Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutne nulova komunikace ze strany obchodu. Kdybych sam proaktivne nevolal, tak bych nemel zadne info. Neustale oddalovani dodavky zbozi….14 dni, 1 mesic, 2 mesice, aktualne to jsou jiz 3 mesice…a to bez garance…..

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Dobrý den,

    celá situace s objednaným produktem nás mrzí více než Vás a chápeme i vaše rozhořčení.
    Nejsme ale výrobce a už při objednání jsme Vás informovali, že produkt je momentálně nedostupný. To že výrobce termín dodání opakovaně posunul nejsme schopni ovlivnit. Rovněž u produktu několik týdnů uvádíme tuto informaci:

    Upozornění: Aktuálně došlo k výpadku dodávek ze strany výrobce. Tyto dodávky se zpožďují. Produkt máme objednaný v dostatečném množství a s předstihem. Dodáme jej v prvním možném termínu, ale termín nelze přesně garantovat. U nových objednávek odhadujeme dodání zákazníkům v průběhu měsíce listopadu.

    Přesto se Vám samozřejmě za vzniklé komplikace omlouváme

    Za kolektiv Pulsmetry.cz

    Aleš Rohlík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nemám a nulová komunikace. Nevim nic.

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše nespokojenost a omlouváme se Vám, že jsme Vám nezaslali dodatečnou informaci o stavu objednávky, kterou běžně zasíláme.

    Objednával jste položky, které nejsou skladem a je u nich uváděná přibližná dostupnost 14 dní, navíc doplněna o tuto informaci:
    Zboží není skladem a nastal u něho dočasný výpadek ze strany dodavatele. 14 dnů je odhadovaná doba dodání, která se může ještě změnit.

    To je důvod, proč zboží sedmý den od objednání ještě nemáte.

    S přáním hezkého dne

    Aleš Rohlík / Pulsmetry.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednávku potvrdí.
    • Po potvrzení objednávky se nic neděje. Je to již 8 den a nic. Tak nevím?!

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za špatnou komunikaci při zpracování Vaši objednávky u zboží,
    které nebylo skladem.

    V těchto dnech probíhalo stěhováním naši pobočky do nových, větších prostor.
    Provoz nebyl sice přerušen, ale probíhal za stižených podmínek.

    Nyní již expedice a zákaznická podpora funguje na 100 %.

    Za pulsmetry.cz

    Aleš Rohlík

  • Nedoporučuje obchod

    • žádná informace o termínu doručení už 8. den po objednání

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Dobrý den, omlouváme se, pokud Vám nepřišla doplňující informace k objednávce.

    Nicméně jste objednal zboží, u kterého byla v době objednání tato zřetelná informace o dostupnosti:

    "Dostupnost cca 14 dnů - Zboží není skladem a nastal u něho dočasný výpadek ze strany dodavatele. 14 dnů je odhadovaná doba dodání, která se může ještě změnit."

    Za Pulsmetry.cz

    Aleš Rohlík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, stejný den zaplaceno a dosud nedorazilo. Na zákaznickou linku se nedá dovolat. Nedoporučuji obchod.

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za chybu našeho expedičního oddělení.

    Objednávka byla provedena těsně před svátky v období dovolených a její stav byl špatně označen v našem systému, proto ke zpožděním došlo. Chyba je jednoznačně na straně našeho obchodu.

    Není ale pravdou, že se nelze dovolat na infolinku, která denně přijímá velké množství dotazů, stejně tak je možné komunikovat emailem nebo on-line formou chatu.

    Za Pulsmetry.cz

    Aleš Rohlík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jednalo se o ,,údajně" vystavený soundbar ke kterému ale nenašli příslušenství ,tak že kdo ví jak dlouho a kdo ho používal , protože až po jeho objednání jsem zjistil že je to obchod s hodinkami.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 18.11 zboží objednáno. Způsob doručení byl osobní vyzvednutí v pulsmetry Pardubice s platbou tamtéž. Toto mi bylo v mailu potvrzeno s tím, že pokud bude zboží připraveno nebo zpozděno, budu mailem nebo telefonicky informován.NIc z toho se zatím nestalo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal 5. 11. 2022. Bylo u něj napsáno dodání 2 - 3 dny. Dnes je 12. 11. 2022 a zboží bylo včera předáno dopravci.

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění vaši objednávky. Vzniklá situace nás mrzí. Nicméně u zboží bylo uvedeno, že není skladem a že expedice by měla proběhnout za 1-3 dny, nikoliv že bude doručeno za 2-3 dny.

    To samozřejmě nic nemění na tom, že ve Vašem případě nebyly naše služby 100% a termín odeslání se posunul.
    Věříme, že objednané zboží Vám bude dělat větší radost.

    S přáním hezkého dne

    Aleš Rohlík / Pulsmetry.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednane hodinky byly vedene jako dostupne skladem. Nasledujici den doslo ke zmene dostupnosti a prodlouzeni dodani na 2 tydny. Vysvetleni podano az po mem dotazu. Objednavku jsem zrusila.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    po dodání zboží , absolutní arogance na dotazy emailem a telefonem jsme se nedovolali. Nebyl dodán český návod a žádali jsme zda je možnost někde stažení, či mohou dodat.

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost s našimi službami. Nicméně rychlá příručka je součástí balení a vkládá ji výrobce. Balení nerozděláváme. Velký návod je k dispozici ke stažení na našich stránkách i u výrobce.

    Naše infolinky denně odpovídají na několik desítek dotazů, takže pravděpodobnost že se nám nedovoláte je téměř nereálná.
    Jediný email k objednávce, který od Vás přišel se týkal doplnění fakturačních údajů.

    Pokud došlo k nějaké technické chybě a dotaz k nám nedorazil, tak se omlouváme. Z naši strany se rozhodně nejedná o aroganci.

    S přáním hezkého dne

    Aleš Rohlík / Pulsmetry.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Slogan o tom že obchod není jako zpožděný vlak je vtipný ale na nádraží se na informační ceduli zobrazuje čas zpoždění což v obchodu není. Na internetu bylo deklarováno že zboží je skladem a doba doručení je do dvou dnů. Po pěti dnech po mé telefonní urgenci mi bylo řečeno že zboží bude odesláno. Dnes po devíti dnech bylo doručeno. Tristní. Takto si seriózní služby nepředstavují.

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Vážený pane,

    objednal jste ve čtvrtek 17.2. v podvečer po uzávěrce expedice. Dle uváděné dostupnosti mělo být zboží odesláno v pátek, naši chybou bylo odesláno v úterý za což jsme se Vám slušně omluvili. Chyba se občas stane, kolega se zkrátka přehlédnul v kódu zboží. Hlavu mu za to trhat nebudu a nepošlu ho ani na mráz.

    Zboží bylo doručeno včera na zvolenou pobočku. To je šestý den od večerního objednání a to včetně víkendu.
    Vy máte dnes devátý den, pravděpodobně máte jiný kalendář. Možná by to chtělo trochu nadhledu. Zpoždění zásilky nás samozřejmě mrzí.

    S přáním všeho dobrého

    Ales Rohlik / Pulsmetry.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neozvali se
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Řekli kupte do půlnoci, od pondělí se zvednou ceny na původní hodnoty. A od pondělí se daly hodinky koupit ještě o něco levněji.

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Dobrý den,

    koupil jste u nás dva modely hodinek v akční nabídce. Vašeho nákupu si velmi vážíme. U jednoho modelu cena od vašeho nákupu o 700 Kč stoupla a u druhého byla nabídka nakonec prodloužena. Nižší rozhodně nebyla a není ani v současné době.

    Je u nás naopak běžnou praxí, že pokud zákazník zboží objedná například o víkendu a od pondělí, kdy je expedováno je cena snížena, je mu zboží zasláno za nižší cenu než bylo v objednávce.

    Pokud jsme z tohoto důvodu špatný obchod, měnit to nebudeme.

    S přáním všeho dobrého

    Aleš Rohlík / Pulsmetry.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nižší ceny oproti dalším obchodům

    Objednávka ani po týdnu nedorazila. Poslední zpráva je "zásilka je zabalená a čeká na zvoleného dopravce."

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Vážený zákazníku,

    zboží jste objednal v pátek po uzávěrce svozu zvoleného dopravce, my jsme zásilku předali dopravci v pondělí dopoledne.

    Bohužel došlo k chybě u dopravce a zásilka je stále na výstupním depu. Za tyto komplikace se Vám omlouváme, bohužel chyba nevznikla u nás.

    Dopravce i Vás bude kontaktovat kolegyně ze zákaznické podpory.

    S přáním hezkého dne

    Aleš Rohlík / Pulsmetry.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • sortiment
    • uváděné dodací doby nejsou reálné
    • v případě že obchod není schopen zboží dodat, zákazníka neinformuje

    Termíny uváděné v e-shopu nejsou reálné, u zboží s odesláním za 1-2 dny se na dotaz (opakovaný) zákazník dozví , že zboží není ani u dodavatele a termín je neznámý, to vše za situace, kdy má e-shop u zboží stále uveden termín odeslání za 1-2 dny. Když se nad tím zákazník podiví, tak odpověď je že prý COVID a podobně.

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Dobrý den,

    objednával jste problematicky dostupné zboží jehož dostupnost jsem Vám osobně garantoval před objednávkou. Bohužel chybou ve skladu byla expedována jiná objednávka v pořadí.

    Za tuto chybu jsem se Vám omluvil a nabídl kompenzaci a dodání v první možný termín. Chyba nás mrzí, ale nejsme roboti a chyby občas děláme. Skladník z toho také nemá radost, ale ruku mu za tuto chybu sekat opravdu nebudeme.

    S přáním všeho dobrého

    Aleš Rohlík / Pulsmetry.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo mírn poškozené,neznali svou chybu.

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Dobrý den,

    zboží jsme Vám dodali bez vady, což je snadno prokazatelné.

    Vaše v čase se průběžně měnící vyjádření o zjištění vady zboží je v naprostém rozporu s charakterem tohoto poškození (vycházíme ze zaslané fotodokumentace). Z poškození jste zcela neoprávněně obvinila našeho kolegu. I tak Vám bylo nabídnuto velmi nadstandardní řešení, při kterém by náklady nesl náš obchod.

    Přesto nás tady anonymně opět stavíte do role viníka, kterým rozhodně nejsme. Naše další snaha vyjít Vám vstříc tímto postrádá smysl.

    Za Pulmetry.cz / Aleš Rohlík

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlá reakce na emaily.

    Problém byl v nekonzistenci udávané dostupnosti "skladem" a prodlevy v odeslání zboží. Objednáno ve čtvrtek 14:25, předáno přepravci v pondělí 16:54.
    Další problém byl v inzerování "ochranné sklo zdarma" k produktu. Sklo nebylo dodáno s omluvou na vyprodání a příslibem pozdějšího dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Běžící pás dodán se silným škrábancem, nedodána slibována avizovaná podložka (dárek zdarma) a návod je sice srozumitelný, ale pás obsahuje nastavitelnou část, o které není v návodu ani zmínka. Doufám, že zboží za 20.000,- nebudu muset reklamovat, protože nadšená nejsem.

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše oprávněná nespokojenost pokud přišlo zboží poškozené.. Zboží Vám bylo ale zasláno přepravcem v originálním balení výrobce. V takovém případě prodejce nemá jakoukoliv možnost ovlivnit stav uvnitř balení. Stačilo napsat nebo zavolat a naše reklamační oddělení by začalo vše řešit. Vy jste nám nedala žádnou zprávu. Stejně tak Vám technik mohl poradit s ovládáním, pokud máte pocit, že není v návodu dostatečně popsáno. Návod také netvoří prodejce.

    V tomto případě jste zcela zbytečně nespokojenou zákaznicí a my pro Vás a čtenáře této recenze nespolehlivý prodejce.

    Za Pulsmetry.cz

    Aleš Rohlík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    píšou si šílených 14 dní na doručení. A když i tak nestíhají, stejně se neobtěžují napsat.

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Vážený pane,

    nevíme, co je tak šíleného na tom, že některé zboží prostě není dostupné, zvláště když je to u něho podrobně uvedeno a vysvětleno. Nám se také nelíbí, že dnes venku prší. Za to, že nedovedeme zboží vyrobit a nepíšeme Vám to každý den se omlouváme.

    Všem dalším zákazníkům, kteří jinak čtou informace a komunikaci se omlouváme za to, že jsme z výše uvedených důvodů právě znemožnili u většiny položek, které nejsou skladem objednání zboží. Takové položky případně rezervujte emailem.

    Za Pulsmetry.cz

    Aleš Rohlík

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží objednáno před 10. dny a od doby pouze vím, že na tom pracují. Více nic.

    Reakce obchodu Pulsmetry.cz

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že nejste spokojen s našim obchodem. Objednal jste zboží, u kterého je uvedena tato informace o dostupnosti :

    14 dnů - Zboží není skladem a nastal u něho dočasný výpadek ze strany dodavatele. 14 dnů je odhadovaná doba dodání, která se může ještě změnit.

    Byl jste o tom informován i emailem. Konkrétně produkt, který jste objednal není dostupný v celé Evropě a čeká se na jeho dodání výrobcem. Bohužel vyrobit produkt nemůžeme.

    za Pulsmetry.cz

    Aleš Rohlík