• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Byt uvedli ze maji zbozi skladem nebylo k dispozici

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod nedodává český návod k obsluze produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba k informaci o nedostupnosti zboží
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Inzerované zboží nemají skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodáno poruchové čerpadlo, neuznána dle mého názoru oprávněná reklamace

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    nekomunikuji, velmi dlouhe dodaci lhuty, zbozi odeslano az po pripomenuti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit protože mi zboží které jsem objednala 25.7. dosud nebylo doručeno. Na zákaznickou linku se nemohu dovolat. Zatím nespokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dodali jiné cerpadlo a nechtějí hradit poštovné za jeho vrácení.
    Pri reklamaci je to snad povinnost..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Při objednávce byl přislíben termín dodání středa. Skutečnost pátek. Za ty dva dny v parném létě zelenina téměř uhynula a já se styděl za nahánění instalatéra .

    Zdánlivě solidní obchod, ale komunikace zcela vázla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlejší v dodávce zboží je snad sobí spřežení na Čukotce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3.6. jsem objednal a současně zaplatil uvedené zboží. Přišly mi také hned
    čtyři e-maily, které informovaly, že objednávka byly přijata, pak se čeká na platbu, pak že objednávka byla zaplacena, pak, že se objednávka vyřizuje a tím to skončilo - dnes je 10.6. a po objednávce ani vidu, ani slechu - mrtvý brouk ???
    Toto je spíš dotazník nespokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • špatná komunikace

    Dodali nekompletní objednávku. Chyběly jen drobnosti za pár korun, těsnění a chyběl manuál v češtině. Vadí mi, ale absolutní nezájem obchodu věc řešit. Na můj email vůbec nereagovali.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Postrádám doklad o zaplacení, fakturu.

    Reakce obchodu RedEd.cz

    Dobrý den, pane Krejzo,

    fakturu najdete v emailu, který je nadepsán číslem Vaší objednávky a textem [faktura v příloze].
    Případně stačí napsat či zavolat na naši zákaznickou linku.

    S pozdravem,

    Jan Kodl
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na E-shopu měli zboží označené jako "dostupné ze skladu" a reálně ho ani za týden nebyli schopni odeslat. Asi ho vůbec nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem zboží, které bylo na stránkách označeno skladem, ihned k odeslání. Na druhý den mi přišel e-mail, že jedna položka skladem není, ale že mi nabízí stejné jen od jiného výrobce. Dobře, zavolal jsem na infolinku a souhlasil jsem s alternativním výrobkem. To byl čtvrtek. Prodejce mne ujistil, že zásilku odesílá ještě tento den odpoledne a že ji obdržím v pátek, nejpozději v pondělí. Jenže zásilka nedorazila ani v pátek, ani v pondělí, ani v úterý a ani ve středu. Takže ve středu jsem zavolal na infolinku kde se má zásilka nachází. Prodejce mi suše řekl, že ji odpoledne odešle. Tedy po týdnu. Zásilka dorazila na druhý den ráno. Nabídnuté alternativní zboží není rozhodně identické. Původně objednaná nádrž je na pitnou vodu a zaslaná nádrž certifikát na pitnou vodu nemá. Je jen na užitkovou. Navíc nádrž má na vrchní straně ťukanec, prohloubinku. Takže s obchodem jsem extrémně nespokojen. Nabízí něco, co nakonec ani nemají, slibují že zboží odpoledne odešlou a maximálně do 2 dnů bude doručeno a oni to odešlou až po 7 dnech a po mém upozornění na infolince. Nabídnuté alternativní zboží je nepoužitelné na pitnou vodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Okamžité chtěli poslat peníze asi přes 16000 Kč a po deseti dnech mi poslali e.mail, že se budou mojí objednávkou zabývat až v prosinci.
    • Proč mám úvěrovat nějaký obchod skoro po dva měsíce mými penězi.

    Nedoporučuji nakupovat u tohoto obchodu. Asi jejich praktiky předám ČOI.

    Reakce obchodu RedEd.cz

    Dobrý den pane Mariáne,

    děkujeme za recenzi, jen pro nezúčastněné shrnu proces Vaší objednávky :-)

    produkt je na dotaz - očekávané naskladnění 12/2021

    27.10.2021 13:45:39 - vytvoření objednávky z Vaší vůle a zvolení platby převodem z účtu
    27.10.2021 13:47:26 - odeslán mail s platebními údaji - provádí automat
    27.10.2021 14:15:48 - zaplaceno z Vaší dobrovolné vůle
    27.10.2021 14:43:32 - odeslán mail, že se zakázka vyřizuje
    3.11.2021 08:58:42 - odeslán mail, že se čeká na zboží

    Bohužel, tak jak je v celém světě problém se zbožím, tak se to dotýká i nás. Zboží bylo uváděno na dotaz. Sám jste si zvolil platbu převodem, lze i platba dobírkou.

    Nepotřebujeme od Vás úvěrovat :-). Zase je vše o komunikaci, stačí zavolat a samozřejmě platbu změníme, nebo objednávku zrušíme a jak naskladníme zboží můžeme Vás informovat. Lze se dohodnout na čemkoliv, ale chce to komunikaci.

    Peníze Vám samozřejmě vrátíme bez problémů, pouze nám to dejte vědět.

    Přeji Vám krásný den a zde je moje tel číslo: 775697259

    Děkuji

    Michal Jurečka
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sliby-chyby !!! Říká se slibem nezarmoutíš, ale mě to zarmoutilo!!!

    Reakce obchodu RedEd.cz

    Dobrý den, pane Rybáre,

    dne 23.9.2021 jste si u nás objednal čerpadlo s platbou převodem, která dodnes nedorazila. Žádnou jinou komunikaci z Vaší strany neevidujeme. Proto Vašemu hodnocení nerozumím.

    Pokud potřebujete pomoc s objednávkou, jsme k dispozici.

    S pozdravem,

    Zákaznická podpora
    RedEd.cz: Specialista na čerpadla
    --
    Zákaznická linka: +420 605 963 720 (9:00 – 15:00)
    Technická podpora: +420 797 850 919
    ---
    [email protected] | www.reded.cz | www.flow-system.cz
    Centrální sklad: Olomoucká 612/34, Horka nad Moravou 783 35

  • ZBOŽÍÍ BYLO JIŽ 2x OBJEDNÁNO,JEDNOU ZRUŠIL OBCHOD A PODRUHÉ NEDOŠLO

    Reakce obchodu RedEd.cz

    Dobrý den paní D.
    Dovolte mi, abych zareagoval na Váš příspěvek. Velice Vám děkuji za reakci a moc si ji vážím. Objednala jste si pojízdný naviják hadic AG310. Bohužel dlouhodobě je tento naviják nedostupný. Výrobce nám v dnešní těžké době ani nenaznačil, kdy bude na náš sklad dopraven. Na první objednávku jsme reagovali mailem s vysvětlením, že není dostupný a byla Vám nabídnuta alternativa, popř. stornování objednávky a následné kontaktování v případě naskladnění. Bohužel jsme nezaznamenali žádnou reakci z Vaší strany, tak jsme objednávku stornovali. Druhá objednávka na tento produkt byla znovu z Vaší strany provedena, ale bohužel stále u tohoto produktu je uvedeno "na dotaz" . Stále čekáme na dodání. Vše se dá řešit komunikací. Na našich stránkách jsou uvedena tel.čísla, kde Vám zodpovíme veškeré dotazy. Je tam uveden i můj osobní telefon - 775 697259 , tak můžete kontaktovat přímo mě osobně.

    Děkuji za věrnost a přeji krásný den

    Michal Jurečka , majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nereaguje na email, zboží nedodal.

    Reakce obchodu RedEd.cz

    Dobrý den pane J.

    Dovolte mi vyjádřit politování s prodlevou dodání produktu. Bohužel došlo ke zpoždění dílů pro výrobu proudnice a výrobce nám ji dodal se zpožděním. Avšak vzhledem k Vaší vstřícnosti a osobní komunikace jsme se dohodli na dodání do konce září. Toto jsme splnili, odeslali 24.9. a 27.9 jste si produkt převzal.

    Děkujeme za Vaši objednávku a doufám, že se budete k nám vracet.

    Přeji příjemný den

    Michal Jurečka, majitel