Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Jedny dveře křivé , naráži do druhých dveři.
Reakce obchodu Ráj nábytku
Vážený zákazníku,
dovolte mi Vám ještě jednou poděkovat za Vaši objednávku. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost s kvalitou zboží. Ohledně jakéhokoli problému či nejasností neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu na tel. čísle +420 737 209 200 nebo e-mailové adrese [email protected]. Pokusíme se najít nejlepší řešení a vše s Vámi ochotně vyřešíme.
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a také za čas, který jste věnoval této recenzi.
S přáním hezkého dne,
Zákaznický servis Ráj nábytku -
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace,vše domlouvám a ptám se a zjišťuji já.
Zatím se vše jeví na dlouhé lokte!!! Velmi, ale velmi pomalá doprava. V dnešní době čekat dva měsíce na objednávku ?!!!
Reakce obchodu Ráj nábytku
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Velmi nás mrzí, že došlo ke zpoždění Vaší objednávky. Bohužel, vyskytlo se nečekané zpoždění na straně výrobce, což výrazně ovlivnilo dobu doručení.
Chápeme, že čekání dva měsíce na objednávku není v dnešní době běžné ani přijatelné. Ujišťujeme Vás, že děláme vše, co je v našich silách, abychom tento problém co nejdříve vyřešili.
Děkujeme Vám za pochopení a za to, že jste naším zákazníkem.
S přáním hezkého dne,
Zákaznický servis Ráj nábytku. -
Nedoporučuje obchod
Koupil jsem kamna a hned druhý den byli levnější o 3000Kc.
Reakce obchodu Ráj nábytku
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a že jste si zakoupil kamna v našem obchodě. Chápeme, že může být nepříjemné, když se cena produktu sníží hned po Vašem nákupu. Rádi bychom Vás informovali, že ceny se mohou měnit kdykoliv během roku v rámci různých akčních nabídek. Cena, kterou jste zaplatil při objednávce, byla aktuální v době Vašeho nákupu.
Děkujeme za pochopení a za Váš nákup.
S přáním hezkého dne,
Zákaznický servis Ráj nábytku. -
Nedoporučuje obchod
zboží nemám a nevím kdy dorazí
Reakce obchodu Ráj nábytku
Vážený zákazníku,
Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, informaci předám na naše e-shop oddělení, které se Vám co nejdříve ozve.
Pokud byste měl jakékoli další otázky či připomínky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme. Ohledně jakéhokoli problému či nejasností neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu na tel. čísle +420 737 209 200 nebo e-mailové adrese [email protected]. Pokusíme se najít nejlepší řešení a vše s Vámi ochotně vyřešíme.
S přáním hezkého dne,
Zákaznický servis Ráj nábytku -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- dlouha dodaci doba
Reakce obchodu Ráj nábytku
Vážený zákazníku,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpomalení v dodacím procesu a jakékoli nepříjemnosti s tím spojené. O stavu objednávky jsme Vás informovali e-mailem a pracujeme na zrychlení dodávky. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto pracujeme na zlepšení našich procesů, aby se podobné situace neopakovaly.
Ohledně jakéhokoli problému či nejasností neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu na tel. čísle +420 737 209 200 nebo e-mailové adrese [email protected]. Pokusíme se najít nejlepší řešení a vše s Vámi ochotně vyřešíme.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace.
S přáním hezkého dne,
Zákaznický servis Ráj nábytku -
Nedoporučuje obchod
- Nulová komunikace
- Neochota.
Doba dodání 6-8 týdnů, objednáno před 10 týdny. Komunikace obchodu nulová. Po mém dotazu jsem byla ubezpečena, že zboží dorazí minulý týden (zboží prý mají naskladněno).
Reakce obchodu Ráj nábytku
Vážený zákazníku,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpomalení v dodacím procesu a jakékoli nepříjemnosti s tím spojené. O stavu objednávky jsme Vás informovali e-mailem. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto pracujeme na zlepšení našich procesů, aby se podobné situace neopakovaly.
Ohledně jakéhokoli problému či nejasností neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu na tel. čísle +420 737 209 200 nebo e-mailové adrese [email protected]. Pokusíme se najít nejlepší řešení a vše s Vámi ochotně vyřešíme.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace.
S přáním hezkého dne,
Zákaznický servis Ráj nábytku -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si postel, kde v nabídce bylo uvedeno, že se jedná o kompletní zboží, včetně roštu. Druhý den mi volali, že mám postel bez roštu a pokud ho chci doobjednat, bude to o 8000,- Kč dražší
Pro mě docela zklamání.Reakce obchodu Ráj nábytku
Vážený zákazníku,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za vzniklou chybu, Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto pracujeme na zlepšení našich procesů, aby se podobné situace neopakovaly.
Ohledně jakéhokoli problému či nejasností neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu na tel. čísle +420 737 209 200 nebo e-mailové adrese [email protected]. Pokusíme se najít nejlepší řešení a vše s Vámi ochotně vyřešíme.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace.
S přáním hezkého dne,
Zákaznický servis Ráj nábytku -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Špatná komunikace s obchodem ohledně termínu dodání, grilovací mřížka a vodící plechy šamotových desek výrazně pokryty rzí
Reakce obchodu Ráj nábytku
Vážený zákazníku,
je nám líto, že Vaše zkušenost s komunikací obchodu nebyla pozitivní.
Ohledně jakéhokoli problému s výrobkem prosím kontaktujte naše reklamační oddělení na tel. +420 737 209 205. Pokusíme se najít nejlepší řešení a vše s Vámi ochotně vyřešíme.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace.
S přáním hezkého dne,
Zákaznický servis Ráj nábytku -
Nedoporučuje obchod
3.12. 2022 jsem objednala kamna, která
měla být naskladněna 9.12. Dnes je 4.1
2023, kamna stále nemám. Již 2x jsem
volala, obchod sám od sebe žádné info o
zpoždění nebo problémech s dodáním
nepodá. Poslední verze od operátorky
byla, že mi je dodají nejpozději 1. týden v
lednu, tak stále čekám.
Pokud se mi nikdo do zítřka neozve,
objednávku zruším a nakoupím jinde. -
Nedoporučuje obchod
- Stále odkladají termín dodání zboží
-
Nedoporučuje obchod
- Nabízené zboží jsem neobdržel ,proto jsem objednávku zrušil. Nemám co hodnotit.
Reakce obchodu Ráj nábytku
Vážený zákazníku,
omlouváme se za způsobené komplikace s Vaší objednávkou.
Objednal jste si poslední kus skladem, který byl bohužel poškozen při přepravě. O problému jsme Vás neprodleně kontaktovali. Jelikož se jednalo o poslední kus, tak jsme Vám obratem nemohli zaslat náhradní zboží.
S přáním hezkého dne,
Zákaznický servis Ráj nábytku -
Nedoporučuje obchod
- Po 60ti dnech od objednání = žádné informace a zatím NEDODÁNO
Reakce obchodu Ráj nábytku
Vážený zákazníku,
objednal jste si zboží s dodací lhůtou 60-90 dnů. Informace Vám zašleme, až budeme mít potvrzenou nakládku zboží na konkrétní termín. Příště, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu, kde Vám poskytneme všechny potřebné informace.
S přáním hezkého dne,
Zákaznický servis Ráj nábytku -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace na zákaznické lince
-
Nedoporučuje obchod
- inzerují zboží do 4 týdnů a zatím nic
Reakce obchodu Ráj nábytku
Vážený zákazníku,
omlouváme se za komplikace s vyřízením objednávky. Standardně jsme Vámi objednané zboží doručovali nejpozději do 4 týdnů. Výrobce nám bohužel prodloužil termíny na výrobu kamen. Aktuálně se situaci snažíme usilovně vyřešit. O dalším postupu Vás budeme kontaktovat prostřednictvím e-mailu.
Přijměte, prosím, omluvu za způsobené komplikace.
S přáním hezkého dne,
Zákaznický servis Ráj nábytku -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem nic nedostal Stále čekám na vyřízení objednávky
Reakce obchodu Ráj nábytku
Vážený zákazníku,
omlouváme se za komplikace s vyřízením objednávky. Na začátku června jsme Vás informovali, že má výrobce problém s výrobou tohoto produktu, jelikož mu chybí komponenty od dodavatelů. V e-mailu jsme uvedli i předpokládaný termín doručení: koncem září 2022.
Bohužel nejsme schopni situaci ovlivnit. Nabízeli jsme Vám náhradní variantu za objednané zboží, víc toho udělat v aktuální situaci nemůžeme.
Přijměte, prosím, omluvu za způsobené komplikace.
S přáním hezkého dne,
Zákaznický servis Ráj nábytku -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Nedoporučuji! Napřed dodání 1-2 měsíce, potom dodání 2-3 měsíce a po 4 měsích jsem objednávku zrušila.
Velmi špatná komunikace!
Reakce obchodu Ráj nábytku
Vážený zákazníku,
ještě jednou se jménem naší společnosti omlouváme za nedodržení termínu u Vaší objednávky. Termín doručení jsme skutečně byli nuceni několikrát posunout, jelikož jsme závislí na dodání zboží od výrobce. V aktuální situaci je bohužel výroba přetížena z důvodu vysoké poptávky z celé Evropy. Přes veškerou naší snahu byl termín výroby stále posouván a bohužel jsme neměli alternativu za vybraný produkt.
Přijměte, prosím, omluvu za způsobené komplikace. Bohužel nejsme schopni situaci ovlivnit.
S přáním hezkého dne,
Zákaznický servis Ráj nábytku -
Nedoporučuje obchod
- Pri telefonickém hovoru v kvètnu mi byline garantováno datum dodání max.do 30.6.2022,zarídila jsem test vše k tomuto datu,vysledkem je,že ani 3 mesíce po objednávce nemám zboží a kdoví,Zealand budge doručeno do topné sezony,orchid by Memel prijímat další objednávky,když nemá zaručeno zboží I’d vŷrobce.Hlavne stále toto zboží meÍt ve své inzertní nabídce,toto je Valkyrie podvod na zákazníka a mister si zasluhuje pozornost kontrolních orgánu.Rovnež Trento dotazník je fraška.Zboží nebylo dodáno a bude?????? Ukazujete Jen Velma neseriózní komunikaci….
Vše jsem naps all vyše.
-
Nedoporučuje obchod
Odesílatel nevyplnil kontaktní údaje u zásilky, bylo mi řečeno na Geis. Zásilka leží na přepravním depu již 8 den, termín doručení neznámý.