Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zboží přišlo v pořádku, kompletní
- Dlouhá doba dodání (asi 10 dní)
- Nepřišlo mi potvrzení objednávky do emailu
- Komunikace
Nevím, jestli to byla chyba systému nebo standard, ale nepřišlo mi žádné potvrzení objednávky do mailu. Jediná stopa, odkud jsem vlastně objednávala byly peníze stržené z účtu, platila jsem online kartou. Po 5 dnech, kdy se nic nedělo jsem se chtěla ujistit, že objednávka proběhla v pořádku, už jsem potřebovala objednané zboží, byl to dárek. Psala jsem tedy email, na který nikdo neodpověděl. Další den jsem se snažila dovolat, ale na žádné ze 3 telefonních čísel se mi to nepodařilo. Za další 3 dny zboží dorazilo, v pořádku a s drobným dárkem za dlouhé čekání.
Reakce obchodu Reaspack.cz
Velice se omlouváme za pozdní odeslání. Vaše objednávka dorazila v pátek 19.7. ráno. Při dokončení objednávky je automaticky z naší strany odesíláno potvrzení objednávky. Bohužel z důvodu vyprodání jedné z položek na našem hlavním skladu, kterých se tyto dny prodalo velké množství, ji bylo nutné převézt z jedné z našich poboček. Po obdržení Vašeho emailu dne 24.7. jsme se Vás snažili telefonicky kontaktovat ohledně možnosti změny způsobu dopravy za rychlejší, bohužel neúspěšně. Zásilka byla z naší strany odeslána ve čtvrtek, 25.7. ráno Vámi zvolenou zásilkovou službou. Při odeslání Vám byla současně odeslána emailová zpráva, která Vám byla doručena v 25.7. v 8.48. Zásilka byla z Vaší strany vyzvednuta na výdejním místě dne 30.7.
-
Nedoporučuje obchod
28.2. objednáno, dnes 8.3. a stále nedodáno. I přes urgenci stále nemám žádnou informaci,kdy zboží dostanu. Platbu jsem jim poslala předem.
-
Nedoporučuje obchod
Vadí mi, když dříve přijde dotazník spokojenosti, než zboží
-
Nedoporučuje obchod
- Nespolehlivý
-
Nedoporučuje obchod
- přišlo rozbité zboží
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Stále jsem hledala nějaký doklad, ze je to Swarovski, ale ten tam není. Není to originální pero, jen se tak na e-shopu prezentuje:(
Pero jsem chtěla pro klientku, tak to nevyšlo☹️
-
Nedoporučuje obchod
- Nemohu hodnotit něco o čem stále nic nevím do posud ani nevím zda mi bude zboží odesláno
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Nereaguje na maily
Koupil jsem 2 druhy pásek, abych vyzkoušel, která nám bude vyhovovat.
Dodané pásky jsou od pohledu stejné a jejich označení neodpovídá obrázkům na shopu. Na mojí žádost s prosbou o rozklíčování dodaných pásek nikdo nereaguje. Nevím jak mám tedy objednat další pásky. Také jsem neobdržel fakturu ve formátu Idoc o kterou jsem žádal.Reakce obchodu Reaspack.cz
Dobrý den,
Při odeslání vaší objednávky vám byla automaticky zaslána faktura ke zboží. Faktura ve vytištěné firmě byla přiložena k odeslanému zboží. Dne 31.1. jsme od vás obdrželi dotaz ohledně rozklíčování zboží. Toho dne kolegyně z důvodu nemoci nemoci neodpověděla. Dne 1.2 jsme od vás obdrželi druhý email
Dobrý den,
mohu Vás poprosit o zaslání faktury ve formátu i-doc (z Pohody)?
Mou předchozí zprávu s prosbou o identifikaci lepenek můžete ignorovat. jedna je opravdu nehlučná. A lepí dobře.
Proto jsme již celou záležitost považovali za vyřízenou. Faktura ve formátu i-doc vám byla zaslána. -
Nedoporučuje obchod
Dlouhá doba než zásilka dorazi.jsem moc zklamaná.zadnou další objednávku si tam neudělám
Reakce obchodu Reaspack.cz
Omlouváme se za zpoždění odeslání objednávky z důvodu karantény většiny zaměstnanců v týdnu od 17.1. Vaše objednávka byla odeslána dne 21.1. vámi zvolenou přepravní službou a zásilku jste si přebrala 26.1.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Objednala jsem si 3 rámečky a došel 1
Reakce obchodu Reaspack.cz
Děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme ze chybu, která vznikla při balení zboží. Vaši reklamaci jsme od Vás obdrželi v pátek, 26.11 v 18:59 a zbylé rámečky jsme odeslali následující pracovní den, tj. v pondělí, 30.11.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- klamani kupujicich
Zboží dorazilo ovšem nebyli tam opravne nalepky ktere meli byt soucasti nafukovaciho plamenáka.Když jsem se pisemně ozvala bylo mě řečeno panem MIRKO BERR,že vyrobce uvadí nálePky opravné a oni to TAK také opsali co uvadi vyrobce.Jenže ja nekupovala od vyrobce ale od tohoto eshopu.No nicmene mě bylo timto panem doporučeno že když se mě to nelibi mam zboži vratit.Rychle jednani .žadna naprava Jen klamani kupujicich.TENTO ESHOP NEDOPORUČUJI.Je to uplně stejne jako když si koupite kolobežku a nejsou v baleni kolečka oni za to přece nemužou když je vyrobce uvadi a nejsou tam tak nic nezmužete ,Nekupujte tam nic.Dostanete polovični baleni KATASTROFA.OD NICH UŽ NIKDY.
Reakce obchodu Reaspack.cz
V našem internetovém obchodu nabízíme platbu bankovní kartou, na dobírku nebo platbu předem. Mohla jste zvolit platbu kartou, které vyjde i levněji o doběrečné (30 Kč). Tím by odpadl problém s platbou kartou ve výdejně Zásilkovny. Jestliže v balení výrobku (nafukovací plameňák) chyběly náhradní záplaty, nejedná se o polovinu výrobku, jak uvádíte. Na druhé straně, POKUD BY V BALENÍ OPRAVDU ZÁPLATY CHYBĚLY, jedná se o vadu výrobku a tím i o důvod k reklamaci. Vzhledem k tomu, že jsme Vám dodali již poslední kus, navrhl jsem Vám, abyste výrobek z tohoto důvodu vrátila a my Vám uhradíme zpět na Váš účet plnou cenu výrobku včetně poštovného. Myslím si, že se jedná z naší strany o seriózní přístup a žádné klamání zákazníků, jak neustále uvádíte. Nicméně jste tento návrh odmítla a zvolila řešení - Napisu vam takove komentare jelikoz jen klamete zakazniky -sileny obchod -.
Pro úplnost zde proto uvádím naši kompletní komunikaci i s naším návrhem řešení.
Dobry den zbozi dnes dorazilo ovšem jsem překvapena ..Odškrtla jsem si platbu kartou a čekalo me nemile překvapeni že jste kartu nechteli.proc tuto mož¨nost nabizite kdyz to pak neni mozne a dale v objednavce bylo napsano že jsou přiložene 2 naplasti na připadnou opravu a samozrejme tam zadna nalepka na opravu neni Jen klamani lidi Tu nalepku 2 kusy chci .Dodejte me to jak chcete ale melo to tam byt a neni
Dobrý den,
Děkujeme za Váš email.
Při objednání zboží jste si zvolila platbu na dobírku, jak je vidět v níže zaslaném potvrzení objednávky. Zboží bylo předáno k dopravě službě Zásilkovna. Zda je možné při převzetí zboží na dobírku platit kartou nebo hotově, nezáleží na nás, ale na podmínkách Zásilkovny.
Výrobce nafukovacího plameňáku uvádí, že obsahuje sadu na opravu, což je uvedeno i v našem popisu zboží. Určitě tedy nedošlo z naší strany k nějakému vědomému klamání zákazníků, jak uvádíte ve Vašem emailu.
Jestliže v balení uvedená sada chybí, jedná se o chybu výrobku a samozřejmě můžete zboží zaslat zpět s formulářem pro vrácení, který je uveden na našich stránkách. Ze strany naší společnosti Vám bude vrácena plná částka na Vámi uvedený účet.
S pozdravem
Mirko Berr
Reas-Pack
Dobry den neni pravda co uvadite--Zboži jsem si šla vyzvednout do zasilkovny kde 2 kupujici prede mnou platili kartou jen vase zbozi /pani me to ukazala že u vas platit kartou nejde jelikož si to neprejete.Sada lepici tam chybi a ja si koupila plamenaka s lepici sadou -Takze jste me oklamali jelikož tam sada neni .Napisu vam takove komentare jelikoz jen klamete zakazniky -sileny obchod - -
Nedoporučuje obchod
Přišlo jiné zboží než jsem objednal v menší ceně než jsem objednal.
-
Nedoporučuje obchod
Již 20.4. jsem si zboží objednala, do dnešního dne nic.
Reakce obchodu Reaspack.cz
Dobrý den,
při Vaší objednávce jste zvolila platbu kartou a platba byla Vaší bankou zamítnuta. O zamítnutí platby jste byla informována. Vzhledem k tomu, že jste potom již nezvolila jiný způsob možné úhrady, zboží nebylo z naší strany zatím odesláno. Ověřte si prosím problém u Vaší banky, částku musíte mít stále na Vašem účtu.
S pozdravem
Reas-Pack s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- riziko nákupu přes internet, dělala jsem poprvé. Již nikdy víc. Ta půlka hvězdičky je za to, že to bylo ihned zaslané.
No, tato firma mi "naskočila" při zadání: roušky české výroby.
Výsledek? Na krabičkách je Made in China.
Nepatřím k lidem objednávajícím zboží přes internet, JEN SE MI TO POTVRDILO, že to nemám dělat.
Chuť vracet = 0. nějak je o prázdninách využijeme.