Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • inzerovali, že mají skladem
    • rychlá platba během objednávky
    • zboží skladem + platba proběhla online během objednávky => očekával jsem rychlé dodání. Přesto obchodu trvalo 5 dnů, než zásilku poslali
    • dalších 5 dnů to doručovala Česká pošta

    Než balík s krmivem Českou poštou došel,
    pes mi hladem mezitím pošel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    POZOR !!!
    Tento obchod není seriozní , dodává jiné složení granulí , než to co si objednáte a to za velké peníze a když to s nimi řešíte , tak jsou uražení a ještě vás odbývají a když jim to pošlete zpět s tím ,že je to jejich pochybení a tudíž nebudeme platit poštovné zpět a ať mě to vrátí zpět , tak dělají mrtvého brouka !!!
    POZOR na tento obchod !!! Měla by se na ně podívat ČOI , živnostenský úřad a také veterinární správa co prodávají !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vážená paní Kavalírová.
    děkuji za odpověď.
    Dovoluji si se, s odkazem na svou předchozí zprávu,
    důrazně ohradit vůči Vašemu tvrzení,
    že jsem zboží "použila",
    a že jsem zboží "poškodila".
    Dovoluji si Vás totiž upozornit,
    že nejsem pes.
    Polštáře jsou, dle popisu na vašich stránkách,
    určeny pro psy.
    Lze tedy snadno předpokládat,
    že pes má drápy, a polštář by tedy měl být vyroben z takového materiálu,
    který tuto skutečnost zohledňuje,
    a to tak, aby byl zákazník spokojen,
    a zboží mu sloužilo přiměřenou dobu.
    Na svých stránkách neuvádíte, že tyto polštáře jsou na jedno použití,
    či pouze na ozdobu.
    Pokud by tomu tak bylo, jistě pochopíte,
    že bych si je u vás vůbec nekoupila.
    Máme celkem sedm psů, měla jsem zato,
    že budeme vaším nezanedbatelným zákazníkem,
    a jako k takovému k nám budete i přistupovat.
    Měla jsem též zato, že mne se samozřejmostí vybídnete,
    ať vám polštáře vrátím.
    Byla bych tedy velmi ráda,
    kdybyste tak učinili, a své pochybení v zájmu dobrých vztahů,
    a v souladu s dobrými mravy obchodníka,
    napravili.
    Žádné "obchodní podmínky" nemohou nikdy nahradit lidský přístup,
    a selský rozum.
    Děkuji za pochopení,
    a za Vaši odpověď.
    S pozdravem,
    PhDr. Terezie Holovská


    --------- Původní e-mail ----------
    Od: [email protected]
    Komu: 'MLsNÁ TYGřiCe' <[email protected]>
    Datum: 9. 9. 2019 12:31:35
    Předmět: RE: Ohodnoťte ProPejska.cz na základě vašeho nákupu

    Vážená paní doktorko,



    dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku máte právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Zboží musí být nepoužité a nepoškozené, nemusí být v originálním balení.

    V případě, že jste zboží použila a zároveň i poškodila, jak píšete, je možné vrátit zboží i opotřebené, ovšem obchodník může chtít uhradit náklady na uvedení zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.



    Při vrácení zboží postupujte prosím, tak jak je uvedeno v obchodních podmínkách.



    Děkuji.



    Gabriela Kavalírová – ProPejska.cz





    From: MLsNÁ TYGřiCe [mailto:[email protected]]
    Sent: Saturday, September 7, 2019 1:54 AM
    To: [email protected]
    Subject: Re: Ohodnoťte ProPejska.cz na základě vašeho nákupu



    Vážení,

    ty vaše polštáře jsou bohužel úplně k ničemu.

    Černý spodek je z nějaké papírové látky.

    Pes o ni hned první den zavadil drápem, a celý polštář se roztrhnul,

    a bílá výplň byla všude.

    Chci vám je vrátit,

    a chci vrátit peníze.


    Děkuji.

    PhDr. Terezie Holovská

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží bylo doručeno rychle, bohužel špatně zabaleno, takže bylo poškozené. Balík nebyl porušený, proto vylučuji chybu dopravce. Žádala jsem prodejce o vyjádření, kterého jsem se bohužel nedočkala. Každý může udělat chybu,ale je důležité se k ní umět postavit. Z tohoto důvodu nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Česká pošta zboží nedoručila, ačkoliv jsem si tuto službu zaplatila a rovnou ho uložila na pobočku, bez pokusu o doručení. Bohužel, tento obchod nemá jinou možnost doručení.

    Česká pošta zboží nedoručila, ačkoliv jsem si tuto službu zaplatila a rovnou ho uložila na pobočku, bez pokusu o doručení. Bohužel, tento obchod nemá jinou možnost doručení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé doručení
    • Zboží přišlo v krabici, která byla značně zničená. Pytel s granulemi byl taktéž poničený a část obsahu vysypána.
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem nespokojena. Pytel granulí byl pouze mírně ovázán pruhlednou potr. folii a byl protržený. Nelze se ani divit, způsob zabalení opravdu tristní. Všimla jsem si toho naštěstí ještě na poště, část granulí byla i vysypaná a odmítla jsem takovou zásilku převzít. Dobírku mi na poště vrátili. Eshop jsem informovala, snažila se dohodnout opětovné doručení a obchod řádně dokončit, bohužel ze strany eshopu nezájem. Jaký je problém strčit pytel do krabice a poslat? Asi velky... Zjistila jsem, že to není ojedinělý případ - dodání protržených granulí...

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Granule za 1200 prisly deravy. Byla pres to strecka sikovne nevsiml jsem si dokud jsem je nazacal trousit cestou z posty. Nejdriv me vyfuckovali ze jsem si to mel prohlidnout na poste. Pak slibili slevu na priste a nic. Uz se neozvali. Super obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé doručení
    • objednala jsem brit 15+3 kg, přišlo 15 v origo baleni a 3 kg zalaminované v pytlíčku s popiskem a naše čuba se po tom malým balení nehorázně pos... :(

    Jsem velmi zklamaná, znovu již neobjednám :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo včas doručeno ale po rozbalení byl roztržený pytel s granulemi. Po kontaktování prodejce mi bylo sděleno, že chyba je na straně přepravce a že to sním budou řešit. Požadoval jsem výměnu pytle kde mně ujistili, že mi to budou určitě kompenzovat. Do dnešního dne se nic neděje, takže moje zkušenost jednoznačná - můj první a poslední nákup z tohoto obchodu.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ceny
    • dárek k objednávce, nejspíše jako omluva
    • nekomunikace obchodu

    Objednávala jsem si jen krmení, které mělo být skladem (ve středu). Překvapila mě platba převodem, ale buď již, ihned jsem vše uhradila. Jaký byl můj údiv, když jsem ani v pondělí nedostala žádnou zprávu o doručování objednávky. Volala jsem na ZC aby mě slečna/paní utvrdila v tom, že moje objednávka je zaplacená (to sem věděla taky), ale že není zboží skladem... což ale vlastně vědí už od minulého týdne, kdy sem dělala objednávku, a tak čekají na dodávku od dodavatele.
    - Kdybych věděla, že zboží není skladem, neobjednávala bych zde.
    - Kdyby eshop včas komunikoval toto zdržení, akceptovala bych to a vyčkala.
    - prý se čekalo na granule pro kočku, nakonec mi ale i objednávané 12kg balení pro psa došlo ve 4 baleních po 3kg, tak kdo ví, asi neměli skladem ani toto krmení.
    - V jiném eshopu jsem ve stejný den objednávala jiné věci, které měly naopak dorazit až za týden. No světe div se, od nich to došlo za 3 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychle dodáno
    • poškozený pytel granulí

    Byla jsem zklamána, granule mi přišly sice zabalené v pytli, omotané potravinovou fólií ( na první pohled nepoškozené), ale po odstranění fólie jsem zjistila, že je pytel roztržený. Tudíž nevím jak dlouho granule oxidovaly.....a ještě mi přišlo že pár chybí...jelikož mám speciální barel na 15 kg a tentokrát se mi zcela nezaplnil.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.