Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Nedoporučuji!

    Nedoporučuji nákup na tomto obchode!
    Vybrali jsme si sedačku, koupili a po vystavení faktury zaplatili. Když se po několika dnech nic nedělo, tak jsme volali na zákaznickou linku, kde nám bylo sděleno, že sedačka byla již prodána.
    Arogantní chování nemelo obdoby.
    Na žádost o vrácení peněz reagovali tak, že si musíme počkat.
    Na další telefonát reagovali tak, že nám hned po představení položili telefon.
    Nemáme ani sedačku ani peníze.
    Obracíme se na ČOI.

  • 10 %

    • NIC
    • Katastrofální komunikace při reklamaci, zboží přišlo poškozené, po cca měsíci používání je na vyhození.

    Objednali jsme stůl, přišel s odranýma rohama, což bych ještě přežila - nemusí být chyba obchodu, ale přepravce. Co je ale horší, velmi masivně se mu odlepuje dýha, která se samozřejmě po běžném používání trhá dál a dál. Stůl je VELMI, VELMI nekvalitní, provedení laciné. Po nahlášení reklamace obchod nereaguje, a to ani po telefonické urgenci. Obchod velmi nedoporučuji!!!!!

  • 100 %

    • Komunikace
    • Rychlost dodání
    • kurýrní služba perfektní
    • ŽÁDNÁ

    Jsem velmi spokojena jak s chováním celého personálu Prima-cena , všichni byli moc hodni , jak paní která mi volala a informovala mě o stavu objednávky , kdy přijede kuryr atd. Ale i kurýrní služba která mi dvě sedačky donesla s úsměvem ! Děkujeme moc , takové chování máme nejradši ❤️

  • 100 %

    • rychlé
    • levné
    • za tu cenu přiměřená kvalita výrobku
    • dobrá komunikace

    obchod je dle mého názoru zcela ok

  • 100 %

    • vstřícné a velmi slušné jednání
    • na dnešní dobu poměrně rychle dodáné
    • výnos zdarma
    • doprava zdarma
    • dárek zdarma

    Obchod je kvalitní a má dobré zboží, mohu doporučit

  • 10 %

    • Neschopnost, neřešení reklamace, nekomunikace, ignorování zákazníka.

    Dobrý den u této firmy jsem si objednal postel 12/2019, zaplatil předem, postel , jsem obdržel, ale nešla sestavit, chybělo spousty dílů a další byly navíc. Proběhla řádná reklamace 1/2020, po dvou měsících, kdy jsem žádal o vrácení peněz, mi bylo řečeno, že dodavatel to řešil výměnou zboží, což jsem nesouhlasil a trval na vrácení peněz a chtěl řešit i jiným způsobem, pán mi důrazně pohrozil, že oni jsou na spor připraveni. Tedy jsem souhlasil s dodáním postele jen tehdy, že mi zařídí montáž, kterou si uhradím (již jsem neměl důvěru, že postel bude kompletní) pán souhlasil, vše se zdálo, že bude kladně vyřízeno, ovšem začal covid, tak to nebylo možné, to se dá pochopit, čekal jsem do června, kdy mi pan Kysela slíbil, že má již sehnaného montéra a že je vše na dobré cestě a od té doby jen sliby, sliby, sliby a od 27.7 do dneška nereaguje na emaily ! Volal jsem i paní na prodejnu, které jsem vše říkal a ptal se, zda pan Kysela funguje, ujistila mě, že pan Kysela je její nadřízený a že normálně funguje a abych jí emailovou komunikaci přeposlala, že mu to předá a vyřídí. Ovšem takém bez výsledku, nikdo se neozval. Tedy do dnešní doby od reklamace 1/2020 nemám ani peníze a ani postel a nikdo se mnou nekomunikuje ! Je vidět, jak si tato pofidérní firma váží zákazníků. Neměl jsem v úmyslu o tomto informovat veřejnosti, ovšem jsem bezmocný a nemám jinou možnost. Kdo budete mít podobnou zkušenost s touto firmou, tak mně neváhejte kontaktovat a můžeme s tím společně něco udělat, takové jednání firmy k zákazníkovi přeci není možné, je vidět, že u této firmy neplatí heslo, Náš zákazník, Náš pán. Jiří Posířil [email protected]

  • 10 %

    • Strašné jednani
    • Komunikace jen po SMS
    • Arogantní personál

    No objednala jsem s prima cena stěnu někdy v polovině Srpna.Stena dorazila až dnes skoro po 7 nedělích.Komunikace po SMS ,problém se tam dovolat .no pak SMS typu stěna přijde po neděli,pak ve středu tam píší tak v pátek ,nakonec v úterý páč v pondělí byl svátek a stěna dorazila až dnes .Slybeny masážní strojek,jako omluva za spozdeni-nikde.No dnes jsem rada,že stěna sice prisla,ale už si od této firmy nic nikdy neobenam.jsem ponaucena

  • 10 %

    • nulová komunikace
    • zboží přišlo rozbité

    Obchod nedoporučuji
    balík po skoro dvou měsících čekání dorazil, řidič neměl čas počkat na kontrolu stavu obsahu balíku (má toho moc, beru to) viditelně poškozený nebyl tak jsem ho převzal, po otevření balíku byl rozbitý lak jedné z noh stolku, napsal jsem do obchodu, poslal fotky balíku před rozbalením, fotky rozbité nohy, zahájila se reklamace, kterou zamítli z důvodu, že se na mechanické poškození reklamace nevztahuje (výsledek museli vědět hned a nemusel jsem čekat další měsíc na vyjádření) a při přejímce nikdo nehlásil poškození balíku řidiči (balík nebyl viditelně poškozený), takže nemám na reklamování nohy nárok, na dotaz jestli mi můžou aspoň novou nohu prodat, žádná odpověď, za mě nedoporučuji.

  • 100 %

    • nákup z pohodlí domova
    • vcelku rychlé dodání
    • doprava zdarma

    obchod lze v klidu doporučit

  • 100 %

    OK

  • 100 %

    • vše proběhlo jak bylo domluven

    nákup v pohodě

  • 100 %

    • komunikcace
    • komfort při doručení
    • kvalita nabízeného sortimentu
  • 10 %

    • Klamavá reklama, nedodržení termínů dodání, i když je zboží uváděno jako skladem, neustálé prodlužování termínů, vymlouvání se na dodavatele, od 27. 7. zaplacené zboží stále nemám, stále se slibuje a prodlužuje termín, den před údajným naskladněním firma neví, zda zboží přijde. Zboží je ode dne zakoupení zaplacené.

    Stále stejné jednání, úřednice zapírá vedoucího, peníze za zrušenou objednávku i po 14 denní době nemám. Nemohu se s nimi domluvit, čoi nepomůže, nemá k tomu pravomoci.

  • 100 %

    • kvalitní zboží
    • rychlé dodání
    • výhodné ceny a služby k tomu

    obchod je v pohodě a mohu jej doporučit

  • 100 %

    • celý průběh objednávky byl bez nejmenšího problému
    • velmi šikovní hoši co to doručovali
    • výnos až do patra

    děkuji obchodu a určitě se zase vrátím

  • 100 %

    • komunikace
    • služby k produktu přidané
    • ceny

    doporučuji

  • 100 %

    • Moc vstřícný přístup ze strany obchodu
    • Milí pánové co mi zboží vynesli až do bytu

    Obchod jsem si vybrala, protože měli co jsem sháněla a udělala jsem dobře. Cena byla velmi výhodná a doprovodné služby a komunikace na jedničku.

  • 100 %

    • Velmi vstřícná komunikace
    • Výhodné nakupovaní
    • Široký sortiment

    Dodáno na den, který jsem potřeboval. Dodáno naprosto v pořádku a s výnosem zdarma.

  • 10 %

    • arogatni komunikace pana majitele
    • zboží přišlo v nepořádku a reklamace zamítnuta

    objednala jsem si sedačku téměř za 20 000 kč. S výnosem a dárkem "zdarma". Dárek nepřišel vůbec. Výnos se konal, ale při výnosu byla sedačka lehce "ťuknutá"..To šlo poznat až po rozbalení. Na sedací soupravě byl chybně namontován pojezdový díl. Reklamace nejdříve nebyla onchodem vůbec přijata a když už, tak byla zamítnuta, že se jedná o mechanické poškození :D . Zároveň mi na mé emaily přicházely odpovědi nejspíše od pana majitele a to dost arogantní. Jak čtu tady ty komentáře obchodu na záporné recenze, tak se nestačím divit. Jak si někdo může dovolit takto jednat se svými zákazníky|? Opravdu PROzákaznický přístup. Nicméně...Reklamace mi byla zamítnuta, dTestu se obchod nebyl schopen vyjádřit a ČOI musela po 90 dnech mou stížnost uzavřít, protože se obchod opět nevyjářil..Nakonec me oprava nové sedačky stála další 2000,- a po půl roce jsem jí mohla začít používat.. NEVER MORE

  • 10 %

    • nic
    • lháři
    • podvodníci

    Už nikdy víc!!! Po vyjmutí z krabice bylo zboží rozbité, okamžitá reklamace. Po dvou měsících vymlouvání a lhaní, že jim nechodí e-maily reklamace zamítnuta pro "nekorekní manipulaci s výrobkem". Tvl, co to jako je?!!!