Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zaplacené pneu bylo přivezeno na dobírku. Když jsem odmítl zaplatit podruhe, dopravní společnost pneu odvezla a ja ted nemam pneu ani peníze. Infolinka nefunguje na emaily reagují jak kdybych komunikovall s tatarama.
    Je to nejhorší zkušenost s internetovým obchodem jakou jsem kdy měl. Z tohoto obchodu ozhodně nekupovat! Jan Kamenický

  • Zaplacené pneu bylo přivezeno na dobírku. Když jsem odmítl zaplatit podruhe, dopravní společnost pneu odvezla a ja ted nemam pneu ani peníze. Infolinka nefunguje na emaily reagují jak kdybych komunikovall s tatarama.
    Je to nejhorší zkušenost s internetovým obchodem jakou jsem kdy měl. Z tohoto obchodu ozhodně nekupovat! Jan Kamenický

  • Pozor na pokuty od Pneuboss a za osobní odběr 320kč oni tomu říkají manipulační poplatek. Kdyby to bylo za dopravu tak člověk neřekne ale za osobní odběr? To ať si ty pneumatiky strčí do hrdele.

  • Bohužel mám špatné zkušenosti s tímto obchodem. Nedoporučuji v žádném případě platit zboží dopředu. Obchod má problém s vrácením peněz i když ještě ani nedošlo k odeslání zásilky. V době, kdy jsou peníze u většiny bank nejpozději druhý den, je to smutné. Jen dostáváte emaily, že paní to urgovala u pana vedoucího.

  • Za mne bohužel musím říci že jsem s prodejcem nespokojen.
    Vybral jsem si pneu a emailem se dotázal na datum výroby těchto pneumatik.
    Bylo mi promptně odpovězeno a rozhodl se ke koupi.
    Udělal jsem řádnou objednávku a do ní uvedl jasný tento požadavek:
    "dne xx jste mi e-mailem oznámili datum výroby těchto pneumatik 2019/18. Větší rozdíl v datu výroby jak půl roku neakceptuji a o takové zboží bych zájem neměl."
    Prodejce objednávku přijal ale pneu dodal s datem výroby o 2 roky starší!
    Nejedná se tu o to, zda jsou pneumatiky s tímto stářím nové a bez závad.
    Zákazník ve své objednávce stanovil podmínku a prodejce ji s klidným svědomím ignoroval.
    Na dotaz se jen vyjádřil, že je to v pořádku, že pneu do 5 let stáří se považuje za nové (na to jsem se neptal).
    Prodejce tak řádně nesplnil uzavřenou kupní smlouvu.
    Nevěřte tedy tomu, co vám o svém zboží dopředu prodejce sdělí.

  • Děkuji pneu boss jsem velmi spokojen doporučuji

  • Dobry den.Dekuji firme Pneuboss Za rychlou odpoved emailem a dodani zbozi druhy den.Spokojenost.. :)

  • Dobrý den, na základě milné informace z místního servisu, jsem reklamoval pneu Barum, které jsem zakoupil u pneuboss. K vyřízení reklamace jsem přistavil vozidlo do pobočky Tasy na brněnských Vinohradech. Pánové mě shovívavě vyslechli, co že mám za připomínky, pak mě ukázali, že mám na pneumatikách neodborně na třech místech nalepené závaží a ještě nevyvážené. Veškeré závaží odstranili z ráfků, perfektně vyvážili, kola namontovali na auto, dotáhli momentovým klíčem, dohustili na předepsaný tlak. Mohu konstatovat, že tak moderní stroje na vyvažování kol jsem ještě neviděl. Nyní jede auto jako nové, jsem moc spokojený s prací a individuálním přístupem. Moc děkuji za odvedenou práci a omlouvám se za neopodstatněnou reklamaci. Servis Tasy a pneu Barum mohu jen doporučit.
    Jiří Zemánek

  • Pan Petr Marek má velice profesionální jednání i jeho spolupracovníci i když se stalo toto nedopatření, které se může stát, jelikož zájem mají asi díky reklamě veliký, jsem s obchodem velice spokojený a určitě mohu jen doporučit.

    Všichni jsme jenom lidé

    Pěkný den David Richter

  • David Richter: Dobrý den , již jsme v kontaktu .
    Děkuji Petr Marek

  • Dobrý den, objednal jsem si Vás letní pneumatiky Barum Bravuris 3 205/55 R 16 a dorazili mi zimní Barum Polaris 3 205/55 R 16 i ve Vámi dodané faktuře jsou napsány letní pneumatiky, které jsem si fakticky objednal č . objednávky 8942 na jméno David Richter, Jiřího z Poděbrad 24, Šumperk snažím se dovolat do Vaší provozovny, ale neúspěšně chtěl bych pneumatiky vyměnit za letní.

    Prosím kontaktujte mě na tel č. 775274089

    Přeji pěkný den
    David Richter

  • Severová: Dobrý den .

    Omlouvám se , že se nedaří dovolat a nekomunikovali jsme .

    Fakturu posílám v příloze i poštou .
    Standardně je součástí dodávky pneu, ale je možné , že při dopravě faktura vypadla .

    Vzhledem k obrovskému zájmu o pneumatiky máme všechny lidi nasměrovány na odbavování zásilek.
    Back office do příští sezóny posílíme .

    Přijměte moji omluvu .

    Děkuji .

    S pozdravem

    Petr Marek
    PNEUBOSS.CZ TEAM

  • Dobrý den,

    žádám Vás o zaslání daňového dokladu k zásilce a platbědobírkou č.balíku 90230773961 na částku 10.810,-Kč , obj. 8636 ze dne11.10.2015.
    Prosím o zaslání elektronicky. Tato žádost je opakovaná, Vaše telefony a emailový kontakt jsou nefunkční.

    Žádám o vyřízení obratem


    Děkuji a jsem s pozdravem

    ing.M.Severová