Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Více než týden a zboží nikde.. Přitom vše bylo skladem.

    Reakce obchodu PT Servis

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpoždění. Objednávka je připravena k osobnímu odběru.
    Tým ptservis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    zboží bylo dodáno OK , ale bonus, který nabízeli - TIC TAC -a je v objednávce zapsán, tak nebyl dodán

    Reakce obchodu PT Servis

    Omlouváme se za komplikace, muselo dojít k nějaké chybě při balení zásilky, protože pokud by ji skladník nevyskladnil, nešla by dodávka uzavřít. Nebyla zásilka nějak poškozená, že by z ní tento malý dárek vypadnul? Každopádně se omlouváme a pokud se při příští objednávce připomenete v poznámce, nemáme problém vám tic tac doposlat.
    Pavel Trampota

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už si od vás nic neobednam kreatin který přišel je jedna velká hrouda zatvrdlého kreatinu děkuji

    Reakce obchodu PT Servis

    Dobrý den, netuším proč jste nereagoval na náš mail. Nabízeli jsme vrácení platby, nebo výměnu zboží, bez vaší reakce. Jenom podotknu, že my nejsme výrobce a tudíž do vnitřku obalu nevidíme a nijak jej neovlivníme. V pondělí se s Vámi zkusíme znovu spojit. za ptservis Pavel Trampota

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsme reklamovali a i podruhé nám přišlo poškozené .

    Reakce obchodu PT Servis

    Dobrý den, situace, která nastala, nás velmi mrzí. Bohužel jsme později zjistili, že ze tří koloběžek, které nám od dodavatele přišly, měly všechny tři stejnou vadu, a proto i druhá Vaše dodávka dorazila poškozená. Koloběžky reklamujeme a peníze jsme Vám poslali zpět. Tým ptservis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rýchlosť dodania.
    • Tovar mal obal zošúchaný, špinavý a jeho expirácia končila 10 dní od dodania. Na stránke pri objednávke nebola zobrazená doba spotreby a ak by bola, určite by som si neobjednával dve balenia tohto tovaru

    Špinavý a zošúchaný obal, tovar mal koniec doby spotreby len 10 dní po doručení.

    Reakce obchodu PT Servis

    Dobrý den, jsme rádi, že Vám zásilka včas dorazila. Proti těmto připomínkám se ale dovolím ohradit. Zásilky se snažíme balit tak, aby byly pokud možno bytelné, ale samozřejmě nemůžeme ručit za to, v jakém stavu je dopravce přiveze. Co se týče data spotřeby, výrobek byl z výprodeje a důvod snížené ceny byl uveden na stránkách. Kdybyste měl zájem o čerstvější zboží, mohl jste si objednat výrobek za plnou cenu. Tým ptservis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží mi bylo doručeno rychle a bez problémů. Jen jsem k produktu HCA nedostala meruňkovou tyčinku, ale s chutí jablečného štrůdlu, což bylo dle zadané objednávky správně.

    Reakce obchodu PT Servis

    Dobrý den, jsme rádi, že Vám zboží bez problémů a včas dorazilo. Moc ale nerozumíme této výtce. Tyčinku Oat king jste si vybrala jako dárek. U dárku zvolit příchuť nejde a byla tedy námi vybrána náhodou. Pokud budete příště chtít konkrétní příchuť, je možné ji napsat do poznámky. Přijde nám jenom maličko nefér, nedoporučit obchod kvůli něčemu takovému jako je jiná chuť dárku, která navíc nešla ve vaší objednávce specifikovat, tedy vlastně o chybu nešlo.. Tým ptservis

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost
    • poškozené zboží

    syrovátka přišla v balení které bylo poškozené a všechny 3 sáčky byly protržené na místech kde se to při přepravě nemohlo stát.Původní balení nejspíš kvůli tomu že se sypalo tak dali ještě do igelitových sáčků a zalepili izolepou. první a poslední nákup.

    Reakce obchodu PT Servis

    Dobrý den, mrzí nás, že přesto, že jsme Vám nabídli výměnu zboží, píšete tuto recenzi. Poškození zboží při přepravě se bohužel občas stává, ale vždy našim zákazníkům nabízíme možnosti, jak situaci řešit. Určitě bychom vám neposílali již poškozené zboží, konkrétně třeba syrovátka bývá zabalena ve fólii už od výrobce. Tým ptservis

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám na objednávku už 2 týdny, zboží ještě neposlali, peníze nechtějí vracet. Objednala jsem zboží jako dárek, nakonec můj kamarád nic nedostal a kvůli tomu já mám špatnou náladu

    Reakce obchodu PT Servis

    Mrzí nás tato recenze, zvláště když jsme Vám vyšli vstříc. Objednala jste zboží a dostala informaci, že bohužel všichni zaměstnanci leží s kovidem.. na antibiotikách.. po několika dnech jsem s vámi byl opět v kontaktu mailem. Chtěla jste objednávku zrušit a když jste dostala informaci že je ten den odeslána, chtěla jste ještě změnit adresu. Přesto že jsme vaši zásilku připravili a odeslali ( i když jsem to dělal sám ještě s antibiotiky v režimu kdy jsem na firmě neměl být ) Zaslal jsem na změněnou adresu, Všechny tyto úkony, zabraly tolik času, že jsem mohl uspokojit několik jiných objednávek.. ale chtěl jsem vám vyhovět. Nicméně zásilku jste si vyzvedli až po několika dnech.. ačkoliv oznámení od dopravce jste dostali.. Nezlobte se na mě, ale měli jsme krizové období. Informovali jsme o tom jak mailem, tak na našich stránkách, vyšli vám vstříc na maximum a kvůli hrazdě v hodnotě 200 Kč nyní máme na 3 měsíce od vás toto jako odměnu za snahu... Toliko jen na vysvětlení... Pavel Trampota majitel ptservis
    Navíc recenzi jste psala v den kdy jste věděla že je odeslána.. to jen na dokreslení..

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si 2 x Royal Umbrella Jasmínová rýže 4540 g a po doručení jsem zjistil, že mám 4 dny na to, abych to snědl. Za 4 dny bude totiž prošlá, fakt super věc ;).. Už nikdy více...

    Reakce obchodu PT Servis

    Moc se Vám omlouváme. Pokud jsme poslali zboží s takto krátkou expirací, jde o naši chybu (rozhodně to nebyl záměr).
    Pokud se k nám dostane reklamace, ke které došlo naší chybou, vždy objednáváme na naše náklady zpětnou přepravu a rovnou posíláme zboží na výměnu, případně vracíme peníze. Bohužel jsme se o reklamaci dozvěděli až touto cestou a nemohli včas reagovat. Tým ptservis. Jenom dodáme, že jsme nabízeli výměnu na naše náklady.. ale zákazník možnosti nevyužil