Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta, po 10 dnech zboží ještě nebylo doručeno.
    • Na dotaz o stavu objednávky eshop nereaguje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doba dodání
    • komunikace obchodu

    Po více než třech týdnech nemám ani objednané zboží ani žádnou zprávu, proč se doba dodání neustále prodlužuje. Ale peníze z účtu si strhli hned po zadání objednávky. Objednávku jsem zrušila. Nákup v obchodě rozhodně nedoporučuji, případně určitě neplatit nic předem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádná informace, kdy bude zboží dodáno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží skladem objednáno před Vánocemi, přišel email, že se omlouvají, a že jestli nevadí, že to nestihnou doručit do Vánoc... Psala jsem, že nevadí, ale ani po měsíci nemám zboží doma, a na email nereagují
  • Nedostala jsem ani zboží, ani jakoukoli zprávu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na to, ze byla objednavka vytvorena 13.12. a zasilkovna stale cekala na dodani obchodem, jsem kontaktovala plysak.cz 21.12., zda objednavku vubec poslali, mi bylo sdeleno, ze muj balik byl dorucen nekomu jinemu a netusi, kde zrovna je. Kdybych obchod nekontaktovala, nic nevim. Balik s darky tedy nedosel na Vanoce,obrecela jsem to, protoze deti nedostaly dva dulezite darky. Cela komunikace a podezrele jednani obchodu, me velmi zklamalo. Uz tu nikdy nic neobjednam!

    Reakce obchodu Plyšák.cz

    Dobrý den,
    bohužel jsme naší chybou poslali zboží na jinou adresu a zjistili jsme to až upozorněním jiného zákazníka. Celá situace nás velmi mrzí, ale bohužel jsme nebyli před Vánoci již schopni reagovat a zaslat jiné zboží. Za vzniklou situaci se ještě jednou omlouváme. Plysak.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Možná za nedoručení nemůže dodavatel, ale DPD.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 2x jsem objednala 1 typ plyšáka a pokaždé mi přišla jiná barva, špatné značení a mate to zákazníka.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • The product did not arrive, but the seller completely ignores it !!

    The product did not arrive, but the seller completely ignores it !!

  • Už je to 10 dni a obchod se vůbec neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Foto na e-shopu se liší od skutečnosti. Velké zklamání.

    Reakce obchodu Plyšák.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Pokud nejste se vzhledem nebo kvalitou plyšáka spokojena je možné ho vrátit případně vyměnit za jiného. Můžete nás kdykoli kontaktovat. Děkujeme Plysak.cz

  • Objednávka je stále nevyřízená (zboží nedorazilo), což je po 11 dnech od objednání v dnešní konkurenci dost nevyhovující.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Předražené zboží, manaskove jsou nekvalitní, nedoporučuji koupi tohoto zboží, u výrobce o cca 120 levnější, typicky eshop, kde jde pouze o zisk!!

    Reakce obchodu Plyšák.cz

    Dobrý den,
    pokud jste byl s kvalitou zboží nespokojený mohl jste zboží vrátit a reklamovat. Bohužel jste nás ani nekontaktoval. Pokud je zboží předražené, máte možnost ho koupit jinde a s porovnám cen s výrobce je námi dodané zboží levnější. Pokud si přejte situaci řešit, jsme Vám samozřejmě k dispozici.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel se musím připojit k negativním hodnocením. Objednala jsem plyšového pejska a kromě potvrzení objednávky jsem tři týdny neobdržela žádnou reakci. Volala jsem tedy na uvedené číslo a pán mi řekl, že zboží má dorazit a další den, že ho budou odesílat. Když se další tři dny nic nedělo, opět jsem tam volala. Bylo mi řečeno, že pejsek byl odeslán a že mi přepošlou údaje o zásilce. Od té doby nekomunikují - telefon mi neberou a na e-mail neodpovídají. Zboží samozřejmě nedorazilo. Velice neseriozní jednání!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O žádné nevím
    • Zboží jsem objednala 30.5. je 11.6. a nic , žádné potvrzení objednávky emailem nepřišlo. Nikdo mě nekontaktoval. Nejspíš má objednávka někde zapadla.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • uměl přiznat, že zboží co nabízí není dostupné
    • Až 8 den od objednání přšslo vyjaádření, že zboží je nedostupné. U konkurence vyřízeno a dodáno za dva dny.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co k tomu napsat, skončilo to potvrzením objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednany tovar skoro pred mesiacom este stále neprisile. Na správu neodpovedia.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo odesláno. Naštěstí nebylo placeno předem, ale mělo být placeno dobírkou. Na první email odpověděli, že zboží pošlou, na druhý už nereagovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost
    • Nekomunikuje

    Zboží jsem objednala 21.8. a ani po třech měsících mi nebylo doručeno! 5.9. jsem psala email, jak to s objednávkou vypadá, odpověď mi přišla 11.9., že do konce týdne odesílají... Nepřišlo nic, bohužel ani vyjádření obchodu. Psala jsem ještě 3.10., ovšem už bez jakékoliv reakce. Naštěstí jsem objednávala na dobírku, takže mne to nic nestálo. Nevadilo by mi počkat, pokud měli nějaký problém s dodáním, zboží měl být dárek na Vánoce, ale kdyby mě o tom obchod alespoň informoval! Takový přístup obchodu je naprosto neprofesionální!