Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel mi obchod zaslal US verzi hry která není určena pro EU trh , takže byla nutnost vytvořit US účet PlayStation , asi tak práce na 5 hodin než jsem to vůbec zjistil že verze all region neznamená všechny regiony ale all american region

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé odeslání
    • zabalení do krabice si musíte zaplatit navíc
    • není jisté, co vám vlastně přijde
    • německé a jiné obaly her
    • žádný prozákaznický přístup

    Objednal jsem si hru, která dorazila v německé verzi s německým obalem a texty. Ano, hra obsahuje angličtinu, ale kdybych věděl, že se jedná o německou edici, nikdy bych ji neobjednal. Navíc s tímto diskem nefungují moje uložené pozice z předchozí verze hry.

    Bohužel jsem hru rozbalil, takže vrácení není možné. Obchod nevychází nijak vstříc ani ohledně možné výměny za jiné, třeba i dražší zboží.

    Informace o verzi obalu nikde na webu obchodu nenajdete. Obrázek produktu ani další popisy nijak nenaznačují, že se jedná o německou distribuci. Mnoho lepších obchodů tuto důležitou informaci uvádí, ale tento bohužel ne. Jediná zmínka o jazyku obalu se nachází v univerzální patičce webu: "Hry máme v různých obalech, na jazyk hry to ale nemá žádný vliv." Tím se obchod bohužel ohání, když se s podobnou situací setkáte.

    Reklamační text na webu slibuje "Rychlé a bezproblémové vyřízení reklamace či vrácení zboží v případě, že obdržíte zboží, které neodpovídá Vaší představě, bylo rozbité nebo bylo zakoupeno omylem." To jsou bohužel jen prázdná slova. Jistě by se dalo najít řešení, ale to by obchod musel chtít. Bohužel, v mém případě se tak nestalo.

    Z této zkušenosti důrazně nedoporučuji nákup v tomto obchodě a příště se mu raději vyhnu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balík mi přišel Prázdný když jsem psala e-mail dosud mi ještě nikdo neodepsal

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Balík dorazil jinam, než bylo objednáno. Jedna postavička v objednávce je marketována, že ve tmě svítí. Nesvítí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velká neochota vrátit peníze v hotovosti z ruky do ruky při odstoupení.

    Odpověděli, že i když přinesete zboží na prodejnu, tak ho sice převezmou, ale peníze vrátí do 14 dnů při předložení občanského průkazu objednavatele, takže pokud nechcete čekat, zda Vám vrátí peníze na účet či nikoli, máte tam jet 2 x a nemůže to být ani manžel. Co k tomu dodat? Jen to, že už nikdy nic nekoupíme i kdyby to nabízeli za půlku peněz a to z principu. Slušný obchodník, který vracené zboží navíc díky vánočním svátkům má již doprodané a tak by ho jistě obratem prodal, odmítá to nejjednodušší pro zákazníka - přinesu nevybalené zboží zpět a obdržím peníze, by se takto nechoval a tak mají o zákazníka méně.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Poslali nefunkční disc, ačkoliv by měli funkčnost před odesláním zkontrolovat, jelikož se jednalo o použité zboží. Nyní běží 30-ti denní reklamační lhůta a dárek tudíž pod stromečkem nebude. Nyní navíc hrozí, že nebudou vráceny peníze a závadu přehodí na zákazníka :(

    Velké riziko při nákupu her do starších konzolí

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychle reaguje na e-maily
    • obrázky her nemusí odpovídat realitě, dostanete německou, nebo třeba italskou verzi. To samozřejmě předem neupozorní, jinak byste si to nekoupili.
    • dozvíte se zajímavé věci, nerozhoduje to, co jste si chtěli objednat a v co vás obchod nechá věřit, že objednáváte, ale "kód, podle kterého se hry třídí."
    • Pokud to nechcete akceptovat, sdělí vám, že jste nechápaví a nemá smysl komunikovat.

    Bohužel negativní zkušenost. Dejte si pozor co objednáváte, protože bez upozornění může dorazit hra v jiném obalu, než je nabízen. Asi bych se přes to přenesl, ale komunikace tomu nasadila korunu - obchod odmítá vzít odpovědnost a dokola opakuje, že z jeho strany je vše bez nejmenší chybičky. Asi je ve finále moje chyba, že jsem čekal, že když něco objednávám, tak dostanu přesně to, co jsem si objednal. Náklady za vrácení ponesete v tomto shopu vy, tak si dejte pozor!

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Otřesný zákaznický servis. Firma odeslala jiné zboží než jsme měli objednáno, což jsme nezjistili okamžitě po převzetí balíku, protože se jednalo o dárek k narozeninám a při převzetí balíku byl přítomen syn, pro kterého byl dárek určen, balík tedy zůstal dva dny neotevřený ve skříni. Ráno už mi však volala extrémně nepříjemná pracovnice firmy, že už máme zásilku doma a že jsme si nevšimli, že je tam jiné zboží. Žádná omluva, absolutně nic vstřícného. Mluvila se mnou jako se zlodějem, co si chtěl nechat cizí zboží s vyšší hodnotou. O obsahu zásilky jsem se dozvěděla až v tento moment od ní. Celkově byl ten telefonát velice neprofesionální až urážlivý. Celá situace má však dohru v podobě e-mailu od jednatele společnosti, který mi po sepsání této recenze počal vyhrožovat žalobou a podobně jako pracovnice zákaznického servisu mi naznačoval, že jsme si dražší zboží chtěli ponechat, protože prý zaměněný balík byl přeci několinásobně těžší a tak tedy máme poznat i bez otevření, že se nejedná o naše zboží. Pokud pominu, že balík jako dárek k narozeninám vyzvedávala moje skoro sedmdesátiletá maminka a ta určitě neřeší, kolik ten balík váží a ani nepředpokládá takový amatérismus, je chování pana jednatele zcela za hranicí toho, co je přijatelné směrem k zákazníkovi. Pan jednatel dále v e-mailu tvrdí, že svou chybu napravili do 8 minut po našem telefonátu, tedy, že do 8 minut vygenerovali štítek a mojí zásilku budou znovu podávat. Bohužel ani to není zcela pravda, pracovnice firmy mi totiž v telefonátu oznámila, že moje zboží (řádně zaplacené) neodešlou znovu, dokud já neodešlu to vyměněné. Ani toto nepovažuji za dobrý zákaznický přístup. Já zásilku samozřejmě firmě vrátím, ale vytisknutí štítku a podání na zásilkovnu mohu zrealizovat až ve chvíli, kdy nemám v programu žádné jiné dříve naplanované aktivity, tzn. řádově večer či další den. Nevidím důvod do té doby zadržovat moje řádně uhrazené zboží, zvláště pokud jejich chybou hrozí, že zásilku nestihnu obdržet před narozeninami, na které je zboží právě určeno. Proti tomuto postupu jsem se tedy během telefonátu velmi důrazně ohradila a výsledkem je tedy, že správné zboží skutečně odesílají před obdržením vyměněné zásilky, přestože to původně neměli dle slov pracovnice servisu v úmyslu.
    Vzhledem k množství recenzí, které jsou u této firmy stažené, skryté či vymazané na žádost autorů se mohu jen domnívat, proč tomu tak je. Moji recenzi se snažila firma odstranit neprofesionálním nátlakem a vyhrožováním žalobou. Svou recenzi ponechávám, neboť na ní není nic, co by se nezakládalo na pravdě. Zastrašování na mě nefunguje.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednána Barbie česací hlava, nejnovější model, ale dorazil jiný typ, než byl na e-shopu vyobrazen a popsán.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.