Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná omluva a až po urgenci bylo zboží zasláno,ale stále ještě nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    16.8. jsem objednávala a dnes je 23.8 a stále nic včera jsem jim volala dovolat se na linku je umění a paní mi řekla že se stále čeká na zboží že nepřišlo ale nikdo nereagoval sám od sebe já jen doufám že nám do konce týdne taška dorazí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno zboží, po pěti dnech bez reakce pokus o kontakt telefonem - nedá se opakovaně dovolat, všichni operátoři jsou prý nedostupní a hovor se ukončí (???). Na dotaz ke stavu objednávky emailem odpověď s omluvou, že zboží není dostupné. Objednávka zrušena.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevim
    • Pred tydnem objednano, inzerují, ze je vse sklsdem a doruceni bude do dvou dnu, ale po telefonatu jsem zjistila, ze zbozi skladem neni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    všechny tituly objednávky má obchod skladem, po týdnu ale žádná reakce, na kontaktní telefon se nedá dovolat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Obchod nekomunikuje,resp.nikam se nedovolate
    • Objednávka nepřišla kompletní. Nikdo se ani neobtěžoval s omluvou či vysvětlením, proč zboží,které bylo ještě týden po objednání skladem neposlali
    • Dlouhá doba doručení, byť je zboží skakdem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace ( 14 denní objednávka stále bez jakékoliv odezvy ze strany obchodu, telefonické hovory vždy jen s automatem...)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ve slibovanem termínu nedodali, komunikace 0.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Po dlouhém hledání jsem našla obchod,kde se dal objednat přesně daný typ. Tak jsem koupila....a přišlo něco,co jsme vůbec nechtěli a mohla jsem objednat jinde. Vracet nebudu, na to nemám čas-ale už u nich nic nekoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • objednaná kniha byl v okamžiku objednání skladem, knihu jsem ihned zaplatila, obchod platbu potvrdil, uběhl týden a obchod nic nedodal, na moje dotazy neodpovídá, celou záležitost nahlásím policii. Zklamalo mě, že takto nekvalitní obchod je uveden na Heuréce

    Z e-shopu PIPKIN radím NEOBJEDNÁVAT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal a zaplatil ale nedostal.Údajně není skladem,ale když jsem objednával tak skladem bylo a už ho naskladnili i podruhé ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednání - formulář dovolí objednat zboží (počet ks), přestože není na skladě, dojde i k potvrzení objednávky. Nikdo se neozval, že počet ks není skladem, očekával bych nějakou reakci z obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nebyly schopni dodat objednané zboží prezentované jako skaldem a informaci jsem obdržel až po mém emailu po 14 dnech. Na vrácení peněz jsem opět musel zaslat emailem dotaz. Vratka proběhla až za pět dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka č. 5204090260 z 9.4.2022 , potvrzení o přijetí platby 9.4.2022.
    Do dnešního dne 25.4.2022 zboží nedošlo.
    Milada

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - nedodržení dodací lhůty
    - neschopnost zjistit bližší informace od dodavatele
    - nekomunikace ze strany prodávajícího

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouho doba cekani, zbozi stale nedoruceno, telefon neberou
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden po objednání zboží, které bylo skladem, nebylo dodáno, bez jakékoliv komunikace obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo i přesto, že bylo uvedeno do 4 dnů
    • E-shop nelze telefonicky kontaktovat
    • V telefonickém automatu uvádí nepravdivé informace

    Rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží ještě nedorazilo. Obchod potvrdil přijatou platbu, ale dále nereaguje. Dovolat se nelze, pouze přednastavený automat.