Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • nic
    • podvodníci

    Absolutně nereagují na maily kvůli reklamaci - dokonce si můj mail zablokovali, telefon nikdo nebere, podle mě jsou to podvodníci , kteří prostě okrádají lidi a záměrně zasílají poškozené zboží které nakoupili kdoví kde, rozhodně od nich nic nekupujte, protože přijdete o peníze.

  • 10 %

    Zboží dodáno poškozeno
    Komunikace s obchodem pouze e-mailem , ale na ten nikdo nereaguje .
    Nabízejí že stůl je na skladě ,ale není .
    Opravdu nedoporučuji

  • 10 %

    • neexistuje, možná cena někdy, ale nestojí to za to
    • nevěrohodný
    • domluveni s kurýrem aby z vás vytáhli víc peněz
    • vyhrožují

    kamarád si objednal u tohoto nevěrohodného e-shopu, jaká hloupost, nepřecetl si totiž zde recenze. kdyby ano, nikdy by to asi neudělal, protože jsem neviděl snad horší, ještě koukám zde na heurece, že pod každou negativní vám bude obchod RAFNI tvrdit jak si není vědom, že by k tomu došlo, jak neví o takovém případu atd atd., zde to budou asi tvrdit taky, nevěřte tomu, jsou to nesmysly. jelikož on nemá účet na heurece, není mu 20, tak to neřešil, ale když mi to řekl, tak mi bylo nevolno z toho, co je ještě v dnešní době možné. zkrátka kurýr dovezl krabici se zbožím, krabice dost zničená, tak řekl kurýrovi, že to nepřevezme, že to zboží bude s velkou pravděpodobností také poničené. kurýr ovšem si jako důvod uvedl, že zákazník zboží nepřevzal z důvodu vysoké ceny (asi jejich běžná praxe), což nebyla pravda. i přes urgenci, že to není pravda, že je balení poničené si kurýr nechal jako důvod nepřevzetí tu svou lež. poté se ihned psalo (telefon vám asi taky nevezmou) na RAFNI, že skutečnost byla jiná, než jak uvádí přepravní služba, nezajímalo je nic, přišel mail s uhrazením pokuty (cca 400,-) a okamžitě hned v něm výhružky na vymáhání za nezaplacení za náklady spojené s expedicí, balným a já nevím čím vším - tím, že se nepřevzala zásilka, což máte povinnost převzít když si něco objednáte (bývá to vždy uvedeno v obchodních podmínkách obchodu), ale v případě že je to v pořádku, ne když vám dorazí rozkopaná krabice která se kurýrovi válela v dodávce. přepravce asi nepřevzal od prodejce rozmlácenou krabici, to je jasné, takže chyba je na straně toho přepravce, jenže RAFNI to ví a hraje s nima tuhle hru, lež, nazvat to můžeme jak chceme. ČOI mi samozřejmě řekla, že RAFNI dobře zná a že v těchto případech se musí zboží na místě fotit, klidně i nahrávat video toho jednání a trvat na tom, aby se to s kurýrem sepsalo, proč se zboží odmítá převzít a případně vše řešit hned na místě, asi i volat na ČOI rovnou přímo před kurýrem, pokud by z důvodu času nechtěl nic s vámi řešit, což občas tak bývá, nemají čas, musí rozvézt dalších 60 balíčků, jinak se jim to překlopí na další den a příchází i výplatu. po sepsání, ihned ten den nejlépe informovat prodejce - v tomto případě RAFNI, tak abyste měli důkaz, takže např. mailem, jak to s kurýrem dopadlo, co se stalo, co udělal špatně atd.

    každopádně nejlepší je si u tohoto prodejce nic neobjednávat, připlatit si těch pár procent a nakoupit u normálních zavedených prodejců, kteří nemají jedinou pobočku někde v bytovém domě, nelžou a nemají s kurýry tyhle dohody. u RAFNI by vás hned mělo varovat, že na stránkách pokud máte připomínky k nákupu, či reklamace, tak telefonicky odmítají se s vámi bavit, máte poslat mail a toť vše, na ten vám odpoví, že vše bylo jinak, zaplatťe nám pokutu, jinak vyhrožují.

  • 90 %

    • Jednoduše příjít o peníze
    • Nikdo na urgenci vracení peněz nereaguje
    • Slíbené zboží nedojde v termínu

    Na zboží jsem dlouho čekal a tak jsem stornoval objednávku.Dodnes mi nebyli vráceny peníze.Budu podávat tresné oznámení.

  • 10 %

    • Žádná
    • Žádná
    • Čekáte a čekáte a čekáte na zboží...
    • Čekáte a čekáte a čekáte na zboží...

    S tak otřesným e-shopem jsem se setkala poprvé. Objednala jsem si zboží, které bylo uvedené, že je skladem u dodavatele 17.11. Ihned jsem zaplatila kartou. A těšila se na zboží...bohužel jak jsem si všimla, že se každý den posouvá datum doručení v historii objednávky, tak jsem znervózněla, že je tady něco špatně...okamžitě jsem odstoupila od smlouvy a čekala vrácení peněz. Peníze naštěstí přišly. A jaké je datum doručení zboží ZATÍM 20.1. a to ještě kdo ví. Takže kdybych objednávku nezrušila, tak čekám na zboží možná do jara. Už nikdy více tento e-shop. Bohužel jsem si zapomněla dopředu vyhledat recenze. Když jsem na ně narazila později málem mě švihlo, že všude čtu samou kritiku. Nechápu, jak tento e-shop může ještě existovat.

    Reakce obchodu Rafni

    Dobrý den,
    pokud není zboží skladem, aktualizuje se datum předpokládaného naskladnění od dodavatele. Pokud dodavatel posune datum naskladnění, tento posun zobrazíme i my. Bohužel jakmile zboží skladem není ani u dodavatele, není v naších silách nic udělat. Nicméně právě jak píšete, v okamžiku posunu data naskladnění posíláme ihned informaci a vy máte možnost zakázku stornovat. Toto je, myslím, férové. A také v případě stornování objednávky jsme Vám vrátili peníze.

  • 10 %

    • komunikace

    TENTO OBCHOD ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI,
    komunikace je otřesná, zboží které bylo uvedeno skladem jsem čekala měsíc aby nakonec dorazilo v jiné barvě než bylo uvedeno v popise. Zboží jsem tedy chtěla vrátit ale domluva byla otřesná a po několika emailech na které mi nikdo nebyl schopny odpovědět jsem odvezla křeslo osobně na jejich show room, kde jsem sice obdržela dobropis a vše proběhlo v pořádku, ale peníze na účet stále nedorazily i přesto že už je dobropis po splatnosti, na maily samozřejmě nikdo nekomunikuje a teď už se tam nemůžu ani dovolat.

    Reakce obchodu Rafni

    Dobrý den, obávám se, že se jedná o smyšlenou recenzi. Žádný podobný obchodní případ neregistrujeme.

  • 10 %

    • komunikace

    TENTO OBCHOD ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI,
    komunikace je otřesná, zboží které bylo uvedeno skladem jsem čekala měsíc aby nakonec dorazilo v jiné barvě než bylo uvedeno v popise. Zboží jsem tedy chtěla vrátit ale domluva byla otřesná a po několika emailech na které mi nikdo nebyl schopny odpovědět jsem odvezla křeslo osobně na jejich show room, kde jsem sice obdržela dobropis a vše proběhlo v pořádku, ale peníze na účet stále nedorazily i přesto že už je dobropis po splatnosti, na maily samozřejmě nikdo nekomunikuje a teď už se tam nemůžu ani dovolat.

    Reakce obchodu Rafni

    Dobrý den,
    bohužel nejsme si vědomi tohoto obchodního případu.

  • 10 %

    TOMUTO ESHOPU SE VYHNĚTE OBLOUKEM

    Zakoupený rozkládací stůl Sandor jsme doma složili. Když jsme vyzkoušeli funkci rozložení stolu na větší plochu, zjistili jsme, že vkládací díly dorazily prohnuté, takže se stůl rozložit nedá. Na stole byly ještě další, estetické vady, a bylo patrné velmi nekvalitní provedení (dřevotříska potažená zřejmě papírovou folií, která byla už při dodání místy protrhlá). Ihned jsme vady nafotili a uplatili u prodejce. Ten se snažil v prní fázi svalit vinu na dopravce, což jsme vyloučili vzhledem k tomu, že poškozené díly byly vložené uvnitř konstrukce stolu. V druhé fázi svalil vinu na nás, že jsme si díly prohnuli sami. No ani nevím, jak a proč bychom to dělali. Poslední fáze už byla obrana, že jsme vadný stůl neměli ani montovat (což je nesmysl, protože bez smontování stolu ho nemůžete rozložit a vadu vůbec zjistit). Po marném uplynutí lhůty k odstranění vad a odvezení stolu jsme odstoupili od kupní smlouvy a na vrácení peněz stále čekáme. Praktiky pana Zemborskiho jsou skutečně ojedinělé a zarážející, rozhodně nepostupuje v souladu se zákonem a o lidské stránce ani nemluvím. Nikdy více.

    Reakce obchodu Rafni

    Dobrý den,
    tento případ jsme řešili opakovaně a vždy jsme postupovali v souladu s OP a reklamačním řádem. Zákazník reklamoval smontovaný stůl s viditelným mechanickým poškozením. Standardně řešíme reklamace zboží, kde se vyskytuje nějaká obvykle skrytá vada výrobku. Nicméně není možné reklamovat smontovaný mechanicky poškozený výrobek. Pokud by byl výrobek mechanicky poškozený již při dodání, osobně si nedovedu představit situaci, kdy zákazník montuje rozbité zboží. Je potom zřejmé, že reklamaci mechanicky poškozeného výrobku nelze uznat jako oprávněnou. Odkázali jsme zákazníka na ČOI. Nakonec se řešilo až na úrovni předžalobní výzvy, kde jsme opět právnímu zástupci zákazníka doložili vše potřebné a tím případ skončil. Nicméně chápu potřebu řešit tímto způsobem.

  • 100 %

    • Nakupují v Rafni již delší dobu a zaráží mě negativní recenze. Kdykoliv, cokoliv řeším, tak vždy v pořádku. Komunikace super, osobní jednání na úrovni. Vždy vstřícný přístup a pokud je nějaký problém, tak ihned řešení ,které má hlavu i patu. Moc děkuji paní Marešové a i panu Zamborskemu za vždy pozitivní přístup.
    • Nic

    Výhody jsou v komunikaci a pokud vznikne problém s dodávkou. Spíš s dopravou což je v dnešní době stále častější, že to přijede poškozené mají na svých stránkách naprosto super popsané co dělat. Takže pokud ostatní převezmou poškozené zboží dopravcem a pak to řeší s Rafni, tak už je pozdě a vinu a vlastní nezodpovědnosti se dostanou do kolotoče reklamace. Což je nemilé, ale vlastně si za to můžou zákazníci, kteří toto zboží i přes výrazné poškození balíku převezmou.

    Reakce obchodu Rafni

    Dobrý den,
    děkujeme velice za kladné hodnocení našeho obchodu.

  • 10 %

    • nekomunikují
    • nevrací peníze
    • lživé informace nejen o zboží

    Doporučuji VYHNĚTE SE TOMUTO OBCHODU!!! Prodávají nekvalitní zboží, které když vrátíte, tak peníze ani to, co jste koupily, už se nikdy nevrátí. Přestanou komunikovat, brát telefony, odpovídat na emaily. Radši si pročtěte i recenze na dalších portálech pro udělání si kompletního obrázku o kvalitě této firmy, o chování jejích zaměstnanců k zákazníkovi a o péči o zákazníka.

    Reakce obchodu Rafni

    Dobrý den,
    anonymní recenze, na kterou se velice špatně odpovídá. Jsme firma jako každá jiná a řídíme se zákony ČR. Pokud bychom fungovali jak je popsáno, brzy by došlo k ukončení naší činnosti dozorovými orgány.

  • 50 %

    • Po urgenci na vrácení peněz za stornovanou objednávku peníze nakonec vrátili.
    • Uvádí zboží skladem po objednání do 14 dnů, ale vyklubalo se z toho plánované dodání až za 6 měsíců.
    • Po stornování objednávky dostáváte zaplacenou platbu předem cca za 14 dnů, nevrací je hned.
    • Problém s dodáním a ve finále storno objednávky jsem řešil 1,5 měsíce, není se kam dovolat, komunikace pouze po emailu.
    • Pokud si chcete ušetřit čas a peníze, vybírejte zboží u spolehlivých dodavatelů!

    V krátkosti: Na telefonní číslo uvedené na eshopu a v objednávce se nedovoláte. Když ano, tak na prodejnu, který se k eshopu nehlásí. Kontakt je možný jen s paní operátorkou prostřednictvím emailu (tel. má stejný jak na eshopu - nedovoláte se). Reakce na email cca 1,5 dne. Objednaný stolek měl být do 14 dnů skladem, přijatelná doba. Prvním mejlem přijde potvrzení, že je stolek na cestě do obchodu - OK. Druhým mejlem hned druhý den, že prý je stolek na cestě do obchodu, ale že bude až za dalších 14 dnů - začíná to být podezřelé, ale OK. Dva dny před dodáním prověřuji dodání a termín potvrzen až za dalších 5 měsíců.

    Reakce obchodu Rafni

    Dobrý den,
    bohužel nedokážu posoudit případ, neboť se jedná o anonymní recenzi. V obchodních podmínkách uvádíme způsoby komunikace. Zákazníci odepisují na e-maily od automatu, volají na prodejnu a neznají čísla objednávek atd. Prodejna nemá s chodem e-shopu nic společného a informace týkající se objednávek z e-shopu se řeší přes e-mail nebo přístup do zákaznické zóny. Pokud se postupuje tímto způsobem, obvykle nebývá problém. Ale jsme lidi, to přiznávám a děláme chyby. Děkuji za pochopení.

  • 90 %

    • Kvalitní zboží, dodání do 2 dnů, vše perfektní
    • 0
    • žádná

    Obchod splnil očekávání na 100%, včetně dopravy

  • 100 %

    Doprava bez problému v přesný čas i den produkt bez chybičky kvalitní materiál konstrukce stůl stojí a vypada dokonale vřele doporucuju s pozdravem Linda Dinh Thanhova

  • 10 %

    • zboží, které byly schopni dodat, dorazilo v pořádku
    • nevrátí vám peníze za nedodanou část objednávky
    • nekomunikují

    za nedodanou část objednávky mi ani po měsíci nevrátili zpět peníze a obchod dále nekomunikuje. Z tohoto důvodu nelze obchod doporučit,
    rozhodně ne s platbou předem, možná tak na dobírku. ale tedy, k případné reklamaci by se předpokládám stavěli stejně.

  • 100 %

    využila jsem tento obchod poprvé
    vše proběhlo v naprostém pořádku
    děkuji

    Reakce obchodu Rafni

    Dobrý den, děkujeme velice za kladné hodnocení.

  • 10 %

    • Za vracene zbozi nedostala jsem penize zpet.

    Na penize cekam uz od ledna. Prestali komunikovat. Nedoporucuju!

  • 100 %

    • Zboží jsem si objednal v sobotu v noci, od dopravce jsem ho přebíral v úterý v 15:45 hodin. Pro mne nebývalá rychlost. Zboží bylo perfektně zabaleno, nepoškozeno. V dnešní době, kdy se setkávám s prudkým zhoršením zásilkových služeb (např. především u Zásilkvny což je katastrofa)věc nevídaná a více než chválihodná, terá bývala normální.
    • Absolutně nechápu, proč se musím, abych vám mohl napsat recenzi přihlašovat. To je buzerace a naprostá nevýhoda, zvláště pro vás.

    Reakce obchodu Rafni

    Dobrý den, děkujeme velice za kladné hodnocení.

  • 10 %

    • Zdlouhavé čekání na produkt i když je psané naskladnění za 14 dní, trvalo to přes dva měsíce
    • Po reklamaci nejsou schopni zaslat zpět peníze a přestávají komunikovat
    • Nekvalitní zboží

    Nedoporučuji!!!Na objednané zboží jsem čekala přes dva měsíce i přesto,že bylo psané do 14 dnů skladem.Hned po týdnu, kdy zboží (konferenční stůl) přišlo a začalo se využívat se v rohu začala deska odlupovat.Následovala reklamace ,která byla uznana,prý pošlou jinou desku.To trvalo skoro měsíc a přišla prázdná krabice vyplněna kartony a bordelem.Začalo druhé kolo.Opět asi po měsíci poslali další desku,také však byla poškozena dopravcem,tak proběhla další reklamace.Do třetice,opět po měsíci přišla další deska a znovu poškozená dopravcem. Jelikož už nevěděli, jak desku přepravit, aby dorazila v pořádku domluvili jsme se na vrácení částky 50% z ceny produktu.Vyplnila jsem dobropis a odeslala.Od té doby ticho po pěšině. Několikrát jsem se připomínala a odpověď byla,že emailova komunikaci semnou chybí. Později,že to zaurgujou a do týdne se vše vyřeší. Jenom řeči,výmluvy. Celý tenhle kolotoč už se táhne půl roku a ja stále nemám peníze.Nebaví mě se pořád připomínat, tak předám právnímu zástupci a ten se obrátí na ČOI.

  • 100 %

    • Rychlost, ochota, spolehlivost, vstřícnost.

    Tento obchod doporučuji, má skvělé pracovníky a zboží za rozumnou cenu. Vše vyřízeno rychle, spolehlivě, vstřícné jednání, dodání zboží prostřednictvím spolehlivých dopravců.

  • 100 %

    • Osobní přístup k zákazníkoví
    • Rychlá odezva na dotaz
    • Poradí jak starou židli opravit, jiný obchod by doporučil si zakoupit ideálně celou novou židli
    • Dostupné nahradní díly i na židle, zakoupené v jiném obchodě
    • Rychlé a bezproblémové dodání