Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Velký výběr za fajn ceny
- Na můj dotaz ještě ten samý den přišla odpověď, takže za mě jinak celkem fajn komunikace
- Odeslání trvalo týden, přestože vše mělo být skladem
- Pokud člověk vybere "špatnou" dopravu, tak bude balík odeslán poštou s doplatkem... Opravdu? Kdybych přes hodinu nestrávila výběrem zboží, tak už jen tohle by byl důvod proč neobjednat.
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
objednávku jste vytvořila ve čtvrtek 11.04.2024 ve 23:32 hod. – u některých Vámi objednaných položek bylo uvedeno, že jsou skaldem u dodavatele a budou odeslány do 5 pracovních dnů – zboží Vám bylo odesláno ve čtvrtek 18.04.2024 a to je přesně 5 pracovních dnů – zboží tedy bylo odesláno tak jak bylo slíbeno a tím pádem není Vaše stížnost opodstatněná.
K žádnému navýšení dopravy rozhodně nedošlo a vše bylo odesláno, tak jak jste si zvolila – tedy přepravce DPD a částka objednávky i při dodání byla 727,-Kč.
Z výše uvedeného tedy vyplývá, že jste si zřejmě spletla obchod, který jste chtěla hodnotit – z naší strany nedošlo vůbec k žádnému pochybení.
S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- pozor na navýšení dopravného, které lze přehlédnout
Poskozený obal, špatně zabaleno nadměrným obalem bez vypodložení.
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
k žádnému navýšení poštovného NEDOŠLO! Objednal jste si u Nás velké plastové auto, u kterého bylo uvedeno, že má rozměry 63 cm a i přes to jste zvolil přepravu Zásilkovnu, u které je uvedeno, že ji lze využít jen pro menší zásilky. Při výběru Zásilkovny vyskočilo okno, kde bylo tučně a červeným písmem napsáno: „V případě, že zásilka nebude splňovat uvedené parametry, bude automaticky a bez oznámení odeslána ĆESKOU POŠTOU na Vámi uvedenou fakturační adresu, jako BALÍK DO RUKY a cena poštovného bude navýšena dle platného ceníku.“
Pokud by jste s toule podmínkou nesouhlasil kliknutím na ,,SOUHLASÍM“, tak by Vám objednávka nešla uzavřít – je tedy zřejmé, že ani jedno z Výše uvedeného není možné přehlédnout, tak jak uvádíte.
Zásilka Vám tedy byla odeslána Českou poštou – k pochybení z naší strany v žádném případě nedošlo.
Zásilka byla zabalena tak, aby nedošlo k poškození a i když je to u těchto produktů problém, tak se to podařilo a zboží Vám bylo dodáno v bezvadném stavu. Pokud došlo k poškození během přepravy obalu, tak se velice omlouváme. Můžete nás samozřejmě kontaktovat a vše napravíme tak, aby jste byl maximálně spokojený.
S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Dlouhé dodací lhůty .
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
objednávku jste vytvořil v pondělí 26.02.2024 – u Vámi objednané položky bylo uvedeno, že je skaldem u dodavatele a bude odeslána do 5 pracovních dnů – zboží Vám bylo odesláno v pondělí 04.03.2024 a to jsou 4 pracovní dny – vše bylo tedy vyřízeno o 1 pracovní den dříve, než bylo slíbeno.
Vaše negativní hodnocení není v žádném případě spravedlivé a rozhodně si takové hodnocení nezasloužíme.
S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Ceny
- Rychlost zpracování
Objednal jsem a zaplatil okamžitou platbou v středu podvečer.
Do pondělí neodesláno.
Při volání na linku heruekya se jim v systému ukazovalo odesláno, ale po telefonu s eshope mi bylo sděleno, že to bude odcházet až v úterý.
Kdyby aspoň bylo změna stavu objednávky uvedená s datem dodání..., ale komplet bez kontaktu.Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
objednávku jste vytvořil pře Heuréka košík ve středu 21.02.2024 v 18:15 hod – v potvrzení objednávky bylo u Vámi objednané položky uvedeno, že bude odeslána do 4 pracovních dnů – pokud by jste objednávku nestornoval, tak by Vám byla zásilka odeslána v úterý 27.02.2024 a to by byly přesně 4 pracovní dny.
Je pravdou, že se chybně do Heuréky přenesl stav objednávky jako odeslána a za to se Vám velice omlouváme – na základě Vašeho telefonátu jsme vše opravili a již by k chybnému přenosu nemělo docházet.
Veškeré kontakty na náš e-shop jsou uvedeny na našich stránkách a v potvrzení objednávky – pokud by jste nás kontaktoval, tak by jste obdržel kompletní a přesné informace.
S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Zdlouhavý proces objednání a platby.
Nevyhovující postup objednání , čekání na potvrzení zda je zboží skladem, další čekání na potvzení platby, nefunkční zaslaná možnost platba kartou, čekání na potvrzení, že platba přišla a konečně info o odeslání zboží.
Proces cca na min 5 dní s tím, že se musí hlídat mail s instrukcemi.Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
objednávku jste vytvořila 22.01.2024 v 17:06 hod. – u Vámi objednané položky bylo uvedeno, že bude odeslána do 5 pracovních dnů – platební údaje Vám byly zaslány 23.01.2024 (platební brána pro platbu kartou Vám byla zaslána plně funkční, ale Vám se platba nezdařila zřejmě nestabilního internetu a nebo zadáním chybných údajů z Vaší strany – v takovém případu informujeme zákazníka, že nám může napsat o novou platební bránu, kde má na platbu více pokusů. Podmínky plateb platební kartou bohužel nenastavujeme my, ale poskytovatel Global Payments.) – platba se Vám tedy dle Vašeho vyjádření nezdařila a zaplatila jste přes bankovní účet – platby k nám dorazila 25.01.2024 a ten samý den Vám bylo zboží odesláno. Celý proces i přes problémy platby s kartou trval 3 pracovní dny – zboží Vám tedy bylo odesláno ještě o 2 pracovní dny dříve, než bylo avizováno.
Z výše uvedeného tedy vyplývá, že to co uvádíte není pravda a nerozumíme Vašemu negativnímu hodnocení – z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.
S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o. -
Zboží nebylo skladem. Peníze vráceny za dlouhou dobu.
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
objednávku jste vytvořila přes Heureka košík – během aktualizace dat došlo k vyprodání Vámi objednané položky a za to se velice omlouváme. Obratem jsme Vás o této skutečnosti informovali a 29.01.2024 Byla Vaše objednávka po dohodě s Vámi stornovaná. Platby se provádí vždy nejpozději na konci týdne – Vám byly peníze Vráceny na Váš účet 02.02.2024 a přijetí peněz jste nám i potvrdila – pokud jsou tedy 3 dny pro Vás ,,dlouhá doba“, tak se i za toto omlouváme a zkusíme naše interní procesy zrychlit, ale určité bezpečnostní ověření musí být v zájmu zákazníka zachovány.
S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zaslán viditelně poškozený výrobek.
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
omlouváme se za dodání poškozeného zboží, ke kterému došlo zřejmě nepozorností při vyskladnění.
Vašemu negativnímu hodnocení ovšem vůbec nerozumíme – ihned, jak jste nás o tomto problému informovat, tak jsme se domluvili na vrácení celé částky za tento výrobek (67,-Kč) – k tomuto došlo a peníze Vám byly vráceny 21.12.2023 – PROSÍM VÁS, jak lépe by jste si přál vyřešit problém? peníze Vám byly vráceny a zboží zůstalo u Vás! – nezdá se Vám náhodou, že Vaše hodnocení NEDOPORUČUJI, které jste nám dal 26.12.2023 je absolutně mimo mísu a je přinejmenším NEFÉR. V tuto chvíli nás náš vstřícný přístup k vyřešení Vašeho problému velice mrzí.
S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Nevím
- Na internetu zboží dostupné, ale ve skutečnosti nebylo
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci.
U jedné Vámi objednané položky bylo uvedeno, že je skladem u dodavatele – po aktualizaci skladových zásob nám dodavatel oznámil, že položka již není skladem.
Nestává se to často, ale stát se to může a za to se Vám omlouváme.
S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Přistup personálu
Nevýhoda
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
dle vyjádření pokladní a videozáznamu je zřejmé, že vše bylo jinak – Vaše chování bylo velmi nevhodné a pro pokladní stresující.
Při platbě jste obešel pult a postavil jste se vedle pokladní a zásuvky na peníze s tím, že zaplatíte tam – takovéto chování přece není možné. Pokladní Vás požádala, aby jste se vrátil za pult – poté jste provedl platbu a zboží si odnesl.
Pokladní dostala pochvalu za její přístup.
S pozdraven – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- celkem dobrá cena
- divný systém placení
- dlouhá doba dodání
Údaje k platbě přišly mailem až 7 dní po objednání, doručení pak bylo za další dva dny. Během těch 7mi dnů čekání, abych vůbec mohla zaplatit, jsem už litovala své objednávky u této firmy. Ale nakonec zboží přišlo v pořádku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Ceny
- Zboží přišlo poškozené - u jednoho produktu natrhlá/poškozená krabička a u druhého (svíčky) roztrhlý obal a poškozené svíčky - balík nebyl porušen, takže to museli takto poslat/vydat ze skladu (pozn. nereklamovala jsem, protože se dohadovat kvůli pár korunám se mi opravdu nechce)
- Drahá doprava
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
velice se omlouváme za tuto nepříjemnost.
Pokud by jste nás kontaktovala, tak by jste se určitě nemusela s nikým dohadovat a vše by bylo vyřešeno k Vaší plné spokojenosti. Může se stát že zaměstnanci nebo brigádnici můžou něco přehlédnout, ale i to se dá řešit a bylo by určitě spravedlivé dát šanci obchodu, aby vše napravil – tak, jak jste to udělala Vy, že jste nám možnost nápravy nedala a hned píšete kritiku je celkem nefér.
Co se týče dopravy je to tak, že cenu dopravy jste znala ještě před uzavřením objednávky a s touto cenou jste souhlasila a nyní to kritizujete? – nebylo přece nic jednoduššího než si zboží objednat jinde s nižší dopravou, ale zase podstatně dražší zboží. U nás se snažíme nabízet zboží za nízké ceny, ale zase nejsme schopni dotovat dopravu – věříme tomu, že i přes Vaši kritiku se Vám nákup u nás vyplatil.
Dále uvádíte, že Vám bylo zboží dodáno za 1 týden – toto tvrzení NENÍ pravda. Objednávku jste vytvořila ve středu večer 18.10.2023 e 20:30hod. – u zboží bylo uvedeno, že bude odesláno do 5 pracovních dnů – Vám bylo zboží odesláno v pondělí 23.10.2023 a to jsou 3 pracovní dny a doručeno Vám bylo 24.10.2023 a to jsou 4 pracovní dny.
S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Předpotopní systém úhrady zboží, tím pádem se to celé natáhlo a prodloužilo. Poté musíte neustále kontrolovat e-mail jestli už vám někdo poslal platební údaje k platbě, pak jestli už jim platba přišla a nakonec jestli už to konečně po týdnu poslali. Jinak vše v pořádku, nejspíš tam někdo sedí u pc a vše zadává manuálně. Nečekejte žádné qr kódy a podobné vymoženosti dnešní doby. V zásilce samotné byl přidán časopis a různé letáky a slevové kartičky. :D Ok recyklují a šetří přírodu, ale i tak jsem do poslední chvilky nevěřila že na dně bude ona koupená věc. Na první dobrou jsem si po celé té zkušenosti říkala a sakra natáhli tě, nic tam nebude. Ale nakonec bylo.
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
zvolila jste platbu předem a již při uzavírání objednávky jste byla seznáme s tím, že platební údaje zasíláme po připravení zboží – k tomuto postupu máme své důvody a mohu Vás ubezpečit, že většina zákazníků si tento postup pochvaluje a absolutně s tím zákazníci nemají problém.
Pokud toto Vám nevyhovovalo, tak jste mohla uskutečnit objednávku na jiném e-shopu, který vyhovuje Vašim požadavkům.
Zboží Vám bylo dodáno ještě dříve, než bylo avizováno – objednávku jste vytvořila ve čtvrtek 14.09.2023 v 13:35hod. – platební údaje Vám byly zaslány v pátek 15.09.2023 a zboží bylo odesláno v pondělí 18.09.2023 – vše bylo tedy vyřízeno během 2 pracovních dnů. Není nám absolutně jasné, v čem vidíte problém!?
Přejeme Vám příjemný zbytek dne – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- nemají vše k dispozici, napíší zboží v jiném skladu ,dodávka se zpozdí o dva dny a po 4 dnech žádné info ani zboží. Objednávku jsem zrušil
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
to co zde uvádíte není pravda! – zboží skladem máme a bylo pro Vás připraveno k odeslání.
Objednávku jste vytvořil 11.09.2023 ve 21:58 hod – u zboží bylo uvedeno, že je skladem a bude odesláno do 5 pracovních dnů (to stejné máte uvedeno i na objednávce, která Vám byla odeslána e-mailem) – Vaše objednávka se standartně vyřizovala – 14.09.2023 jste nám napsal e-mailem, že se nic neděje a objednávku stornujete – obratem jsme Vám odpověděli, že zboží bude odesláno 15.09.2023 a na to jste reagoval, že trváte na stornu – objednávka tedy byla stornována.
Vyřizování objednávky probíhalo standartně a vše v termínu, se kterým jste při uzavírání objednávky souhlasil – pokud by jste objednávku nestornoval, tak by Vám byla odeslána 15.09.2023 a to je o 1 den dříve, než bylo slíbeno.
Vašemu hodnocení tedy nerozumíme – z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.
S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- špatný přehled skladových zásob
Po objednání zboží mi bylo obchodem sděleno, že zboží je vykoupené. Objednávku jsem tedy změnila dle aktuálního stavu v e-shopu, abych se druhý den dozvěděla, že zboží je také vyprodané. Objednávku jsem tedy stornovala. Na e-shopu nejsou aktuální stavy zboží k dispozici, nemá smysl se jím tedy řídit a nakupovat lze pouze na základě náhody. To nemám zapotřebí.
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
velice se omlouváme za položku, kterou jste si objednala a nebylo ji možné dodat – o této skutečnosti jsme Vás obratem informovali. Ojediněle se to opravdu stát může a nejen u nás. Je ovšem důležité to, že pokud k takovému problému dojde tak obratem zákazníka informujeme.
Jako náhradu jste nám poslal e-mailem odkaz na jiný penál, ale u Vámi vybrané náhradní položky bylo uvedeno, že je vyprodaná, a proto ji nebylo možné dodat. Objednávku jste tedy stornovala.
Snažíme se, aby skladová zásoba souhlasila a položky, které jsou uvedeny skaldem byly i dodány, ale nikdy to nikde nemůže být na 100% jisté.
Ještě jednou se omlouváme a jsme s pozdravem - Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
nespokojena ,z důvodu lhůty dodání platebních udaju po týdnu!od objednávky.
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
objednávku jste vytvořila 29.08.203 v 11:33 hod. – u Vámi objednaného zboží bylo uvedeno, že je skaldem u dodavatele a bude odesláno do 5 pracovních dnů – pokud by jste objednávku uhradila a nestornovala, tak by Vám byla odeslána 05.09.2023 a tím by bylo splněno odeslání 5. pracovní den. Dodací lhůta by tedy byla dodržena.
S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo špatně zabalené ,objednala jsem 2 počítadla ,z toho 1 přišlo rozbité
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
omlouváme se za tuto nepříjemnost.
Zboží od nás bylo odesláno v bezvadném stavu. Pokud tedy došlo k poškození během přepravy, tak nás prosím kontaktujte a případně zašlete fotky poškozené zásilky (+ protokol sepsaný s přepravcem ohledně poškozené zásilky) a poškozeného zboží.
Vše bude vyřízeno k Vaší plné spokojenosti.
Ještě jednou se omlouváme a jsem s pozdravem – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Obchod bych nekomentoval, ale DOPRAVU
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
je velice nespravedlivé, že nám dáváte ,,NEDOPORUČUJI“ – z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. Dopravu jste si objednal Českou poštou do ruky a my jsme Vaši zásilku takto odeslali.
23.06.2023 jste nám psal e-mail, že Vám nebyla zásilka doručena, ale že je připravena k vyzvednutí na poště – obratem jsme kontaktovali poštu a bylo nám přislíbeno, že Vaši zásilku se pokusí opět doručit k Vám na adresu a o této skutečnosti jsme Vás informovali.
Z naší strany již více udělat nemůžeme a Vaše ,,NEDOPORUČUJI“ si tedy v žádném případě nezasloužíme.
S pozdravem - Tým RTEMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednala jsem vlasec ,ale je to nějaká silikonová pružná šnůra .Při tahu praskne.
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
omlouváme se za tuto nepříjemnost – došlo k pochybení ze strany dodavatele, který nám a všem ostatním e-shopům zaslal chybný název a popis. Nyní na základě Vašeho upozornění je produkt z prodeje vyřazen až do opravy údajů.
Pokud by jste nás ovšem kontaktovala, tak by jsme od Vás zboží na naše náklady odvezli a Vám vrátili kompletní částku – s požadavkem na vrácení zboží nás můžete samozřejmě kontaktovat i nyní a my se o vše postaráme.
Ještě jednou se omlouváme a jsme s pozdravem – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
hračka má problémy s funkčností.
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
velice se omlouváme za tuto nepříjemnost.
Pistole na bubliny Vám byla zaslána v originálním balení a není tedy v ničích silách kontrolovat, zda je hračka plně funkční. Pokud by jste nás kontaktovala, tak vše šlo vyřešit výměnou zboží nebo vrácením peněz – tuto šanci jste nám nedala, a proto nerozumíme Vašemu negativnímu hodnocení našeho obchodu.
Myslíme si, že negativní hodnocení by měl dostat obchod, který problémy a reklamace neřeší a toto není rozhodně náš případ – my řešíme vše k plné spokojenosti zákazníka.
Vaše negativní hodnocení si tedy nezasloužíme, protože k problému nedošlo naší vinnou, ale chybou výroby, které se nedalo předejít.
S pozdravem – Tým REMA UH s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Produkt přišel rozbitý
Reakce obchodu REMA UH
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci.
Omlouváme se za nefunkční výrobek – k poškození došlo zřejmě během přepravy nebo výrobní vadou.
Obojímu se z naší strany nedalo bohužel předejít, protože výrobek byl balený v krabičce.
O tomto problému jste nás informoval a vše se již řeší – věříme tomu, že vše bude vyřízeno k Vaší plné spokojenosti.
Ještě jednou se omlouváme a jsme s pozdravem – Tým REMA UH s.r.o.