Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • zboží nemám a nevím kdy dorazí

    Reakce obchodu Ráj nábytku

    Vážený zákazníku,
    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, informaci předám na naše e-shop oddělení, které se Vám co nejdříve ozve.
    Pokud byste měl jakékoli další otázky či připomínky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme. Ohledně jakéhokoli problému či nejasností neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu na tel. čísle +420 737 209 200 nebo e-mailové adrese [email protected]. Pokusíme se najít nejlepší řešení a vše s Vámi ochotně vyřešíme.

    S přáním hezkého dne,
    Zákaznický servis Ráj nábytku

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

    • dlouha dodaci doba

    Reakce obchodu Ráj nábytku

    Vážený zákazníku,
    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpomalení v dodacím procesu a jakékoli nepříjemnosti s tím spojené. O stavu objednávky jsme Vás informovali e-mailem a pracujeme na zrychlení dodávky. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto pracujeme na zlepšení našich procesů, aby se podobné situace neopakovaly.
    Ohledně jakéhokoli problému či nejasností neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu na tel. čísle +420 737 209 200 nebo e-mailové adrese [email protected]. Pokusíme se najít nejlepší řešení a vše s Vámi ochotně vyřešíme.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S přáním hezkého dne,
    Zákaznický servis Ráj nábytku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace
    • Neochota.

    Doba dodání 6-8 týdnů, objednáno před 10 týdny. Komunikace obchodu nulová. Po mém dotazu jsem byla ubezpečena, že zboží dorazí minulý týden (zboží prý mají naskladněno).

    Reakce obchodu Ráj nábytku

    Vážený zákazníku,
    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpomalení v dodacím procesu a jakékoli nepříjemnosti s tím spojené. O stavu objednávky jsme Vás informovali e-mailem. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto pracujeme na zlepšení našich procesů, aby se podobné situace neopakovaly.
    Ohledně jakéhokoli problému či nejasností neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu na tel. čísle +420 737 209 200 nebo e-mailové adrese [email protected]. Pokusíme se najít nejlepší řešení a vše s Vámi ochotně vyřešíme.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S přáním hezkého dne,
    Zákaznický servis Ráj nábytku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si postel, kde v nabídce bylo uvedeno, že se jedná o kompletní zboží, včetně roštu. Druhý den mi volali, že mám postel bez roštu a pokud ho chci doobjednat, bude to o 8000,- Kč dražší
    Pro mě docela zklamání.

    Reakce obchodu Ráj nábytku

    Vážený zákazníku,
    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za vzniklou chybu, Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto pracujeme na zlepšení našich procesů, aby se podobné situace neopakovaly.
    Ohledně jakéhokoli problému či nejasností neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu na tel. čísle +420 737 209 200 nebo e-mailové adrese [email protected]. Pokusíme se najít nejlepší řešení a vše s Vámi ochotně vyřešíme.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S přáním hezkého dne,
    Zákaznický servis Ráj nábytku

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Špatná komunikace s obchodem ohledně termínu dodání, grilovací mřížka a vodící plechy šamotových desek výrazně pokryty rzí

    Reakce obchodu Ráj nábytku

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že Vaše zkušenost s komunikací obchodu nebyla pozitivní.
    Ohledně jakéhokoli problému s výrobkem prosím kontaktujte naše reklamační oddělení na tel. +420 737 209 205. Pokusíme se najít nejlepší řešení a vše s Vámi ochotně vyřešíme.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S přáním hezkého dne,
    Zákaznický servis Ráj nábytku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3.12. 2022 jsem objednala kamna, která
    měla být naskladněna 9.12. Dnes je 4.1
    2023, kamna stále nemám. Již 2x jsem
    volala, obchod sám od sebe žádné info o
    zpoždění nebo problémech s dodáním
    nepodá. Poslední verze od operátorky
    byla, že mi je dodají nejpozději 1. týden v
    lednu, tak stále čekám.
    Pokud se mi nikdo do zítřka neozve,
    objednávku zruším a nakoupím jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále odkladají termín dodání zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízené zboží jsem neobdržel ,proto jsem objednávku zrušil. Nemám co hodnotit.

    Reakce obchodu Ráj nábytku

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za způsobené komplikace s Vaší objednávkou.

    Objednal jste si poslední kus skladem, který byl bohužel poškozen při přepravě. O problému jsme Vás neprodleně kontaktovali. Jelikož se jednalo o poslední kus, tak jsme Vám obratem nemohli zaslat náhradní zboží.

    S přáním hezkého dne,
    Zákaznický servis Ráj nábytku

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po 60ti dnech od objednání = žádné informace a zatím NEDODÁNO

    Reakce obchodu Ráj nábytku

    Vážený zákazníku,

    objednal jste si zboží s dodací lhůtou 60-90 dnů. Informace Vám zašleme, až budeme mít potvrzenou nakládku zboží na konkrétní termín. Příště, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu, kde Vám poskytneme všechny potřebné informace.

    S přáním hezkého dne,
    Zákaznický servis Ráj nábytku

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace na zákaznické lince
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • inzerují zboží do 4 týdnů a zatím nic

    Reakce obchodu Ráj nábytku

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace s vyřízením objednávky. Standardně jsme Vámi objednané zboží doručovali nejpozději do 4 týdnů. Výrobce nám bohužel prodloužil termíny na výrobu kamen. Aktuálně se situaci snažíme usilovně vyřešit. O dalším postupu Vás budeme kontaktovat prostřednictvím e-mailu.

    Přijměte, prosím, omluvu za způsobené komplikace.

    S přáním hezkého dne,
    Zákaznický servis Ráj nábytku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem nic nedostal Stále čekám na vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Ráj nábytku

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace s vyřízením objednávky. Na začátku června jsme Vás informovali, že má výrobce problém s výrobou tohoto produktu, jelikož mu chybí komponenty od dodavatelů. V e-mailu jsme uvedli i předpokládaný termín doručení: koncem září 2022.

    Bohužel nejsme schopni situaci ovlivnit. Nabízeli jsme Vám náhradní variantu za objednané zboží, víc toho udělat v aktuální situaci nemůžeme.

    Přijměte, prosím, omluvu za způsobené komplikace.

    S přáním hezkého dne,
    Zákaznický servis Ráj nábytku

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporučuji! Napřed dodání 1-2 měsíce, potom dodání 2-3 měsíce a po 4 měsích jsem objednávku zrušila.

    Velmi špatná komunikace!

    Reakce obchodu Ráj nábytku

    Vážený zákazníku,
    ještě jednou se jménem naší společnosti omlouváme za nedodržení termínu u Vaší objednávky. Termín doručení jsme skutečně byli nuceni několikrát posunout, jelikož jsme závislí na dodání zboží od výrobce. V aktuální situaci je bohužel výroba přetížena z důvodu vysoké poptávky z celé Evropy. Přes veškerou naší snahu byl termín výroby stále posouván a bohužel jsme neměli alternativu za vybraný produkt.

    Přijměte, prosím, omluvu za způsobené komplikace. Bohužel nejsme schopni situaci ovlivnit.

    S přáním hezkého dne,
    Zákaznický servis Ráj nábytku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pri telefonickém hovoru v kvètnu mi byline garantováno datum dodání max.do 30.6.2022,zarídila jsem test vše k tomuto datu,vysledkem je,že ani 3 mesíce po objednávce nemám zboží a kdoví,Zealand budge doručeno do topné sezony,orchid by Memel prijímat další objednávky,když nemá zaručeno zboží I’d vŷrobce.Hlavne stále toto zboží meÍt ve své inzertní nabídce,toto je Valkyrie podvod na zákazníka a mister si zasluhuje pozornost kontrolních orgánu.Rovnež Trento dotazník je fraška.Zboží nebylo dodáno a bude?????? Ukazujete Jen Velma neseriózní komunikaci….

    Vše jsem naps all vyše.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Odesílatel nevyplnil kontaktní údaje u zásilky, bylo mi řečeno na Geis. Zásilka leží na přepravním depu již 8 den, termín doručení neznámý.

  • Zboží objednané v březnu stále nedorazilo. Po každém telefonu, operátorka ujišťuje, že do dvou týdnů a nyní se již do společnosti vůbec nemohu dovolat. Trvá to týden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem uhradila ihned po objednání. Zatím se mi nikdo neozval. Nemám žádné podklady k objednanému zboží ani fakturu k platbě. Obchod nereagoval ani na můj email s dotazem, zda objednávku někdo řeší. Vůbec nevím, jestli mi zboží bude doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedodržení 60denniho termínu