Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Při objednávce zboží vznikly určité nesrovnalosti. PT Servis měl velkou snahu vše vyřešit a proto doporučuji.

  • Petr Novak:
    Dobrý den, viděl jsem vaši reakci až nyní, jednalo se zřejmě jen o systémovou chybu. V té době byly komplikace s přenosy cen dopravy pro heuréku, ale toto bylo ihned opraveno. Omlouvám se za pozdní reakci, ale nějak jsem toto přehlédl. Pavel Trampota

  • Proč matete lidi špatnou cenou dopravy? Na heuréce uvádíte 33,- ale v košíku pak najednou skočí 80.... Trošku neseriózní nemyslíte?

  • Děkujeme za recenzi, ano snažíme se vyjít vstříc našim zákazníkům. Ostatně jsme na trhu 20 let a to o něčem svědčí. Nechceme se přiřadit k rychlokvaškám, které vyletí na trhu a po roce o nic nikdo neví..

  • Fitness market vřele dopúoručuji...skvělé dodání,i po tel.domluvě,skvělé...

  • Tahy Adam:
    Díky za info.. snažíme se aby ceny byly TOP, ale někdy je to opravdu na krev :-) současný stav na českém trhu je masakr a často se zde nabízí falza a neschválené zboží pro prodej, jen aby byla cena co nejnižší a u některých šedých dovozů, hlavně z Polska už ani není jak reagovat. :-)
    Proto některé značky i raději zrušíme, než abychom válčili s nesmysly :-) Kvalitních zanček je stále dosta tak se zaměřujeme prioritně na ně ..

  • Josef Wencel:
    Dobrý den, děkuji za vysvětlení, jíá jsem to četl až nyní:-) Přece jen nestíhám některé věci sledovat ... Bohužel platby kartou na Pražské výdejně asi nedokážeme, protože to není přímo naše výdejna, jako vlastní, ale zprostředkovaná, ale promyslím systém, jak by to šlo. Jinak souhlasím, že starý systém byl hodně nepřehledný, přecházíme na nový, ještě to ale není úplně odladěné, ale doufám, že během pár dní doladíme a bude vše jednodušší. Každopádně vítám podněty jak se vylepšit, jen nějak ten čas je neúprosný :-)
    Pavel Trampota

  • Napsal jsem do dotazníku že ceny jsou nereálné. To je chyba prošel jsem mnoho internetových obchodu a PTservis opět nezklamal. Byl to jenom překlep. Tímto se omlouvám :-) PTservisu :-)

  • Dobrý den,
    reaguji tímto na moji recenzi ze dne 23. září 2012 a Vaši reakci.

    Omlouvám se pokud vyzněla moje recenze nějak negativně, rozhodně to tak myšleno nebylo. Máte hlavní menu velmi dlouhé až se v něm ztrácím, čili trochu jiný způsob filtrování a řazení (rozumějte více přehledný, kratší) by mě potěšil, nemyslel jsem to jako nějaký velký výrazný problém.

    Celkově jsem s nákupem u Vás byl naprosto spokojen a moje hodocení 80% není myslím vůbec špatné. Rozhodně se k Vám vrátím znovu, a pokud umožníte platbu kartou na výdejně v Praze pak máte u mě příště 90% jistých :)

    Ještě jednou se omlouvám pokud recenze vyzněla až moc kriticky - rozhodně jsem to myslel v dobrém, přípomínky spíše jen jako tip na případné zlepšení. Určite brzy nakoupím znovu.

    Hezký den,
    JW

  • Budeme rádi za vaše připomínky jak náš obchod vylepšit. Pavel Trampota