Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Objednal jsem a požádal o dodání do domu ve stanovený den, kdy jsem na adrese čekal marně do odpoledne. Nikdo z firmy na mou urgenci nereagoval, ale za to mi přišel téhož dne už ráno e-mail s žádostí o hodnocení obchodu, což pokládám po této zkušenosti za naprostou drzost a je to tzv. chucpe. Ještě téhož dne, t.j. 7. 3. jsem svou objednávku zrušil.
    To, že se nikdo ani nepokusil na mé maily odpovědět, je signifikantní.
    Všechny potencionální zákazníky chci tímto varovat - obchod není seriozní!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekomunikuje
    2 maily s dotazy
    ani na jeden neodpověděl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez jakéhokoliv informace objednávka zrušena. Čekala jsem týden, než se ozvaly že obchod objednávku ruší, bez žádného důvodu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé odeslání

    Matrace přišla 16.01.2024 a dnes když píšu recenzi což je 26.01.2024 je matrace šíleně proležená. Strašné a přitom když poprvé jsme si na ní lehli, tak jsme byli nadšený, ale po deseti dnech je matrace ve stavu jako by jsme jí měli deset let a spali na ní 300kilový lidé, upřímně ani pes by na ní nechtěl spát. Zbytečně vyhozený peníze!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nedoporucuji

    Matraci jsem kupovala pro syna ktery ma alergie a astma. Syn se mi zacal z niceho nic osypavat a mel strasnou alergickou reakci po tele. Po 4dnech jsem rozepla matraci, ze vyperu povlak a uplne jsem se zdesila. Na matraci byla plisen. V obchode se mi vysmali ze to je barva. Okamzite jsem matraci vratila. Az mi na tom syn nespal,tak mu to zacalo postupne mizet.

    Reakce obchodu proPOSTELE

    Dobrý den, Vaší recenze si zejména vážíme. Komunikace s Vámi byla opravdu zažitkem. Opět jak jsem Vám vysvětloval jedná se o studenou pěnu s názvem pantera, která je už z výroby žíhaná

    jak se můžete přesvědčit sama na internetu například do google napsat pantera foam
    https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=panterafoam

    dále přikládáme odkaz na foto matrace, kterou jste nám podepsanou vrátila zpět, ať si každý může udělat objektivní názor na to jaký pak dobrý zákazník a člověk jste.

    https://propostele.cz/IMG_1927.jpg

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží vracím, matrace nemá požadovanou výplň. Je tvrdá.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dostala jsem jiné cejchy než jsem si objednala. Jinak byl obchod rychlý až na to zklamání .

    • Zboží objednáno 3.11. (bylo napsáno, že je skladem), ale do 14.11. stále nedorazilo a na dotaz mailem nikdo nereaguje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani na potřetí nešlo zaplatit kartou, ale to by tak nevadilo, hlavní problém byl, že jsem hledala zboží s obsahem bavlny, v popisu bylo 45% bavlna a 55% liocell (druh viskózy), ale obchod zaslal materiál 100% polyester. Nemohla jsem si ani stěžovat, protože internetová objednávka ani faktura neobsahují přesný název zboží, jen obecný, takže se kryjí pro případ záměny. Šlo o chrániče matrací. A samozřejmě šlo i o cenu, polyesterové chrániče jsou levnější než bavlněné s liocellem. Ale musela jsem nechat původní cenu.

    Nenakupujte tady, všechno je trochu jinak, než jak se tu píše...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po telefonické domluvě mi bylo slíbeno zamestnancem obchodního oddělení, že zkontroluje stav objednávky a zavolá zpět a sdělí informace. Zpět již nezavolal. Opakovaně jsem volal na daný kontakt, ale telefon byl vypnutý nebo nedostupný.
    • Zboží které bylo skladem nebylo do 7.dni od objednání doručeno, ani nepřišel informativní email, proč zboží není stále doručeno.

    Obchod nekomunikuje se zákazníkem. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zbozi dnes dorazilo. Po rozbalení byla matrace spinava ze vsech stran na povlaku.

    Reakce obchodu proPOSTELE

    Dobrý den, pokud je matrace v nepoškozeném obalu špinavá, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám zašleme náhradní potah. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -není možnost vyzkoušet matraci,což nikomu nedoporučuji....
    • -matrace uvedena mezi měkké , při vyzkoušení doma byla tuhost střední...

    Nakonec po delším bádání jsem zjistila, že matrace je uvedena v kategorii měkkých i středně tuhých.......tzn. jde o uvedení zákazníka v omyl....

    Reakce obchodu proPOSTELE

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Možnost vyzkoušet si všechny naše matrace je v naší kamenné prodejné viz kontakt. Matrace má dvě tuhosti z jedné strany je H3 střední a z druhé strany H2 měkká proto je uvedena v obou kategoriích.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byla mi doručena jiná matrace - jiný rozměr, jiná výška, jiná tuhost. Moje zatím putuje někde po republice.

    Reakce obchodu proPOSTELE

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace, naštěstí se nám podařilo tuto chybu zdárně napravit a pevně věříme, že jste již nyní se svou matrací spokojeni. S pozdravem, tým Propostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    15.02. objednána matrace
    16.02 dotaz kdy matraci odešlou a dotaz co je ten dárek ke každé matraci
    16.02 přišlo potvrzení objednávka odeslána
    16.02 přišlo odpověď že dárek je polštář
    17.02 matrace dorazila bez polštáře, ve spod protržený igelit a zašpiněná ,barva a vzor na pěně neodpovídal obrázku, místo aby byla měkká, tak byla tvrdá ,hlavně nikde označený název matrace. Poslal jsem email kde jsem vše popsal a žádal vysvětlení, žádná reakce, jakmile zákazník zboží dostane už pro ně přestane existovat.
    21.02 Jsem poslal matraci zpět na sídlo společnosti s tím že reklamuji objednávku matrace ,odstupuji od kupní smlouvy z důvodu nedodání zboží které jsem si objednal a nedodání dárku, vše jsem uvedl i do emailu . Na tento email již přišla reakce : dárek nelze reklamovat a matraci jste poslal na špatnou adresu. Z další komunikace vyplynulo že sídlo společnosti uvedené na stránkách Je to staré stavení- statek, který již přestali využívat pro výrobu a přestěhovali se do Prahy, ale sídlo společnosti si neobtěžovaly změnit. Nakonec jsem teda změnil doručení na adresu v Praze.
    27.02 matrace doručena žádné potvrzení , zaevidování reklamace
    03.03 dotaz jestli se reklamace již řeší
    06.03 potvrzení o vrácení peněz
    07.03 peníze dorazily a na dotaz kdy mě vyplatí náklady spojené s reklamací přišla odpověď , náklady neproplácíme jednalo se od odstoupení od kupní smlouvy ve 14. denní lhůtě.
    Pokud i přes tyto negativní recenze kterých tady je v celku dost chcete objednávat tak přeji hodně štěstí s tím aby jste nemuseli reklamovat, nebo vás nenapadla myšlenka na čem to vlastně spíte ,když všude jinde posílají matrace slisované a tady jen přehnuté a co se týká hygieny když matraci berou zpět ve 14.denní lhůtě což „normální“ obchody striktně odmítnou raději ani nepolemizuji , protože přístup k zákazníkovy opravdu špatný a pokud již máte špatnou zkušenost s nedodáním dárku nebo i cokoliv jiného prosím sdělte to jako já na https://www.coi.cz/podatelna/ Vyplňte údaje Chci podat podnět ke kontrole , protože by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku a čím víc podmětů budou mít tím víc to budou řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé doručení
    • Dobrá cena
    • Obchod nekomunikuje

    Objednala jsem špatný rozměr matrace a chtěla produkt vrátit. Ovšem tuto skutečnost jsem zjistila až po 14 dnech. Psala jsem tedy e-mail s dotazem, zda bych mohla ještě zboží vrátit. Připomínala jsem se a bez odpovědi. Respektovala bych, že už uplynula lhůta pro vracení zboží, ale ani žádná taková odpověď nepřišla.

    • Zaplatil jsem objednávku, doručitel nedonesl produkt na místo dané

    Shrnutí objednávky činí, nedodržení termínu dodané objednávky, telefonicky flexibilně není dostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace.
    Po zjišťování, proč mi nebyla objednávka doručena, mi jeden člověk řekne, že se teprve bude chystat, že se čeká na materiál a následně mi druhý den , zase někdo řekne, že objednávka byla již připravena.
    Přitom bylo jasně napsáno, že je vše skladem a ihned.
    Podotknu, že vše jsem musel urgovat já sám a nikdo mi nebyl schopen zavolat, proč to je tak a tak.
    Dle mého názoru zde jedna ruka neví, co dělá druhá ruka.
    Rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Matrace dorazila v jedné části promáčklá,potah byl špinavý, musel být již zaslán z prodejny,protože ochranný obal nebyl poškozený poštou při převozu, po zavolání na obchod ihned byla reakce ,že to bylo způsobeno při doručení, tedy poštou, když jsem se chtěl dohodnout na nějaké kompenzaci, obchod mě nabídnut slevu na další nákup nového potahu 150kc
    • Matrace dorazila v jedné části promáčklá,potah byl špinavý, musel být již zaslán z prodejny,protože ochranný obal nebyl poškozený poštou při převozu, po zavolání na obchod ihned byla reakce ,že to bylo způsobeno při doručení, tedy poštou, když jsem se chtěl dohodnout na nějaké kompenzaci, obchod mě nabídnut slevu na další nákup nového potahu 150kc ,když jsem chtěl zaslat ručník za 179 Kč,připočítali si dalších více jak 350 Kč za osušku, bohužel jsem četl pozdě recenze na tento obchod...,které jsou negativní a obdobný přístup k zákazníkovi

    Rozhodně bych již nezakoupil cokoliv v tomto obchodě

    Reakce obchodu proPOSTELE

    Dobrý den,
    pravděpodobně došlo k nepochopení. Nabízeli jsme Vám, že Vám buďto zašleme nový potah a nebo 150Kč zpět na účet jako kompenzaci. Vy jste si zvolil kompenzaci, kterou jsme Vám nenabízeli a to ručník s osuškou. Přičemž, jak sám můžete na našich stránkách vidět, máme ručník v hodnotě 179Kč a osušku v hodnotě 361Kč. Nejedná se tedy o set v hodnotě 179Kč, jak se mylně domníváte. To vše jsem Vám již vysvětlovala v naší emailové korespondenci. Velice mě mrzí, že jsme nenalezli společnou cestu k dořešení Vaší nespokojenosti a je mi také nesmírně líto, že jste se ani slůvkem nezmínil o tom, že je matrace "promáčklá" a píšete tuto informaci až sem na hodnotící stránky.
    Pakliže budete mít zájem o zaslání nového potahu či finanční kompenzace, neváhejte se na nás obrátit.
    S pozdravem,
    Petra Hrudková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Matrace neodpovídá zboží,které jsem si objednala. I přesto že jsem obchod kontaktovala,mi zatím nikdo neodpověděl.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Matrace dnes došla obal je špinavý i matrace kde byl igelit protržený je spinava