Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neznám výhodu.
    • Na eshopu zboží uvedeno skladem a nebylo.

    Za mně zklamání.Objednávala jse dva druhy povlečení,které oboje bylo uvedeno ,že je skladem.Následně mi po dvou dnech bylo oznámeno,že ani jeden druh nemají a objednávka byla zrušena.Nechápu,proč se nabízí něco co nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slibují k matraci dárek-polštářek.
    Koupil jsem 2 matrace, polštářek telefonicky slíbili doposlat, ale dodnes se tak nestalo.

  • Madrace nebyli nedostatečně zabalené a byli celé mokré.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak se můžete ptát na hodnocení obchodu, jestliže s velkým zklamáním obchod zatím nebyl dokončen? Na zboží stále čekám a místo dotazů spokojenosti bych uvítala zprávu o postoupení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutne neodporucam kupovat akykolvek tovar z tohoto eshopu. Do momentu zaplatenia s Vami jednaju normalne. Bohuzial v momente ked chcete tovar vymenit, vratit, reklamovat - prestava akakolvek komunikacia. Skusal som volat mailovat a aj ich komunikacnu cestu na stranke. Raz som sa dovolal - informoval som ze ziadam vymenu - odvtedy asi 20 nezdvihnutych hovorov. Tovar vrateny - naschval ho nechavali 1 mesiac na poste aby som nestihol 14dnovu lhutu na bezproblemove vratenie. Absolutne sklamanie, samozrejme ze svoje peniaze som nevidel.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • slušný
  • Žádné informace o objednávce, nevím zda se vůbec vyřizuje, přitom matrace byli skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I přes opakované urgence stále nemám zpět peníze za vrácené prostěradla, která absolutně neodpovídala popisu ani fotografii.

    Zakoupená matrace stále velmi nepříjemně zapáchá (i po měsíci). To se mi u žádné nové matrace nestalo.

    E-shop vůbec nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Poměr cena / výkon (matrace)
    • Akce na polštář zdarma (polštář je super)
    • Zboží splňuje to, co jsem od něj očekával
    • Nulová (hrozná) komunikace
    • Nespolehlivé sledování stavu objednávky na webu
    • Pozdní doručení
    • Zmatky, neprofesionální

    Au, tohle bolelo. Naprosto tristní komunikace (čtěte „žádná“) + problémy s doručením.

    (Objednávka vytvořena v pátek, rovnou zaplacena)
    V neděli mi přišla sms, že je obj. připravena k rozvozu a řidič mě bude kontaktovat s přesným časem doručení. Zůstal jsem tedy doma, jenže matrace nikde. Zůstal jsem tedy doma i v pondělí, ale bohužel stále nic. To už jsem však zkoušel psát na zákaznický chat – bez reakce, volat – bez reakce, psát email – bez reakce, znovu volat – bez reakce.

    „Frustrovanej usínám na starý matraci a doufám, že druhý den nová dorazí…“

    Omyl.

    Druhý den (v úterý) stále nic, objednávka má však stav „doručeno“. Hm. Tak volám. Nic. Volám. Nic. Volám. Típnuto. Volám. Přisla sms „jsem na cestě“. Čekám. Nic. Volám. Típnuto. „Mohu zavolat později?“… Vytočenej odepisuji něco ve stylu „Přijde vám to normální? Zavolejte prosím asap“ (pozn.: Vše jsem řešil slušně a bez použití sprostých slov :D)

    A hle! Konečně.

    Slečna se omluvila, že je kolega na dovolený a nestíhá. Vysvětlila i důvod zpoždění objednávky (čekalo se na prostěradlo :)) a řekla, že mi to klidně přiveze osobákem ještě ten den. OK, cenním snahu a říkám, že mi stačí, když to přiveze další den kurýr, ať nikam kvůli mně nejezdí.

    Hurá – objednávka skutečně dorazila… v 9 večer! :D Přiznám se, že ten čas mě trochu zaskočil, ale to už je detail.

    Na závěr bych jen dodal, že s matrací jsem spokojen. Nakupovat na tomto eshopu bych však nedoporučil nikomu. Chápu, že můžou vzniknout nějaké problémy (vim o tom svý – pracuji pro eshop), ale řešit to takhle aka nijak? To prostě nejde. Přitom by stačilo odepsat / zvednout telefon / ve finále i jenom napsat sms „omlouváme se, nestíháme, ozveme se co nejdříve to půjde“. Tak snad se poučíte do příště, za mě ale žádné příště určitě nebude.

    Matrace 8/10 – poměr cena / výkon super.
    E-shop 2/10 – jednička to neni za tu slečnu, která mi nakonec zavolala a řekla, že mi to přiveze osobákem. To mě pobavilo.

    Reakce obchodu proPOSTELE

    Dobrý den, omlouváme se skutečně jsem byl na dovolené, mrzí mě, že jste zůstal dva dny doma zbytečně. Budeme muset přeformulovat zprávu, kterou rozesíláme. Čas vždy upřesníme, minimálně den dopředu. Každopádně doručení namísto v pondělí ve středu si myslím, že není tak hrozné, proto si "2" od Vás vážím. Jsme menší firma a máte pravdu, že naše produkty asi budou lepší než naše služby. Jsme výrobci a stále se prodej učíme. Děkujeme a doufáme, že se Vám bude alespoň skvěle spát.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatný obchod
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem prostěradlo. Bylo mi doručeno z jiného materiálu a v jiné barvě.

    Vzhledem k nízké ceně nebudu reklamovat, ale příště nakoupím jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zbozi neprisli vcas jak bylo domluveno, ale u 2 dny pozdje. Zbozi neprisli kompletni, chybilo 2x polstare, tak me dal ridic jeden polstar co mel v aute a slybyl ze prinese jeste jeden v pondeli 24/ 05 a dnes je 28/05 a porad nic a ani jeden telefonat.

    Reakce obchodu proPOSTELE

    Dobrý den, velice se omlouváme zboží sme doručili až v sobotu odpoledne namísto v pátek večer. Bylo toho hodně a nechtěli sme Vás otravovat po 20. hodině, polštářek Vám hned v pondělí doručíme děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Komunikace a snaha o prodání produktu
    • Zboží skladem přišlo rychle
    • Původně objednané zboží nebylo skladem ač na stránkách bylo označeno jako skladem a navíc to přišlo až v mailu s číslem objednávky.
    • Na mail s výběrem náhradního produktu, po zjištění že původně objednané skladem není, nebylo odpovězeno, ale přišlo to.
    • Matrace byly přehnuté a obal špinavý, ale srovnali se a poškozené nejsou.
    • Bohužel ale strašně zapáchají a už několik týdnů na nich nelze spát. Bohužel zjištěno pozdě, protože bylo objednáno dopředu na nový barák a vybaleno až po dvou týdnech.
    • Ten smrad je prostě strašný.

    Smíšené pocity. Snaha ze strany obchodníka je a komunikuje i když se zpožděním. Zboží dorazilo takže zaplatit dopředu se nebát. Nejvíce mne mrzí ten zápach. Opadává, ale od čeho to je, to nevím a bojím se, že lepidlo v matraci je toxické.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zakoupená matrace byla přehnuta/zlomena a zabalena v igelitu, který byl zvenčí velmi špinavý a bylo nutno jej odstranit venku (do bytu bych si tu špínu dát nechtěl). V takovém stavu by doručováno být nemělo...
    • Froté prostěradlo mělo být bíle, ale bylo dodáno béžové a navíc uprostřed poškozené - rozpárané. Prodejce na písemnou výzvu k řešení této věci zatím nijak nereagoval.
    • Ani za 3 dny jsem neobdržel žádné avízo o termínu odeslání, musel jsem si sám zavolat, abych se dozvěděl, kdy bude expedováno.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    koupil jsem ultratvrdou matraci a je měkčí než peřina, kterou jsem přikrytý. Pokud vás baví bolesti zad, doporučuju

    Reakce obchodu proPOSTELE

    Dobrý den, jak je to přesně obráceně koupil jste nejměkčí matraci z naší nabídky (H1-H2), ale není problém matraci vyměnit.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Totální tragédie, od propostele.cz ruce pryč.
    Před 14-ti dny objednána + zaplacená matrace, která je skladem, doposud nedodána, komunikace obchodu nulová.
    Po týdnu jsem podal dotaz ohledně toho, co se děje s mojí objednávkou. Po několika dnech mi bylo odpovězeno, že toho mají hodně, ale že to pošlou hned další den. Od té doby uplynul zase týden a objednávky stále není ani dodána přepravci.

    Kdybych to nezaplatil kartou ihned, tak jsem objednávku už dávno zrušil.

    Pokud máte dlouhodobé problémy s dodávkami zboží, tak nelžete lidem v tom, že máte zboží skladem - jedná se o zavádějící a klamavou informaci, která vám přináší větší objem objednávek, ale zároveň víc naštvaných zákazníků

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    trva to dlouho

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zaroven s posteli z jineho webu, kde mi postel prisla do 3 dnu.
    Na matraci čekám již 11 dní a stále nepřišla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Teprve po objednání jsem obdržel zprávu, že matrace není skladem. Na můj dotaz přes email, kdy bude dostupná nikdo nereagoval. Po tom, co jsem se tam zavolal mi přislíbili, že matrace přijde v pondělí. V pátek matrace pořád nikde a nikdo už nezvedá telefon ani neodpovídá na emaily.

    Reakce obchodu proPOSTELE

    Dobrý den, je nám to líto, ale přehlédl jste se. U každé matrace je napsaná její dostupnost, zda je skladem nebo za jak dlouho bude vyrobena.