Vaše chování bylo velmi nevhodné a pro pokladní stresující.
    Při platbě jste obešel pult a postavil jste se vedle pokladní a zásuvky na peníze s tím, že zaplatíte tam – takovéto chování přece není možné. Pokladní Vás požádala, aby jste se vrátil za pult – poté jste provedl platbu a zboží si odnesl.
    Pokladní dostala pochvalu za její přístup.
    S pozdraven – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • celkem dobrá cena
    • divný systém placení
    • dlouhá doba dodání

    Údaje k platbě přišly mailem až 7 dní po objednání, doručení pak bylo za další dva dny. Během těch 7mi dnů čekání, abych vůbec mohla zaplatit, jsem už litovala své objednávky u této firmy. Ale nakonec zboží přišlo v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ceny
    • Zboží přišlo poškozené - u jednoho produktu natrhlá/poškozená krabička a u druhého (svíčky) roztrhlý obal a poškozené svíčky - balík nebyl porušen, takže to museli takto poslat/vydat ze skladu (pozn. nereklamovala jsem, protože se dohadovat kvůli pár korunám se mi opravdu nechce)
    • Drahá doprava

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za tuto nepříjemnost.
    Pokud by jste nás kontaktovala, tak by jste se určitě nemusela s nikým dohadovat a vše by bylo vyřešeno k Vaší plné spokojenosti. Může se stát že zaměstnanci nebo brigádnici můžou něco přehlédnout, ale i to se dá řešit a bylo by určitě spravedlivé dát šanci obchodu, aby vše napravil – tak, jak jste to udělala Vy, že jste nám možnost nápravy nedala a hned píšete kritiku je celkem nefér.
    Co se týče dopravy je to tak, že cenu dopravy jste znala ještě před uzavřením objednávky a s touto cenou jste souhlasila a nyní to kritizujete? – nebylo přece nic jednoduššího než si zboží objednat jinde s nižší dopravou, ale zase podstatně dražší zboží. U nás se snažíme nabízet zboží za nízké ceny, ale zase nejsme schopni dotovat dopravu – věříme tomu, že i přes Vaši kritiku se Vám nákup u nás vyplatil.
    Dále uvádíte, že Vám bylo zboží dodáno za 1 týden – toto tvrzení NENÍ pravda. Objednávku jste vytvořila ve středu večer 18.10.2023 e 20:30hod. – u zboží bylo uvedeno, že bude odesláno do 5 pracovních dnů – Vám bylo zboží odesláno v pondělí 23.10.2023 a to jsou 3 pracovní dny a doručeno Vám bylo 24.10.2023 a to jsou 4 pracovní dny.
    S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Předpotopní systém úhrady zboží, tím pádem se to celé natáhlo a prodloužilo. Poté musíte neustále kontrolovat e-mail jestli už vám někdo poslal platební údaje k platbě, pak jestli už jim platba přišla a nakonec jestli už to konečně po týdnu poslali. Jinak vše v pořádku, nejspíš tam někdo sedí u pc a vše zadává manuálně. Nečekejte žádné qr kódy a podobné vymoženosti dnešní doby. V zásilce samotné byl přidán časopis a různé letáky a slevové kartičky. :D Ok recyklují a šetří přírodu, ale i tak jsem do poslední chvilky nevěřila že na dně bude ona koupená věc. Na první dobrou jsem si po celé té zkušenosti říkala a sakra natáhli tě, nic tam nebude. Ale nakonec bylo.

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    zvolila jste platbu předem a již při uzavírání objednávky jste byla seznáme s tím, že platební údaje zasíláme po připravení zboží – k tomuto postupu máme své důvody a mohu Vás ubezpečit, že většina zákazníků si tento postup pochvaluje a absolutně s tím zákazníci nemají problém.
    Pokud toto Vám nevyhovovalo, tak jste mohla uskutečnit objednávku na jiném e-shopu, který vyhovuje Vašim požadavkům.
    Zboží Vám bylo dodáno ještě dříve, než bylo avizováno – objednávku jste vytvořila ve čtvrtek 14.09.2023 v 13:35hod. – platební údaje Vám byly zaslány v pátek 15.09.2023 a zboží bylo odesláno v pondělí 18.09.2023 – vše bylo tedy vyřízeno během 2 pracovních dnů. Není nám absolutně jasné, v čem vidíte problém!?
    Přejeme Vám příjemný zbytek dne – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemají vše k dispozici, napíší zboží v jiném skladu ,dodávka se zpozdí o dva dny a po 4 dnech žádné info ani zboží. Objednávku jsem zrušil

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    to co zde uvádíte není pravda! – zboží skladem máme a bylo pro Vás připraveno k odeslání.
    Objednávku jste vytvořil 11.09.2023 ve 21:58 hod – u zboží bylo uvedeno, že je skladem a bude odesláno do 5 pracovních dnů (to stejné máte uvedeno i na objednávce, která Vám byla odeslána e-mailem) – Vaše objednávka se standartně vyřizovala – 14.09.2023 jste nám napsal e-mailem, že se nic neděje a objednávku stornujete – obratem jsme Vám odpověděli, že zboží bude odesláno 15.09.2023 a na to jste reagoval, že trváte na stornu – objednávka tedy byla stornována.
    Vyřizování objednávky probíhalo standartně a vše v termínu, se kterým jste při uzavírání objednávky souhlasil – pokud by jste objednávku nestornoval, tak by Vám byla odeslána 15.09.2023 a to je o 1 den dříve, než bylo slíbeno.
    Vašemu hodnocení tedy nerozumíme – z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.
    S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatný přehled skladových zásob

    Po objednání zboží mi bylo obchodem sděleno, že zboží je vykoupené. Objednávku jsem tedy změnila dle aktuálního stavu v e-shopu, abych se druhý den dozvěděla, že zboží je také vyprodané. Objednávku jsem tedy stornovala. Na e-shopu nejsou aktuální stavy zboží k dispozici, nemá smysl se jím tedy řídit a nakupovat lze pouze na základě náhody. To nemám zapotřebí.

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za položku, kterou jste si objednala a nebylo ji možné dodat – o této skutečnosti jsme Vás obratem informovali. Ojediněle se to opravdu stát může a nejen u nás. Je ovšem důležité to, že pokud k takovému problému dojde tak obratem zákazníka informujeme.
    Jako náhradu jste nám poslal e-mailem odkaz na jiný penál, ale u Vámi vybrané náhradní položky bylo uvedeno, že je vyprodaná, a proto ji nebylo možné dodat. Objednávku jste tedy stornovala.
    Snažíme se, aby skladová zásoba souhlasila a položky, které jsou uvedeny skaldem byly i dodány, ale nikdy to nikde nemůže být na 100% jisté.
    Ještě jednou se omlouváme a jsme s pozdravem - Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nespokojena ,z důvodu lhůty dodání platebních udaju po týdnu!od objednávky.

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    objednávku jste vytvořila 29.08.203 v 11:33 hod. – u Vámi objednaného zboží bylo uvedeno, že je skaldem u dodavatele a bude odesláno do 5 pracovních dnů – pokud by jste objednávku uhradila a nestornovala, tak by Vám byla odeslána 05.09.2023 a tím by bylo splněno odeslání 5. pracovní den. Dodací lhůta by tedy byla dodržena.
    S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo špatně zabalené ,objednala jsem 2 počítadla ,z toho 1 přišlo rozbité

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    omlouváme se za tuto nepříjemnost.
    Zboží od nás bylo odesláno v bezvadném stavu. Pokud tedy došlo k poškození během přepravy, tak nás prosím kontaktujte a případně zašlete fotky poškozené zásilky (+ protokol sepsaný s přepravcem ohledně poškozené zásilky) a poškozeného zboží.
    Vše bude vyřízeno k Vaší plné spokojenosti.
    Ještě jednou se omlouváme a jsem s pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod bych nekomentoval, ale DOPRAVU

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    je velice nespravedlivé, že nám dáváte ,,NEDOPORUČUJI“ – z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. Dopravu jste si objednal Českou poštou do ruky a my jsme Vaši zásilku takto odeslali.
    23.06.2023 jste nám psal e-mail, že Vám nebyla zásilka doručena, ale že je připravena k vyzvednutí na poště – obratem jsme kontaktovali poštu a bylo nám přislíbeno, že Vaši zásilku se pokusí opět doručit k Vám na adresu a o této skutečnosti jsme Vás informovali.
    Z naší strany již více udělat nemůžeme a Vaše ,,NEDOPORUČUJI“ si tedy v žádném případě nezasloužíme.
    S pozdravem - Tým RTEMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem vlasec ,ale je to nějaká silikonová pružná šnůra .Při tahu praskne.

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    omlouváme se za tuto nepříjemnost – došlo k pochybení ze strany dodavatele, který nám a všem ostatním e-shopům zaslal chybný název a popis. Nyní na základě Vašeho upozornění je produkt z prodeje vyřazen až do opravy údajů.
    Pokud by jste nás ovšem kontaktovala, tak by jsme od Vás zboží na naše náklady odvezli a Vám vrátili kompletní částku – s požadavkem na vrácení zboží nás můžete samozřejmě kontaktovat i nyní a my se o vše postaráme.
    Ještě jednou se omlouváme a jsme s pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    hračka má problémy s funkčností.

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za tuto nepříjemnost.
    Pistole na bubliny Vám byla zaslána v originálním balení a není tedy v ničích silách kontrolovat, zda je hračka plně funkční. Pokud by jste nás kontaktovala, tak vše šlo vyřešit výměnou zboží nebo vrácením peněz – tuto šanci jste nám nedala, a proto nerozumíme Vašemu negativnímu hodnocení našeho obchodu.
    Myslíme si, že negativní hodnocení by měl dostat obchod, který problémy a reklamace neřeší a toto není rozhodně náš případ – my řešíme vše k plné spokojenosti zákazníka.
    Vaše negativní hodnocení si tedy nezasloužíme, protože k problému nedošlo naší vinnou, ale chybou výroby, které se nedalo předejít.
    S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Produkt přišel rozbitý

    Reakce obchodu REMA UH

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci.
    Omlouváme se za nefunkční výrobek – k poškození došlo zřejmě během přepravy nebo výrobní vadou.
    Obojímu se z naší strany nedalo bohužel předejít, protože výrobek byl balený v krabičce.
    O tomto problému jste nás informoval a vše se již řeší – věříme tomu, že vše bude vyřízeno k Vaší plné spokojenosti.
    Ještě jednou se omlouváme a jsme s pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.