Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednali jsme zboží před 14ti dny. Stav objednávky se okamžitě změnil na "zpracovává se", ale žádné další konkrétní info, v jakém stavu je zásilka, kde se naléza, číslo balíku, termín doručení..nic konkrétního tedy nevíme a nic se neděje, kontaktní telefon nikdo nezvedá. Velmi podezřelé.

    • Dobrý den,

      kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na zákaznické lince +421 220 812 528 s číslem dané objednávky a rádi Vám poskytneme bližší informace.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

    • Zmáčknu volbu "přepojit na oprátora" a hovor se ukončí. Volám ve 12:30 hod ve dne, kdy automat na začátku tvrdí, že linka je dostupná od 9 do 20 hod. Takže prosím reálné číslo na které se dovolám a někdo se se mnou bude bavit nebo to bude řešit můj právník.

    • Dobrý den,

      pro české objednávky je telefonní číslo + 420 371 140 216 a pro slovenské +421 220 812 528. Na zmeškané hovory vždy voláme zpět. Bohužel netušíme, z jakého důvodu Vám hovor vypadne. Můžete nám případně napsat email na [email protected], nebo nám poskytnout číslo objednávky zde a poskytneme Vám informace.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Pozor na tuto firmu, jsou to podvodníci!!!!!

    Objednala jsem si zboží, mezitím jsem ho dostala jako dárek, takže jsem stornovala tuto objednávku a řádně odstoupila od smlouvy v termínu 14 dní, který je ze zákona. Druhý den mi napsali, že odstoupit nelze, protože se balík posílá, což den předtím nebylo (tj, v době, kdy jsem odstupovala od smoluvy a byla jsem v tom jejich zeleném poli -stále lze odstoupit). Navíc máte nárok odstoupit ne po obdržení zboží, ale i předtím, než si zboží převezmete. Odkaz na Track and trace je podvodný, žádný takový balík neexistuje. Pozor na tuto firmu, jednají protiprávně!

    • Dobrý den,

      Vaše zkušenost nás velice mrzí. Bohužel zde neuvádíte žádné údaje, podle kterých bychom mohli objednávku zkontrolovat. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216 s číslem dané objednávky.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

    • Vše jsem dnes vyřešila s vaším právním oddělením. Vzhledem k tomu, že je vše vyřešeno k mé spokojenosti a svou chybu jste uznali, musím konstatovat, že nyní je vše v pořádku a původní recenzi měním na to, že díky velmi vstřícnému chování právníka je nyní vše v pořádku a obchod bych doporučila. Každopádně příště by bylo možná méně složité a nepříjemné postupovat tímto způsobem. D.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že byla situace vyřízena k Vaší spokojenosti.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

    • Dobrý den, poslala byste mi prosím kontakt na jejich právní oddělení. Mám podobnou zkušenost a nikdo u nich nereaguje. Děkuji.

    • Dobrý den,

      pokud si přejete prověřit nebo reklamovat nějakou Vaši objednávku, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216 a vyřešíme situaci k Vaší spokojenosti.

      Pokud se nedovoláte na naši linku, vždy voláme zpět na zmeškané hovory. Na přijaté emaily reagujeme nejpozději do 24 hodin.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Dvoje boty přišly. Ale ty nejdražší dva měsíce a nic. A kontaktní centrum nereaguje. Absolutně nedoporučuji. Peníze nemám, boty nemám.

    • Dobrý den,

      Vaše zkušenost nás velice mrzí. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216 s číslem dané objednávky a situaci prověříme.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • omylem jsem poslala peníze na účet poštovné zdarma. Už jsem to řešila přes banku ,Do dnešního dne mě nepřišli peníze zpět ani žádná odpověď ,Možná touto cestou se dočkám.

    • Dobrý den,

      Vaše zkušenost nás velice mrzí. Bohužel zde neuvádíte žádné údaje, podle kterých bychom mohli platbu zkontrolovat. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216 a situaci rádi vyřídíme.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Hodinky jsem obdržel, sice až po dvou měsících.

    • Dobrý den,

      jsme rádi, že Vám byla zásilka v pořádku doručena. Dobu dodání bohužel více urychlit nemůžeme. Zásilky k zákazníkům putují přes půl světa. Našim zákazníkům se ale snažíme maximálně vyjít vstříc a proto se snažíme, aby expedice zboží proběhla nejrychleji jak je to jen možné.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Dodacia doba,ktoru uvadzaju 10-40 dni od expedovania tovaru nie je pravdiva..nekorektna firma,ktora ma informacie o tom,ze tovar je z ciny nedostatocne uvedeny na stranke..keby toclovek vedel,ani si to cez nich neobjedna,ale objedna si to cez wish a este usetri..taketo "firmy" ,ktore pýtajú peniaze vopred a maju eshop by mali zrusit..ked chce niekto zarabat,malby niest rizika akekolvek a nie prijat hotovost a dodaciu dobu tovaru naťahovať.. NEODPORÚČAM

    • Dobrý den,

      doba dodání je vždy uvedena předem přímo u produktu, dále před a po dokončení objednávky. S těmi to termíny je potřeba počítat v plném rozsahu. Pro naše zákazníky děláme maximum a snažíme se zajistit co nejrychlejší expedici ze zahraničních skladů. Samotnou dobu dodání od data odeslání, ale nijak ovlivnit nemůžeme. Zásilky k Vám putují přes půl světa a není v našich silách tuto cestu nijak zkrátit, ani urychlit.

      Naše virtuální galerie je marketplace platformou, která poskytuje různé služby všem svým uživatelům. Náš obchodní model otevřeně prezentujeme, pokud by Vás zajímalo více můžete najít zde: https://postovnezdarma.cz/jsme-virtualni-galerie/ nebo zde: https://postovnezdarma.cz/kdo-jsme/.

      Pro bližší informace nás prosím kontaktujte na [email protected] nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje,
      Lucka B.,
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Mně se náhodou tyto a podobné stránky líbí. Naivní česky přeprodávač si dal hodně práce s kategorizací zboží, dá se tady česky vyhledávat. Když najdete něco, co vás osloví nebo to, co jste hledali, stačí to vyhledat rovnou na AliExpressu a objednat za cenu, která je proti zdejší tzv. "Akční" pět až deset krát nižší. A navíc s jistotou, že když obchod náhodou nedopadne, tak vám vrátí peníze.

    • Dobrý den,

      naše nákupní galerie se netají tím, že je poskytovatelem reklamní plochy zahraničních dodavatelů s českým servisem a službami v českém jazyce. Veškeré informace o původu zboží máme uvedené na našich stránkách v obchodních podmínkách. V naší nákupní galerii prodávají obchodníci z různých zemí a může se zapojit každý, více informací naleznete pod tímto odkazem -> https://postovnezdarma.cz/marketplace/index/about/.

      Pokud máte další dotazy k naší nákupní galerii, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216 a rádi Vám je zodpovíme.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

    • Souhlasím s diskutujícím AV, najdete si uboží na webu poštovné zdarma, ale objednávejte vždy přímo od dodavatele, takže Aliexpress, nebo Wish apod. Neživte tyto nenažrané překupníky!

  • Nedoporučuji!!! 19.11 jsem si objednala 4 věci. Zboží je na skladě, doručení do 6-ti dnů. Zaplatila jsem a přišla mi zpráva, že odhadované datum doručení je 21. prosince-11. března a 4. prosince - 22. února.. zatím přišla 1 věc, 2. je někde v Číně, další nejsou vůbec v evidenci. Na dárky k vánocům mohu zapomenout a na ty peníze asi taky

    • Dobrý den,

      pokud byla objednávka uhrazena, zboží Vám samozřejmě bude v pořádku doručeno. Bohužel zde nemáme poskytnuty náležitosti, díky nimž bychom mohli objednávku zkontrolovat a zjistit, zda se jedná o skladovky nebo zboží dostupné u zahraničního prodejce, kde uvádíme delší lhůtu na doručení.

      K prověření Vaší objednávky nás prosím kontaktujte zde, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, případně na zákaznické lince + 420 371 140 216. Pokud je linka obsazena a máme od Vás zmeškaný hovor, vždy zavoláme zpět.

      Položky z objednávky jsou od prodávajícího odesílány jednotlivě, aby se minimalizovalo riziko proclení a poštovné pro zákazníky bylo skutečně zdarma.

      Naše zásilky většinou nedisponují sledovacími čísly, protože jsou zasílány obyčejně, abychom Vám zajistili poštovné zdarma.

      Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem a přáním hezkého dne
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Dvě objednávky po sobě, úplné fiasko. Ani jedna nebyla doručena. U první po tahanicich vrátily peníze. U druhé jen stále žádají číslo účtu, ale peníze nevrací. Obchod nedoporučuji.

    • Dobrý den,

      pokud byla objednávka uhrazena, zboží Vám samozřejmě bude v pořádku doručeno. Bohužel zde nemáme poskytnuty náležitosti, díky nimž bychom mohli objednávky zkontrolovat a zjistit, zda se jedná o skladovky nebo zboží dostupné u zahraničního prodejce, kde uvádíme delší lhůtu na doručení.

      K prověření Vaší objednávky nás prosím kontaktujte zde, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách, případně na zákaznické lince + 420 371 140 216. Pokud je linka obsazena a máme od Vás zmeškaný hovor, vždy zavoláme zpět.

      Děkujeme.

      S pozdravem a přáním hezkého dne
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Dňa 21.11. Som si objednala tovar. Do teraz mi nedošiel! Platila som kartou. Koho mám kontaktovat?

    • Dobrý den,

      pokud jste objednávala u nás, napište nám prosím číslo objednávky a situaci samozřejmě prověříme.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Syn se díval na nějaké zboží tohoto "obchodu", hned se mu vyplnila objednávka a nyní nám přišla UPOMÍNKA, že má zaplatit za zboží, které si jen prohlížel! Jelikož je nezletilý, chci se domluvit s operátory tohoto "obchodu", ale marně, na uvedené číslo se jim nelze dovolat (už 30 minut jim volám). Z tohoto soudím, že se v žádném případě nejedná o služný obchod a budu muset věc řešit právnicky, protože nemíním čekat, až z malé částky udělají několika tisícový dluh. Absolutně nedoporučuji tu firmu.

    • Dobrý den,

      Vaše zkušenost nás velice mrzí. Informace o platbě jsou zákazníkům ve chvíli, kdy je objednávka dokončena. Pokud si přejete objednávku zrušit, samozřejmě to není problém. Můžete nám napsat na [email protected] nebo i na Facebook. Uveďte prosím číslo objednávky a samozřejmě ji zrušíme.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Zdravím už před 4 týdny jsem udělal objednávku a zboží stále nedorazilo chceme vrátit částku odeslání na účet jak to máme udelat

    • Dobrý den,

      na Vaše jméno bohužel žádnou objednávku neevidujeme. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216 s číslem dané objednávky, abychom Vám mohli sdělit bližší informace, popřípadě vyřídit reklamaci k Vaší spokojenosti.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje,
      Lucka B.,
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Dobrý den,
    dne 4.3. jsem vytvořil a platební kartou zaplatil objednávku s číslem 102495389. Slibovaná doba doručení byla 3 týdny, nyní jsou to 3 měsíce a zboží stále nedorazilo. Chtěl bych zrušit objednávku.

    Kraina

    • Dobrý den,

      Vaše zkušenost nás velice mrzí. Vaše objednávka č. 102495389 byla v pořádku vyexpedována dne 16.3.2020 a lhůtu na doručení bohužel nejsme schopni nijak urychlit. Mezní termín pro doručení zásilky již uplynul a samozřejmě s Vámi vyřídíme reklamaci.

      Požadavek na vrácení peněz jsme nyní zadali do systému. Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.

      Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Dobry den, este v marci som si objednala u vas tovar a aj zaplatila, tovar je nedoruceny, zaujima ma, kedy mi vratite peniaze? Doba dorucenia je max. 40 dni.. Uz su to 3 mesiace odvtedy.. o tovar uz nemam zaujem...Rada by som tu objednavku zrusila a chcela by som vratit peniaze. č. objednavky ---- 1100492497. Lampartova

    • Dobrý den,

      Vaše zkušenost nás velice mrzí. U jedné z položek ve Vaší objednávce č. 1100492497 evidujeme doručení dne 7.4.2020. Omlouváme se, pokud Vám další produkt z objednávky nebyl doručen. Lhůta na doručení již vypršela a reklamaci samozřejmě vyřídíme k Vaší spokojenosti.

      Kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách nebo se prosím obraťte na zákaznickou linku + 420 371 140 216.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Objednal jsem si u vás zboží již před 2 měsící. Ihned zaplatil. Zboží nikde!!! A na mé emaily reakce jen přednastavené odpovědi. Objednávka č. 102569930
    [email protected]
    Petr Hanzl

    • Dobrý den,

      Vaše objednávka č. 102569930 je v pořádku na cestě k Vám. Je však třeba počítat s uvedenou dobou dodání. Informaci o délce dodání máte přímo u produktu, poté v košíku a znovu při shrnutí objednávky. Pokud je u produktu uvedené, že je zboží dostupné u zahraničního prodejce, znamená to, že zboží bude zaslané ze zahraničí a dodací lhůta bude delší. Mezní termín pro doručení zásilky uplyne 23.5.2020.

      V případě, že by zboží ve stanovené lhůtě nebylo dodáno, informujte, prosím, náš zákaznický servis, společně bychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti. Pro bližší informace nás prosím kontaktujte na [email protected] nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Objednala jsem si u vás tapetu 23.2.2020 (č.o.102473988) ihned zaplatila a zboží stále nikde už jsem vyplňovala několik reklamacích listů psala několik vzkazů, ale nikdo se mi stále neozval. Přišel mi pak mail 16.4. : TRACK'N'TRACE Česko [email protected]
    Komu:
    [email protected]
    TRACK'N'TRACE Česko – informace o zásilce:






    TRACK'N'TRACE Česko – informace o zásilce:

    Přepravní číslo: #TR4839289123112567

    Vážený [email protected]

    Váš balíček byl odeslán a momentálně je držen na Terminálu 2. Je to proto, že se na něj vztahují celní poplatky. Nemůžeme s doručováním pokračovat, dokud tyto poplatky nezaplatíte.


    Přepravní číslo:
    Stav:
    Celní poplatky:

    #8977-90-32
    Zadrženo na Terminálu 2
    45 czk

    Stav zásilky
    Pokud máte jakékoliv otázky, neváhejte a kontaktujte naši podporu.

    Tento e-mail by automatiky vygenerován, proto na něj neodpovídejte.

    Prosím o vyjádření a vyřešení děkuji Šnapkova

    • Dobrý den, paní Šnapková,

      je nám velice líto, že Vám objednávka č. 102473988 nebyla doručena. Termín doručení u této zásilky již vypršel a vyřídíme tedy s Vámi reklamaci, a to buď opětovným zasláním zboží, samozřejmě na naše náklady, nebo vrácením peněz.

      Kolegové Vám dne 17.4. a 23.4.2020 zasílali odpověď na Vaše dotazy a prosili Vás o číslo dané objednávky. Na tento náš dotaz nám bohužel nepřišla odpověď, proto nebyla zatím vyřízena reklamace.

      Kontaktujte prosím náš zákaznický servis s informací, jal si budete přát reklamaci vyřídit a situaci ihned vyřešíme.

      Děkujeme.

      S pozdravem a přáním hezkého dne
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

    • To nevím kde mě kontaktovali jelikož mě nikam nic nepřišlo

    • Dobrý den, paní Šnapková,

      zprávy Vám byly zaslány na email, který jste uvedla v objednávce. Pokud Vám od nás nechodí zprávy, zkontrolujte si svou emailovou schránku, spam, nevyžádanou poštu, zdali nejsou odpovědi ukládané tam.

      Pro více informací Vás prosíme o kontaktování prostřednictvím kontaktního formuláře, na našich stránkách nebo na email [email protected].

      S pozdravem a přáním hezkého dne
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • objednala jsem si roušky a po urgenci zaplatila 26.3.2020 a stále nic nepřišlo., objednávka č. 102553736. Marie.

    • Dobrý den,

      Vaše objednávka č. 102553736 je naprosto v pořádku odeslaná a je na cestě k Vám. Zboží je odesíláno od prodávajícího ze zahraničí a proto u produktů uvádíme, že lhůta na doručení je delší. Pro naše zákazníky děláme maximum a snažíme se zajistit co nejrychlejší expedici ze zahraničních skladů. Samotnou dobu dodání od data odeslání bohužel nijak ovlivnit nedokážeme. Zásilky k Vám putují přes půl světa a není v našich silách tuto cestu nijak zkrátit, ani urychlit.

      V případě, že by zboží ve stanovené lhůtě nebylo dodáno, informujte prosím náš zákaznický servis, společně bychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti. Kontaktovat nás můžete prostřednictvím kontaktního formuláře nebo nebo na zákaznické lince +420 374 445 974 ve všední dny od 9 do 20 hodin.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

    • Dobrý den, vámi uváděná lhůta na doručení 40 dnů od 26.3. již uplynula

    • Dobrý den,

      děkujeme za informaci. Lhůta pro doručení u Vaší objednávky plyne do data 26.5.2020. Pokud by Vám zboží do tohoto data nebylo doručeno, nebo Vás dopravce žádným způsobem nekontaktoval, samozřejmě s Vámi vyřídíme reklamaci.

      Pro více informací o Vaší objednávce Vás prosíme o kontaktování prostřednictvím kontaktního formuláře, na našich stránkách nebo na email [email protected].

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Objednané zboží nebylo doručeno a to už po druhé (to první jsem neřešila, pro dvě stovky nebudu vyšilovat). Bohužel objednané zboží nebylo nikde k dostání, proto jsem to riskla a znovu objednala přes PoštovnéZDARMA.
    E-shop nedoporučuji lidem, kteří chtějí nákupem přes internet šetřit čas. Výsledek reklamace zatím nevím (102397511).

    • Dobrý den,

      Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Reklamace u Vaší objednávky č. 102397511 byla v pořádku vyřízena dne 30.4.2020 a požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.

      Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.

      Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.

      S pozdravem a přáním hezkého dne
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Zboží zaplaceno 10.3.,7 týdnů a stále nic

    • Dobrý den,

      dobu dodání bohužel více urychlit nemůžeme. Zásilky k zákazníkům putují přes půl světa. Našim zákazníkům se ale snažíme maximálně vyjít vstříc a proto se snažíme, aby expedice zboží proběhla nejrychleji jak je to jen možné.

      Pro více informací o Vaší objednávce Vás prosíme o kontaktování prostřednictvím kontaktního formuláře, na našich stránkách nebo na email [email protected] s číslem dané objednávky.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Dobrý den,
    po objednání se dozvíte, že je to zboží z Číny, pak že není skladem, ale že je už na cestě a nakonec, že doručení je 30 dní, pak až 60 dní..obchod v podstatě nekomunikuje, mají jen přednastavené odpovědi. Hrůza! Opět šmejdi! Kdo chce, můžeme dát hromadnou žalobu. Vevio na to taky dojeli, nenecháme se okrádat!!

    • Je to firma Ateli s.r.o. zastoupena Tomášem Česalem a Lucií Mrázovou..

    • Dobrý den,

      naše nákupní galerie ne netají tím, že jsou zásilky zasílány od zahraničních dodavatelů. Veškeré informace o původu zboží a způsobu dodání máme uvedeny v obchodních podmínkách. U každého produktu je vždy uvedena lhůta na doručení a je potřeba s ní počítat v plném rozsahu.

      Pokud se jedná o skladovku, která je zasílána z ČR, je u produktu zelený štítek s popiskem "dodání do 2 dnů". Pokud je zboží zasíláno ze zahraničí, je tam vždy uvedeno datumové rozmezí předpokládaného doručení. Veškeré tyto informace si můžete ověřit přímo na našich stránkách u každého produktu.

      Pokud je zásilka odeslána ze zahraničí, po odeslání bohužel nemáme možnost zásilku nějak uspíšit. Doručení je závislé na zahraničních přepravcích a poté na České poště.

      Pro více informací prosíme o kontaktováni prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách a poskytneme Vám bližší informace, případně samozřejmě vyřešíme situaci k Vaší spokojenosti.

      Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-20 hod na tel. +420 374 445 974. Pokud od Vás máme zmeškaný hovor, voláme zpět.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz