Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Planeo nedoporučuji. Pár hodin po objednání a zaplacení zboží jsem objednávku stornovala (přehlédla jsem nevyhovující rozměry). Dnes je to 14 dnů a nemám zpět zaplacenou částku ani po několika urgencích. Žádná zpětná vazba, jen nesmyslné výmluvy typu že zboží je u dopravce a musím čekat až ho dopravce vrátí na sklad. Podala jsem již stížnost na ČOI

  • GET RICH WITH BLANK ATM CARD, Whatsapp: +18033921735

    I want to testify about Dark Web blank atm cards which can withdraw money from any atm machines around the world. I was very poor before and have no job. I saw so many testimony about how Dark Web Online Hackers send them the atm blank card and use it to collect money in any atm machine and become rich {[email protected]} I email them also and they sent me the blank atm card. I have use it to get 500,000 dollars. withdraw the maximum of 5,000 USD daily. Dark Web is giving out the card just to help the poor. Hack and take money directly from any atm machine vault with the use of atm programmed card which runs in automatic mode.

    You can also contact them for the service below

    * Western Union/MoneyGram Transfer

    * Bank Transfer

    * PayPal / Skrill Transfer

    * Crypto Mining

    * CashApp Transfer

    * Bitcoin Loans

    * Recover Stolen/Missing Crypto/Funds/Assets

    Email: [email protected]

    Telegram or WhatsApp: +18033921735

    Website: https://darkwebonlinehackers.com

  • Dne 5.2.2024 jsme navštívili prodejnu PLANEO v Olomouci na Kafkově ul. (OC Haná) a byli jsme velice mile překvapeni ochotou prodávajícího personálu. Budeme se tam rádi vracet.
    Manželé Eva a Vladimír

  • Vážím si toho, že reklama Planeo je tak odpudivá, že nápad v Planeu nakoupit a spálit se tak nemá šanci na realizaci. Díky, díky.

  • Přidávám se k negativnímu názoru. Na chebské pobočce mi táta před vánoci šel koupit můj vysněný herní notebook (Asus tuf gaming f17). Protože si všimli že táta nerozumí těm věcem z čeho se skládá . Nabídli mu že tenhle zrovna přišel a je opravdu dobrý a podobá se konfiguracím toho stejného. Táta tedy zavolal mé sestře a předal telefon jednomu z prodejců který tvrdil že je tam grafická karta NVIDIA GeForce RTX 3050. Sestra tedy po několika minutách řekla že tedy ať ho táta vezme. Dostala jsem ho tedy pod stromeček s nadšením že je to on. Stáhla jsem si tam tedy hru a hrozně se mi začal sekat. Podívala jsem se do nastavení a viděla jsem tam že je to úplně jiná grafická karta (NVIDIA GeForce RTX 2050). A taktéž zapomněli říct že byl vystaven nějakou dobu na prodejně. Šli jsme ho tedy po svátkách vrátit. Řekli že tedy budou potřebovat 1000 korun na to aby zjistili či jsem s nim neudělala něco špatně po týdnu řekli že chtějí 2500 za vyčištění počítače a samosebou peníze nám nevrátí a musíme vybrat jiný počítač. Neřekla bych kdyby se spletli a vzali místo tamtoho tento slabší, ale platili jsme za cenu toho lepšího. Prodejci vinu hodili na nás s tím že ještě na nás byli hnusní. U nich už takovou elektroniku určitě ne!! Neříkám že každá prodejna s vámi chce s prominutím vyjebat ale chebská ano.

  • Nemáte někdo zkušenost z poslední doby s vracením peněz za vrácené zboží nakoupené na Planeu. My jsme přímo na pobočku vrátili před šesti týdny lednici a dosud nám nepřišly zpět peníze. Planeo se pokoušíme kontaktovat všemi prostředky, ale neodpovídá. Nemá Planeo nějaké vážné finanční potíže? Není před krachem?

  • Nemáte někdo zkušenost z poslední doby s vracením peněz za vrácené zboží nakoupené na Planeu. My jsme přímo na pobočku vrátili před šesti týdny lednici a dosud nám nepřišly zpět peníze. Planeo se pokoušíme kontaktovat všemi prostředky, ale neodpovídá. Nemá Planeo nějaké vážné finanční potíže? Není před krachem?

  • Nemáte někdo zkušenost z poslední doby s vracením peněz za vrácené zboží nakoupené na Planeu. My jsme přímo na pobočku vrátili před šesti týdny lednici a dosud nám nepřišly zpět peníze. Planeo se pokoušíme kontaktovat všemi prostředky, ale neodpovídá. Nemá Planeo nějaké vážné finanční potíže? Není před krachem?

  • Nemáte někdo zkušenost z poslední doby s vracením peněz za vrácené zboží nakoupené na Planeu. My jsme přímo na pobočku vrátili před šesti týdny lednici a dosud nám nepřišly zpět peníze. Planeo se pokoušíme kontaktovat všemi prostředky, ale neodpovídá. Nemá Planeo nějaké vážné finanční potíže? Není před krachem?

  • Nemáte někdo zkušenost z poslední doby s vracením peněz za vrácené zboží nakoupené na Planeu. My jsme přímo na pobočku vrátili před šesti týdny lednici a dosud nám nepřišly zpět peníze. Planeo se pokoušíme kontaktovat všemi prostředky, ale neodpovídá. Nemá Planeo nějaké vážné finanční potíže? Není před krachem?

  • Velmi neprofesionální, pokud srovnám s konkurencí. Na webu byla uvedená doprava zdarma, ale v posledním kroku objednávky se doprava zaúčtovala. Když jsem na tuto zásadní nesrovnalost upozornil jejich podporu, bylo mi jen stroze vysvětleno, že se jedná o error na jejich webu, takže asi podle nich v pořádku. Žádná omluva nebo snaha něco řešit. Takže si dejte pozor. Tímto jsem u nich nakupoval poprvé a naposled.

  • Pokud si budete kupovat spotřebič v Planeu, v žádném případě si neplaťte zapojení spotřebiče.
    Kupovali jsme babičce plynový sporák a takovou prasárnu, co tam “technici” předvedli, to svět neviděl. Firma samozřejmě dává ruce pryč!!!
    Planeo už nikdy! Peněz za to chtějí dost a práce teda otřesná!

  • Bohužel se taky musím přidat do zástupu nespokojených zákazníků. Při vrácení pizza trouby do 14 dnů, kvůli vyhazování pojistek
    a připáleném povrchu od prvního upečení pizzy(nešlo to vyčistit, protože byl použit neošetřený pórezní kámen), mi bylo řečeno, že peníze mi nevrátí, zboží je prý neprodejné, že to musí jít na reklamaci. Reklamaci neuznali, zboží jsem odmítla přijmout, protože bylo již nepoužitelné. Psala jsem na reklamační oddělení, po měsíci jsem musela zavolat. Bylo mi sděleno, že to mám buď znovu reklamovat (přitom mi řekli, že uznání reklamace nemusí vyjít) nebo mi strhnou 60% cen. Dala jsem hodně najevo, že se mi postup nelíbí, nakonec po domluvě a podpisu smlouvy, že mi strhnou „jenom“ 500 Kč, mi napsali na e-mail, že mi strhnou 1500 Kč. Tak jsem na ně znovu vletěla, a po delším telefonování mi vedoucí předal reklamační oddělení na telefonu, že se prý „spletli“ a tu jedničku napsali omylem. Takže za mě velká negativní zkušenost a již nikdy více.

  • Prodají vám vadné zboží a druhý den nejsou schopni vrátit peníze nebo vyměnit zboží za noví kus. Planeo už nikdy!!!!

  • Neuznaná reklamace hodinek
    Psal jsem na centrálu Planea ,odpověď byla ,že pravdu mají oni.
    Všechny doklady ohledně toho ,že velice nepřesná GPS hodinek není důvod k uznání reklamace má nyní tzv na stole ČOI.
    Bude to pokus o mimosoudní smír prostřednictvím ČOI?
    O vývoji této kauzy zde budu čitatele těchto stránek pravidelně informovat.
    Můžete vážení zákazníci Planea i sem napsat ,jak jste dopadli vy při řešení sporů ,prostřednictvím Čoi s Planeem .Děkuji

  • Reklamovány hodinky Huawei watch fit 2.
    Nefunguje u nich správně GPS.
    Rozdíl kilometr oproti oficiální trase závodu při běhu
    Reklamace opakovaně neuznána
    Zdůvodnění Planea- Hodinky nejsou profesionálním GPS .
    Nyní řešeno za pomoci ČOI
    Nakupovat v Planeu a reklamovat tam zboží už nikdy.

  • Nedoporučuji PLANEO. Vybraná doručovací společnost (GLS) dle PLANEO při dopravě poškodila obal lednice. Mám podezření, že je poškozený i spotřebič. Lednici jsem ještě na DEPu ve Vysokém Mýtě odmítl převzít... A tak budu čekat na to, kdy mi dorazí lednice nová...

  • Velmi obtížná reklamace zboží. Nedoporučuji zde nakupovat.

  • Nedoporučuji kupovat zboží z Planea. K Vánocům 2021 jsme si pořídili kávovar, který ovšem v březnu tohoto roku přestal mlékovat a nádoba na vodu začala mezi samotným kávovarem a nádobou protékat. Kávovar jsme dali na reklamaci za 20 dní přišel výsledek, že kávovar je bez závady neprotéká a nemlékoval díky špatné obsluze. Kávovar jsme doma rozbalili, který byl celý plesnivý a když jsme nalili vodu opět protékal. Ihned jsme to natočili a jeli zpět na druhou reklamaci. Uplynulo další 28 dní a další vyrozumění k reklamaci bylo: po dlouhodobém zkoušení se nahlášená porucha neprokázala a kávovar vrátili zpět a to ještě bez originální krabice, ve které jsme ho přivezli. Samozřejmě kávovar stále protéká. Odvezli jsme ho již na 3 reklamaci, tak doufáme, že tentokrát se někam pohneme. Nechápu jak někdo může říci i po přiložených důkazech, že je zboží v pořádku.

  • Nedoporučuji nakupovat v Planeo elektro. Planeo nám dodalo poškozené zboží a zdá se, že reklamaci neche řešit. Zakoupena byla pračka LG. Po rozbalení z origniální obalu bratr zjístil, že pračka je poškozená (promáčka a škrábnutá). Na obalu nebylo vidět, že je zboží poškozené.

    https://www.planeo.cz/katalog/1323903-lg-fa4turbo9e-pracka-predem-plnena.html?gclid=EAIaIQobChMI_biTjYvp-AIV2uF3Ch3lxA8SEAQYASABEgKW1PD_BwE