Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod nemá v pořádku skladové zásoby a jejich zobrazení v eshopu
    • produkt nedorazil, protože ho neměli
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebyla provedena předmontáž v e-shopu. Kolo přišlo ve stavu z fabriky.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychle dodaní
    • Kolo nebylo 100%serízeno na jizdu.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    S bchodem komunikace dobrá zatím.

    Reakce obchodu RAMALA-ŠILHAVÝ

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nízké hodnocení. Poradíte nám prosím, co bychom měli do příště zlepšit?
    Pokud bylo něco v nepořádku, tak nám prosím napište e-mail a my to vyřešíme.
    Děkujeme.

    S pozdravem,
    Kola Šilhavý

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bicykel mi prišiel so zlomeným blatníkom. Dodnes mi nikto nereagoval spätnou väzbou na reklamačný email.

    Reakce obchodu RAMALA-ŠILHAVÝ

    Dobrý den,
    moc se omlouvám za to, že vám blatník přišel zlomený. Žádný email jsme od vás ovšem neobdrželi. Emaily, které se týkají reklamací, prosím posílejte na email [email protected]. Poprosím vás tedy, abyste na zmíněný email poslal fotku zlomeného blatníku, který jste od nás obdržel.
    Po napsání emailu se samozřejmě vaší reklamací budeme zabývat a situaci vyřešíme.

    Děkuji,
    S přáním pěkného dne,
    Marek Šilhavý.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neseriozní obchod. Doručené zboží ( el.koloběžka ) bylo používané bez originálního balení. ( prodáváno jako nové ) Objednávku jsem zrušil. Vzhledem k předchozí zkušenosti, kdy zakoupené kolo pro dceru nemělo ani dotažená řidítka, tento obchod už NIKDY !!!

    Reakce obchodu RAMALA-ŠILHAVÝ

    Dobrý den,
    v cyklistických obchodech je standardem vše sestavit a odzkoušet, zda je zboží funkční a nejeví známky nefunkčnosti, koloběžku jsme vám tedy osobně dovezli smontovanou a seřízenou, proto byla bez originální krabice. Omlouváme se za vaši špatnou zkušenost.
    Hezký den,
    Marek Šilhavý.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jedinou momentální výhodou byl fakt, že jiný obchod uvedené zboží v dané barevné kombinaci neměl.

    Zboží přišlo nové, ale originální krabička byla již předtím otevřena - zboží možná bylo vystavené. To by nevadilo. Mrzelo mě to, že na zboží byla barvou jiného odstínu zatřená drobná poškození - oloupnutý originální lak. Jde o MTB pedály a v zásadě by mi to moc nevadilo. Vadí mi to, že mě o tom prodejce neinformoval, přitom zboží bylo z krabičky jednoznačně před prodejem vyndané. Tohle se prostě nedělá. Pokud tohle prodejce dopustí u položky za 1600 korun, jak asi vypadá jeho přístup u kol střední a vyšší třídy?

    Reakce obchodu RAMALA-ŠILHAVÝ

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace, které jsme vám způsobili.
    Pokud vám přišlo poškozené zboží, měl jste nám dát vědět, za zboží bychom vám vrátili peníze nebo poslali nový kus. Bohužel dopravou se zboží může někdy poničit. Pedály je možné, že jsme měli vystavené na prodejně, nicméně ve funkčnosti zboží to nic neznamená.
    Jestli chcete nějakým způsobem kompenzovat, napište nám prosím email na [email protected] a vyřešíme to k oboustranné spokojenosti.
    Děkuji,
    Kola Šilhavý.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr

    Kolo jsem si přebíral poškozené, i když jsem se ptal, zda je v pořádky, když bylo vystavené na prodejně. Poškození mi bylo kompenzováno. Bohužel mi dodnes nepřišla faktura, i když jsem nakupoval na firmu a na e-mail nikdo nereaguje. Obchod celkově nedoporučuji, dělá na mě dojem, že jde jen o to udělat kšeft a o spokojeného zákazníka vůbec nejde.

    Reakce obchodu RAMALA-ŠILHAVÝ

    Dobrý den,
    standardně jste dostal účtenku, pokud jste chtěl kolo použít jako firemní, měl jste nám to říct a my bychom vám fakturu vystavili ihned na prodejně. Doklad, který jste dostal jsme tedy stornovali a poslali jsem vám fakturu na váš e-mail. Za malé škrábnutí se velmi omlouváme, bohužel jsme si ho nevšimli, poškození jsme vám však s vaším souhlasem na místě ihned kompenzovali.

    Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem Marek Šilhavý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jednání
    • Stav seřízení kola při předání
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • zboží (Kolo Author Aura XR3) bylo doručeno velice rychle a kvalitně zabaleno

    Na krabici Author se přímo uvádí Minimum Assembly Required (minimum montáže zapotřebí)... Ovšem kolo nemělo ani v jednom z našich nákupů (kupovali jsme dvě stejná kola) seřízenou přední přehazovačku : na velký talíř vepředu a 10-14z vzadu drhl řetěz ... Na mém kole bylo křivě nasazeno zadní kolo a plášť dřel lehce o rám, zadní brzda také škrtala. Na přítelkyni kole byl povolený střed (šroub, který přitahuje kliky). Zadní přehazovačky se daly doštelovat jemným štelováním přímo na přehazovačce, no big deal. U kol 1ks = 27tis kč si představuji, že přijdou trošku jinak, ne tak že si vezmu momentový klíč a doprojdu si pro jistotu celé kolo. Jinak jsou kola ale pěkná a plní to k čemu jsme si je pořídili

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Kolo přišlo, s poškrábaným lakem. dokonce lak byl i vadny na dvou místech, kolo očividně někde poředmnou používal, takže uplně nove nebylo. Síce jsem z nich dostal částku 3000Kč, ale při hodnotě kola za 90 tisíc to není uplně v pořadku, kolo bylo ve sleve, takže si raději dejte pozor, čím větší sleva tím vám přijde asi horší kolo. Ještě kolo přišlo na bezduších bez tmele, takže prázdny gumy, rohodně bych si u nich nic nekoupil už nikdy.

    Reakce obchodu RAMALA-ŠILHAVÝ

    Nabízel jsem vám vrácení peněz a svoz kola na naše náklady. Je mi líto, že jsem vám na kolo nemohl dát pro vás dostatečnou slevu, ale na takto zlevněné, poslední kolo v republice se nemohu dostat níž. Kolo bylo nové, to bylo na první pohled vidět i z pláštů, které se v zásadě nedají umýt. Kolo jen rok stálo na prodejně, kde se bohužel poškrábalo. Omlouváme se za komplikace.
    Marek Šilhavý

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neochotná paní prodávající cyklistické přilby !!! Nechápu jak tato paní muže pracovat v obchodě.
    • Po zakoupení nového kola Trek Excalibur 9 jsem po převezeni kola domu zjistil nevycentrované zadní kolo, které jsem musel nechat vycentrovat v jiném specializovaném obchodě, jelikož jsem se nechtěl vracet 100 kilometrů do obchodu kde jsem kolo zakoupil.
  • Nedoporučuje obchod

    • V říjnu sem obhednal do dnes nepřišlo

    Předchozí tři objednavky zrušeny kolo co bylo skladem nebylo skladem

    Reakce obchodu RAMALA-ŠILHAVÝ

    Omlouváme se, ale kolo, které jste si objednal si objednal někdo před vámi a my měli pouze 1 kus, nabídli jsme vám novější model za stejnou cenu staršího modelu, bohužel se vám nelíbila barva nového modelu. Druhou barvu jsme skladem neměli a dosud nám kolo v druhé barvě nepřišlo.
    Omlouváme se za komplikace. Marek Šilhavý.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pan prodavač neustále odbíhal, někam telefonoval neměl na nás čas.Chápu že kolo za 42 000,-není pro něho velký kšeft ale manželka na něj šetřila delší dobu tak možná alespoň nějaké informace nám mohl poskytnout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar prišiel poškodený
    • Nevhodná komunikácia
    • Nevyreklamovaný tovar aj po zaslaní fotografii poškodenia
    • Neodpovedali na e-maily

    Napriek tomu, že boli dva bicykle odoslané spolu, prišli každý zvlášt v rozdielne dni. Škatuľa od jedného bola poškodená a bicykel mal ohnutý brzdový kotúč a ráfik. Obchod odmietol zaslať nový kotúč a ráfik. Nevhodná komunikácia zo strany obchodu a navýšenie dobierky na Slovensko z CZK do EUR o cca 35€ bez upovedomenia zákazníka. Neodpisovali na e-maily, po dohode, že pošlú aspoň nový brzdový kotúč sme s tým boli v poriadku, no po skoro už roku nám kotúč neposlali. Rozhodne odporúčam každému kto tu bude nakupovať si preveriť poriadne stav objednávaného tovaru, prípadne odporúčam radšej zvoliť iný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé vyřízení
    • Komunikace
    • Stav ve kterém kolo přišlo
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Asi cena produktů a velký výběr skladem.
    • Velmi nepříjemný prodejce( mladý pán) nic nevysvětlil, neukázal ,jedno kolo ne úplně vpořádku složené. Na to že jsem tam nechal 60 tisíc bych čekal větší péči.

    Reakce obchodu RAMALA-ŠILHAVÝ

    Za nepříjemnosti se omlouváme, věříme, že při dalším nákupu už bude všechno v pořádku. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chyběla součástka, po několika telefonátech ji stále nedodali

    Reakce obchodu RAMALA-ŠILHAVÝ

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Součástku jsme odeslali hned druhý den, vznikl problém u České pošty, u které se zásilka zpozdila. Obdržel jste již zásilku? Moc se omlouváme za potíže.

    Hezký den,
    Marek Šilhavý.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem kolo, ještě ten den se obchod telefonicky ozval, že je připraveno k odběru. Potud vše v pořádku. Kolo jsem si vyzvedl a zjistil, že omotávka na řídítku je roztržená a chybí záslepka řídítka. Vrátil jsem se zpět, slečna se omluvila a že to nechá hned opravit. Za mě opět spokojenost. Ještě pán v servisu vyměnil jen jednu omotávku, za jinou, s jiným vzorem a ještě ji namotal s jiným stoupáním a jinde ukončil. Ano, je to vzhledová záležitost, ale má to být nové kolo. Ještě před odjezdem mi bylo řečeno, že kolo je seřízené a mohu jezdit. Ve zkratce, prázdné gumy, neřadilo to, povolený představec. Vše sestaveno nasucho bez vazelíny. Křivě nasazené pláště. Je to už moje druhá špatná zkušenost s tamním servisem, takže nepředpokládám, že se jednalo o ojedinělou chybu.