Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá komunikace při koupi
    • Zboží přišlo v poškozeném stavu
    • Složitá reklamace

    Reakce obchodu red-rider

    Dobrý den,
    krátce se vyjádříme k této recenzi. Za prvé připomeneme, že my odesíláme zboží ve 100% stavu, bohužel chování dopravců k balíkům není vždy v pořádku, o tom se veřejně ví. Náš balík byl zabezpečen natolik dobře, že se ven nedostala ani kapka a na první pohled nebylo poškození obsahu ani patrné., tudíž chápeme, že nebyla zásilka reklamována přímo dopravci. My jsme naopak byli ochotni tuto škodu, kterou jsme nezpůsobili, zákazníkovi kompenzovat finančním obnosem. Tolik k fázi týkající se přepravy.... Byli jsme kontaktováni zákazníkem, že by chtěl reklamovat část zásilky. Zákazníkem nám bylo e-mailem sděleno, že uvnitř balení byl obsah jedné plechovky částečně vyteklý a že je to asi 1/3 obsahu. My jsme se zákazníkovi ihned ozvali zpět s žádostí, zda by nám mohl sdělit přesnou váhu poškozeného produktu, abychom se mohli férově vyrovnat odpovídající částkou zpět na účet zákazníka. Od tohoto okamžiku již žádná další komunikace neproběhla - ani aspoň nesouhlas s naším požadavkem, pouze tato recenze.

    Obchod RED RIDER

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neměli by nabízet zboží které nemají a ani ho nedokáží sehnat!!!

    Reakce obchodu red-rider

    Vážení zákazníci,
    v této záležitosti bohužel nedošlo k informování ze strany dodavatele, že již uvedený sortiment vylistoval z katalogu. Přišli jsme na to až při vzniku požadavku, všechny takové položky byly ihned vyřazeny z naší nabídky.

    Obchod Red Rider

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Hodinu po objednání jsem objednávku zrušil. A světe div se, po měsíci mi zásilka dorazila. Komunikace fakt na úrovni. Už nikdy více.

    Reakce obchodu red-rider

    Vážení zákazníci, tato objednávka byla vyhotovena 27.8.2018 v 15:44 hod. a 28.8.2018 byla expedována. 30.8.2018 v 8:45 hod. byla zásilka adresátovi doručena a byla jím převzata ...... Trošku zmatek v kalendáři a ve sledu časových událostí - měsíc atd ... ??? O žádném zrušení objednávky nic nevíme, nic takového neproběhlo. Žádnou komunikaci po objednání jsme nedohledali!! Zákazník si zásilku normálně převzal od kurýra a zaplatil ji.
    Obchod RED RIDER

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    až po zaplacení faktury komunikovali OK, zřejmě automat. Pak veškerá komunikace ustala.

    Reakce obchodu red-rider

    Vážený zákazníku,
    po dnešním telefonickém rozhovoru ještě objasníme situaci čtenářům recenzí. Dne 16.4.2015 jsme obdrželi objednávku, 17.4.2015 jsme 3x informovali zákazníka: 1.potvrdili jsme přijetí platby, 2. zaslána informace o odeslání do 24 hodin, 3. téhož dne zboží odesláno - emailem potvrzeno. Dne 22.4.2015 jsme byli informováni o ztrátě doručovacích dat od přepravce DPD, kterému jsme ještě v tento den data dodali. Očekávali jsme okamžité doručení nedoslaných zásilek, což bohužel nenastalo a probíhá právě až dnes 27.4.2015. Za vzniklé komplikace se omlouváme, i když v tomto případě jde vše k tíži ke společnosti balíkobot zajišťující data pro naše dopravce a též zprodlení ve společnosti DPD. Obchod Red Rider.