Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I když přišel potvrzovací e-mail tak objednávka v systému lékárny nebyla.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží skladem není na skladě

    Společnost avizuje zboží skladem i když ho už vyprodalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mizerny e-schop

    Reakce obchodu Pro-léky.cz

    Dobrý den,
    produktu, který jste zakoupil jsme měli skladem pouze omezené množství. Jeho doobjednání bohužel nebylo možné z důvodu výrobního výpadku u výrobce. O této skutečnosti jsme vás obratem informovali. Jednalo se o výjimečnou situaci, která nás mrzí. S omluvou, team pro-leky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednáno 11.5. 21 a ještě nedošlo, přitom bylo skladem a na dobírku, takže se nemuselo čekat na bankovní převod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není co hodnotit zboží objednané 20.12. stále nemám.Snad jen doporučení všem aby nenakupovali u obchodníků kteří využívají na přepravu zboží firmu WEDO ta nemá se slušným dopravcem nic společného.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi nedorazilo, vice nez 14 dnu
  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si inzerovanou zubní pastu Elmex světlefialové barvy (barev je několik a každá má své specifikum). Bohužel mi byla doručena jiná barva - tmavěfialová. Na můj dotaz "proč?"mi bylo sděleno, že dle kontroly mi ASI bylo dodáno správné zboží a dále už se se mnou nikdo nebavil. Všechny ostatní barvy jsou u nás k dostání, až na světlefialovou, která se ztratila z drogerií i lékáren, proto jsem si ji objednala přes internet. Na můj konkrétní dotaz, zda došlo třeba jen ke změně barvy výrobcem a ůčinek zubní pasty je stejný, mi nikdo neodpověděl.
    Podotýkám, že na inzerovaném nabídkovém obrázku byla barva světlefialová, čili ta, kterou jsem vysloveně sháněla a za kterou jsem byla ochotna zaplatit o téměř 100Kč více (doprava, dobírka). Nějak postrádám slušné uzavření mého požadavku. Ignorace asi není to nejlepší. Zdravím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    4.9 ráno objednáno zboží.8.9 dotaz na obchod "jak to vypadá s mojí zásilkou?"9.9 odpověď a 10.9 doručení.Myslím,že kdybych se nedotázal na zboží,nikdo ani neřeší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízké ceny
    • Komunikace
    • Rychlost dodání

    Po vytvoření objednávky mi přišel mail, že zboží expedují do 2 dnů. Dodnes - 10 dní od objednání, zboží stále nemám a ani jsem nedostal z obchodu žádnou další zprávu.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku mi zrušil obchod. Když volali, řekli, že vrátí peníze zpět na účet. Nestalo se tak, museli jsme poslat email a urgovat to znovu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rozumné ceny
    • Zboží nebylo i přes avízo o dostupnosti skladem
    • Mizerná komunikace
    • Dlouhá dodací lhůta

    viz nevýhody, nemám co bych dodal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny
    • Objednávka odeslána nekompletní s poznámkou, že se jim nepodařilo mě kontaktovat. Nemám ani nepřijatý hovor, ani email.
    • Objednán Hylák, krabička česká, obsah rakouský bez složení. Po dotazu na složení zjišťuji, že je s laktózou narozdíl od české verze. Po dotazu, co s tím, firma nereaguje. Při intoleranci je mi k ničemu.

    Firma nereaguje, zboží není stejné jako v obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednali jsme si zboží skladem!!! za týden nám byla objednávka zrušena, protože nesehnali zboží, ač ho měly mít skladem.
    Kopíruji, co přišlo za odpoveď, které nerozumím:
    "Kdybychom Vám měly vracet peníze my, nevrátila by se Vám celá částka."

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ---

    V nabídce zboží bylo, objednávka byla potvrzena a za 2 dny ze strany obchodu zrušena! Nenabízím něco, co vím, že už dávno není skladem!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednané léky jsou jen 3 měsíce před datem spotřeby, to je hodně unfair.
    • Delší doba dodání, než jsem zvyklý (týden)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neumějí ani počkat až najdu platební kartu

    normálně mi tu objednávku zrušili, prej že jsem nezaplatila předem

    Reakce obchodu Pro-léky.cz

    Dobrý den, vaši objednávku z 9.10. jsme stornovali až po druhé výzvě dne 30.10., tj. za 3 týdny od objednání (z důvodu nezaslání částky při platbě převodem). Vámi vybrané zboží máme stále skladem (za stejnou akční cenu), není tedy problém znovu vytvořit totožnou objednávku. S pozdravem, e-shop pro-leky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá doba od objednávky do zasilkovny
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dlouhá čekací lhůta.
    Psali mi,že zboží obdržím během 2 pracovních dnů,ale dočkala jsem se balíčku za víc,jak týden.
    Byla jsem velmi zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Stršně dlouhá doba na doručení objednaného zboží.Od 10.6 do 18.6.2019,kdy objednávka přistále ve městě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si probiotický krém v akci. Hodně mě zaskočilo, že doba spotřeby, aniž by to na webu bylo uvedeno, je do 5/2019. Na to, že bylo zasláno v dubnu 2019, mi to přijde neseriozní. Chápala bych, kdyby krátká spotřeba byla uvedena u zboží, ale takto nikoli. A to trvalo dodání zboží týden.

    Reakce obchodu Pro-léky.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Zřejmě došlo z vaší strany k přehlédnutí data exp. u přípravku. Již od února je umístěn v sekci výprodej, a i při běžné objednávce je na kartě zvýrazněna ohrožená exp.. Pokusíme se informaci o exp. ještě více zvýraznit.
    Přejeme příjemný den
    pro-léky.cz