Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala před 12 dny a zatím mi přišlo pouze potvrzení objednávky a dál nic.
-
Nedoporučuje obchod
- výrobek splňuje
Obchod se mnou nekomunikoval hned, na výrobek jsem čekala skoro týden, nereagoval na mou změnu platby, minule proběhlo vše rychle a v pořádku. Teď stav omlouvá aktuální situace
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- přehledný web
- dobré ceny
- klamavé informace ohledně dostupnosti zboží
- dlouhá dodácí doba
- člověk , který má na starosti komunikaci se zákazníky
Všechny plusy, kterými společnost Penepex disponuje scela zastínilo podivné chování pána z logistiky, který měl na starosti přípravu a komunikaci týkající se mé objednávky. V 13:08 jsem 3.1.2020 udělal objednávku, která mi byla obratem potvrzena. Z nějakého důvodu však neprošla platba, kterou jsem chtěl zrealizovat platební kartou přes GoPay. V potvrzovacím emailu byla ovšem pro mě důležitá a uklidňující informace, že zákazníkům, kterým platba neprošla bude dodatečně zaslán druhý email s pokyny k platbě. Dále se mnou již nikdo nekomunikoval a email s pokyny jsem nedostal. 7.1.2020 v podvečer jsem vznesl dotaz na stav zboží, které jsem objednal a u jehohož dostupnosti byla informace SKLADEM! Druhý den se mi dostala odpověď, že zboží budou teprve naskladňovat a že by 10.1.2020 mohlo být doručeno. Vzhledem k tomu, že jsem opět neobdržel žádné platební podklady, předpokladal jsem, že zboží mi bude doručeno "na dobírku" a tak jsem čekal, bohužel opět marně. Na můj další dotaz ohledně dodání mé objednávky z 13.1 jsem druhý den dostal odpověď, že zboží nebylo odesláno, protože nebylo uhrazeno. Do přílohy mi byl konečně vložen zálohový list. Na tento email jsem reagoval s tím, že jsem nemohl platit, protože jsem neobdržel platební pokyny a celou situaci jsem znovu popsal a zrekapituloval. Reakce pana logisty mě poměrně zaskočila, na místo omluvy a špetky sebereflexe mi bylo v podstatě řečeno, že si za opožděné dodání můžu sám a že když jsem tak "urputně očekával" 2. email s platebními údaji, který nepřišel, tak jsem se měl ozvat sám.
Obrázek si každý udělejte sám.
Na zboží, které bylo SKLADEM jsem čekal dlouhých 13 dní, bez jediné omluvy, nebo přiznání pochybení. Velkým zklamáním pro mě není až tak opožděné dodání zboží, pro které mám pochopení zejména v době vánočních svátků, ale spíše reakce pana logisty a to, že takovýto člověk pracuje na pozici komunikace se zákazníky.Reakce obchodu Penepex
Dobrý den,
je nám líto, že jste byl nespokojen s našimi službami. Pan logista zcela jistě nepostupoval záměrně tak, aby Vám způsobil komplikace s objednávkou, čímž by vlastně způsoboval komplikace nejen sobě, nýbrž i kolegům. A kdo by si záměrně způsoboval problémy, které nemusely nastat, za nimiž by bylo další množství zbytečné vícepráce a které by mohly být vyřešeny okamžitě a efeketivně? Stala se u nás neúmyslná chyba, za kterou se můžeme jenom omluvit a Vám tedy poděkovat za trpělivost s vyexpedováním objednávky.
Mějte se hezky!
S pozdravem
Penepex -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Na zboží jsem dlouho čekala.
Reakce obchodu Penepex
Dobrý den,
mrzí nás, že jste na zboží dlouho čekala. Slovo dlouho je však relativní pojem a v dnešní uspěchané době zcela chápeme, že dnes objednáno a včera nedoručeno se stává jakýmsi mementem dnešní doby, což ale nemusí být Váš případ. Nicméně i tak Vám děkujeme za Vaši objednávku a zákazníků jako jste Vy i se svým záporným hodnocením si přesto vážíme.
S pozdravem
Penepex -
Nedoporučuje obchod
Dodaná jiná barva zboží než jsem si objednal!
Reakce obchodu Penepex
Dobrý den,
je nám líto, že jste byl nespokojen s našimi službami. Pokud jsme Vám zaslali jinou barvu zboží, lze je vyměnit, pakliže zboží bylo nepoužito. V případě, že barva výrobku od výrobce neodpovídá Vašim představám, je možné jej rovněž vrátit, pokud nebylo použito.
S pozdravem
Penepex -
Nedoporučuje obchod
- se zbožím nebyl problém
- zboží stálo 50 Kč,bohužel jediný způsob a nejlevnější je přes zásilkovnu, takže nakonec jsem uhradil 150 Kč.
- a to i přesto,že váží 4 gramy a šlo poslat dopisem ,když jsem platil předem
Reakce obchodu Penepex
Dobrý den,
jsme internetový obchod a není v našich sílách běhat na poštu a posílat dopisy.
Když jste si zboží objednával, věděl jste podmínky dopravného.
Jenom bych chtěla upravit cenu - zboží stálo 96 Kč a dopravné 54 Kč.
S pozdravem
Penepex -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- jsou pružní
Obdržel jsem hadičku - originální ale není, je to jen na délku uříznutá jiná běžná hadička,
Vnitřní průměr odpovídal, délku jsem musel upravit...
Asi jsem si měl koupit metráž v kovomatu a doma si to uříznout sámReakce obchodu Penepex
Dobrý den, vážený zákazníku,
hadičky, které jste si objednal, jsou originální produkty Krups. Všechny náhradní díly objednáváme přímo od tohoto výrobce. Hadičky od výrobce neupravujeme, jsou nám dodávány po kusech dle uvedených rozměrů.
S pozdravem
Penepex s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Fakturu vystavili na adresáta zásilky namísto objednavatele. V evidenci mají zmatek.
Reakce obchodu Penepex
Dobrý den,
faktura Vám byla vystavena dle údajů, které jste vyplnili jako fakturační.
Bohužel jste si fakturační adresu vyplnili na fyzickou osobu nikoliv jako firmu. Můžete si tuto chybu ověřit ve svém profilu v Heureka objednávky.
Za tuto chybu neneseme žádnou odpovědnost. Na základě prověřených důkazů je zcela evidentní, že k žádnému zmatku v naší evidenci nedošlo.
S pozdravem
Penepex -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- čekala jsem na zboží 10 dnů od úhrady
Reakce obchodu Penepex
Dobrý den,
souhlasíme s hodnocením Vaší recenze. Při expedici se stalo nedopatření, které zavinilo pozdní odeslání zboží.
Omlouváme se za tuto situaci. -
Nedoporučuje obchod
- Wrong delivery address was used.
Reakce obchodu Penepex
Dear customer,
you have selected delivery servis ,,Zásilkovna" which is the collecting point not courier as DPD, GEIS etc.
We can't send the parcel to your private adress but the closest one where is collecting point ,,Zásilkovna".
Next time, I recommend choosing a different delivery service.
Best Regards
Penepex s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
napsat: pardon ale mame tyden odstavku skladu po tom, co uz je zaplaceno, je fakt nefer :(((
Reakce obchodu Penepex
Dobrý den, dovolili jsme si za celé léto mít 3 dny firemní dovolené, a to od středy 30. 8. do pátku 1. 9. 2017. Na našich webových stránkách jsme o této skutečnosti zákazníky informovali.Objednávka byla vytvořena ve čtvrtek 31. 8. a zboží bylo odesláno v pondělí 4. 9. 2017, tzn. o jeden pracovní den později. Pokud zákazníkovi, který tuto recenzi napsal, vadilo, že mu přijde zásilka o den později, mohl si zboží objednat jinde. Našim zákazníkům se snažíme vyhovět v maximální míře, o čemž svědčí většina recenzí. S pozdravem Hanka, Penepex
-
Nedoporučuje obchod
Dlouhá dodací lhůta
Reakce obchodu Penepex
Objednávka byla vytvořena 26. 7. 2017 v odpoledních hodinách. Platba přišla na náš účet následující den, zásilku jsme ihned expedovali. Zboží tedy bylo zákazníkovi od doby objednání odesláno z našeho skladu během dvaceti hodin a od doby připsání částky na náš účet téměř okamžitě :-)
-
Nedoporučuje obchod
- Přehlednost, dostupnost, cena
- Objednal jsem si podle informací prodejce kompatibilní filtr Logic na konvici Laica, jaké však bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že filtr vůbec kompatibilní není! Nejde vůbec zasadit do otvoru v konvici, takže je mi zboží k ničemu a vrátit ho z hygienických důvodů prý nelze, dle OP... Takže zbytečně vyhozené peníze! :(
Příště už si zde nic nekoupím, protože se nechci nechat podvádět!!!
Reakce obchodu Penepex
Je nám líto, že došlo k této nemilé události. Náš zákazník má pravdu v tom, že do některých starších typů filtračních konvic Laica náhrady filtrů nepasují. Stalo se nám to ve dvou případech, proto jsme informaci o kompatibilitě se značkou Laica stáhli z našeho eshopu, přestože je výrobce doporučuje. Mezitím jsme však kontaktovali výrobce, proč nejsou filtry kompatibilní. Ten nám odpověděl, že se tak děje z důvodu, když novější typ konvice dozná nějaké konstrukční změny. Kdyby nás zákazník kontaktoval, vrátili bychom mu zpět částku jeho objednávku v plné výši vč. dopravného. Ve druhém podobném případě jsme zákazníkovi, který vlastnil konvici Laica staršího typu, nabídli výměnu filtrů za jiný typ filtru a k nim jsme mu dodali novou konvici zdarma.
-
Nedoporučuje obchod
- zboží je po expiraci.
Reakce obchodu Penepex
Filtrační patrony Dewberry nemůžou být po expirační době, jelikož výrobce Dewberry.cz uvádí datum výroby na obalu každého filtru a od tohoto data je maximální doba (espirace) skladování filtru do 4 let a toto máme uvedeno u každého výrobku Dewberry.
Tým Penepex.cz -
Nedoporučuje obchod
- Brita bez kapsli? Melo by byt lepe oznaceno ze kapslejsou z originalniho baleni vyjmuty.
-
Nedoporučuje obchod
- Výrobce deklarovaný jako GB, zboží je čínské.
Reakce obchodu Penepex
Dobrý den, Vážený pane,
deklarovaný výrobce filtrů zn. Filter Logic, firma Pozzani Pure Water PLC , je zcela a bezvýhradně firmou sídlící na území Velké Británie s platnou registrací a všemi náležitostmi, které naši firmu opravňují k tomu, abychom ji deklarovali jako firmu a výrobce z Velké Británie.
Jako naprosto převážná většina nadnárodních společností světových značek, využívá výrobních kapacit v celém světě, tak i firma Pozzani Pure Water PLC dostává tomuto trendu a část svých výrobních kapacit a technologií směřuje za hranice UK a EU.
Vysoká kvalita a funkčnost produktů je zaručena potřebnými certifikáty a zkouškami platnými pro EU.
Z naší strany jsme udělali maximum, jak v termínu dodání zboží (do dvou dnů), tak v maximální přehlednosti našich www.stránek.
Bohužel však nerozumíme Vašemu negativnímu hodnocení.
Děkujeme za pochopení Penepex s.r.o.