Přihlásit se a přidat příspěvek
  • 1.Na webu e shopu bylo uvedeno,že zboží o které jsem měl zájem je na skladě.
    2.Po potvrzené objednávce jsem byl upozorněn,
    že zboží není na skladě a budu čekat více než 14 dní na naskladnění a pak další dny na dodání.
    3.Upozorňoval jsem třikrát na chybnou informaci na webu,
    bylo mi vždy odpovězeno,
    že to bude vyřešeno...
    Chybná informace je tam doposud...

  • V obchodě jsem před dvěma týdny koupil kancelářskou židli. Dodána byla velmi rychle. Tak jsem napsal kladnou recenzi.
    Bohužel jsem potom zjistil, že sedák špatně drží na pístu.
    Kontaktoval jsem obchod a i když zrovna není úplně příznivá doba, pan Zemborski mi vyšel velmi vstříc a zajistil zaslání nové mechaniky, která byla již v pořádku a židle již funguje. Jsem opravdu rád, že mohu obchod doporučit. Osvědčil se nejen v rychlém dodání, což je celkem obvyklé, ale i v příkladném přístupu k vyřizování reklamací, což už tak běžné, bohužel, není.
    Děkuji.

  • Potřebovala jsem si koupit kancelářskou židli, na které mohu sedět pohodlně denně 8 hodin a více. Do prodejny Rafni mne přivedl blog o zdravém sezení, který je k dispozici na webových stránkách. Na samotné prodejně je velký výběr židlí od renomovaných výrobců. Personál je velmi příjemný, ochotný, trpělivý a NAVÍC rozumí zboží, které prodává. Když jsme židli nakládali do kufru, věděla jsem, že jsem si dobře vybrala :-).

    Rafni doporučuji ostatním, já sama jsem tu nenakupovala naposledy :-).