Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Bohužel musím sdílet svou negativní zkušenost s tímto e-shopem. Trochu v něm zaspali dobu - v dnešní obrovské konkurenci totiž dobrý obchod netvoří jen sortiment, ale především komunikace a přístup k zákazníkovi, zvláště v případě chyby. A ten tady absolutně selhává.

    - Zaměnili 1 produkt v mé objednávce (místo dražšího objednaného mi poslali o polovinu levnější).
    - Ihned po rozbalení jsem jim o tom napsala a požádala o návrh řešení.
    - Odepsali mi, že mi vrátí rozdíl v cenách. Já však neměla zájem, protože produkt, co mi chybně zaslali, nechci. Proč bych si ho tedy měla kupovat a utrácet peníze za něco, o co nestojím...?
    - Od té chvíle začali komunikovat neprofesionálně - bez pozdravu mi odpověděli, ať tedy předmětný chybně zaslaný produkt vyhodím (?! reakce jak od uraženého dítěte) a zašlu jim číslo účtu, že mi vrátí celou platbu.
    - Hned druhý den jsem jim číslo účtu zaslala.
    - 14 dní se nic nedělo.
    - Připomněla jsem se jim s dotazem, jestli je někde problém. No, prý jsem jim neposlala to číslo účtu...
    - Obratem je informuji, že jsem ho poslala už dva týdny zpátky, jak mohou vidět na printscreenu. Také jsem uvedla, že jejich přístup k zákazníkovi je fascinující.
    - Načež mi najednou přišel e-mail, že původní info z jejich strany (jak mě instruovali, že mám zboží vyhodit) bylo mylné a že jim ho mám zaslat...

    Neskutečné.

    Takže tento e-shop už nikdy více, to mi za to dohadování v případě chyby na jejich straně absolutně nestojí.

    Radím všem - dobře si rozmyslete, než zde objednáte. Právě přístup v "krizové" situaci vypovídá hodně o kvalitě e-shopu. Naštěstí se jedná o věc za 150 Kč, neumím si představit, že by se mnou takhle jednali u produktu za několik stovek...