Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Trosku som sklamana. Objednane v datum, kedy slubili dorucenue do Velikonoc a nestihlo dojst vcas. Tovar este nemozem hodnotit.
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
moc se Vám omlouváme za komplikace.
Z důvodu vysokého počtu objednávek nastal skluz v její vyhotovení a bohužel to ovlivnilo i Vaši objednávku.
Opravdu nás to mrzí. :(
Rádi bychom tuto problematiku řešili s Vámi přes zákaznický e-mail. Věříme, že najdeme spolu řešení ke kompenzaci.
Ještě jednou se Vám omlouváme a prosíme o pochopení.
Tým Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Produkt Hot Pepper Bean Paste Gochujang 200g je blízko k vypršení trvanlivosti. Výrobek byl výtvořen 12.11.2021 a min. trvanlivost je do 11.5.2023. Zboží mi přišlo v dubnu, tzn. pouhý 1 měsíc zbývá do vypršení trvanlivosti. Jsem velice nespokojená, protože produkt byl vyroben 2 roky zpátky a přesto eshop výrobek poslal. Zboží jsem nekoupila v sekci “prošlé výrobky” či nic podobného, byl normálně vystaven mezi ostatními výrobky.
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
mrzí nás Vaše nespokojenost.
Rádi bychom tuto situaci vyřešili kompenzací jako omluvu.
Budeme Vás kontaktovat přes Váš e-mail.
Omlouváme se Vám a děkujeme Vám za upřímnou recenzi.
Tým Pepis.shop <3 -
Nedoporučuje obchod
Zbozi melo dorazit pred vikendem, ted je sobota a je teprve na ceste do Zasilkovny…
Nakup na nic, pokud Vam jde o spolehlive doruceniReakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
opravdu nás mrzí Vaše nespokojenost a moc se Vám omlouváme za prodlevu v doručení Vaší objednávky.
Z technických důvodů nyní máme prodlevu a vyhotovení objednávek trvá delší dobu, než je předpokládáno.
Na Vaší spokojenosti nám záleží. Budeme Vás kontaktovat přes e-mail.
Děkujeme za recenzi. <3
S pozdravem,
Tým Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
- komunikovali alespon telefonicky
- nemají zboží skladem, i když na eshopu skladem bylo (a je).
Zboží mají stále označené skladem.. doporučuji neplatit předem, jinak se může stát, že budete čekat na peníze jako já.
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
moc nás mrzí tato naše chyba a omlouváme se.
Komunikace probíhala emailem i telefonicky.
Každopádně se znovu moc omlouváme a doufáme, že se nic takového už opakovat nebude.
Tým Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
Přišla mi pouze půlka objednávky. Na začátku rychlá komunikace a pak ticho po pěšině. Uvidíme jestli se tento problem vyřeší.
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
situaci jsme prověřili a moc nás mrzí tato skutečnost.
Určitě Vám během hodiny budeme informovat a hned zajistíme kompenzaci.
Omlouváme se a doufáme, že vymyslíme řešení, jak vše uvést do pořádku.
S pozdravem
Tým Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Jedna z potravin mi přišla měsíc prošlá
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
děkujeme za informaci. Můžeme Vás požádat o konkrétní specifikaci a fotku prošlého produktu? Nejlépe poslat na email [email protected].
Rádi s Vámi celou věc vyřešíme.
Tým Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
Předražené, v balení Jelly fruit byly dvě tuny prasklé, tedy pěkný hnus.
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
to nás opravdu moc mrzí, že se při přepravě mohlo toto stát. Koukáme k nám do systému a bohužel nevidíme, že bychom dostali od Vás zprávu abychom to mohli dále řešit.
Prosím, pokud Vaše objednávka je ve špatném stavu určitě nám pište na email [email protected] a vše s Vámi vyřešíme, chceme totiž aby naši zákazníci byli maximálně spokojení.
Děkujeme a přejeme hezké svátky.
Tým Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
- Pořád čekám na balíček. Už je to 9 dní. Prý to už předali, ale stále čekám.
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
moc se omlouváme za způsobené komplikace. Vaše objednávka se již bude odesílat dnes/zítra. Bohužel došlo ke zpoždění díky slevám, které jsme nyní nabízeli. Vše se snažíme odbavit co možná nejrychleji. :-)
Tým Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Strašné zboží
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
prosíme o informaci co konkrétně nebylo v pořádku? At se na to můžeme podívat?
Děkujeme
Tým Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
Objednano 14 ruznych veci na ochutnani. U peti veci prosla expirace i vice nez rok. U ctyr veci zadne datum spotreby, zrejme to byly kousky vyndany z velkeho baleni. Takze ze 14 muzu devet veci vyhodit. Ale jsem spravny cech, takze jsem vsechno ochutnal a ta chut je proste priserna. Vsechno smrdi i chutna po chemii a vsechno preslazeny. Jestli tohle opravdu jedi v Japonsku, tak je mi jich lito. Za mne uz tenhle obchod nikdy.
Reakce obchodu Pepis.shop
velice se za tuto situaci omlouváme.:(
Pro reklamaci prosím kontaktujte naši zákaznikou službu s číslem objednávky na: [email protected] a kolegové s Vámi problém řádně vyřeší. Do e-mailu poprosíme zaslat i fotografie prošlého zboží k evidenci a následnému řešení.
S přáním krásného dne,
Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Jediný obchod,kde se dá sehnat určité zboží
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
za nepříjemnou zkušenost s nákupem se moc omlouváme.
Naše služby se snažíme neustále zlepšovat.
S přáním krásného dne,
Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
- 3 ze 4 objednaných položek nedodány
3 ze 4 objednaných položek nedodány
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
za tuto situaci se velmi omlouváme.:(
Pro reklamaci prosím kontaktujte naši zákaznikou službu s číslem objednávky na: [email protected] a kolegové s Vámi problém řádně vyřeší.
S přáním krásného dne,
Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
- U zboží nabízeném na webových stránkách uveden status "skladem"
- vyžadována platba předem i pro zboží, které de facto skladem není
Objednávali jsme celkem 3 produkty, u kterých bylo na webu uvedeno, že jsou skladem. Po zaplacení nám přišla informace s uvedením 3 produktů, že skladem nejsou. Nezískáno jasné stanovisko, jestli je produkt skladem nebo ne. Do emailu napsáno, že není skladem, na webu stále příznak "je skladem". Nechápeme.
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
za tuto situaci se omlouváme. Bohužel došlo k chybě na straně skladu, kdy nebyl změněn příznak u zboží, které je nedostupné.
S přáním krásného dne,
Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nektere produkty dorazili s nekolikaletou proslou dobou trvanlivosti. Urcite nedoporucuji.
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
velice se za tuto situaci omlouváme.:(
Pro reklamaci prosím kontaktujte naši zákaznikou službu s číslem objednávky na: [email protected] a kolegové s Vámi problém řádně vyřeší. Do e-mailu poprosíme zaslat i fotografie prošlého zboží k evidenci a následnému řešení.
S přáním krásného dne,
Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
- Obchod nabízí nejrůznější variace tradičních i neznámých sladkostí, chipsů a nápojů.
- Zboží mi po 5 dnech ještě nedošlo, ani nepřišel email o expedici, prostě nic. Netuším jestli je problém s nějakými položkami, ale od přijetí objednávky nemám o stavu objednávky vůbec žádné informace.
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
velice nás mrzí zpoždění, které vzniklo při expedici Vaší objednávky.
při vyhotovování balíku jsme narazili na problém se zbožím, které již aktuálně nebylo skladem.
Informační e-mail o této situaci Vám byl ale bohužel zaslán z důvodu interního nedorozumění pozdě. :(
Doufáme, že v případě další objednávky budete již plně spokojeni! ♥
Hezký den,
Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
Obchod neměl aktuální informace o naskladnění námi vybraného zboží. Po objednávce se ukázalo, že zboží vůbec nemá k prodeji :-(
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
velice se omlouváme za komplikace ohledně skladových záznamů zboží. :-(
Při dokončení objednávky nabízíme zákazníkům možnost zaškrtnout automatickou výměnu, pokud zboží nebude skladem. V případě chybějícího produktu zasíláme omluvný e-mail přímo zákazníkovi s návrhem řešení. Je možné chybějící produkt nahradit podobným produktem ve stejné cenové relaci dle Vašeho výběru či vrácení peněz. :-)
Doufáme, že v případě další objednávky budete již plně spokojeni! ♥
Hezký den,
Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
Pred 6 dnami som si objednala z pepisu a doteraz neprisiel ziadny informacny email ani nic...som nespokojna !!!
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
velice se omlouváme za zdržení expediční doby Vaší objednávky. Rozesílali jsme omluvné e-maily s nabídkou bezplatného prioritního vyhotovení, ale je možné, že se k Vám zpráva nedostala. :-(
Nyní fungujeme již v normálním režimu a určitě se vynasnažíme v budoucnu takovýmto situacím předejít! :-)
Doufáme, že v případě další objednávky budete již plně spokojeni! ♥
Hezký den,
Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
- Prešlo 6 dní, peniaze stiahnute z účtu no o tovare nemám ani žiadnu informaciu.
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
velice nás mrzí zpoždění, které vzniklo při expedici Vaší objednávky. :-(
Nyní fungujeme již v normálním režimu a určitě se vynasnažíme v budoucnu takovýmto situacím předejít! :-)
Doufáme, že v případě další objednávky budete již plně spokojeni! ♥
Hezký den,
Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
Bohužial som velmi sklamaná nakoľko mi objednávka už po druhé prišla po dlhé dobe (momentální objednávku stále ešte ani nemám) .V živote mi z iných zahraničných ať uz českých nebo z napriklad rakuských nechodila objednávka takto dlho. Uz je to 7 dní a objednávka nikde, ale hlavne že dotazník o spokojnosti ohladom produktov mi už prišiel. Pepis ma super produkty, ale radšej príšte utratím inde odkial mi to nebude chodiť tak dlho :)
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
velice nás mrzí, že nejste s objednávkou spokojeni. :-(
Rozesílali jsme však informační e-maily, že ke zpoždění expedice dochází z důvodu stěhování našich skladů a zákazníci mají možnost bezplatně zažádat o prioritní vyhotovení. Zasílání dotazníků je pak automatizované a k jeho odesílání dochází určitý den po uskutečnění objednávky. :-)
Nyní fungujeme již v normálním režimu a určitě se vynasnažíme v budoucnu takovýmto situacím předejít!
Doufáme, že v případě další objednávky budete již plně spokojeni! ♥
Hezký den,
Pepis.shop -
Nedoporučuje obchod
Absolutně nechápu, jak mi může být zaslán takový dotazník, kdy stále čekám na svou objednávku již týden.
Reakce obchodu Pepis.shop
Dobrý den,
zasílání dotazníků je automatizované a k jeho odesílání dochází určitý den po uskutečnění objednávky.
Velice nás mrzí, jestli Vás dřívější zaslání dotazníku nějak pohoršilo a omlouváme se za zpoždění expedice Vaší objednávky. :-(
Nyní fungujeme již v normálním režimu a určitě se vynasnažíme v budoucnu takovýmto situacím předejít. :-)
Doufáme, že v případě další objednávky budete již plně spokojeni! ♥
Hezký den,
Pepis.shop