Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Prakticky nulova komunikace ze strany obchodu. Potvrzeni objednavky, pak dlouho nic a uz jen pouhy email k hodnoceni poskytnutuch sluzeb. Produkt nikde.
-
Nedoporučuje obchod
- asi fajn ceny
- tragická komunikace, nesplněné sliby, nečinnost
Po objednávce se nějakou dobu nic nedělo, žádná komunikace o tom, co se děje. Ozval jsem se asi po týdnu přes chat a e-mail, žádná reakce. Když jsem asi pod dalším týdnu oznámil zrušení objednávky, hned mi někdo z pulsmetry.cz volal, že balíček překvapivě hned mohou odeslat. Brzy jej pak odeslali, ale ztratil se na poště (za toto obchod nemůže, pravděpodobně problém na poště). Tak prý pošlou novou zásilku. Ale opět se nic dál nedělo. Opět jsem je kontaktoval, čekalo se prý na jednu položku od dodavetele. Pak se už zase nedělo nic, neodpovídají na e-mail. Zbytečně negativní zákaznická zkušenost pokažená špatnou komunikací a nečinností. Čekání na dodání zboží se zbytečně prodloužilo o měsíc a půl. Objednal jsem už jinde, k tomu navíc následovaly další dvě objednávky sportovních hodinek a sensorů, ovšem také jinde, přestože cena na pulsmetry.cz nebyla špatná.
-
Nedoporučuje obchod
- Komunikace
Odpověď na email žádná.
Telefon hlasová schránka.Reakce obchodu Pulsmetry.cz
Vážený pane,
z Vaší strany se jedná již o druhou recenzi a vždy se jednalo o objednávku se žádostí o splátky, která byla v jednom případě nedokončena a v druhém dokonce zamítnuta. V obou případech jste byl o této situaci informován.
Rovněž tvrzení o naši nefunkční infolince je lživé, neboť přijímá několik desítek hovorů denně.
Lze se domnívat, že se z Vaši strany jedná buď o pokus konkurenčně poškodit náš obchod nebo jiné, ne zcela korektní chování.
S přáním hezkého dne
Aleš Rohlík / Pulsmetry.cz -
Nedoporučuje obchod
Už je to měsíc, co jsem zadala objednávku, ale zboží stále nedorazilo. Několikrát jsem se pokoušela do obchodu napsat, ale skoro ani nereagovali. Asi po třetí urgenci mi napsali, že mě bude kontaktovat kolega a nic...
Opravdu nedoporučuji, vůbec nekomunikují. -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka nedoručena, komunikace na bodu mrazu.
Veškeré dotazy bez odpovědi. -
Nedoporučuje obchod
Nikdo mne neozval, nevim v jakem status objednavka, nevim pokud vubec budou mi něco dorucovat. Asi podvod
Reakce obchodu Pulsmetry.cz
Dobrý den,
objednala jste si zboží, které není inzerováno skladem a je u něho přibližná dostupnost 14 dní. Zároveň Vám byla zaslána informace, že doba dodání se může prodloužit, protože se jedná o dlouhodobě špatně dostupný produkt. Mluvit v tomto případě o "podvodu" není z Vaši strany korektní ani opodstatněné.
Pulsmetry.cz -
Nedoporučuje obchod
Dobry den,zbozi mi zatim nedorazilo.Je to ji 14 dni od objednavky a ani zadna zprava nic.Je fajn,ze dorazil hodnotici dotaznik ke zbozi,ktere jsem jeste ani nevidela.Moc to nechapu.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka nedoručena, nekomunikují
-
Nedoporučuje obchod
Zbozi jsem objednal, ma byt do 14 dnu. Obchod neposlal potvrzeni objednavky, vubec nic. Takze nevim na cem jsem. Objednavku asi zrusim pokud se do par dni neozvou.
-
Nedoporučuje obchod
zadal jsem objednávku 14 dní zpětně a do teď ani čárka o potvrzení. Ještě ,že jsem to nezaplatil dopředu
Reakce obchodu Pulsmetry.cz
Vážený pane,
objednal jste zboží, které v době objednávky nebylo již inzerováno skladem. Přesto Vám kolega blokoval poslední skladový kus z prodejny. Bohužel Vaše opakovaná nekomunikace na uvedeném telefonu mu neumožnila zásilku odeslat,
Dnes se Vás opakovaně opět neúspěšně pokoušel kontaktovat.
Objednávky v této hodnotě bez konzultace se zákazníkem zásadně právě z důvodu nepřebírání zásilek neodesíláme. Pro bezproblémové doručení je důležitá komunikace jak ze strany obchodu tak i zákazníka. Pokud jste měl o zboží opravdu zájem, mohl jste nás kontaktovat na infolince, technické podpoře, online chatu nebo emailem.
S přáním hezkého dne
Aleš Rohlík / Pulsmetry.cz -
Nedoporučuje obchod
- Obchod nereaguje
Objednal jsem zboží skladem 5.1., po dotazu dne 7.1. Kdy bude objednávka odeslána mi bylo slíbeno smskou, že ještě tentýž den předají objednávku dopravci. 11.1. se stále nic nedělo, v eshop bylo stále "vyřizuje se". Objednávku jsem stornoval a objednal u konkurence, kde jsem měl produkt doma do 12hodin od objednání. Obchod nedoporučuji - ani se neomluvili.
Reakce obchodu Pulsmetry.cz
Dobrý den,
jednoznačně chyba naši expedice a kolegy, který Vás měl o stavu zásilky informovat.
Omlouvám se tedy alespoň dodatečně za celý obchod.
Aleš Rohlík / Pulsmetry.cz -
Nedoporučuje obchod
- Neuvěřitelně dlouhá dodací doba (uvedeno 6 dnů, dnes je to 13. a stále nic),
- Špatná komunikace (doteď se nikdo neozval proč to tak trvá a kdy zboží dorazí)
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nedoručeno, nikdo na email neodpovídá, naštěstí jsem neplatila předem. NEDOPORUČUJI
-
Nedoporučuje obchod
Oproti ostatní většině obchodů velmi nízká komunikace a dlouhá doba dodání.
-
Nedoporučuje obchod
- Osobní jednání na prodejně nemůžu soudit
- Eshop jednání katastrofa.
Reakce obchodu Pulsmetry.cz
Dobrý den,
dovolím si reagovat na Vaši recenzi a ve Vašem případě není důvod se ani omlouvat. Držíme se zásady, že zákazník je na prvním místě a vždy má pravdu, ale vše má své hranice.
Pokud si 25.12. objednáte zboží, které není inzerováno skladem, 26.12. uděláte další objednávku na stejné zboží a zvládnete během následujících 10 dní včetně státních svátků a víkendů mít v součtu (telefon, email, chat, sms) více než 20 stejných dotazů na to, kdy bude zboží doručeno a opakovaně je Vám vysvětleno, že zboží není k dispozici a že se po novém roce čeká na jeho naskladnění, jehož termín nelze ovlivnit, je potom otázkou, čí jednání je "katastrofa".
Věřím, že pokud by bylo zboží skladem, vše by proběhlo bez komplikací, v tomto případě mi přijde komunikace opravdu nešťastná postrádající reálný pohled na situaci.
S přáním všeho dobrého
Aleš Rohlík / Pulsmetry.cz -
Nedoporučuje obchod
- objednávka nebyla ani po 18 dnech vyřízena
Dne 12.12. jsem objednal, obratem byla zaslána informace o zaregistrování a vyřizování objednávky. Do 31.12. objednávka stále není vyřízena, ani jsem neobdržel jakoukoliv další informaci o objednávce, natož abych zboží mohl použít jako vánoční dárek, jak jsem původně plánoval.
-
Nedoporučuje obchod
Dlouho se nic nedělo, po telefonátu příslib expresní dodávky, po třech dnech jsem znovu volala a po vymluvách pana, jsem zrušila. Objednala jinde a druhy den jsem měla.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednal 4.12. a do 20.12 nepřišlo. V tomto intervalu se mi nikdo ani neozval ba naopak jsem musel dvakrát volat co je se zbožím a při té příležitosti mi bylo řečeno , že zásilkovna na kterou mělo být zboží dodáno je zavřená. Tudíž kdybych nezavolal nevěděl bych vůbec nic. Z mé strany firmu nikomu nedoporučuji.
Reakce obchodu Pulsmetry.cz
Vážený zákazníku,
mrzí nás Vaše nespokojenost a plně přiznáváme chybu na naši straně při dodání zboží, které je nyní problematicky dostupné a ani nyní není skladem.
Osobně si myslím, že chybovat je lidské zvláště v této exponované době. Pokud se chyba uzná, napraví (domluvit se s jiným zákazníkem na změně jeho objednávky ve Váš prospěch není úplný standard) a zásilka se doručí rychlejší a nákladnější dopravou bez příplatku, nevidím v takové situaci úplnou tragédii. To že jste zvolil přetížené výdejní místo, které náš obchod neprovozuje, to opravdu ovlivnit nedovedeme. Klidně jsme Vám tam zásilku mohli poslat, ničemu by to ale nepomohlo.
I když v obchodě platí pravidlo, že zákazník má vždy pravdu, myslím, že méně podstatné věci by se měli brát s větším nadhledem. Pro náš obchod není zákazník soupeř, ale parter. Dárek, který jste u nás objednal pod stromečkem chybět nebude.
S přáním všeho dobrého a prožití hezkých svátků
Aleš Rohlík / Pulsmetry.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednal 14.10. 2020, dlouhou dobu mi nepřišla žádná informace kromě potvrzení objednávky, 8.12. 2020 jsem psal email kde jsem žádal o upřesnění informací o objednávce dodnes bez odezvy.