Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Nevsiml jsem si informace (zobrazena az po rozkliknuti), ze zbozi z externich skladu se objednava jednou za tyden (tudiz dodaci doba se navysila o tyden).

    Reakce obchodu puritas

    Informace o lhůtách dodání Vám byla minimálně 3x nabídnuta cestou do košíku...

    Již jsme si dnes pár mailů vyměnili. V posledním sám píšete, že mám pochválit personál.
    Asi se k vám nedostalo vše, takže dávám i sem:

    Dobry den,
    Rad bych se zeptal, proc byla objednavka vyrizena az za 10 dni (kdyz u vsech polozek bylo uvadeno nejvyse 3-5dnu)? V kazdem pripade bych ocekaval alespon informativni email, ze dodavka bude opozdena...

    S pozdravem S.Š.

    Dobrý den.
    Objednávka přišla 19. 10. v pondělí.
    Máte v ní i zboží z Probia.
    U tohoto zboží je doba expedice 3-5 dní. V zelené záložce pod produktem je psáno, že uzávěrka je každou neděli ve 24 h. T.j. 25.10.
    28.10. byl státní svátek, tzn. expedovali jsme 29. 10. (třetí pracovní den)
    Nevidím pochybení.
    Nicméně momentálně je situace na trhu a zahlcenost eshopů horší než na jaře.
    Takže, i když se Vám to nezdá, personál odvedl výbornou práci.
    Děkuji za upozornění, jdu je pochválit.
    Přeji hezký den a budeme se těšit na další návštěvu.

    S pozdravem Jana

    Dobry den Jano,

    Personal urcite pochvalte! Pochval neni nikdy dost. Informace o tom, ze uzaverku mate jednou tydne a to v nedeli mi unikla (i ted, kdyz jsem vedel, kde hledat, mi to chvili trvalo). Proto jsem Vam psal svuj dotaz. Dekuji za opoved. Hezky den a hodne sil!

    S pozdravem S.Š

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhe sekani na dodani, neuplna zakazka, misto 5 jsem dostal4 kusy

    Reakce obchodu puritas

    Dobrý den.

    Odeslání výrobku bylo v termínu tak, jak avízujeme u výrobku.
    Měl jste 5 kusů stejného výrobku, dodavatel nám poslal poslední čtyři. Ohledně to jsme si telefonovali a vysvětlili. Vypadalo to, že jste pochopil :-)
    No to se už nedá nic dělat, když jste nás kvůli tomu zavrhl.

    Tým Puritas

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Mandle požrané od něčeho...hnus

    Reakce obchodu puritas

    Dobrý den.
    Pokud bylo něco v nepořádku, měl jste kontaktovat naše obchodní oddělení.
    Mandle bereme od předního a velmi kvalitního dodavatele. I u něj se může stát, že se občas něco ,,objeví".
    Pokud by to bylo až tak hrozné, jak píšete, těžko bychom jich prodali tolik metráků týdně.
    Na druhou stranu je zřejmé, že mandle nebyly ničím nastříkány během pěstování i skladování.

    Škoda, že jste nehodnotil obchod při některém z minulých nákupů. Domnívám se, že tam bylo vše v pořádku.

    S pozdravem J. Rubyová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    žádné,první zkušenost,divná komunikace

    Reakce obchodu puritas

    Dobrý den.
    Objednávka od Vás přišla 25.9., zaplacená 29.9.
    Měla jste jeden obojek, který měl vyznačenu dobu expedice 5 dní. Balíček byl odeslán 2.10.
    Nejsme si vědomi, že by něco bylo špatně.
    Pravidelně Vám chodily maily o stavu objednávky (6x).
    Jaká divná komunikace? Škoda, že jste problémy nerozvedla více, mohli jsme se poučit a zkusit případné chyby napravit.

    Tým Puritas

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nedošla kompletní objednávka.Prodejna nedala nic vědět.Snad vrátí peníze jak slíbila.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zruší Vám objednávku bez vysvětlení! Toho se dočkáte až když si napíšete o laskavé sdělení důvodu ke stornu.

    Nedoporučuji. Obchod ruší objednávky. Pakliže má problémy s dodavateli, má je vyměnit.

    Reakce obchodu puritas

    O stornování objednávky jste se dozvěděla hned následující den. Sdělili jsme i důvod.
    Psali jsme Vám to dříve, než Vy nám. Sama to v recenzi potvrzujete, když víte, z jakého důvodu se toto dělo. Již v první Vaší větě si sama odporujute.
    Objednávku jste měla za 58,. Kč, které Vám byly v ten den vráceny.
    Žádáme, aby jste naši společnost nepravdivými informacemi na veřejnosti již dále nepoškozovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Aronie v prášku, došla mi jaká si hmota spojená do jednoho celku, nebyl to prašek ale spíš kámen. Způsob skladování z celá jistě neodpovídá předpisům a stanoveným norem. Na telefon nereagují po zaplacení a vyřízení objednavky.

    Spíše bych volil jiný obchod

    Reakce obchodu puritas

    Dobrý den.
    Aronie, jako i jiné ovocné prášky, bývají díky sacharidům občas slepené.
    31.7. jsem si vyměnili několik mailů a 4.8. jsme spolu mluvili telefonicky, když jsme řešili, která z Vašich objednávek je platná. V telefonu jste mi ještě děkoval za vyřízení. Tak netušíme, kde se chyba stala..
    S pozdravem Rubyová

    Vyjádření výrobce:
    Dobrý den

    Aronie je skladovaná přesně podle naši specifikace kterou přikládám v příloze.
    To že tento prášek nebo i další (jablko, hruška, černý rybíz....) tvrdnou je přirozenou
    vlastností produktů s vysokým obsahem přírodních cukrů.
    Naše produkty jsou 100% přírodní bez konzervantů a další přidaných látek,
    které zabraňují tvrdnutí, naši klienti tuto skutečnost akceptují, ale dokážu pochopit , že jsou
    zákazníci pro které tato skutečnost může být na obtíž.

    S pozdravem

    Jozef V.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • čekací doba je delší než bylo avizováno
    • info o zpracování zásilky přišlo až po několika pracovních dnech
    • na dotaz z webových stránek mi stále nebylo odpovězeno
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • přijde něco jiného než je objednáno
  • obchod neumí pracovat s hotovosti.kdo nemá nebo nepoužívá platební kartu jako by nebyl.chce jenom platbu online předem bez slevy.pp

    Reakce obchodu puritas

    Dobrý den. S hotovostí pracujeme dnes a denně, ale díky zákazníkům, kteří si nepřebírají dobírky, je již nenabízíme.
    U vytvoření objednávky se Vám v pokladně zobrazovaly způsoby platby. Pokud Vám již v ten moment nevyhovovaly, viděl jste to. Přesto jste objednávku poslal, čemuž nerozumíme...
    Mimo platby kartou nabízíme i bankovní převod, Twisto, Platím Pak nebo osobní odběr. Těch jste nevyužil, i když tu možnost byla.

  • Nedostala jsem zboží které jsem měla objednané, došlo k záměně

    Reakce obchodu puritas

    Dobrý den. Prosím kontaktujte nás. O záměně nevíme. Potřebujeme to s Vámi dořešit. Děkuji Rubyová

    Po vyjasnění objednávky s paní Rubyovou měním hodnocení E-shopu Puritas na dobré a doporučuji.
    Líbil se mi hlavně přístup a ochota k objasnění problému. Děkuji a zdravím
    VD

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na dotaz před 5 dny mi jeste nikdo neodpověděl, objednavka byla zaplacena 30.4. a jeste nedošla ..V jiném e-shopu se zdravou výživou objednávka zaplacena v pondělí a ve stredu jsem ji mela doma.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Část zásilky přišla poškozená, ale obchod mne odkázal na dopravce, že to mají v obchodních podmínkách.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • aspon komunikuju a odpovedaju na otazku, sice iniciovala som to ja ako zakaznik

    trvanie dorucenia je dlhy bez informácie od predajcu
    reagovali len na zaklade mojho dotazu o objednavke 10 dni od zaplatenia obj. a stale nic

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávala jsem dva druhy bzl chlebů, právě na tomto e-shopu byl skladem, po objednání mi přišel E-mail, že jeden z nich není na skladě. Dále jsem objednávala bzl kolínka, obal byl proříznutý a po vytažení se mi z balíčku začaly sypat drobečky těstovin. Jako dopravu jsem si zvolila zásilkovnu, aby mě pošťák či kurýr nemusel nikde nahánět, v den doručení mi přišla sms od in-time, balíček nešel do zásilkovny, ale rovnou domů. Dále moc nechápu, proč mají tak drahé doručení, balíček dorazil v krabici od šampónu a ještě jinak než měl.

    Reakce obchodu puritas

    Dobrý den. Nebudeme Vaše hodnocení rozebírat, je hodně neobjektivní. Celostátně je velký problém s doručováním, výrobou i zásobováním. (informovali jsme Vás i mailem) Je mi líto, že neumíte/nedokážete mimořádnou situaci akceptovat. Vaší objednávky za 701,- Kč si ale i tak vážíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic jsem ani po 2 týdnech nedostal
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadna
    • Spatne zabalene, prislo vse rozsypane
    • Dlouha doba dodani, dopravce katastrofa. (In Time)

    Reakce obchodu puritas

    Dobrý den.
    Zabalené bylo zboží v pořádku. Kdyby bylo chybně, jistě byste postupovala dle obch. podmínek a ohlásila nám to. To se však nestalo.
    Lhůta dodání byla pod limit. U zboží, které jste si objednala je uvedeno, že expedujeme za 3-5 dní. My jsme objednávku odeslali za dva dny. Teoreticky jsme ještě měli rezervu.
    Teď si znovu uvědomuji, jak mám šikovné zaměstnance.
    Opravdu nedokážeme ovlivnit zákazníka, aby si přečetl obchodní podmínky, lhůty a jiné.....
    Ale i tak mějte fajn den :-)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velký sortiment
    • Sice mají velký sortiment, ale věci nemají skladem, tudíž při objednávce v pátek čekáte na další pátek na dodání zboží, které jim chodí právě v pátek

    Reakce obchodu puritas

    U zboží jste byla seznámena s tím, které skladem je a které není. V pokladně máme Váš souhlas touto informací. Vaši objednávku jsme dokázali zpracovat během jednoho dne!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace zboží nikde , strašné, ještě jsem se s nevím podobným nesetkal, bez komunikace, nedoporučil nikomu ,,, zamyslete se!!!!

    Reakce obchodu puritas

    Dobrý den. Zamysleli jsme se a podívali do historie Vaší objednávky. Zvolil jste si platbu on-line kartou. 3x jste byl vyzván k úhradě a nereagoval jste ani jednou. Tudíž Vám nemohlo být zboží dodáno. Váznoucí komunikace byla pouze z Vaší strany.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedůvěryhodný

    Reakce obchodu puritas

    Děkujeme za hodnocení. Ano, kolega ve spěchu přehodil slovo na etiketě. Je mi líto Vaší zkušenosti. Na tu nedůvěryhodnost jste přišla po třetí objednávce?