Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zrušení objednávky
Reakce obchodu puritas
Vytváříte fiktivní objednávky, které ani neodebíráte a ani neplatíte. Jako další se dožadujete nákupu za ceny, za které nakupovat nelze.
Jste jeden z mála u koho budeme rádi, že nás už nenavštíví. -
Nedoporučuje obchod
Prodejce mi vrátil platbu bez udání důvodu. A ještě poslal dotazník jak jsem spokojena se zbožím které nedorazilo
Reakce obchodu puritas
Vždyť jsme spolu komunikovaly a ještě jste mi poděkovala. Nepřijde Vám zvláštní rozpor Vašich sdělení?
Dobrý den.
Datum: 24. 3. 2022 11:50:10
Předmět: Re: Objednávka č. 2200943
Dobrý den.
22.3. jsem Vám zasílala mail.
Zboží bylo bohužel poškozené a nic podobného jsme volného neměli. (To bych volala ohledně náhrady.)
Omlouváme se.
S pozdravem Jana
Dobrý den, ano přišlo.
děkuji za informaci Č. -
Nedoporučuje obchod
Na zboží stále čekám.
Reakce obchodu puritas
Dobrý den. Zboží Vám ani nemůže přijít. Tato objednávka byla z důvodu nezaplacení 12.1. stornována. Tuto informaci jsme Vám zasílali.
-
Nedoporučuje obchod
Objednáno a zaplaceno 8.12., podáno na poštu 20.12. Je třeba něco dodávat?
Reakce obchodu puritas
Ano. Je třeba dodat, že musíte sdělovat správné informace. Vaše objednávka spadá do nedělní uzávěrky na 12.12. Dle podmínek, které jste odsouhlasil, máme expedovat úterý - pátek, což bylo splněno. Balík dopravce převzal 17.12.. U nás vše v pořádku. Je třeba číst všechny podmínky, které odsouhlasujete. Pak je zbytečné něco vypisovat. Hlavně mylně.
Dnes, 3.1., se nám balík vrátil. Hodnotíte nás, ale někdy je třeba začít u sebe.... -
Nedoporučuje obchod
Po více než týdnu od objednávky ticho po pěšině, žádná informace o tom, kdy bude zboží odesláno. To mě znervózňuje.
Reakce obchodu puritas
Informaci o odeslání máte v mailu.
-
První můj nákup a zatím nejsem schopna hodnotit vůbec nic, protože zásilka po týdnu ještě nedorazila.
Reakce obchodu puritas
Dobrý den. Vzhledem ke státnímu svátku jsou všechny termíny o den posunuty.
Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Objednávka ze dne 2.9. mi doposud nedošla.
Reakce obchodu puritas
Je nám líto, že nás nedoporučujete, avšak termín odeslání Vaší zásilky je v pátek 10.9. Máte specifické zboží a termín jste nám před odesláním objednávky potvrdil.
-
Nedoporučuje obchod
moje první zkušenost
Reakce obchodu puritas
Dobrý den.
Smíme vědět, co bylo špatně? Dle historie Vaší objednávky bylo vše v pořádku.
Tak po dnešním telefonátu se zákaznicí je zřejmé, že se uklikla..... Obchod doporučuje. -
Nedoporučuje obchod
Velmi dlouhé dodací lhůty, není to poprvé. Objednávala jsem před týdnem, balíček ještě nebyl odeslán. A to jsem chtěla jen tři položky.
Reakce obchodu puritas
Dobrý den.
Před odesláním objednávky jste byla seznámena s dobou expedice. Ta je stanovena na středu, čtvrtek nebo pátek tento týden.
Ten termín jste nám potvrdila, nechápeme toto Vaše sdělení.
Co se týče Vaší minule objednávky- termín odeslání byl stanoven na 14.4., my jsme odeslali 9.4. Ještě poté jste si týden balík nechala ležet na poště, což my ovlivnit nedokážeme. -
Nedoporučuje obchod
- Objednala jsem Henna prášek v kvalitním uzavíratelném obalu. Přišel mi pytlík polepený etiketou.
Věřím, že obchod nemůže ovlivnit, v jakém obalu mu dodavatel zboží dodá. Obchod by však měl poskytnout svým zákazníkům doplňující informace o produktu, a to i týkající se možné změny balení. Pytlík bych si neobjednala.
Reakce obchodu puritas
Chápeme, ale pokud nám dodavatel tuto informaci nedá, nemáme to jak upravit.
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem mandle na základě prezentované vysoké kvality.
Obdržel jsem mandle naprosto průměrné.
Ve srovnání s mandlemi, které kupuji v jednom obch. řetězci jsou menší a chuťově horší. Škoda...Reakce obchodu puritas
Kvalita je dobrá, se supermarketem nás, prosíme, nesrovnávejte. Mandle, co jste koupil, nabízíme za 180 korun. Měl jste možnost vzít si jakékoliv jiné ve větších velikostech . Pokud jde zákazník po ceně, nemůže čekat nadstandardní zboží, i když Vámi zakoupené ceně odpovídají a mají výborné chuťové vlastnosti. Mimochodem, včera nám zákaznice psala, že jsou velké a chce je měnit za menší. A děláme, co můžeme, všem se zavděčit nemůžeme.
-
Nedoporučuje obchod
- strašně dlouhá doba doručení zboží nedoporučuji.
Reakce obchodu puritas
Dobrý den.
Dnes bude zboží odesláno a to v termínu, se kterým jste byl předem seznámen. -
Nedoporučuje obchod
zboží obchod neměl
Reakce obchodu puritas
Obchod zboží měl, jen jste objednávku neuhradila. Neblokujeme zboží tak dlouho.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží dorazilo pozdě, přestože má podmínka zněla do velikonoc !!!
Reakce obchodu puritas
Zboží od nás odešlo včas. V tomto přetíženém období dopravci dělají, co mohou.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Dlouhá doba dodání zboží. Zboží přišlo špatně zabalené.
Reakce obchodu puritas
Vážená paní Kouřilová.
Balík odešel v námi avizovaném a Vámi odsouhlaseném termínu. Prosíme o sdělení, jak máme lépe zabalit kost pro psa. Děkujeme. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Dlouhá dodací lhůta. Zboží bylo skladem, zaplaceno kartou předem a doručeno bylo víc jak za týden... Za takovýchto podmínek ostatní e-shopy odesílají zboží do druhého dne. Služeb obchodu v budoucnu nevyužiji.
-
Nedoporučuje obchod
Nemohu nic hodnotit, když mi dosud nic nedošlo !
-
Nedoporučuje obchod
- příliš dlouhá dodací lhůta
Reakce obchodu puritas
Dobrý den.
Není žádná dlouhá čekací doba.
Na stránkách máme informaci, že od 13.12. do 6.1. máme dovolenou. Tuto informaci jste si v políčku potvrdila (14.12. ve 21.45) odesláním souhlasu o informaci.
Vaše objednávka přišla 14.12. ve 21.45.
Nechápeme Váš postoj k nám.
Když jsme Vám toto v mailu (i v době naší dovolené) vysvětlila, do jedné minuty přišlo hodnocení na Heuréce.
Co na to říct?.... -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Doručeno dost pozdě
- Neobstojná komunikace
- Nedodání celé objednávky
I po zaplacení předem nebylo vše doručeno, chybí jedna položka asi za 270Kč
Reakce obchodu puritas
Dobrý den.
O tom, že nebude dodána jedna položka, jsme Vás informovali již v průběhu chystání objednávky. I přesto jsme se se položku snažili sehnat u jiného dodavatele, což se z důvodu vyprodání nepovedlo.
Zkuste si prohlédnout doklady v balíku, daný dobropis tam je přiložen. Peníze za položku budou vráceny.
Možná bychom našli i alternativu produktu, ale pro nejasnou komunikaci z Vaší strany se i přes naše úsilí nedalo nic dělat.
Celou Vaší záležitostí jsme byli nuceni se zabývat i v době celozávodní dovolené, neboť slovní ataky od Vás nás nemohly nechat být klidnými. -
Nedoporučuje obchod
Komunikace vázne, zboží dosud nedorazilo, ale prý už je na cestě, tak uvidíme, nicméně bez jakékoli komunikace, že je nějaké zboží nedostupné, mi na email přišel dobropis a v něm jedna položka, kterou prý nemají. A to vše 10 dnů od objednávky a platbě předem. Fakt můj poslední nákup zde.
Reakce obchodu puritas
Dobrý den. Omluvili jsme se.
Toto byl Váš pátý nákup u nás. Všechny ostatní byly doufáme v pořádku, když jste se vrátila.
Ano, dodavatelé a výrobci toho mají dost a vše je opožděné nebo pozastavené. Jsou předvánoční nákupy, je tu dost velký nárůst objednávek z důvodu vládních omezení a jiné aspekty.
Vám chyběla jedna 30g skořice a to z důvodu nedodání dodavatelem.
V těchto podmínkách je to dobré skóre.
Třeba se přidáte do řad zákazníků, kteří to chápou. Pokud ne, přeji příjemné nákupy v obchodě, který má vše. (takový jsem zatím nepotkala)