Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
- Není doprava zdarma i když nakoupíte za 30 tis.
- Nepřesný popis zboží. Což dělá zmatek a uděláte chybu při objednání zboží.
- Nepracují se Zásilkovnou.
Reakce obchodu PhotoTools.cz
Dobrý den,
Vaše nedoporučující recenze nás rozhodně netěší a nutno říci, že není férová.
Objednávku jsme vyřídili řádně, včas a v pořádku. Z naší strany nedošlo k pochybení ani v komunikaci ani ve vyřízení objednávky, natož pak v dopravě k vám.
Co se týče poštovného, považujeme za nekalé skrývat cenu dopravy do ceny produktu, a proto ji uvádíme přímo v košíku. Jako přednost nutno zmínit, že poštovné je formou paušálu = nezvyšujeme jej s počtem odeslaných balíků.
Na popisech produktů si zakládáme a není pravdou, že by popis neodpovídal. Konkrétně ve vašem případě popis zcela jasně odpovídal a to, že oficiální název typu konektoru obsahuje renomovanou značku (protože patent) a samotný výrobce je jiný, je zcela běžné. Konkrétní výrobce produktu je ovšem v popisu produktu dostatečně označen a zmíněn hned 2x.
Ohledně výdejních míst vám prozradíme, že jsme se zásilkovnou pracovali, ovšem naše spolupráce byla ukončena stejně rychle jako začala. Drahá zásilkovna nebyla schopna plnit své závazky a běžně se stávalo , že balíčky zůstávaly na přepravních uzlech i více než 10 dní a to mimo sezónu a před uzavřením kamenných poboček. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli zvolit takového dopravce, který má nejen výdejní místa (DPD pickup) a (pro doručení až do domu) jako jeden z mála dodržuje předem daná hodinová časová okna, ale navíc má rozšířené možnosti doručení, kdy umožňuje nejen přesměrování jinam, ale volbu večerního/sobotního doručení. Ad absurdum změnou přepravce se rozšířila výdejní místa mimo velká města. V současné době je tak doprava od nás nejen rychlejší, ale hlavně kvalitnější. Jako modelový příklad vzpomeňme, že současný dopravce u sledování zásilky uvádí nejen polohu přepravce a poměrně přesný čas doručení, ale také i kontakt na řidiče, který vám balíček veze, na rozdíl od zásilkovny, která mnohdy nebyla schopna ani zobrazit jestli balíček má, nebo ne.
Pevně věříme, že se jednalo jen o "dobře míněné rady" a že jste a budete s kvalitou našich produktů i služeb spokojen.
s pozdravem Phototools.cz -
Nedoporučuje obchod
Stativ mám objednán od 15.4.2021, zaplaceno ale dosud nebyl doručen.
Nebyla zaslána ani informace o odeslání.
Na tel. dotaz nám bylo sděleno, že zasilatelská forma DHL balíček ztratila a jiný nemohou poslat, protože byl poslední.
Přitom na e-shopu jsou stále uváděny 4 ks skladem.
V žádném případě nedoporučuji platit předem.Reakce obchodu PhotoTools.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaší recenzi, ačkoliv je maličko zavádějící a proto mi dovolte se k ní vyjádřit.
Pravdou je, že jste kupoval poslední kus stativu a bohužel byla vaše objednávka ztracena v přepravě. Pravděpodobně byl balíček s vaším stativem špatně naskenován nebo přehlídnut, což se čas od času na přeplněných depech přepravců stane. Standardně, když se zásilka ztratí nebo poničí, obratem odesíláme nový kus zákazníkovi a ten původní reklamujeme přepravci. Ve vašem případě jsme toto udělat nemohli, protože se jednalo o poslední kus stativu.
I tak jsme ale nic nezanedbali a začali situaci bez prodlení řešit následujícím způsobem:
1. Ihned po zjištění toho, že se balíček někde zasekl, jsme vás kontaktovali s tím, že je nejspíše ztracený a nebude doručen do druhého dne, jak je zvykem.
2. Protože se jednalo o poslední kus, nabídli jsme vám výměnu za jiný model z vyšší řady bez doplatku, nebo okamžité vrácení peněz za vaší objednávku. Obě možnosti jste odmítl s tím, že chcete počkat na to, jestli se vaše zásilka najde a dopravce jí doručí. Zde jste byl upozorněn na to, že se může jednat o dobu delší 10 dnů a zároveň nemůžeme zaručit, že k doručení opravdu dojde a proto bychom preferovali vrácení peněz zpět k vám a případné znovu objednání jakmile dojde k naskladnění. Opět jste odmítl a rozhodl se čekat.
3. Domluvili jsme se, že pokud balíček nebude doručen do oněch 10 dnů, zavoláme vám a rozhodnete se buď pro vrácení peněz, nebo pro zaslání jiného modelu z vyšší řady bez doplatku. K dnešnímu dni je to 7 dnů od naší telefonické domluvy. Zároveň ani nedošlo k naskladnění stativu a tedy ani k možnosti odeslat další kus.
Věřte, že není naším cílem zdržovat doručení zboží. Naopak se snažíme objednávky řešit co nejrychleji, o čemž svědčí i ostatní hodnocení. Rádi bychom tuto situaci vyřešili k vaší spokojenosti a proto vás bude jeden z našich pracovníků hned zítra ráno kontaktovat a ačkoli byla naše původní domluva jiná, obratem poukážeme peníze zpět na váš účet.
Hezký večer,
Tým Phototools.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Dne 26.3.jsem zakoupil ve firmě PhotoTools.cz oba uvedené výrobky a dodnes jsem neobdržel záruční listy. Doufám že učiníte v nejblžší době nápravu. S pozdravem M.Hráský. 6.4.2021.
Reakce obchodu PhotoTools.cz
Dobrý den,
U nás se bát nemusíte :-)
Za kvalitou našich produktů si stojíme a žádný fyzický papír nikdy nevyžadujeme.
Pokud je něco v nepořádku, pro uplatnění reklamace/servisu si vystačíme s dokladem o nákupu, případně jménem nebo emailem, na který bylo nakoupeno. (Často stačí jen zavolat nebo zamailovat.)
Stojíte-li o byrokracii, pak věřte, že dle platných zákonů lze místo záručního listu použít právě zmiňovaný daňový doklad identifikující prodejce, zboží a záruční doby jednotlivých produktů.
Doklad je součástí všech námi realizovaných objednávek a je odesílán zcela automaticky, vždy a okamžitě při vyskladnění produktů nebo předání přepravci. Nemůžete-li ho nalézt, volejte 775 554 479 nebo mailujte na [email protected] rádi Vám ho znovu přepošleme.
S přáním hezkého dne,
Phototools.cz -
Nedoporučuje obchod
- Vše v pořádku dorazilo.
- Delší doba dodání.
- Objednával jsem tašku na stativy. Dle popisu měla být černá a nebylo uvedeno, že by na ni měli být jakékoliv nápisy nebo loga. Ve skutečnosti je na ni z jedné strany velké logo Phototools!
Reakce obchodu PhotoTools.cz
Dobrý den, pane Tesaři,
děkujeme za Vaší zpětnou reakci a hodnocení.
Co se doručovací doby týče, nemohu s vámi souhlasit. Vaší objednávku jsme přijali 6.4. odpoledne a už 7. 4. ráno předali ČP. Ta vaší objednávku doručovala následující den tj. 8. 4. Protože vás přepravce nezastihl, automaticky uložil zásilku na vaší poště, o čemž jste byl informován mailem a SMS zprávou. Toto jsou data ČP, která ke každé zásilce sbírá. Zásilka na poště ležela až do 14. 4. kdy jste jí, po několikáté urgenci přepravce vyzvedl.
U tašky vám dávám za pravdu, že logo není na fotografiích vidět, obratem doplníme. Pokud vám kvůli logu taška nevyhovuje, můžete jí samozřejmě vrátit. :)
Tým Phototools.cz -
Nedoporučuje obchod
Dodané zboží je naprosto nekvalitní (fotostan by se měl spíše stáhnout z prodeje), odpadávající části černé části suchého zipu, znemožňuji focení na světlém poradí, navíc tímto výrobkem dochází k poškození foceného zboží. Obchod odmítá reklamace, zdřejmně dojde k řešení sporu soudní cestou. Nelze toto jednání považovat za solidní.
Reakce obchodu PhotoTools.cz
Dobrý den, pane Minaříku,
děkujeme za vaší recenzi, ačkoliv si myslíme, že je maličko neoprávněná. V první řadě je důležité říct, že jste nám zboží nereklamoval, ale vracel ve 14 denní lhůtě pro vrácení zboží. Tuto lhůtu plně respektujeme a ačkoliv na ní má nárok jen fyzická osoba, nikoliv firma, na kterou jste zboží nakoupil vy, nabídli jsme vám finanční kompenzaci v plné výši vraceného zboží v podobě poukázky na další nákup. Chápeme, že firma, stejně jako koncový zákazník, může při výběru sáhnout vedle a proto i firmám tuto lhůtu držíme.
Fotostan, který výše hodnotíte, jsme po doručení k nám kompletně prohlédli a vyzkoušeli. Bohužel jsme vámi popisované vady nenašli. Snad jen to, že sjíždějící pozadí a odpadávající kousky suchého zipu na vrchní straně byly způsobeny tím, že jste dával do stanu pozadí obráceně a namísto jeho správného uchycení jste se jej pokoušel "zavřít" mezi dvě stěny stanu. -
Nedoporučuje obchod
Absolutní prů,,,ser.Neozvali se,nedošlo zboží...NIC....NEDOPORUČUJI !!!!
Reakce obchodu PhotoTools.cz
Tato recenze je zavádějící a netýká se ani kvality produktů ani přístupu naší firmy. Pouze reaguje na fakt, že se České poště před Vánoci nepodařilo doručit balíček.
Přesto budeme rádi, když nás kontaktujete na přímo, abychom mohli danou věc prošetřit.
Co se týká naší práce:
objednávka z 17. 12. byla 17.12. také odeslána. K tomu také dva emaily, jeden s potvrzením objednávky, druhý o převzetí balíku kurýrem obsahující sledovací číslo.
K České poště:
Česká pošta zasílá SMS s termínem doručení. V menších městech dokonce volá a pokud máme věřit historii sledování balíčku, tak proběhl i pokus o doručení, který skončil stavem nedoručeno - adresát nepřítomen.
Informacím o sledování balíku sice nelze vždy věřit nicméně pokud připustíme, že nelžou, pak mezitím, než jste stačil napsat tuto recenzi, proběhl minimálně jeden pokus o doručení. Ve schránce tedy máte papír s tracking číslem. V emailu od nás (a pravděpodobně i v SMS od ČP) máte další údaje k zásilce a je tedy zjevné, že jsme při odesílání a zpracování nepochybili. Pouze se doručení, vzhledem k vánočním svátkům, lehce zdrželo a protože jste nebyl doma a nevybral schránku, nemohl vám být balíček doručen.
s pozdravem Phototools.cz -
Nedoporučuje obchod
Obchod, ani produkt nemůžu ohodnotit.
Dopravce..Geis mi produkt nedodal ve stanovené době.Reakce obchodu PhotoTools.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaší recenzi a omlouváme se za komplikace, které vznikly během doručování zboží ze strany přepravce. Vaší objednávku jsme obdrželi 27.6. a ten samý den jsme jí předali dopravci. Ten, podle sledovacího čísla, zásilku doručoval následující dny, nicméně vás podle všeho nezastihl a zásilku uložil na výdejní místo. Detaily vám posíláme do emailu společně s návrhem dalšího postupu, jak co nejrychleji dostat objednávku k vám.
Tým Phototools.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Jediná věc rychle doruceni
- Nesedí popis a realita
- Klamný popis zbozi
- Neochota
- Špatný obchod
Přišla mi taška ale vůbec nešel popis, měli tam být přepážky se suchým zipem NEJSOU, kapsa NENI. Volal jsem na phototools a tam mi bylo zdeleno že je chyba v popisu, žádná omluva nabídnutí kompenzace ne nic. Chtěli poslat tašku zpět s tím že mi vrátí peníze odmítl jsem. Vyřešil jsem si to po svem jen mě štve jejich reakce!!!!!! Obchod nedoporučuji!!!!!
Reakce obchodu PhotoTools.cz
Dobrý den,
za nepříjemnost s nepřesným popisem jsme se upřímně omluvili a chybu okamžitě po zjištění opravili. Problém vznikl bohužel u výrobce, který změnil parametry bez předchozí notifikace.
S dalším textem Vaší recenze však nesouhlasíme.
Ještě po telefonu jsme Vám nabídli nejen bezplatnou výměnu či vrácení (a to vše na naše náklady), ale také i výměnu za dražší model bez poplatku. Proč jste se nakonec rozhodl tašku ponechat, a místo kompenzace volit cestu negativní recenze - nevíme, ale Vaše rozhodnutí plně respektujeme.
Každá taková chybka je sice nepříjemná, ale posouvá nás dál. Plně chápeme důsledky našich chyb a proto vždy vyvozujeme taková opatření, aby se stejná situace nemohla opakovat.
Proto i Vám děkujeme za pomoc a ještě jednou se omlouváme.
s pozdravem Phototools.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si bavlněné fotopozadí a bylo špinavé. Z jedné strany hnědá skvrna jakoby ohořelé.
Reakce obchodu PhotoTools.cz
Dobrý den,
pošlete nám fotky do emailu, abychom mohli řešit reklamaci a pozadí vyměnit. -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Stojan na foto pozadí byl v pořádku, ale jeden popruh v polovině byl nepochopitelně přišitý k tašce tak, že nezbývalo nic jiného, než ruční párání a porušení švu. Prodejce nekontroluje zboží i když k dárku do jedné krabice přiložil vlastní reklamu. Jako dárek tedy zklamal.
Reakce obchodu PhotoTools.cz
Dobrý den,
za nepříjemnost se upřímně omlouváme, i když je to nemilé, každá taková chyba nás posouvá o krok dál, a když se o ní dozvíme včas, nejen že se jí můžeme příště vyvarovat, ale obvykle ji zvládneme velmi rychle napravit.
Budeme rádi, když nás v případě jakýchkoli problémů kontaktujete, abychom mohli vzniklou situaci řešit - například okamžitou výměnou za bezvadný kus.
Ještě upřesním a dovysvětlím, že zakoupené zboží bylo dárkem pro někoho jiného a přiložená "reklama" byl pouze papírový vzorník barevných pozadí s naším logem...
s pozdravem Phototoools.cz -
Nedoporučuje obchod
Výběr i nákup na stránkách rychlý a vcelku přehledný, komunikace automatová neosobní... vybraný přepravce byl změněn bez jediné informace mě jako zákazníkovi...
Reakce obchodu PhotoTools.cz
Dobrý den pane Daneš,
Vaše hodnocení nás mrzí, snažíme pro Vás dělat maximum. Proto jsme pro Vás zařídili to rychlejší doručení, které považujete za změnu přepravce.
Co se neosobní komunikace týče, omlouváme se, ale bohužel není v našich silách, abychom pro každého z našich několika tisíc zákazníků vymysleli jinou odpověď.
Naše odpovědi jsou sice automatické, ale rozhodně nejsou neosobní. Naopak jsou personalizované a informují o všem důležitém co byste měl vědět. Například i o tom, že Vámi vybraný přepravce GEIS-KARGO Vám skutečně doručuje Vámi vybrané zboží a k žádné změně nedošlo.
Jediné, čím jsme se provinili, byl fakt, že jsme Vás tučným červeným textem upozornili, že Vaše objednávka bude rozdělena do dvou balíčků Jeden klasický a druhý nadrozměrný.
Děláme to proto, že kdybychom Vám vše poslali nadrozměrem, připlácel byste si za poštovné cca 600 Kč a to byste teprve nadával (-: … a děláme to také proto, že díky rozdělení máte hlavní položky objednávky doma již druhý den.
O této informaci jste se mohl dozvědět celkem 3x. Jednou v popisu produktů, jednou z textu při objednávkovém procesu a jednou i z mailu, který jsem do automatických odpovědí přidal právě pro ty, kteří přehlédli tyto první dvě upozornění.
Co konkrétně jsme tedy udělali špatně - nevíme.
Pokud byste se nechtěl schovávat za automatické formuláře heuréky, i my oceníme, pokud s námi budete jednat osobně a nebudete se přitom schovávat za anonymní nicky heureky a zbytečné negativní hodnocení.
[email protected]
s pozdravem tým Phototools.cz -
Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Nabídka celkem pestra. Objednal jsem si odraznou desku s držákem a stojanem.
- -
Po vyzkoušení zboží se ukázalo, že držák na odraznou desku drží na čestné slovo. Materiály nejsou nejkvalitnější, ale za tu cenu co by člověk chtěl.
Samotná odrazná deska OK, ale držák je na nic, PROTOŽE NEDRŽÍReakce obchodu PhotoTools.cz
Vážíme si Vaší recenze a rádi Vám pomůžeme. Stačí jen napsat na [email protected] nebo zavolat, nemusíte se nás bát nebo nás strašit “nedoporučením”, jsme tu pro Vás.
Zkuste nám zaslat fotografii, nebo blíže popsat, co konkrétně na držáku “nedrží".
Nejčastější problém “nedržení” obvykle není v materiálu, ani “kouzelném slůvku”. Většinou jde jen o trapnou chybičku při upevňování samotné tyče, kdy omylem upínáte tyč do většího průměru a tyč tak v samotném úchytu "klouže". Vyzkoušejte úchyt pootočit a vybrat užší průměr - věříme, že tím se "problém" vyřeší ;-)
s pozdravem Michal za tým Phototools.cz -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace
Štve mě, když mě nikdo neinformuje o dodávce a najednou se z čista jasna ozve řidič, že už je tady.
Reakce obchodu PhotoTools.cz
Pane Tůma,
(neděle) 12.2. v 8:49
- jste objednal a obdržel potvrzovací email.
(pondělí) 13.2. v 7:18
- váš balíček byl předán přepravci
- na váš email jsme zaslali tracking číslo
(úterý) 14.2. v 7:13
- odesláno SMS avízo o doručování
- později telefonický kontakt přímo řidičem GLS
(úterý) 14.2. v 11:34
- váš balíček byl doručen ve vámi stanoveném časovém okně
Která konkrétní část na tomto procesu Vás "štve" ?
s pozdravem Tým Phototools.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé vyřízení reklamace
- Špatná komunikace s obchodem
Nedoporučuji
Reakce obchodu PhotoTools.cz
Dobrý den pane Jaroslave Hejle,
Vaše hodnocení nás mrzí a s jeho obsahem krajně nesouhlasíme.
Z našeho pohledu jsme pro Vás jako zákazníka udělali maximum, dokonce jsme za Vás zařídili odeslání zboží na naši adresu.
Z naší strany k žádnému pochybení, zpoždění ani "nekvalitě komunikace", kterou hodnotíte zde v hodnocení, vůbec nedošlo.
Jedinou chybou byl chybějící průvodní dopis a neoznačení balíčku z Vaší strany.
Pro ostatní rád popíši situaci detailně:
Zaprvé - žádná reklamace neproběhla,.. pouze jste 7. den po nákupu zboží odstoupil od kupní smlouvy.
Zadruhé - Naše firma Vám v rámci dobrého jména nabídla přepravu zboží od Vás k nám, která proběhla týden po Vašem odstoupení.
Zatřetí - ačkoliv máte přímo v podpisu i soukromý skype a ICQ,
do balíčku, který jste nám poslal jste se nedokázal ani podepsat, natož napsat číslo účtu kam máme vrátit peníze za zboží, nebo alespoň telefon.
To vzhledem k množství příchozí pošty a faktu, že svoz balíků jako takový nemá odesílatele, ale pouze adresáta (naši firmu), způsobilo, že nikdo z naší firmy nedokázal Váš balíček identifikovat, a tedy Vás kontaktovat.
Nezbylo tedy než balíček uložit a počkat, než se přihlásí anonymní odesilatel (Vy).
Jak dlouho trvalo, než jste se o balíček přihlásil, přesně nevíme, nicméně po jeho identifikaci se situace velmi rychle dořešila.
s pozdravem tým Phototools.cz -
Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Dorazilo mi jiné zboží, než jsem objednal, chyby dělá každý, problém byl ale v tom, že jsem dané zboží potřeboval a neměl jsem čas na výměnu. Značně mi to zkomplikovalo práci, pro kterou jsem zboží objednal.
Reakce obchodu PhotoTools.cz
Negativní (a zavádějící) recenze za dlouhých 10 dnů po doručení zboží Váš problém nevyřeší.
Nekomplikujte si život a zkuste nám raději napsat nebo zavolat.
Možná pak zjistíte, že výměna zboží je otázkou jednoho dne.
[email protected]
Klidný zbytek Vánočních svátků
tým Phototools.cz