Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 5 dnech od objednávky, stále nemám info o tom, kdy bude doručeno !!!

    Po 5 dnech od objednávky, stále nemám info o tom, kdy bude doručeno !!!

    Reakce obchodu Pro-auta

    Vážený zákazníků, omlouváme se za zpoždění zásilky, kterou jsme nezpůsobili my jako obchod, ale přepr.společnost , kde zboží zůstalo z techn. důvodů na překladišti.
    Zákazník byl informován telefonicky o expedici zboží 20.4.2022, kdy bylo zboží předáno na přepr. společnost. Bohužel nás neinformovat , že v následujících dnech jak bylo avizováno zboží nedorazilo a pouze vyplnil dotazník na heurece, že je nespokojený , že zboží nemá. Osobně jsem obratem kontaktoval jak zákazníka tak i přepravce a po mé urgenci bylo zboží hned druhý den dodáno.
    Škoda, že nás zákazník včas nekontaktoval, mohla jsem vše řešit s přepravcem mnohem dříve.
    Přepr. společnost nás ubezpečila, že to byla výjmečná situace a nebude se opakovat .
    Fejtková www.pro-auta.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo s výrobní vadou

    Reakce obchodu Pro-auta

    Bohužel i to se stává, že z výrobní linky sjede produkt, který není 100%, bohužel za to nemůže prodejce, ale výrobce.
    Fejtková www.pro-auta.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporučuji, bez žádné komunikace objednávku automaticky stornovali. Prý došlo k chybě a administrátor pracuje na odstranění... keci a jen keci... eshopu se raději vyhněte, nestojí to za ty nervy.
    • Po stornování objednávky jsem objednal zboží u firmy omnipuls, kam stačilo zavolat, potvrdili mi, že nosič je skladem a udělali mi na něj ještě slevu.

    Reakce obchodu Pro-auta

    Musím reagovat na uvedenou recenzi, která je zcela neobjektivní a nepravdivá.
    Zákazník u nás na webu nakoupil položku pod kodem 94153 - kompletní nosič zn. THule s nejnovějšími tyčemi WingBar Evo - chybou administrace došlo k duplicitivnímu nahrání kodu právě k té to položce a tím pádem, došlo ke spárování chybné ceny 1295Kč. Hodnoto celého setu , který byl uveden také na webu je 6990,-Kč. Po zjištění chyb , cca 2 min od objednávky jsem osobně zákazníka informovala o chybě, omluvila jsem se, poslala jsem správný set a nabídku , aby zákazník dal vědět zda o uvedený nosič má zájem a nebo , že mohu nabídnout nějakou alternativu. Nikdo se neozval, nikdo neodpověděl. Proto byla objednávka zrušena.
    Vzhledem k charakteru objednávky se domníváme, že byla vytvořena záměrně a šlo pouze o poškození našeho webu.
    Komunikace je jednou s hlavních předností, což zmiňují desítky recenzí , pravých zákazníků.
    Fejtková Soňa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • slušný sortiment
    • komunikace i o víkendu
    • inzerují ceny, za které pak zboží neprodají

    Chtěl jsem koupit montážní kit Thule ke střešním nosičům. Inzerovali cenu 700 Kč, za tu jsem taky zboží dal do košíku a objednal. Pak mi ale zvedli cenu přes tisíc Kč :( Tak jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Pro-auta

    Musím reagovat na záporné hodnocení. Zákazník si zakoupil u nás montážní kit Thule za zvýhodněnou cenu, který byl určen pouze jako nedílná součást celého střešního nosiče, proto u něj byla ponížena cena na 700 kč( ta to informace byla uvedena v popisu výrobku, není samostatně prodejný pouze jako komplet se základním nosičem),jenže zákazník zakoupil pouze zvýhodněný kit a nosič nechtěl s tím, že má bazarový. Proto jsem mu poslala správný kit samostatně prodejný, který stojí 990 kč. To zakznik odmítl a chtěl objednávku stornovat.
    Chyba nebyla na naší straně, zákazník buď nečetl popis výrobku a nebo záměrně zakoupil zvýhodněné zboží a navíc jako bonus nám nadělil o štědrý večer zápornou recenzi.
    Našich zákazníků si vážíme a snažíme se dělat pro ně maximum a proto tu to recenzi považuji za neadekvatní a neoprávněnou. Fejtková www.pro-auta.cz

    • Zboží mi přišlo včas, ale nekompletní. Sjednání o nápravu je na bodu mrazu.

    Reakce obchodu Pro-auta

    Zákazník nahlásil chybějící díl v době naší dovolené, na jeho stížnost bylo hned reagováno emailem a náhradní díl byl po ukončení dovolené dodán. Proto se domnívám, že tvrzení, že sjednání nápravy je na bodu mrazu je nepravdivé.
    Bohužel v době dobolené jsme nebyli schopni chybějící díl odeslat.
    Zákazník byl mnou informován osobně jak emailem tak i telefonicky a s vyřízením reklamace byl spokojen. Fejtková

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží bylo nedostatečně zabaleno - poškozeno při dopravě, dále nelze přesně stanovit, ale dle mého bylo dále zboží lehce poškozeno při dodatečném označování kódem zabezpečení (toto poškození nemohlo vzniknout při dopravě).

    Reakce obchodu Pro-auta

    Vážený zákazníků, mrzí nás Vaše hodnocení, hlavně z důvodu, že z Vaší strany neproběhla žádná stížnost při převzetí zásilky. Zboží bylo baleno v originál balení od výrobce v kartonovém balení a svázané strečovou folii, baleno dostatečně. Zásilka byla před odesláním kontrolována a v žádném případě nebyla poškozená, byla zcela v pořádku, pokud došlo k poškození během přepravy měl jste obratem vše nahlásit přepravci a nám. Vše jsme mohli vyřešit k Vaší spokojenosti, nikdo nás nekontaktoval až nyní Vaše negativní recenze. Fejtková www.pro-auta.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po objednání zboží za běžnou cenu, kterou měli i ostatní prodejci mi obchod chtěl navýšit cenu o 500,- Kč za službu, kterou nabízejí ostatní prodejci za 100,- (sjednoceni dvou zámků thule). S tímto jsem nesouhlasil a radeji tuto službu nechtěl. Obchod dále nabízel k zakoupenému autoboxu za 12500 Kč sněhové řetězy, to byl tedy důvod, proč jsem dany obchod k nákupu zvolil. Dárky ke zboží jsou dnes běžnou záležitostí pro konkurenční výhodu mezi obchodníky. Tedy mi nepřišlo na tom nic zvláštního. Obchod se pak ale začal kroutit, když jsem nepřistoupil na navýšení ceny o 500 Kč, ze mi žádné řetězy k boxu nedá a ze mi poskytnou pouze slevu 300 Kč na sněhové řetězy za cca. 2500 Kc. Nakonec mi objednávku stornovali, řeší nyní ČOI pro nekalé praktiky a klamavou reklamu.

    Díky jejich postupu mi unikly jiné akce jiných obchodů, protože jsem dal bohužel přednost podvodnikum před slušným prodejcem. Již nikdy více! Nakoupil jsem jinde, sice dráž, ale od solidniho prodejce, ke kterému se rad vrátím.

    NEDOPORUČUJI, KLAMOU ZÁKAZNÍKA.

    Reakce obchodu Pro-auta

    Musím reagovat na výše velmi negativní reakci. Zákazník si u nás objednal střešní box a střešní patky s požadavkem pouze dodání s konkrétním číslem zámků - celkem 6 ks zámků ( nikoli 2 ks jak uvádí v recenzi ), tu to službu neposkytujeme a proto jsem mu nabídla zakoupit sadu zámků 6 ks za zvýhodněnou cenu 500Kč, ale dodání cca až za 10 dní, což zákazník nejdříve odmítl, proto byla objednávka z naší strany stornována. V zápětí zákazník poslal velmi sriktní email , abychom zboží okamžitě poslali a zámky doposlali až budou, snažila jsem se po telefonu zákazníkovi vše vysvětlit a domluvit se ohledně akce , která probíhala k nákupu autoboxu. Věta, která byla uvedena u názvu střešního boxu" sněhové řetězy Pewag akce", nikde nebylo uvedeno, že jsou řetězy zdarma, naopak u popisu autoboxu bylo uvedeno při nákupu střešního boxu akce sleva 300 Kč na sněhové řetězy Pewag. Zákazník mě začal osočovat s podvodu a začal vyhrožovat pokud mu zboží nedodáme tak napíše negativní recenze a podá stížnost na ČOI a trval na dodání zboží. Proto jsem trvala na stornování objednávky i s rizikem , že zákazník vyhrůžky splní. U nás je zákazník vždy na prvním místě a snažíme se ke všem přistupovat velmi slušně a vyjít co nejvíce vstříc, ale bohužel všem se zavděčit nelze. Ke každému zákazníkovi přistupujeme velmi individuálně a hlavně slušně ,to také nasvědčuje 97% kladné hodnocení. Fejtková www.pro-auta.cz

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží inzerované skladem vůbec neměli a prý se již nevyrábí, takže objednávku zrušili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace

    Zboží jsem objednal v pondělí a v pátek jsem ho potřeboval na dovolenou-dost času i pro pomalejší obchody. Když se nic druhý den nedělo a ani nepřišel mail o potvrzení objednávky, tak jsem se jal volat-telefon mi sdělil, že je tam dovolená! A na stránkách ani zmínka, že objednávky budou řešeny až po dovolený a že dodací doba bude asi dva týdny!

    Reakce obchodu Pro-auta

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše hodnocení, neboť každý má nárok na dovolenou jako Vy! Nicméně k naší obhajobě, než jste ukončil objednávku tak jste byl vyzván ke kontrole všech údajů a informován tučným písmem viz odkaz o tom, že máme dovolenou" Od 11.8.2014 do 20.8.2014 MÁME DOVOLENOU, VASE OBJEDNÁVKY BUDOU VYŘÍZENY OBRATEM PO 20.8.2014, POKUD BY VÁM TERMÍN NEVYHOVOVAL PROSÍM KONTAKTUJTE NAS NA EMIAL [email protected]. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ www.pro-auta.cz.
    Pokud zákazník pečlivě nečtě, nekontroluje co objednává, s čím dává souhlas při uzavření objednávky tak to bohužel není chyba obchodu, ale zákazníka. Zároveň jsem u našeho administrátoru nechala za celý týden zkontrolovat odchozí emaily a na Vaší uvedenou adresu email hned po vytvoření objednávky odešel. Za tým pro-auta.cz Fejtková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nevím.
    • Zboží označené jako skladem které jsem objednával 11.5.2014 ještě nedorazilo a dnes je 22.5.2014 tak nevím co se děje.

    Můj poslední nákup.

    Reakce obchodu Pro-auta

    Mrzí nás negativní reakce zákazníka, neboť zákazník byl 3x informován o stavu objednávky, 2x telefonicky, kdy bylo domluven termín expedování, pak den expedice a následně byl poslán email po expedování zásilky. Momentálně je zásilka na depu přepravní společnosti. Číslo zásilky bylo možné získat při expedování, aby bylo možné zásilku sledovat,což zákazník nevyžádal.www.pro-auta.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Uvádí skladem, přitom se již nevyrábí - překupníci

    Reakce obchodu Pro-auta

    Řetězy na skladě stále máme , ale v období inventur byly na centr.skladu a nemohly být vyexpedovány okamžitě jak zákazník požadoval. Objednávku zrušil sám!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Katastrofální podmínky při osobním odběru zboží