-
Neskutecne dlouha dodaci doba, na zaplacene zbozi cekame vc jak tyden, uvedena doba expedice je 5prac.dni, coz nedodrzeli.Nedoporuciji pokud potřebujete zbozi vcas.
-
Dobrý den paní Pláteníková,
expedice 5 pracovních dní znamená, že do 5 dní my odesíláme na Vaši adresu, nikoliv že do 5 pracovních dnů budete mít zboží doma. Při objednávce je potřeba lépe číst dodací podmínky a ne si na nás vylévat zlost.
Termín expedice byl dodržen. Nabízenou možnost okamžitého vrácení peněz či lepší alternativy za stejné peníze jste nevyužila.
Penzo.cz
-
-
K tomuto obchodu nemůžu napsat nic pozitivního. gril, který jsem kopil za 20 tis korun měl přijet zcela smontovaný. Po rozbalení ovšem nastalo velké rozčarování, dvířka visela na části pantu a byla zastrčená dovnitř grilu. Po nasazení jedny dvířka visí o 1 cm níž a nelze s tím nic udělat. Po zaslání připomínky my poslali Návod na sestavení (??) a zcela přestali komunikovat. Další tři zprávy s žádostí o nápravu stavu zůstali bez odpovědi. Asi se budu muset s e stavem smířit. Svá tvrzení jsem schopen doložit kdykoliv.
Obchod penzo.cz nemohu v žádném případě doporučit. -
Ja osobně jsem na stránkách Penzo.cz koupil vícero zboží. Jednou z nich byla infrasauna, dále pak zahradní domek, grill, dřevník a další. Komunikace přes email rychlá, dodání ( v době koronaviru) velice rychlé. Zboží OK.
Co mne však nejvíce potěšilo je opravdu vstřícný a rychlý přístup. Ztratil jsem fakturu, tedy i záruční list od infrasauny, ráno jsem napsal na email Penzo a za hodinu jsem měl v emailu kopii. Další příklad, který mohu uvést je ten, že Penzo dává dárky k objednanému zboží. Já měl dostat aku šroubovák k zahradnímu domku, který ovšem po razbaelní krabic nikde nebyl. Opět jsem tedy napsal email a vše se během pár dnů vyřešilo a doposlali ho.
Určitě zde nenakupuji naposledy a mohu Penzo.cz jen doporočit -
Chtěl bych ještě zareagovat na odpověď na můj příspěvek. Psal jsem toto:
Pokud jste nikdy skleník nesestavovali, tak podle tohoto návodu s tím budete mít zcela jistě problémy. Návod je složen z 90 % z nekvalitních a mnohdy i nečitelných obrázků, textu je opravdu minimálně. Sestavoval jsem to 3 dny ve dvou lidech systémem pokus - omyl. U jiných skleníků jsem viděl návody daleko lepší a srozumitelnější.
Dalším problémem, kvůli kterému jsem váhal, zda koupi doporučit, je fakt, že v popisu skleníku jsou nepravdivé technické údaje. Je zde uváděná síla profilu 1,5 mm, což je výrazně zdůrazňováno v popisu zboží. Pravda je však taková, že profil má sílu 1 mm! Měřeno na více profilech, stále stejné. Myslím si, že se jedná o klamání zákazníka a tento přístup obchodu mě mrzí. Skleník po sestavení vypadá pěkně a asi bude jeho pevnost dostatečná, ještě nevím, sestavil jsem ho před několika dny, ale přesto jsem čekal něco jiného. Tento typ Skleník VeGA 8000 STRONG jsem si vybral zejména kvůli uváděné silnější konstrukci.
Vaše odpověď:
Děkujeme za hodnocení,
prodali jsme desítky těchto skleníků a zatím jsme podobné problémy od zákazníků nezaznamenaly.
S tímto nelze souhlasit, u hodnocení tohoto výrobku je několikrát od jiných zákazníků zmińován špatný návod, ale to není nejpodstatnější problém. Velký problém vidím v tom, že výrobek nemá parametry uvedené v nabídce. Stačí se podívat podroběji i na obrázek a je z něho porovnáním patrné, že pokud je drážka skutečně 10 mm (a to souhlasí) tak síla meteriálu nemůže být 1,5 mm ani na uváděném obrázku. Je pravda, že takto jsem to před koupí nezkoumal a věřil jsem uváděným údajům. Jsem přesvědčen, že všechny prodané skleníky tohoto typu, ale zřejmě i jiných typů mají stejnou vadu (slabší profil), akorát to asi nikdo neměřil. Můžete si to změřit u skleníků, co je máte skladem a uvidíte, že mám pravdu. Jsem opravdu zvědavý, co Vám odpoví polský výrobce, může si to ke mě přijet změřit :-) . -
Dobrý den,
reaguji na Vaši odpovědˇ .
Překvapil mně telefon od Vás, ale žádné řešení, nic. Jediné co Vám vadilo, byla špatná recenze.
Jak jsem se vyjádřila, ohledně dodání a dopravy jsem byla spokojená.
Komunikace vázla. Upozornila jsem kolegu na rychlé jednání z důvodu výměny zboží za dražší a musela jsem to stihnout v zákonné lhůtě 14 dnů, což věděl ! Kdybych věděla, že mi křeslo vyměníte i po 14 dnech, není problém. To mi nikdo neřekl !
Píšete : nestandardní informaci musí zjistit u výrobce
- chtěla jsem pouze info o rozměrech polohovacího křesla, které tam nemáte uvedeny a jsou vcelku důležité !!!!
- proč jste jedno křeslo, které máte skladem, nerozbalili a nezměřili ???
Píšete : Vy jste tuto informaci ani jednou nezaurgovala a po třech pracovních dnech nám dáte takovouto recenzi
- jen na obranu - byly to téměř čtyři pracovní dny.
Stačilo zavolat nebo napsat, Vám jde o spokojené zákazníky a hlavně recenze !!!!
Hezký den-
Dobrý den,
telefonoval jsem Vám kvůli Vaší recenzi, protože průběh Vaší objednávky podle našeho systému byl v pořádku. Vyexpedujeme měsíčně tisíce zásilek a snažíme se, aby byl spokojený každý zákazník.
Po telefonátu s Vámi jsem zjistil, že jste nám tuto recenzi udělila za dotaz na jiné zboží.
Toto zboží bohužel není na výdejně, ale na externím skladu, proto ho kolega změřit nemohl. Napsal Vám ochotně, že informace není dostupná, ale že ji zjistí u výrobce.
Pokud jste na to spěchala, mohla jste dotaz zaurgovat, nebo požádat o prodloužení lhůty na vrácení.
Petr Svítek
Penzo.cz
-
-
Zdravím, dnes jsem osobně navštívil kamenný obchod v Jičíně, a nestačil jsem se divit "vstřícnosti" personálu. Vešel jsem do obchodu, pozdravil, a něco nesrozumitelného jsem zaslechl od mladíka schovaného za dvoumi monitory, anž by se obtěžoval zvednout svůj jistě unavený zadek ze židle. Nakonec, když pochopil, že to v sedě nevyřeší, tak jsem se ptal na gril, což jsem asi neměl. Měli tam vystavené plynové a kulaté, já sháněl jiný, na dřevěné uhlí nebo brikety. Nakonec jsem ho uviděl až vespod v krabici, ale bylo mi to málo platné, panáček se neměl k vybalení, ani k sestavení, a vlastně mi znemožnil zboží prohlédnout v prodejně. Zato mi však evidentně a jasně dával najevo, že vlastně obtěžuji, že potřebuje prodat grily s cenovkou přes 20000 a ležáky, co nikdo nekupuje, a já si dovoluji vybrat něco, s čím by on měl trochu víc práce při předvedení. Zaručeně víckrát do té prodejny nezavítám, a rozhodně ji nedoporučím ani svému největšímu nepříteli!
Mladý pane, co jste tak elegantně odbyl sedmdesátiletý manželský pár 4.6.2018 mezi osmou a devátou hodinou ranní, Vás se to týká, Vy jste ta budoucnost podniku! Nebudu se podepisovat z obavy, aby nám ještě někdo z "vděčnosti" nepodpálil barák!-
Dobrý den,
nejsme kamenná prodejna, ale pouze výdejna zboží tzn., že zákazník si vytvoří objednávku po internetu a zde si vyzvedne zboží. Je to napsané na dveřích a i v kontaktech v e-shopu. Nemáme obchodní prostory a ani kapacitu tu lidem předvádět zboží. Od toho tu jsou kamenné obchody.
Myslím si, že se náš zaměstnanec choval k vám slušně. Ale i tak jsem ho pokáral, vytahal za uši a přeřadil do skladu a na jeho místo jsem vzal cvičenou opičku ze zoologické.
Jan Lukáč
spolumajitel
-
-
Eva:
Je nám líto, že Vás "naštvanost" neopustila ani po objektivním objasnění příčin. Pokud budete chtít, obraťte se prosím s žádostí o vysvětlení na Heureku, uvidíte co Vám k tomu řeknou. :-) V úctě Aleš Vohánka - Penzo s.r.o. -
Penzo: Dobrý den, pane Vohánko, než jsem klikla na objednat na Heurece, tak jsem se podívala na stránky všech, co to prodávali. Nevykládejte mi, že každý, kdo klikne na Vaši stránku, je ve Vaší evidenci. Já se totiž na ty stránky proklikávala původně z Heureky, aniž bych na ni byla přihlášena. Teprve, když jsem se rozhodla nakoupit tak jsem se přihlásila na Heureku a ještě jsem se rozmýšlela a na některé stránky se znovu vrátila.
Že Heuréka posílá dotazníky z Vaší mailové adresy Vám věřit mohu a nemusím.
Děkuji za informaci, že Tipnet patří Penzu, aspoň vím, kde nebudu nakupovat ani kdyby nabízeli jako dárek cokoliv. Ani nabízená sleva mě k tomu nenavnadí.
A zatím, že jste do krabice dali špinavou výplň, si stojím a je mi jedno jestli balení monitorujete.
Další diskuse na téma tohoto obchodu je pro mně ztrátou času.
Zdravím
E. Č. -
Eva: Jinak jedním z největších Vašich omylů je bod 1 - Heuréka posílá dotazníky prostřednictvím naší emailové adresy, posílá takto dotazníky za všechny obchodní případy realizované naší společností zapojené do programu Ověřeno zákazníky. A děje se tak u všech internetových obchodů v ČR zapojených do programu heureky Ověřeno zákazníky.
Aleš Vohánka - jednatel společnosti Penzo s.r.o. -
Eva:
Dobrý den,
1) Provozovatelem Tipnet.cz je Penzo.cz - máme stejnou provozní dobu - zboží by Vám rychleji nepřišlo.
2) U Tipnet.cz jste klikla na tlačítko přejít do obchodu - pak se Vám na stránkách zobrazil baner o dovolené.
3) U Penzo.cz jste klikla na tlačítko objednat na Heurece a tím jste se dostala rovnou do objednávkového formuláře a ne na stánky Penzo.cz, kde byla informace o dovolené - úplně stejná, jako na Tipnet.cz.
4) Váš pohyb na stránkách a průběh objednávky vidíme.
5) Stojíme si za naším tvrzením, že obchod přes prostředníka sebou nese rizika - stokrát se nám stalo, že uvádí nepravdivé technické údaje, špatné fotografiie atd. a když se začtete do obchodních podmínek zjistíte, že za to nenese odpovědnost.
6) Na veřejných diskuzích se naši zaměstnanci nepodepisují jmény - brání tomu zákon o nakládání s osobními údaji - ani v tomto příspěvku Vás nemohu oslovit Vaším pravým jménem.
7) Po předchozích zkušenostech je naše balící linka vybavena monitorovacím záznamem, takže lze zpětně dohledat kompletaci zásilky a způsob jejího zabalení. Chápu Vaše "zklamání" z průtahů ze zásilkou. Ty byly způsobeny tím co jsem uvedl už v předchozí reakci. A znovu striktně odmítám zavinění naší společností.
8) Protože vše co děláme má za cíl spokojenost našich zákazníků mohu Vám nabídnou jako vstřícný krok slevu na Váš další nákup u nás.
Aleš Vohánka - jednatel společnosti Penzo s.r.o.
v případě další komunikace se obraťte na můj mail:[email protected] -
Dobrý den, Penzo s.r.o. Na moje negativní hodnocení obchodu jste odpověděli, bohužel v tom hodnocení nemohu nyní odpovědět já, proto odpovídám do diskuse.
1) Vaše odpověď, že dotazník posílá Heureka je nepravdivá. Dotazník mi přišel z adresy [email protected], tedy od vás.
2) Napsali jste, že zboží jsem objednala přes Heureku, která nezveřejňuje informace o dovolené a pozdější expedici. Nemáte pravdu. Já jsem si chtěla zvlhčovač objednat u Tipnet.cz, protože jako dárek dávají zdarma baterku a cenu mají stejnou jako vy bez baterky. A objednávala jsem to u nich přes Heureku. Zobrazila se mi zpráva přes většinu monitoru, že mají dovolenou a budou fungovat až 4.1.2018. Proto jsem to objednala u vás. Takže u nich Heureka dovolenou zobrazí, ale u vás ne? Chyba bude zřejmě na vaší straně. Kdybych věděla, že to pošlete tak pozdě, objednala bych si to u Tipnetu.
3) Nevidím důvod, proč bych objedával přímo u vás a ne přes Heureku, když mi poskytuje Heureka výhody, které jsem již vyzkoušela. Např. mi pomohli s vyřízením reklamace, kterou obchod původně zamítl.
4) Když už odpovídáte na hodnocení, tak byste se mohli podepsat, abych věděla kdo to píše. Zmohli jste se však napsat jen Penzo s.r.o.
5) Dnes zvlhčovač došel a musím vám napsat, že se mi nikdy nestalo, že by někdo vyplnil krabici, ve které zasílá zboží, lepenkou (tvarovanou), která je špinavá, protože se válela po zemi a dále špinavým plastovým obalem, který byl použit na zabalení jiného balíku. Když jsem to vybalovala, tak se z toho prášilo a padalo z toho smetí, takže jsem pak vysávala kuchyň.
Doufám, že nebudu muset reklamovat. Zatím jsem zvlhčovač nevyzkoušela, protože jsem musela převařit vodu a teď čekám, až zchládne.
S pozdravem
Eva Čižmářová -
Michal: Dobrý den pane Michal Hnatek, před vámi je fronta dalších objednávek, které se vyřizují. Expedice proběhla 9.6. z naší strany.
-
7.6. 10.55 jsem objednal a zaplatil kotouče na činku. 8.6. 21.00 stále žádná reakce, ani odpověď na mail.
Pokud na něco spěcháte, kupte jinde -
miple: Dobrý den, první dotaz od Vás přišel v sobotu 12.11, kdy bohužel v práci nejsem. V úterý jsem Vám na email odpověděl i s fotkou. Děkuji Havelka.
-
Tak tedy nevím. Ještě jsem nic neobjednal a už mám o obchodu pochybnosti. Již dvakrát jsem přes formulář Napište nám zprávu vznesl dotaz k určitému zboží, ale nic se neděje. Poprve před cca 14 dny a podruhé minulý týden. Tak nevím. Michal
-
Jiří Vlasák: Dobrý den, u produktu bylo výrazně označeno datum možné expedice od 1. 3. 2015
-
Velké mínus za dodací lhůtu.
9.2.2015 přišlo potvrzení mé objednávky, po celých jedenácti dnech jsem byl 17.2.2015 informován, že zboží je vyprodané s tím, že další budou skladem 3.3.2015.
Zboží mi bylo 3.3.2015 doručeno.
Na stránkách penzo.cz bylo zboží vedeno jako "skladem" nejen v době objednávky, ale po celou dobu až do doručení, přestože jsem na to 17.2. upozornil. -
Dobrý den , po komunikaci s panem Alešem Vohánkem dnes dorazil náhradní nůž i soudek piva . Nakonec obchod proběhl na 100 % . Děkuji Pepa
-
Josef: Dobrý den, můžete zavolat buď na tel číslo 732 723 232 - od 8 do 16 hod. Nebo napsat přímo mě na mail [email protected]. Do mailu prosím uveďte číslo faktury nebo Vaše jméno a příjmení a my Vaši objednávku dohledáme. Sekaček Vega prodáváme stovky kusů a je s podivem, že právě Vám nepřišel dárek kompletní, nicméně Vám jej můžeme doposlat. Zákazníkům náhradní nůže rozesíláme v tomto týdnu. Čekali jsme na naskladnění ve společnosti V-Garden. S přátelským pozdravem Aleš Vohánka - prodejce Penzo s.r.o. Ozvěte se prosím co nejdříve.
-
Dobrý den , v červenci jsem na stránkách PENZO.CZ zakoupil sekačku VeGA 485 SXH s dárkem. Dárek měl obsahovat i 5l soudek piva ale bohužel jsem ho v balení nenašel , když jsem se snažil PENZO kontaktovat tak mi nebrali telefon ani neodpovídali na emaily. Součástí dárku (je) byl také poůkaz na náhradní žací nůž který má dorazit v září ale podle toho jak se obchod chová si myslím že nic nedorazí . Je to jeden velký FÍGL. Nedoporučuji u tohoto obchodu nakupovat zboží s dárky "zdarma". Pepa