Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • přehledný web
    • dobrá cena
    • komunikace
    • rychlé dodání

    Objednána Schleich stáj kvůli nejnižší ceně - dorazila rychle a v pořádku.

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    velmi Vám děkujeme za recenzi.

    Věříme, že stáj udělá velikou radost.


    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 10 %

    • zboží ani neodeslali, přesto, že odeslání potvrdili

    Bohužel, po deseti dnech, co mi objednané zboží nedošlo (ačkoliv jsem dostala potvrzení o odeslání i číslo zásilky u PPL) jsem urgovala obchod. Odpovědí mi bylo, že PPL objednávku nejspíš ztratilo, ať si to samé zboží objednám znova. Raději jsem si teda prověřila zásilku u PPL, kde mi sdělili, že jim prodejce zboží ještě nepředal - po 10 dnech!!!
    Objednám jinde, připlatím si 2 stovky, ale zboží budu mít zítra.
    Vidím, že nejsem první s takovou zkušeností.

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost.

    Jelikož je zboží odesíláno z Německa, je možné jeho pohyb sledovat až v momentě, kdy je společností PPL v České republice fyzicky převzato. Tomu předchází řada kroků.
    I když je v našem společném zájmu doručit zákazníkům zboží včas, může v tomto náročném předvánočním období dojít k různým komplikacím.

    Pokud podobná situace nastane, se zákazníkem se snažíme najít vhodné řešení.

    Zákaznický servis je Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.



    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 100 %

    • nejrychlejší doručení zboží
    • nejlepší cena za daný produkt

    Jeden den jsem objednala, druhý den bylo zboží doručeno. Takovou rychlost u e-shopu jsem ještě nezažila. Skvělá práce. Moc děkuji.

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Jsme rádi, že jste s našimi službami byla spokojená.


    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 100 %

    • Za konkretni autosedacku (s kuponkem) nejlepsi cena, jakou jsem nasel.

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Přejeme příjemné cestování v nové autosedačce.


    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 100 %

    • Rychlé dodání zboží.

    Nákup z domova, rychlé dodání zboží, přišlo již druhý den po objednání.

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát děkujeme za Vaši kladnou recenzi.


    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 30 %

    • Ceny uvedené na Heurece absolutně nedpovídají cenám, které jsou skutečné v obchodu. Jako příklad uvedu Stáje Schleich 42344 - cena na Heureka.cz 2230,- Kč, po kliknutí přejít do obchodu je cena u téhož produktu 2.499,- Kč.

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Jelikož se jedná o zvýhodněnou nabídku, je nutné při prokliku z Heureky kliknout na tlačítko s Kupónem do košíku.
    Pokud byste měla přesto s cenou problémy, neváhejte se na nás obrátit na zákaznické lince 800 500 450, rádi Vás provedeme nákupem krok za krokem.

    Předem děkujeme.
    S pozdravem

    Team pinkorblue.cz

  • 10 %

    • Zatím žádná
    • Zboží nemám
    • Nikdo nekomunikuje

    Po vice nez trech tydnech cekani na PPL mi dnes prisla zprava, ze se moje reklamace uznava ( nic jsem nereklamovala-stale cekam ) a ze mi platba bude vracena ( nic jsem neplatila-platba mela byt pri prevzeti ) . Takze moje duvera opadla.

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.


    Komplikace ohledně objednávky nás velmi mrzí.
    Dle sledovacího čísla se Vaši zásilku nepodařilo doručit, a proto byla vrácena zpět odesílateli. Jakmile je nám přijaté zboží doručeno a naskenováno, zákazník obdrží email s touto informací.

    Vyskytnou-li se potíže s doručením, včas nás prosím kontaktuje, abychom mohli situaci řešit. K dispozici jsme Vám na emailu či na zákaznické lince v pracovní dny od 8 do 16 hodin. Pokud se Vám nedaří se s námi telefonicky spojit, zanechte nám prosím v emailu své telefonní číslo - rádi Vám zavoláme zpět jakmile to bude možné.

    Předem děkujeme


    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 100 %

    • spolehlivý, seriozní obchod
    • rychlé dodání

    -zásilka přišla hned druhý den po objednání. Zboží přišlo pěkně zabalené a v pořádku.

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi.

    Věříme, že budete s objednávkou spokojena.


    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 100 %

    celková spokojenost, navíc velmi rychlé dodání zboží, přišlo již druhý den po objednání

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát děkujeme za Vaši kladnou recenzi.


    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 100 %

    • Rychlost dodání
    • Velká nabídka zboží u nás často nedostupného
    • Cena

    Jsem konsternována, včera jsem objednala & zaplatila a dnes v 9 hod. mi PPL balíček doručilo. Negativní hodnocení se v mém případě nepotvrdilo.

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    velmi děkujeme za recenzi.

    Věříme, že budete s objednaným zbožím spokojena.


    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 10 %

    • nic
    • nespolehlivost
    • dlouhá dodací lhůta
    • komunikace

    Zklamalo mě, že se potvrdily stížnosti ostatních zákazníků ohledně vrácení peněz. Vše jsem řádně zabalila a i s dopisem s číslem účtu odeslala. Převzali 8.10 (DR9065474713M) a dnes 24.10 stále nemám platbu na účtu. Navíc mi tvrdí, že oni měli zboží v Německu až 15.10 (kde si zboží dál předávají koncového zákazníka nemusí zajímat). Poté vůbec nebrali v potaz můj dopis s číslem účtu. Pokud jej znovu nepošlu emailem nebo neoznámím telefonicky, tak mi platbu nepošlou. Co je tohle za jednání? S tímto jsem se ještě nesetkala. Pochybnosti zákazníků jsou bohužel na místě. Určitě nedoporučuji!

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.

    V případě odstoupení od smlouvy se veškeré požadavky snažíme vyřešit během 14ti denní lhůty a v této době také částku odeslat. Je však nutné, aby nám zákazník sdělil své bankovní spojení, abychom částku mohli odeslat.
    Tento požadavek uvádíme v reklamačním formuláři, který je Vám dodán společně se zbožím. Důrazně na tuto skutečnost upozorňujeme také telefonicky, pokud se s námi zákazník spojí. O bankovní spojení žádáme také emailem, který je Vám odeslán v momentě vystavení dobropisu.

    Pokud nám číslo účtu nesdělíte, nemáme bohužel možnost částku za vrácené zboží odeslat.


    Děkujeme za pochopení.

    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 90 %

    • Výhodné ceny
    • Široký sortiment
    • Podrobný popis zboží
    • Není možnost jiného dopravce než PPL, která je poslední dobou nespolehlivá

    Nákupu jsem se trochu obávala z důvodu některých negativních recenzí zde na Heurece. Ale přece jen obchod nabízel bezkonkurenčně nejlepší cenu za to, co jsem chtěla (o několik set korun levnější než na českých eshopech) a k tomu byla ještě dodatečná sleva (kód kuponu byl přímo na webu pinkorblue.cz). Raději jsem ale objednala na dobírku. Nakonec byla objednávka vyřízena za dva dny (v eshopu bylo uvedeno 1-3 dny). Jen PPL z nějakého důvodu nedoručili balík v den, kdy původně avizovali, ale bez jakékoli omluvy o další dva pracovní dny později. Jinak ale bylo vše v pořádku, balík byl nepoškozený a obsahoval přesně to, co jsem objednala. V eshopu bych tedy nakoupila klidně znovu.

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    děkujeme mnohokrát za Vaše hodnocení.

    Na případnou další návštěvu u nás se budeme těšit.


    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 10 %

    • Komunikace
    • Ochota řešit problém
    • Dlouhá dodací lhůta

    9.9. jsem objednávala tříkolku jako dárek na 21.9. - vzhledem k tomu, že bylo uvedeno, že dodací lhůta je 1-3 dny, neviděla jsem v tom problém. Bohužel zboží bylo fyzicky odesláno až po mé telefonické urgenci 19.9., kdy ješte dokonce ten den na infolince tvrdili, že teda balík asi PPL ztratilo, takže vrátí peníze. Objednala jsem tedy z jiného eshopu i za cenu, zme zboží do 21.9. nedorazí. Ihned po telefonickém hovoru přišel večer 19.9. od PPL mail, že převzali zboží a budou jej doručovat. Ihned ráno 20.9. jsem znovu volala na infolinku, co tedy dělat (údajně byl vystaven dobropis, který však nedorazil), zda převzetí odmítnout. Bohužel jsem se nechala zlákat vidinou, že přeci jen dárek budeme mít včas a dohodla se o převzetí balíku. Přišel balík neoriginálně zabalen, část věcí chyběla, některé části byly již smontované, nebyl ŽÁDNÝ návod... prostě sprostě někdo vzal nějaký smontovaný nebo reklamovaný výrobek, narychlo naházel do krabice a odeslal. Naprosté rozčarování z tohoto obchodu přislo ihned posléze, kdy mi na infolince velice mile paní sdělila, že vlastně neví, jak toto řešit. A už vůbec, cituji: “ To nedokážeme asi vyřešit k Vaší spokojenosti.” Ještě mi sdělila, že je tedy možná reklamace - čeho ale neví, protože když chybí části a já(?!?) nevím které, tak to je těžko. Při dotazu, jak má tedy zboží vypadat sami nevěděli a pouze zkoumala obrázek z jejich stránek... Podtrženo sečteno, děkujeme za nákup a dál si dělejte co chcete. Zboží jsem vrátila a čekám, co tedy bude následovat. Nicméně je smutné, když jsem konečně dnes viděla, jak má originální balení a komponenty vypadat, že si tohle někdo vůbec dovolí zkoušet.

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost s nákupem a Vaše rozhořčení chápeme.

    Situaci ohledně balení zboží budeme samozřejmě dále řešit, stejně jako reklamaci objednávky a požadavek o vrácení částky v rámci odstoupení od smlouvy.
    Pracovníci zákaznického servisu s Vámi budou v kontaktu a o dalších krocích Vás budeme průběžně informovat.

    Věříme, že se celá záležitost co nejdříve dořeší.

    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 100 %

    • Rychlé dodání
    • Super ceny
    • Nákup bez problémů
    • Chyběl český návod

    Kupovala jsem zde autosedačku. Rychlé dodání, sedačka bez problému jen chyběl návod v češtině tudíž jsme měli problém s upevněním autosedačky pásy. Ale na stránce mají podrobné video tak jsme návod nakonec nepotřebovali :)

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Za nedodaný návod se velmi omlouváme - kontaktujte prosím zákaznický servis s číslem Vaší objednávky, abychom Vám jej mohli co nejrychleji doposlat.


    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 100 %

    Obchod proběhl rychle a bez komplikací. Reklamace jednoho ze zboží byla vyřizována ještě ku větší spokojenosti. Rychle, vstřícně, žádné 'ofuky' a dohadování,.. vrácení peněz. Hodnotím jedině kladně.

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát Vám děkujeme za recenzi.

    Těší nás Vaše spokojenost s nákupem i řešením reklamace. Budeme se těšit, pokud nás opět navštívíte.


    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 40 %

    • Rychla dodavka zbozi
    • Prijemna operatorka
    • Neumi okamzite reagovat na zavadu odsavacek zn. Medela
    • Chybel navod v ceskem jazyce

    Na pinkorblue nakupuji pomerne casto. Se samotnym nakupem jsem vzdy byla spokojena.
    Nicmene nedoporucuji na tomto eshopu koupit odsavacku zn.Medela. Nemaji "podporu" vyrobce a nedokazou tak okamzite reagovat na zavadu odsavacky, coz se mi stalo. Mam 5m plne kojeneho chlapecka bohuzel lahvi. Za timto ucelem jsem si pred 5ti mesici zakoupila odsavacku Medela swing maxi, ktera vcera prestala fungovat. Operatorka na pinkorblue pouze trvala na tom, ze maji ze zakona 30 dni na vyrizeni reklamace, at jim odsavacku poslu zpet. Bohuzel bez odsavacky tak dlouho byt nemohu, pouzivam cca ji 5x denne. Obratila jsem se primo na vyrobce Medely, kde moji reklamaci vyresili okamzite. Uz dnes mi PPl priveze nahradni dily. Soucasne mi doporucily kouknout se na jejich stranky, ktery z prodejcu ma jejich podporu a je tedy schopen na zavady s odsavackou okamzite reagovat.
    Zadny jiny problem jsem s timto eshopem nemela, ale tento byl pro me dost zasadni.
    Nakup odsavacek zn. Medela na pinkorblue nedoporucuji, radeji se obratte na eshop s podporou Medely. Navic nebyl dodan navod v ceskem jazyce.
    Jinak operatorka byla velice mila, prestoze mi nepomohla.

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    V případě reklamace si od zákazníka vadné zboží necháme vyzvednout a doručit na reklamační oddělení. Reklamaci se samozřejmě snažíme vyřešit co nejdříve. V některých případech však musí být zboží zasláno na opravu přímo k výrobci, a proto si ponecháváme možnost využít zákonnou lhůtu 30 dnů na vyřízení reklamace.

    Pokud v balení chyběl návod v českém jazyce, kontaktujte prosím zákaznický servis, abychom Vám jej mohli co nejdříve zaslat.

    Děkujeme za pochopení.

    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 100 %

    • Rychlost dodání, perfektní cena

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    velmi děkujeme za Vaše hodnocení.

    Věříme, že jste s nákupem spokojen/a.

    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 10 %

    • zboží dostanete nesnažte se neco reklamovat případně když nemáte co dělat s penězma na které čekáte i 4 měsíce

    nesnažte se zde neco reklamovat nebo vracet katastrofa s vrácením peněz neustále výmluvy na účetní atd. .. doteď nemám vráceno 4500,- czk když něco odešlou máte to do dvou dní když něco vracíte protože není k tomu doplnkové zboží co jsme potřebovali tak jenom výmluvy jak říkam nevím zda peníze ještě uvidíme. Objednání v poho reklamace a vrácení neskutečný ...

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost, nicméně chápeme Vaše rozhořčení.

    Pokud se rozhodnete objednané zboží vrátit, je nutné, aby byl stav tohoto zboží překontrolován reklamačním oddělením. Bohužel přeprava zboží zpět do Německa a jeho následné zpracování, vystavení dobropisu a odeslání částky trvá několik dní. Na zákaznické lince Vás rádi informujeme, v jaké fázi se vrácené zboží právě nachází.

    Přijměte prosím omluvu za způsobené komplikace.

    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 100 %

    • rychlost
    • slevová akce
    • rychlé reakce na dotaz emailem

    Musím říct, že mám velmi příjemnou zkušenost s tímto obchodem, zakoupila jsem zde vcelku drahé zboží, které bylo na tomto eshopu s dobrou slevou, bylo mi rychle doručeno a na můj kontrolní dotaz ohledně provedené platby jsem měla reakci do hodiny.
    Za sebe mohu doporučit

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát Vám děkujeme za milou recenzi a doporučení.


    S úctou Team pinkorblue.cz

  • 50 %

    • Když to nepřišlo přidali mně slevový kupon
    • Široký výběr
    • Čekám už 3 týdny a pořád nic

    Už 3x Jsem si objednávala balík, zatím ještě nepřišel..

    Reakce obchodu pinkorblue.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí komplikace s Vaší objednávkou.
    Věříme, že se celá situace již řeší. Pokud nebyli pracovníci zákaznického servisu kontaktováni, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku či nám zašlete email.


    S úctou Team pinkorblue.cz