• Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Naprosto neprofesionální přístup, jsou to amatéři a jejich plyšáci jsou hrozný :(

    Tomuto e-shopu se vyhněte obloukem !!!

    Reakce obchodu Otto-toys

    Dobrý den pane Šrámek. Sám dobře víte, že chybu jste udělal Vy. Ztratil jste od nás informační email o dni doručení. Následně jste tvrdil, že jste si objednal hada žlutého, což nebyla pravda a ještě jste popletl den Vaší objednávky, díky kterému se nám nedařilo nalézt Vaší objednávku. V naší databázi byla ve Vaší objednávce uvedena barva hada fialová ne žlutá jak jste tvrdil. Měl by jste se stydět za toto hodnocení, kde není ani 1% pravdy. Co se týče kvality hraček, stačí si přečíst předešlé reference našich zákazníků. Všichni jsou vždy spokojeni, to o něčem vypovídá. Zákazníkům se věnujeme na 100% a tak tomu bylo i ve Vašem případě. I tak Vám děkujeme za Vaše hodnocení. Otto-toys.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Široká nabídka zboží
    • Objednané zboží nedošlo, tak jsem zrušil objednávku

    Reakce obchodu Otto-toys

    Dobrý den.
    Je nám líto, ale Vaše hračka od nás odešla hned po objednání. Pokud Vám nebyla zásilka doručena, bylo by dobré nás o tom informovat. Následně jsme schopni balíček nechat Zásilkovnou vysledovat a zjistit kde je problém. Nechápeme proč jste to neudělal? Ani email o zrušení objednávky jste nám nezaslal, jak tvrdíte.

    Přejeme krásný den.
    Hračky Otto-toys

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručení proběhlo v pořádku,ale plyšová hračka je nekvalitní a ošklivá,což na obrázku nebylo vidět.Rozmýšlím se ,zda to vůbec mohu vnučce dát jako dárek.

    Reakce obchodu Otto-toys

    Dobrý den. To co zde píšete pani Strnadová, není pravda. Sova kterou jste si objednala, je na 100% shodná s fotkou na eshopu. Objednalo ji mnoho zákazníků a všichni byli s kvalitou velmi spokojeni. Pokud jste nespokojená, stačí nás kontaktovat a sovu vrátit. Rádi Vám vrátíme peníze. Vypadá to, že chcete pouze poškozovat naši firmu... Krásný den. Zachař Otakar.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo medvěda mi byl dodán had.

    Reakce obchodu Otto-toys

    Dobrý den. Ano k chybě z naší strany opavdu došlo. Byla okamžitě na naše náklady tentýž den napravena a proběhla omluva zákaznici. S pozdravem Zachař Otakar, Velkoobchod hraček Otto-toys.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost dodání
    • Objednal jsem: Plyšový tygr bílý velký 180cm
    • Tygr po změření .. I když jsem natáhl tlapky a ocas má 165cm... né 180cm. Psal jsem tedy obchodu jestli to měřím nějak špatně. Nebo jak se to měří atd. Psal jsem před 6-ti dny .Reakce žádná...
    • Už bych zde nenakoupil.

    Délka tygra 180cm měřena od předních natažených pacek, po konec ocásku. Délka bez ocásku 105cm.

    Reakce obchodu Otto-toys

    Dobrý den. Je nám líto, ale žádný email od Vás nepřišel. Tygři měří přesně tak, jak je uvedeno v popisku. Z naší strany k žádnému pochybení na 100% nedošlo. S pozdravem Zachař Otakar. https://www.plysove-hracky-eshop.cz/ Tento pán nakonec přiznal, že to popletl. Však svou reakci nepřepsal i když to slíbil.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost dodání, automatická komunikace přes e-mail
    • jiná, než automatická komunikace neexistuje, na můj e-mail ohledně nespokojenosti s dodaným zbožím / špatně označené na webu, neodpovídá obrázku / nikdo nereagoval

    Pokud se rozhodnete pro nákup, raději zboží prověřte i u jiných obchodů / vel. plyšáka neodpovídala, ostatní obchody uvádějí o 5cm méně, což je skutečnost /, obrázky také neodpovídají / hroch vypadá spíš jako krysa :), popis také ne / změnili poté, co jsem zboží dostala / v potvrzení obj. mám ještě původní verzi /

    Reakce obchodu Otto-toys

    Dobrý den.
    To co zde píšete není v žádném případě pravda. Potvrzující email o doručení hraček jste dostala: pátek 31.3.2017 14:53 Také to můžeme doložit. Co se týče přepsání textu u hračky v tom máte pravdu. Šlo ale o chybu názvu hračky. Omylem jsme napsali hroch místo nosorožec. To bylo okamžitě napraveno. Co se týče měření, také je vše jak má být. Fotky jsou reálné. Příště než napíšete kritiku, doporučuji si pořádně číst emaily a měřit hračky. To, že někdo napíše místo nosorožec hroch se stát může. Jsme chybující lidé a ne roboti. Přeji krásný den. Zachařová Růžena.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • byl to jediný obchod,který tuto hračku nabízí
    • Chybí podrobný popis hračky v e-shopu
    • Nedodávají "návod" jak hračku upavit před prvním použitím
    • Při telefonickém dotazu arogantní a navíc neznalí vlastních webových stránek

    Plyšák za 1750,- by měl mít lepší doplňkové služby(popis, návod, balení).

    Reakce obchodu Otto-toys

    Nic z toho co zde bylo zákazníkem napsáno, není pravda. Hračky mají vždy podrobný popis a arogance a neznalost webu, tak to u nás nenajdete. S pozdravem Zachař Otakar. http://www.plysove-hracky-eshop.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    • vysoké poštovné

    Reakce obchodu Otto-toys

    Je nám líto, ale poštovné si účtuje Česká pošta. S poštovným jste souhlasila při objednávce. Myslím, že není patřičný důvod náš obchod nedoporučovat. S pozdravem Zachař Otakar. Otto-toys.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Celý týden jsem chodila na poštu, kde měl být dle obchodu balíček uložen. Bohužel nedorazil a oslava musela proběhnout bez dárku. Syn byl hodně zklamaný.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nekvalitní zboží

    Reakce obchodu Otto-toys

    Děkujeme za zápornou reakci. Nejsme si vědomi, že by naše hračky byly nekvalitní. Pokud nejste s hračkou spokojen, bylo by dobré zde napsat s čím nejste spokojen? S pozdravem
    Zachař Otakar majitel Otto-toys.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé doručení.
    • Objednávala jsem veverku Scrat z doby ledové a plyšák se absolutně neshoduje s obrázkem na internetu. Má každé oko jinak a celkově vypadá šeredně. Kdybych věděla do čeho jdu, určitě nekoupím.
    • Nenašla jsem nikde možnost platby předem.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • - žijeme v EU a jediný obchod ste ktorý neposielá do Slovenskej repuliky svoj tovar, ako je to možné, či máte toľko odberateľov že slovenský trh nemusíte uspokojiť

    Reakce obchodu Otto-toys

    Dobrý den. Zákazníků máme opravdu mnoho, ale to není hlavím důvodem proč nezasíláme hračky na Slovensko. Poštovné na Slovensko je velmi vysoké cca 300Kč a to 99% kupujících nezaplatí. Doporučuji přečíst si info. o poštovném: http://www.plysove-hracky-eshop.cz/ kde je jasně uvedeno, že hračky na Slovensko nezasíláme. Děkujeme za pochopení: Katarina Buck-hračky Otto toys.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    no comment

    Reakce obchodu Otto-toys

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, ale na Slovensko hračky opravdu nezasíláme. Příště než někomu napíšete záporné hodnocení, doporučuji si přečíst informace o zasílání. Vyvarujete se tak zápornému hodnocení, které vlastně patří Vám....S pozdravem hračky Otto toys.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Trvá to dlouho

    Reakce obchodu Otto-toys

    Je nám líto, ale hračky doručujeme do tří dnů po objednání. Doručovatel Vás pravděpodobně nezastihl doma a balíček zůstal uložen na poště, kde jste si ho nevyzvedl. Příště doporučujeme kontaktovat eshop, kde Vám okamžitě zjistí polohu balíčku, místo zbytečně záporné reakce zde na Heurece.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Špinavé zboží
    • Neschopnost zkontrolovat zboží před odesláním na vnější vady

    NENAKUPOVAT

    Reakce obchodu Otto-toys

    Je nám lílo, ale hračky jsou vždy kontrolovány a odesílány v naprostém pořádku. K zašpinění pravděpodobně došlo manipulací českou poštou. Proto vždy doporučujeme při převzetí balíčku zkontrolovat zda není poškozen, nebo dodatečně přelepen.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • spolupracuje s Českou poštou, s.p., jejíž služby jsou značně nekvalitní, dvakrát jsem musela letět na poštu, než jsem balíček dostala, dobré zkušenosti mám s PPL

    obchod měl snahu zboží dodat včas a v pořádku, kdybych si zašla do hračkářství, když už jsem musela až na poštu, ušetřila bych čas

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • nákup z domova, nemusím běhat po obchodech
    • dosti vysoká cena (medvídek Kuky - ale nejspíš kvůli ochranné známce?)

    solidní obchod, rychlé dodání

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Velké plyšové hračky
    • Přijatelné ceny
    • Ne u všech větších plyšových hraček je fotografie k porovnání opravdové velikosti s dítětem.

    Tento obchod jsem si vybral, jelikož jsem hledal co největší plyšovou hračku za přijatelnou cenu a to tento obchod splňuje. Komunikace byla výborná, odeslání rychlé a dodání taktéž. Tento obchod bych doporučil všem, kteří jako já chtějí velké hračky za přijatelné ceny...

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • - možnost okamžitého nákupu
    • - dětem se hračka zalíbila
    • - nemá veškerý sortiment, co nabízíte v intern. obchodě

    Na ionternet. obchodě je větší výběr než v kamenném