Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Děkujeme, že přispíváte pane Anonym i do diskuze. Kdybyste se podepsal a neskrýval se za Anonyma, mohla by být diskuze pestřejší.

  • Špatná komunikace
    po objednání zboží se týden nic nedělo a na mojí
    telefonickou urgenci mi bylo sděleno, že zboží došlo a
    že se čeká na jeho naskladnění! Čekal bych ,že pokud
    zboží dojde, seriózní prodejce zavolá a nabude dělat
    mrtvého brouka.

  • dasajez: Podle prošetření, byly peníze vráceny dle zákona do 30 dní od obdržení zboží.

  • Dobrý den,
    před měsícem jsem vrátila zboží za 776,- Kč do dnešního dne nemám odpověď ani peníze

  • Dobrý den, tímto bych rád poděkoval vaší firmě, zejména panu prodejci panu Lukáčovi, který mi opravdu vyšel vstříc se skleníkem, který jsem u vás zakoupil. Pan Lukáč mi jej osobně dovezl, protože nevěřím přepravním společnostem a ani České poště a poradil mi, jak nejrychleji jej složit. Vaše služby budu doporučovat v naší obci každému, kdo bude potřebovat něco na zahradu. Ještě jednou děkuji. Petr Holásek, Žlábek

  • Milda: Dobrý den, omluváme se za zpoždění, je to naše chyba. Bohužel jsme Vám vrátili peníze o 2 dny déle. S omluvou Penzo.cz

  • Dagmar Müllerová: Dobrý den, peníze jsme Vám vrátili zpět jakmile nám od Vás přišlo číslo účtu, kam peníze poslat!
    S pozdravem
    Penzo.cz

  • Hodnotila jsem obchod PENZO.CZ na recenzi negativně a je zajímavé, že se to am neobjevilo.

  • Před měsícem jsem vám vrátila 2 ks zboží, které nebylo kompletní a funkční. Odstoupila jsem od smlouvy a nikdo nebyl schopen odpovědět ani poslat peníze. Jedná se o zboží za 918 kč.

  • Objednali jsme robotický vysavač. Za 3 dny jsme ho vrátili v rámci 14ti denní zákoné lhůtě. Třicet dnů uplynulo a peníze nikde. Obchod hraje mrtvého brouka a proto jsme se rozhodli zaslat dopis vypracovaný právníkem s tím, že pokud nebudou peníze do 15ti dnů vráceny, budeme se o ně soudit. Jedná se sice "jen" o 3.500,- Kč a na to prodejce hřeší, že to nikdo nedotáhne do konce. Nedejte se....

  • Kolonka dostupnost u většiny českých eshopů začíná bohužel ztrácet smysl. "Dobrý den,

    Vámi objednané zboží není momentálně dostupné. Velice se omlouváme, ale objednávku rušíme.

    S pozdravem"

    Jsem rád za dobírku.

  • Zboží skladem nebylo skladem, dokonce ani u dodavatele. Objednávka nakonec zrušena ze strany obchodu. Kdybych se ale sám po téměř týdnu nezeptal, pravděpodobně bych se to nikdy nedozvěděl. Komunikace velmi podivná. Zákazníci je pouze obtěžují, jinak si nesmyslné použití vykřičníků vysvětlit neumím. Ještěže bylo zboží na dobírku, nechtěl bych s nimi řešit vrácení peněz.


  • Před 16 dny jsem si objednala zboží,dodnes mi nebylo
    doručeno.Na zákaznické lince jsem se setkala jen
    s arogancí a neochotou.
    Neprofesionální přístup a neschopnost tohoto
    interntového obchodu mě odradila navždy,již nikdy více.

    Kruntorádová Ivana

  • Marcela Žilková: Dobrý den, zálohové faktury odesíláme ve všední dny obratem, po víkendu hned v pondělí ráno.

  • Před deseti dny jsem si objednala zboží a zvolila platbu převodem na účet.Dodnes mi nebylo přiděleno číslo objednávky a komunikace ze strany obchodu je na bodě mrazu.Objednávku kteru nemohu zaplatit,protože stále nemám potřebné údaje,jsem tedy zrušila.Tedy snad,protože mi nepřišlo žádné vyjádření ohledně zrušení.Obchod prostě nekomunikuje.

  • Alois Lopata: Lopatky asi tento rok nezařadíme. Zkuste radši bagr, protože v sedlišti bude asi 5 cm sněhová kalimata. Hodně štěstí a sil v hrabání.

  • Dobrý den, chtěl bych se optat jestli by bylo možné objednat si u vás sněhovou lopatu na outdoor. V sedlištích začalo hrozně sněžit a zapadnul mi tam tank T40 sovětské výroby.