• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Topení fouká studený vzduch,je to podvod.

    Reakce obchodu red-rider

    Dobrý den, může se stát, že prodávané zboží nefunguje správně, ale my jako obchod s tím v okamžiku prodeje nic neuděláme, jelikož prodáváme zboží originálně zabalené, bohužel tedy nemůžeme tušit, že daný produkt nefunguje správně. Samozřejmě se za tuto komplikaci omlouváme. Jako běžný postup považujeme reklamovat zboží obchodu, a ne hned daný obchod nedoporučovat a ještě ho obviňovat z podvodu!! K nikomu se v těchto situacích nepostavíme zády a vždy sjednáme nápravu dle dohody se zákazníkem ..... Obchod Red Rider

  • Nedoporučuje obchod

    to je hruza zboží stále nemám přesto že jste slibovali do dvou dnu nejsem vubbec spokojen

    Reakce obchodu red-rider

    Vážený pane, udělal jste si objednávku v sobotu ráno, v pondělí jsme Vám ihned zboží poslali .. Včera jsme Vám zaslali i důkazy o tom, že to je v rukou přepravce, který se s tím už 4 dny zaobírá a my to nijak neovlivníme, tak nechápeme, proč zde vypisujete tuto nespokojenost s našim obchodem, když problém je na straně přepravce DPD!! Do teď jste nás o problému s dodáním nekontaktoval ..... Děkujeme všem ostatním, slušným a důvěřivým zákazníkům za spolupráci s námi. Obchod Red Rider.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé doručení
    • Obchod chce hodnotit zboží, jehož kvalita (účinnost) bude spotřebiteli známa až po delší době používání

    Nechtějte po kupujících vymýšlet nesmysly - takto se nedoberete k pravdivým posudkům, objektivní může být pouze dotaz na rychlost doručení a kvalitu zabalení

    Reakce obchodu red-rider

    Běžně na recenze nereagujeme ale občas musíme, jako v tomto případě. Zde si pořád někdo myslí, že mu zasílá dotazník e-shop... Tak tomu ale není, je to procesní krok Heureky, která oslovuje zákazníky ve spojitosti s jejich nákupem u nás. Pak z toho vznikne naprosto zbytečné nedoporučení e-shopu a to i přesto, že byl zákazník spokojený s rychlostí doručení. Více tento případ komentovat nemá smysl, stačí se jen trochu zamyslet!! Váš tým obchodu RED RIDER

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Díky výši objednávky jsem měl dopravu zdarma a platil jsem online. Zapomněl jsem do objednávky dat jednu věc. Obchod nebyl schopny ji pribalit do balíku (v krabici v které objednávka prisla by se vesla 10x) abych nemusel platit poštovné.

    Reakce obchodu red-rider

    Při zjišťování stavu věci jsme se kontaktovali na mobil z objednávky, ten skutečný zákazník o tom vyjádření vůbec nevěděl, takže autorem recenze rozhodně není zákazník z naší objednávky ... V tomto případě nemáme co řešit a vysvětlovat.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Obchod v pořádku.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vaše společnost nám do dnešního dne nezaslala řádný daňový doklad.

    Doposud jsme neobdrželi řádný dańový doklad na zboží.
    Žádáme o sjednání nápravy.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    Miloš Kopřiva
    KOMA Consulting s.r.o.

    Reakce obchodu red-rider

    K tomuto se tedy rádi vyjádříme. Náš účetní systém odesílá e-mailem daňové doklady automaticky v okamžiku vyhotovení faktury, takže zde se pravděpodobně stalo to, že e-mail byl zachycen nějakým spam filtrem/košem a na cílovou e-mailovou adresu nedorazil. To se bohužel stát může. Ovšem nechápeme absolutně tento způsob řešení situace ze strany zákazníka, že se zde vypíše někdo, místo, aby se s námi spojil a seznámil nás s tímto tak jednoduše řešitelným faktem/požadavkerm a navíc nám dá rovnou nedoporučení!! Obchod Red Rider

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nesmyslný způsob úhrady dobírky při doručení do úložného boxu. Nelze ve skutečnosti uhradit dobírku hotovostí nebo kartou. Jediná možnost je platba předem přes nějakou neznámou aplikaci, kterou je nutné stáhnout do mobilu, registrovat a přes ní platit, a následně po úhradě = ověření úhrady počkat na zaslání kódu pro otevření úložného boxu = nepoužitelné.

    Reakce obchodu red-rider

    Dnešní svět je digitalizaci o aplikacích a dopravci nechtějí být pozadu, ovšem ne vždy se jim to povede dobře nastavit. Tento podnět je spíše nedoporučením dopravce, ale dle zákazníka je to nedoporučení obchodu, i to se prostě může v dnešní době stát :-) Tým RED RIDER

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlá komunikace telefonicky a informace o nemožnosti dodat objednané zboží

    Nesrovnalosti v objednávce eshopu. V systému shopu jsme objednali 3 kusy a zaslali platbu předem. Druhý den z REd-rider telefonovali, že mají skladem pouze jeden kus objednaného zboží. Zda chceme zaslat alespon jeden. Protože jsme na dodání spěchali, spokojili jsme se s jedním kusem. Přeplatek běhěm několika dnů vrátili zpět na účet. Kdyby měli v systému shopu větší pořádek, rovnou bychom objednali 3 kusy jinde, vzhledem k úhradě poštovného, čekání a nutnosti další objednávky jinde

    Reakce obchodu red-rider

    Pokud uvádíme SKLADEM, tak to znamená, že máme aspoň 1 ks skladem, neznamená to, že objednávané množství je skladem. E-shop neví, kolik toho objednáte, aby to deklaroval předem. Ovšem po dokončení objednávky a uzavření požadavku si systém změní stav zásob a oznámí, že se čeká na doskladnění zbývajícího množství. Stačí si po oznámení skladové dispinibility třeba zavolat, ty telefony zvedáme a komunikujeme, neuvádíme je tam jen tak, aby to vypadalo lépe .... My jsme se aktivně ozvali a řešili jsme situaci, takže jsme v dané situaci udělali pro zákazníka maximum možného.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • .
    • .

    Reakce obchodu red-rider

    Tomuto zákazníkovi jsme vysvětlili příčiny pozdějšího odeslání jeho objednávky a vypadalo to, že to bylo přijato a pochopeno dle reakce, z tohoto nedoporučení je ale vidno, že nebylo. Informační systém nás uvedl ve stavu zásob v omyl (naší chybou), pán je na tom zřejmě mnohem lépe .... Víc nemáme k tomu co dodat, snad jen, ať má příště štastnější volbu, my se z této chyby též poučíme!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • kvalita

    Plechovka od Vifu byla prohnutá a nádobka na odstraňovač hmyzu prasklá ze spodu a mírně tekla- vše bylo ale precizně několikrát zabaleno v potravinářské folii a krabice nebyla poničena. Takže asi záhada :).

    Reakce obchodu red-rider

    Dobrý den, ujišťujeme Vás, že zboží od nás odchází ve 100% kvalitě, jelikož nakupujeme zboží na paletách. To, že jsou dopravci nervalci víme, tomu my ale ničím neumíme zabránit, věnujeme balení opravdu velkou pozornost. S dopravci máme odsouhlasené balení s tím, že nám ručí za kvalitu přepravy. Vy jste si to zřejmě vykompenzoval tímto nedoporučením, mohl jste to řešit s námi a my bychom se k tomu zády nepostavili. Tým RED RIDER

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost dodání
    • Zboží přišlo porušené

    Aditiva, která jsem objednal, mi přišla prasklá. Nejspíše za to může dopravce, bohužel nemohu doporučit.

    Reakce obchodu red-rider

    Vážený zákazníku, my jsme si svou práci odvedli na 100%, ale dopravce to poškodil. Balíme extra pečlivě, ale pokud bude dopravce zacházet se zbožím neurvale, k poškození může dojít i přes veškerou naší snahu. Pokud se tak již stane, nikdy v tom nenecháme zákazníka samotného. Stačí s námi jen komunikovat. Hezký den všem. Tým RED RIDER

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží zatím nemám, třeba je to chyba na straně doručovatele, né eshopu

    Reakce obchodu red-rider

    Naše vyjádření projednané se zákazníkem: Objednávka byla vyhotovena v pátek ve večerních hodinách, my jsme ji již v neděli večer vyřídili a v pondělí ji převzal dopravce, který ji bohužel nebyl schopen za celý týden dodat a nakonec nám zásilku vrátil zpět bez udání důvodu. Ihned zasíláme zboží znovu a budeme doufat, že vše nyní klapne. V podobných případech apelujeme na zákazníky, ať nám dají vědět, že něco není s doručením v pořádku, my to bez jejich zpětné vazby nezjistíme. Obchod Red Rider

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží s dodávkou do 48hod nedorazilo ani za 5 dní, zcela bez komunikace, musel jsem já zeptat co se děje, chápu, že se mohlo zboží vyprodat, ale okamžitě na to reagovat a poslat informaci zákazníkovi by mělo být samozřejmostí

    Reakce obchodu red-rider

    Ano, musíme dát bohužel zákazníkovi za pravdu, toto je naše pochybení, za které jsme se omluvili. Nyní máme zavedená opatření, která by měla tomuto zabránit. Obchod RED RIDER

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden po objednání zboží pořád nic,ani pokus o komunikaci ze strany Red Rider,tak jsem jim napsal a zase nic,tak jsem jim napsal ať si to strčí někam!!!Teprve pak mi psali,volali a omlouvali se.Od nich rozhodně už nikdy nic neobjednám!!!!!!!

    Reakce obchodu red-rider

    O.K., nasypali jsme si popel na hlavu, chyba skutečně vznikla u nás a následně jsme se ji snažili napravit, leč už to k ničemu nevedlo. Pán zřejmě pracuje v bezchybně fungující firmě, u nás pracují lidé a opravdu velmi zřídka se nám něco nepoovede, o čemž vypovídají naše recenze, které jsou v drtivé vězšině kladné. Takovéto vyhrocené zákazníky opravdu nepotřebujeme, kteří nejsou schopni přijmout ani to nejmenší, což je omluva. Tak Vám přejeme jen další bezva nákupy v konkurenčním prostředí. Tým Red Rider s.r.o.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12 dní od objednávky- zboží nedorazilo, informace z obchodu žádná

    Reakce obchodu red-rider

    Dobrý den,
    Bohužel až díky této recenzi jsme zjistili selhání přenosu objednávky mezi e-shopem a účetním softwarem. Nyní zjišťujeme příčinu a poté zajistíme, aby se již toto nemohlo opakovat. Zákazníkovi pochopitelně nabídneme okamžité odeslání zboží.

    Stačilo nám napsat či zavolat a mohlo to být vše jinak a lépe ...

    Obchod RED RIDER

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží uvedené skladem není dostupné

    Zboží uvedené skladem není dostupné. Proto jsem musela objednávku stornovat.

    Reakce obchodu red-rider

    Bohužel u této položky došlo k jejímu vyprodání, než proběhla následná synchronizace skladových zásob, která by již uvedla u položky, že bude dostupná do 3-5 dnů, tak jsem obdrželi další objednávku. Nyní jsme zkrátili čas mezi synchronizacemi systémů, ale vše se ovlivnit bohužel nedá okamžitě. Jsme si vědomi velké netrpělivosti nakupujících, kde nedodání zboží ihned následující den způsobuje komplikaci. Proto se stále snažíme naše služby zrychlovat, nicméně v předvánočním období je potřeba počítat s možným zdržením i ze strany dopravcům, kteří přestávají stíhat ve smluvním času doručovat zásilky.

    Děkujeme vše za pochopení a za trpělivost.
    Obchod RED RIDER

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá komunikace při koupi
    • Zboží přišlo v poškozeném stavu
    • Složitá reklamace

    Reakce obchodu red-rider

    Dobrý den,
    krátce se vyjádříme k této recenzi. Za prvé připomeneme, že my odesíláme zboží ve 100% stavu, bohužel chování dopravců k balíkům není vždy v pořádku, o tom se veřejně ví. Náš balík byl zabezpečen natolik dobře, že se ven nedostala ani kapka a na první pohled nebylo poškození obsahu ani patrné., tudíž chápeme, že nebyla zásilka reklamována přímo dopravci. My jsme naopak byli ochotni tuto škodu, kterou jsme nezpůsobili, zákazníkovi kompenzovat finančním obnosem. Tolik k fázi týkající se přepravy.... Byli jsme kontaktováni zákazníkem, že by chtěl reklamovat část zásilky. Zákazníkem nám bylo e-mailem sděleno, že uvnitř balení byl obsah jedné plechovky částečně vyteklý a že je to asi 1/3 obsahu. My jsme se zákazníkovi ihned ozvali zpět s žádostí, zda by nám mohl sdělit přesnou váhu poškozeného produktu, abychom se mohli férově vyrovnat odpovídající částkou zpět na účet zákazníka. Od tohoto okamžiku již žádná další komunikace neproběhla - ani aspoň nesouhlas s naším požadavkem, pouze tato recenze.

    Obchod RED RIDER